Hola!
Sí, jo també vaig ser-hi en aquesta magnífica cursa al voltant de l'Estany d'Ivars i Vilasana.
En
Vladi té raó, sovint vas capficat en la cursa, en seguir un ritme, en fer-ho bé... i no s'acaba d'apreciar el paissatge i gaudir de l'ambient i la cursa. Aquesta vegada, com que m'ho vaig prendre com una prova després d'estar aturat per una lesió, l'he gaudida molt, com un entrenament una mica fort per un entorn molt maco.
Bernaus, no et sàpiga greu, és que jo sóc un expert escapista.
En els anys que l'he feta no he tingut mai problemes per trobar aparcament a prop de la sortida/arribada però és que, aquest any, estava molt ben indicada una àmplia zona d'aparcament amb voluntaris organitzant-ho. Això ja és de traca.

I el de cada any: serveis, dutxes, sorteig, boníssim entrepà de butifarra, fruita, refrescos, un paravent com a obsequi, bon ambient, un recorregut diferent per gaudir, no sé... alguna cosa em deixo, però vaja, tot molt bé.
Respecte la meva cursa, vaig sortir conservador a mode de prova, sobre 5'20", i en veure que no hi havia molèsties, em vaig animar a anar una miqueta més ràpid i la segona part amb uns quants kilòmetres per sota de 5'.
Aquesta pujadeta del km 8 són una mica més de 300 metres, s'ha de regular bé estalviant forces per l'últim kilòmetre.
Per qui no la conegui, encara que ens agafi una mica lluny a la gent de l'àrea metropolitana de Barcelona, almenys una vegada s'ha de fer.

Compte que enganxa...
Salutacions!!