22ena. Cursa de Pineda de Mar 9/6/2026

22ena. Cursa de Pineda de Mar 9/6/2026

04 Jun 2026 09:10 #21 per Jorfer (Associat/da)
Efectivament Dennis, els darrers anys hem posat també llebre de 42 però aquesta vegada no l'hsn demanada.

Molta sort en el teu objectiu que segur que assoliràs.

Jo seré una mica menys ambiciós i buscaré el sub 44' i m'acompanyarà en TociBdn, a veure si entre els dos remem i ho aconseguim. Si algú més s'anima a rodar a 4'24"...doncs ja ho sap.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2026 18:18 #22 per BadaMike (Associat/da)
Doncs jo, a més de que no he aconseguit entrenat des de la cursa de SQV, de fet encara no estic "online". Vaig fent per mirar de tornar a un estat digne, però no acabo de trobar el punt. O sigui que, si baixo de 50', ja farem prou.

A veure si la Berta torna a fer de els seves i s'apropa a la seva millor marca. Si algú li pot posar una barqueta de sub 48', segur que la seguirà. :hearteyes:

Ens veiem diumenge!

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

Ahir 21:06 - Ahir 21:08 #23 per Jorfer (Associat/da)
Ahir vaig participar per vigèsima vegada a la Cursa de Pineda de les vint-i-dues eidcions, així que no està gens malament.
És una bona oportunitat de fer una bona marca en un circuit extrapla, però tens l'inconvenent de la calor dels primers dies de juny.

Per la meva banda vaig anar de responsable del grup de llebres i dono fe que el team dels tutús ho van fer de forma impecable. Enhorabona Marc, Rafa, Leti, JRamon i Jacky.

Per la meva banda vaig anar amb l'objectiu d'intentar un sub 44, però la realitat és que el meu estat de forma en aquest moment no dóna per a més i vaig fer uns dignes 44:28 amb els meus quasi seixanta-dos anys, així que content.

Vaig fer la cursa amb la companyia de TociBdn i AlbertSerret i tots dos em van treure uns segundets i ho van fer molt bé, lluitant contra la calor.

En quan a la cursa molt bé organitzada i unes maduixes del Maresme excel·lents així com la síndria refrescant.

Un plaer saludar a molts coneguts i amics com Luz, Dennis, Barceruel, Jauteras, OriolR, Ela, MXirau, Mario.cat, Francesc, Marc78, BadaMike, Berta, ...i perdó si m'oblido d'alguna persona.

Si tot va bé, repetirem al 2027 amb l'objectiu de baixar la marca d'aquest any.

Avui 14:32 #24 per Jordi (Associat/da)
Bon Diumenge va haver a Pineda :party: :party:

Jo de post resaca de Zegama vaig decidir apropar-me a saludar i veure si ajudava algun company i així va ser B)

Després de 5K de passejada vaig fer 3K d'escalfar sol fins infiltrar-me en la Cursa de Pineda a jugar amb els 5K finals fent companyia/llebre als CoRReCaTS "solitaris" :cheer:
(vaig arribar "tard" que veia de lluny el pas d'en Barceruel i de la llebre Marc de 40 :muscle: :muscle:

* Farlek *
1K 4:14 167/173 amb en Dennis (cursa 5K-6K)
1K 4:28 167/173 amb en Jorfer i TociBDN tot just una mica endevant i en AlbertSerret una mica enrredera (cursa 6K-7K)
3K 5:36 153/173 amb en BadaMike (cursa 7K-10K)

En acabar saludant companys i fent petar cherrada tot gaudint d'un gelat que en Jorfer/Dennis hem van cedir :hearteyes:

Tornada a "casa/platja" amb 12K més de passejada i un banyet per treure la calor i recuperar forces tot sent un Diumenge sense competir :lol: :oops:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Avui 18:20 #25 per Jorfer (Associat/da)
Jordi gràcies per la companyia i els ànims que sempre són benvinguts. :thumbup: :thumbup:

Avui 21:37 #26 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jordi69, ets molt gran!!

Només veure els meus ritmes decreixents fins al km 5 i amb la teva companyia vaig fer el km més ràpid de la cursa (tret el primer de baixada) i després amb la moral alt vaig passar de la posició 95 a la 79. Res de l'altre món però en gran part gràcies a tu.

La crònica de la cursa serà curta.
Volia fer sub 42:30 (4'15") i vaig fer un primer km en 4'04 i després gairebé a ritme constant fins a 42:17.

Lo millor, com sempre, retrobar-me amb els amics correcats.
Trobava a faltar el tram d'anada i tornada (abans sí que era així, oi?) per poder donar i rebre ànims, però amb les maduixes, el gelat i el meló i la síndria vam recuperar bé la hidratació.

Enhorabona Luzyan per un nou podi, I a les noies per guanyar com grup més nombrós (serà el nostre secret, oi Luz :stucktongue)

El que sí era curiós que anava posicionat uns 10 metres darrera del calaix sub 40, però amb un parell de metres d'espai buit als costats. Cap pressió.

Veurem la propera!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats