Hola, companyes i companys!
Des del meu punt de vista, valoro molt positivament tota l'organització de les curses. Jo vaig anar-hi el divendres a l'una a recollir els dorsals i ho tenien tot molt ben preparat, cap problema. La bossa del corredor força completa, tot i que a mi tot aquest tema dels batuts i menjar per mascotes no em va, però ja els he repartit, no s'han desaprofitat. També trobo molt ben organitzat el tema del guarda-roba, un encert el tema dels camions per portar les bosses cap a meta; jo no he tingut cap problema. Per comentar un punt que crec que es pot millorar, afegiria un altre avituallament perquè en aquestes dates ja comença a notar-se la calor.
Pel que respecte a les curses, doblete fet
Dissabte va tocar córrer la milla. És una distància que he corregut poques vegades, però que cada vegada em va agradant més. Ara, no li tinc agafada la mida, això que ja d'entrada hagis d'estar donant el 100% del que pots fer cal entrenar-ho una mica i jo no he fet mai ni una sèrie. El meu objectiu era estar en uns 6:50, però no va ser possible

, vaig acabar en 7:08. De totes maneres vaig gaudir força del matí.
Avui, un encert començar la cursa a les 8:30 perquè ja feia caloreta. S'ha notat sobretot, curiosament, als dos primers quilòmetres perquè no hi havia cap ombra; després pels carrers on no tocava el sol s'estava força millor. Molt content de la meva cursa perquè he baixat 7 segons la meva marca

en 10k, tot i que segons el reglament de la federació no es pot homologar

, i més d'un minut del temps que vaig fer l'any passat

en aquesta mateixa cursa. He anat molt constant des del començament, només he perdut 11 segons a la segona part que era la que té una mica més de dificultat. Temps total: 46:28. Es veu que les curses de les Tortugues, Cardedeu i SQV han donat el seu fruit

.
Avui amb tants corredors, era difícil trobar a companys i companyes, però he pogut saludar a alguns. Després, mirant els resultats he vist que n'hi érem més. Com us ha anat a vosaltres? Què us ha semblat la cursa?
La propera a Santa Perpètua, que no és tan fàcil
Salut