2025-02-02 Cursa de la Serra de Puigverd de Lleida

2025-02-02 Cursa de la Serra de Puigverd de Lleida

02 febrer 2025 18:26 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Avui he participat per tercera vegada a la Cursa de la Serra de Puigverd de Lleida.
Hi ha diverses proves: Trail (13 km), Cursa llarga (10 km), Cursa curta (6,5 km), Caminada i Curses Infantils. Jo, com sempre, a la cursa de 10 km. ;) Que en realitat són 10,200 km; el gps m'ha mesurat aquesta distància les tres vegades que l'he fet.

El primer kilòmetre per asfalt i després ja ens fiquem en pista de terra ample i molt corrible, sense complicacions pels asfalterus com jo. La primera part de la cursa va alternant trams plans amb pujades, destacant la de l'1,5 fins al 2, la del 2,7 fins al 3,5 i especialment la del 5 fins al km 6,3.
A partir d'aquí tot bona baixada fins al 9,2 que tenim un repetxo de 200 metres i ja pla fins a la meta.

És una cursa molt recomanable, com gairebé totes les curses que es fan a Lleida. :great:
Fàcil d'arribar, tot i que una mica lluny pels que som de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, amb una esplanada que habiliten com a aparcament, a 50 metres de la sortida i arribada, també es pot aparcar als carrers propers, lavabos, dutxes, guardarroba, un munt de curses de tipus i distàncies diferents per a tota la família, tot molt ben senyalitzat i amb molts voluntaris animant als/les participants.
L'avituallament a l'arribada amb suc de pinya, beguda isotònica, aigua, xuxes, poma, plàtan, mandarina i un enorme entrepà de pernil. :great:
I la bossa d'obsequis molt bé també, amb un xandall (les dues peces: pantaló i jaqueta), un recipient tupperware, una ampolla de plàstic rígid per l'aigua, alguna coseta més i medalla de finisher a l'arribada per a totes les distàncies.

L'organització estava contenta perquè havien exhaurit els dorsals, amb participants de més de 100 municipis diferents, fins i tot gent de Fraga i Alacant. Aquest era el segon any que feien la prova de Trail i ha estat tot un èxit perquè era la distància amb més inscrits, després la cursa de 6,5, la caminada, i la cursa amb menys inscrits era la de 10km. El trail està de moda i ens menja terreny als asfalterus de 10 km. :laughing:

L'únic punt a millorar per la meva part, com sempre... la data. :666: Avui en començar la cursa la temperatura era d'1 grau i en acabar marcava 4 graus. Ha estat un matí en el què la boira no ha volgut marxar; li ha donat un toc especial a la cursa.

En quant a la meva actuació, continuo sense entrenar i només participo en les curses en les què em vaig inscriure fa dos mesos o més, quan em pensava que em recuperaria aviat. Això vol dir a ritme d'entrenament suau perquè l'estat de forma no permet més. Tot i això estic content; el dolor al turmell ha estat lleu, potser seria més correcte dir "molèsties", i he regulat bé per acabar els últims kilòmetres en baixada a bon ritme i bones sensacions.

Una molt bona opció per fer una cursa diferent en un lloc diferent de tant en tant.

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2025 19:22 #2 per Vladi (Associat/da)
Bona crònica, mickymache :thumbup:

Me n'alegro que vagis millorant, poc a poc aniràs agafant la forma :muscle:

Molta salut :great: :great: :great:

02 febrer 2025 19:39 #3 per mickymache (Associat/da)
Gràcies, Vladi!! :great:

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

02 febrer 2025 19:50 #4 per Vicenç (Associat/da)
Hola!,

També he anat a Puigverd, en el meu cas per participar al trail, totalment d'acord amb l'escrit de mickymache, no es un trail molt exigent, però te algunes cosetes, he descobert que per las terres de ponent tenen un bon sentit de l'humor, al començament d'una pujada prou exigent un cartell que posava "velocitat màxima 30 km/h":laughing: .
Qui ha guanyat el trail ho ha enllestit en 53' 21", jo he necessitat 1h 29' 10", primers 5 km ràpids per pista i desprès corriols i pujades i baixades, no puc opinar del paisatge :wonder: , responsable la boira.
Molt recomanable.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats