Cursa DIR Guàrdia Urbana (25/05/2025)

Cursa DIR Guàrdia Urbana (25/05/2025)

02 Mai 2025 10:15 #1 per Chute (Associat/da)
Web de la cursa
cursadiagonal.dir.cat/

Inscripcions
inscripcions.dir.cat/ca

Cursa 10K
Hora d’inici: 08.30 h
Punt de sortida: Av. Diagonal, Palau Reial de Pedralbes
Punt d’arribada: Av. Diagonal, Passeig Garcia Faria
Temps màxim: 1 hora i 30 minuts
Avituallaments: Km 5 i al punt d’arribada.
Guarda-roba: Zona de sortida i zona d’arribada

Cursa 5k
Hora d’inici: 08.30 h
Punt de sortida: Av. Diagonal, Palau Reial de Pedralbes
Punt d’arribada: Carrer València entre els carrers Nàpols i Sicília
Temps màxim: 1 hora
Avituallaments: A l’arribada.
Guarda-roba: Zona de sortida i zona d’arribada

Recollida de dorsals
Recollida de dorsals: Diagonal DiR (Ganduxer 25, entrada pel parc).
Divendres 23 de maig de 10 a 15h
Divendres 23 de maig de 15 a 20h
Dissabte 24 de maig de 08 a 12h
Dissabte 24 de maig de 12 a 18h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2025 10:17 - 02 Mai 2025 10:17 #2 per Chute (Associat/da)
Adjunts:

20 Mai 2025 20:11 #3 per Vladi (Associat/da)
Després de Les tortugues, Cardedeu i SQV :whistle: , aquesta setmana toca una cursa en baixada :stucktongue .

Faré el diumenge la de 10k i el dissabte la milla. Em toca fer algun doblete perquè, si no, no arribo al meu objectiu de fer la meva cursa 500 el dia del meu aniversari, em vull fer aquest regal. La milla no és una distància que m'agradi, massa ràpida, però s'intentarà fer el millor possible.

Objectiu de la de 10, baixar de 48 minuts. Sembla fàcil amb aquest perfil de cursa, però s'ha de vigilar com diu el David de blogmaldito, hi ha algunes trampes. Intentaré sortir controlant una mica per no patir massa al final. Us passo el link del blogmaldito per si algú està diumenge per la Diagonal

blogmaldito.com/2025/05/19/12-errores-cu...s-dorsal-estrategia/

Salut :great: :great: :great:

21 Mai 2025 08:42 #4 per Chute (Associat/da)
Ostres Vladi, ja portes més d'un doblet aquesta temporada. Molta sort amb l'objectiu d'arribar a les 500 curses.

I en quant a la cursa, aquest any no podré ser-hi, però l'experiència de l'any passat és que no pots excedir-te en l'esforç al principi on el desnivell és molt favorable, dons arriba un moment que ja no fa baixada, sino que és pla. A més a més les temperatures ja comencen a ser una mica més altes.

Molta sort als que participeu.

26 Mai 2025 00:15 #5 per Vladi (Associat/da)
Hola, companyes i companys!

Des del meu punt de vista, valoro molt positivament tota l'organització de les curses. Jo vaig anar-hi el divendres a l'una a recollir els dorsals i ho tenien tot molt ben preparat, cap problema. La bossa del corredor força completa, tot i que a mi tot aquest tema dels batuts i menjar per mascotes no em va, però ja els he repartit, no s'han desaprofitat. També trobo molt ben organitzat el tema del guarda-roba, un encert el tema dels camions per portar les bosses cap a meta; jo no he tingut cap problema. Per comentar un punt que crec que es pot millorar, afegiria un altre avituallament perquè en aquestes dates ja comença a notar-se la calor.

Pel que respecte a les curses, doblete fet :ok_hand:

Dissabte va tocar córrer la milla. És una distància que he corregut poques vegades, però que cada vegada em va agradant més. Ara, no li tinc agafada la mida, això que ja d'entrada hagis d'estar donant el 100% del que pots fer cal entrenar-ho una mica i jo no he fet mai ni una sèrie. El meu objectiu era estar en uns 6:50, però no va ser possible :unsure: , vaig acabar en 7:08. De totes maneres vaig gaudir força del matí.

Avui, un encert començar la cursa a les 8:30 perquè ja feia caloreta. S'ha notat sobretot, curiosament, als dos primers quilòmetres perquè no hi havia cap ombra; després pels carrers on no tocava el sol s'estava força millor. Molt content de la meva cursa perquè he baixat 7 segons la meva marca :party: en 10k, tot i que segons el reglament de la federació no es pot homologar :whip: , i més d'un minut del temps que vaig fer l'any passat :party: en aquesta mateixa cursa. He anat molt constant des del començament, només he perdut 11 segons a la segona part que era la que té una mica més de dificultat. Temps total: 46:28. Es veu que les curses de les Tortugues, Cardedeu i SQV han donat el seu fruit ;) .

Avui amb tants corredors, era difícil trobar a companys i companyes, però he pogut saludar a alguns. Després, mirant els resultats he vist que n'hi érem més. Com us ha anat a vosaltres? Què us ha semblat la cursa?

La propera a Santa Perpètua, que no és tan fàcil :whistle:

26 Mai 2025 12:13 #6 per squash (Associat/da)
Hola

sempre m'ha agradat aquesta cursa, però em sembla que està morint d'èxit. Molt massificada, i en alguns trams de la segona meitat s'han creat moments de petit coll d'ampolla.

A part de que em va anar com el cul, un parell d'apunts. La quantitat de corredors que s'aturen als pocs metres de creuar l'arc d'arribada dificultant els que vénen per darrere. Ningú de l'organització per ajudar a alliberar aquest espai. I el segon, no puc entendre la quantitat d'acompanyants, d'acompanyants amb gossos i acompanyants amb cotxets de nadons que hi havia a la zona de repartiment de plàtans i líquid. També, ningú de l'organització.

Fins ara.

Jordi

26 Mai 2025 13:26 #7 per Vladi (Associat/da)
squash, ara que he llegit el teu comentari m'he recordat d'un aspecte que també poden millorar. És el tema dels calaixos de sortida, estaven molt bé delimitats, però a la porta de cada calaix no hi havia cap persona de l'organització controlant. Jo sortia del groc i n'hi havia corredors que havien d'estar molt més enrere. Aquest és un aspecte que en altres edicions ho controlaven molt més.

Un altre aspecte, que no és de l'organització, però sí dels corredors. Ja fa temps que he observat, sobretot en curses on hi ha molta participació, que hi ha corredors que es fan selfies o es graven :grrr: durant els primers metres en lloc d'intentar agafar un ritme. Crec que és un perill perquè poden provocar caigudes de gent que ve darrere o ells mateixos ensopegar amb el que tenen al davant perquè estan mirant al mòbil.

26 Mai 2025 16:12 #8 per pilot69 (Associat/da)
Hola,

Teniu raó, la gestió dels calaixos era molt millorable. No estaven marcats amb colors de cap manera, havies d'endevinar quin
era el que et tocava. I no hi havia ningú controlant.

I malgrat que la Diagonal és ampla, la cursa ja comença a estar força massificada, hi havia trossos que no es podia córrer bé, amb gent que no sortia del calaix on tocava. Ara que ja no hi ha les obres, el tros del pla de Glòries és més agradable per córrer.

Salutacions!
Antoni.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats