Forerunner 305

Forerunner 305

11 Ago 2011 10:31 #301 per jcarpa (Visitant)
I un altre dubte si algú me'l pot solucionar.
La cinta del pulsometre del Polar AXN500/AXN700 és compatible amb l'aparell Garmin Forerunner 305 or 205 ?

Gràcies per avançat i perdoneu les molesties,
                                                        Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2011 12:12 #302 per Born 2 Run (Visitant)
Bon dia,

ahir vaig estrenar el FR305!! L'he trobat un aparell increible! mes que suficient pel que el necesito.

Tinc un dubte peró referent a la millor aplicació per descarregar-se les dades, quina recomaneu de totes?

-Software Garmin Training Center® (el CD que ve amb la caixa del FR305)
-Garmin Training Center (la web de Garmin)
-Sports track
-altres?

Gracies a tots

salut i kilometres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2011 22:34 - 29 Ago 2011 22:39 #303 per XaviPapell (Associat/da)
Born 2 Run jo soc el menys indicat per assessorar-te però molta gent diu que el CD de vegades no funciona a les hores tens que anar a la pagina de Garmin i baixar-te tot el que necessites.
Jo quan me'l vaig comprar al cap d'un més ja vaig començar a tenir problemes per córrer per tant no li he tret tot el suc que se li pot treure.
Jo em descarrego el que faig al TC i al ST però crec que hi han de millors
Ara Garmin crec que te el Garmin Connect en substitució del ST

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 09:55 #304 per Born 2 Run (Visitant)

Born 2 Run jo soc el menys indicat per assessorar-te però molta gent diu que el CD de vegades no funciona a les hores tens que anar a la pagina de Garmin i baixar-te tot el que necessites.
Jo quan me'l vaig comprar al cap d'un més ja vaig començar a tenir problemes per córrer per tant no li he tret tot el suc que se li pot treure.
Jo em descarrego el que faig al TC i al ST però crec que hi han de millors
Ara Garmin crec que te el Garmin Connect en substitució del ST


Gracies per la resposta Xavi,
a mi tambe em dona una mica mes de bona impressió la web, pero es clar porto 1 dia amb el "cacharro" amb lo cual preferia consell dels experts. 

gracies de nou

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 22:47 #305 per XaviPapell (Associat/da)

Born 2 Run jo soc el menys indicat per assessorar-te però molta gent diu que el CD de vegades no funciona a les hores tens que anar a la pagina de Garmin i baixar-te tot el que necessites.
Jo quan me'l vaig comprar al cap d'un més ja vaig començar a tenir problemes per córrer per tant no li he tret tot el suc que se li pot treure.
Jo em descarrego el que faig al TC i al ST però crec que hi han de millors
Ara Garmin crec que te el Garmin Connect en substitució del ST


Gracies per la resposta Xavi,
a mi tambe em dona una mica mes de bona impressió la web, pero es clar porto 1 dia amb el "cacharro" amb lo cual preferia consell dels experts. 

gracies de nou


Dons nanu ves fent preguntes perquè com et tinguis que llegir tot el fil acabaràs lelu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2011 11:07 #306 per jcarpa (Visitant)
Una pregunta. Sabeu si es compra un GPS a amazon.es la garantia és la mateixa que si la compres a una tenda d'España (2 anys)?

O aplica com si el compresis a EEUU?

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2011 17:53 #307 per krlos (Associat/da)

Una pregunta. Sabeu si es compra un GPS a amazon.es la garantia és la mateixa que si la compres a una tenda d'España (2 anys)?

O aplica com si el compresis a EEUU?

Salut,
    Pere


Crec que 1 any.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 04:25 #308 per jrios59 (Associat/da)
Ayer fui a garmin españa en Badalona ,con mi 305 muerto.Me dan uno nuevo por 55€ + iva.Rellenas tus datos y me han comentado que en una semana me avisaran via email o teléfono para informarme de como recoger el nuevo garmin 305.La garantía solo es solo por 6 meses, pero el precio me parece razonable.


MMP 10Km 42:22 Sagrera11
MMP 21097Km 1h 35,40s 1/2 Barcelona 11
MMP 5Km 19:00 ,la Sansi 11
MMP Marato  3h 50, 20s  Barcelona 11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 08:26 - 18 Nov 2011 08:34 #309 per Lluís74 (Visitant)

Bon dia,

ahir vaig estrenar el FR305!! L'he trobat un aparell increible! mes que suficient pel que el necesito.

Tinc un dubte peró referent a la millor aplicació per descarregar-se les dades, quina recomaneu de totes?

-Software Garmin Training Center® (el CD que ve amb la caixa del FR305)
-Garmin Training Center (la web de Garmin)
-Sports track
-altres?


Ja se que és una mica tard. Però a algú altre l'hi pot ser d'utilitat. Per a mi les avantatges de l'sportracks són:
- el tractament que pots fer de les dades. Pots tenir gràfics combinats d'alçada/velocitat, velocitat/freqüència cardíaca....
- pots fer un seguiment de quilòmetres realizats amb les teves bambes i saber quan toca canviar-les.
- serveix per a tot tipus de GPS, no només Garmin.

Les avantatges del garmin connect:
- a priori és més senzill, per tant més fàcil d'apendre a utilitzar.
- pots carregar les dades desde qualsevol ordenador. Pq les dades estan a la web, no al teu disc dur. Jo que de vegades corró quan viatjo, ho faig desde l'ordenador de la feina, el cap de setmana si soc fora desde l'ipad, i quan estic a casa, desde l'ordenador de casa. Amb l'sportracks no ho pots fer. Ha d'esser desde l'ordenador que el tens instal.lat. Això pot suposar un problema de pèrdua de dades si passa quelcom amb el teu ordenador.
- està molt bé la funció de poder preparar entrenaments amb diferent ritmes de velocitat i/o freqüència cardíaca, ja sigui amb temps o distància.
- i l'altre gran avantatge respecte a l'sportracks és que et permet entrar activitats manualment. És a dir, quan vaig a córrer al gimnàs no porto el GPS, ja que no em moc de la cinta, aquest km els perdo a l'sportracks però en canvi els puc entrar de forma manual al garmin connect i passen a formar part del meu entrenament.

Jo utilitzo els dos......
Gracies a tots

salut i kilometres


Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 12:27 #310 per Born 2 Run (Visitant)
Gracies Lluis74, mes val tard que mai.  :rofl:

Ara que ja porto uns mesos amb el 305 ja m'he acostumat al Garmin Connect i la veritat es que em va molt bé.

gracies
Sergi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 12:31 #311 per Cabrix (Visitant)
Lluis74... Des de l'iPad??

Connexió IR?? No té USB, no?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 12:34 #312 per krlos (Associat/da)

Bon dia,

ahir vaig estrenar el FR305!! L'he trobat un aparell increible! mes que suficient pel que el necesito.

Tinc un dubte peró referent a la millor aplicació per descarregar-se les dades, quina recomaneu de totes?

-Software Garmin Training Center® (el CD que ve amb la caixa del FR305)
-Garmin Training Center (la web de Garmin)
-Sports track
-altres?


Ja se que és una mica tard. Però a algú altre l'hi pot ser d'utilitat. Per a mi les avantatges de l'sportracks són:
- el tractament que pots fer de les dades. Pots tenir gràfics combinats d'alçada/velocitat, velocitat/freqüència cardíaca....
- pots fer un seguiment de quilòmetres realizats amb les teves bambes i saber quan toca canviar-les.
- serveix per a tot tipus de GPS, no només Garmin.

Les avantatges del garmin connect:
- a priori és més senzill, per tant més fàcil d'apendre a utilitzar.
- pots carregar les dades desde qualsevol ordenador. Pq les dades estan a la web, no al teu disc dur. Jo que de vegades corró quan viatjo, ho faig desde l'ordenador de la feina, el cap de setmana si soc fora desde l'ipad, i quan estic a casa, desde l'ordenador de casa. Amb l'sportracks no ho pots fer. Ha d'esser desde l'ordenador que el tens instal.lat. Això pot suposar un problema de pèrdua de dades si passa quelcom amb el teu ordenador.
- està molt bé la funció de poder preparar entrenaments amb diferent ritmes de velocitat i/o freqüència cardíaca, ja sigui amb temps o distància.
- i l'altre gran avantatge respecte a l'sportracks és que et permet entrar activitats manualment. És a dir, quan vaig a córrer al gimnàs no porto el GPS, ja que no em moc de la cinta, aquest km els perdo a l'sportracks però en canvi els puc entrar de forma manual al garmin connect i passen a formar part del meu entrenament.

Jo utilitzo els dos......
Gracies a tots

salut i kilometres


Ep, si pots entrar un entrenament manualment al GC, també ho pots fer al ST  8)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2011 21:24 #313 per Lluís74 (Visitant)
Krlos  8)
Ja he trobat on entrar activitats manualment al ST. Ostres, i mira que és fàcil. Ho diu ben clar al menú principal.

Cabrix. M'has enxampat  :beurk:. Ho hauré de provar. Però dic jo que tenint l'adaptador USB de l'Ipad deus poder descarregar directament el track al igual que es descarreguen les fotos, no?

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2014 11:31 #314 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tots.
Tinc un 305 comprat i rebut just aquest més fa 7 anys, l'he fet servir poc però segons el ST una mitjana de entre 65 i 85 hores l'any.
Al Gener en una ruta de BTT de 112 kms la bateria em va aguantar 8h33' i fins la setmana passada va carregar be endollat a la corrent.
Ahir ja no va carregar  quan el vaig desendollar no s'engegava. Avui s'ha engegat però es parava desprès de 4/5".
Fa dues hores que esta carregant i res.

Es factible canviar la bateria ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2014 11:54 - 11 Mai 2014 12:26 #315 per sotillopower (Visitant)
Jo també tinc el 305, des de fa gairebé 5 anys.. algunes vegades he tingut problemes semblants i els he pogut solucionar aplicant procediments explicats per internet, sense haver de canviar res

Recomano que segueixis els consells d'aquesta web

www.activesplit.com/my-garmin-forerunner...just-dead-solutions/

(espero que tot i estar en anglès no sigui problema)

Estan les 3 solucions més comuns i efectives, que s'haurien de provar seguint aquest ordre:

1r: soft reset

si no funciona

2n: hard reset

si tampoc funciona..

3r: downgrade - upgrade del firmware

Si cap d'aquestes funciona.. aleshores és probable que la bateria hagi mort... el canvi de bateria em sembla que no és fàcil ni barat... en aquest cas, hauries de consultar-ho directament amb el servei tècnic de Garmin

Sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2014 12:10 #316 per XaviPapell (Associat/da)
sotillopower
Moltes gracies, voy pallá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2014 12:45 - 11 Mai 2014 19:21 #317 per XaviPapell (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2015 21:15 #318 per Cayu (Visitant)
Hola!

Després d'una época fora d'aquest món he tornat i avui agafo el FR305 i com feia molt de fred i no agafava el satel·lit, he decidit començar el conòmetre tal qual  :whip: .. mi pregunta:

Hi ha alguna manera d'editar la distancia d'un entrenament o volta?  :o Jo se exactament la distancia que he fet

Gràcies!

MMP 10 Km: 49:36 (Cursa Nocturna de l'Hospitalet 2011)
MMP 5 Km: 24:02

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2015 22:55 #319 per MIGUEL SBD (Associat/da)
a vui he portat el meu a la gamin per cert ja no està en Badalona ara està en Barberà del Vallès en el poligon de Santiga  a mi no em va la pulsacions i s'ha trencat el boto del enter

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2015 23:00 #320 per mario.cat (Associat/da)

a vui he portat el meu a la gamin per cert ja no està en Badalona ara està en Barberà del Vallès en el poligon de Santiga  a mi no em va la pulsacions i s'ha trencat el boto del enter

Miguel, om estàn concretament ?? (Adreça)
Ja que està a prop de casa, els hi faria una visita amb el cardio, ja que tinc problemes de marques a la pell per la corretja.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.