Forerunner 305

Forerunner 305

15 Set 2010 16:25 #201 per txuss (Visitant)
Ostres que no t'havia posat el link... :whistle:
www.garmin.com/garmin/cms/site/es/home/soporte/solicitud-rma
Sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 16:37 #202 per Sufridor (Visitant)
Yo fui el otro día, ya que me entro un poco de agua, y empezo a hacer el tonto no me cargaba la bateria, y cuando esta cargaba no durba ni cinco minutos encendido, cuando lograba encenderlo no encontraba los satelites, un desastre.

Lo lleve a Garmin y me han pasado el presupuesto, allí no arreglan nada, te lo cambian por otro modelo igual, en total la broma me sale por 103 €, y si no acepto el presupuiesto me toca pagar 40 € por no hacer nada, se lo dejé a las 4 de la tarde del viernes y cuando llegue a casa ya tenia el presupuesto por email, porque esta gente plegan a las 5 como mucho se lo miraron por fuera y punto.

Digo yo me lo podian haber dicho allí mismo, la clavada que me ivan a meter por el cambio.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 16:45 #203 per txuss (Visitant)

Yo fui el otro día, ya que me entro un poco de agua, y empezo a hacer el tonto no me cargaba la bateria, y cuando esta cargaba no durba ni cinco minutos encendido, cuando lograba encenderlo no encontraba los satelites, un desastre.

Lo lleve a Garmin y me han pasado el presupuesto, allí no arreglan nada, te lo cambian por otro modelo igual, en total la broma me sale por 103 €, y si no acepto el presupuiesto me toca pagar 40 € por no hacer nada, se lo dejé a las 4 de la tarde del viernes y cuando llegue a casa ya tenia el presupuesto por email, porque esta gente plegan a las 5 como mucho se lo miraron por fuera y punto.

Digo yo me lo podian haber dicho allí mismo, la clavada que me ivan a meter por el cambio.

103€ en concepto de que??' a mi por mail me dijeron 58€ + IVA, el resto es de transporte o de que??? lo digo por aclarar...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2010 10:58 #204 per Sufridor (Visitant)
Se equivocaron al darme el presupuesto, les he llamado hoy y me han dicho que son unos 75 € aproximadamente con iva, este precio ya es mas razonable, y eso que lo iva a buscar yo

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2010 11:34 #205 per Juan (Associat/da)
El martes retire yo uno y fueron 70.35€ con iva incluido, te dan uno nuevo con su caja.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2010 11:39 #206 per jcarpa (Visitant)
He provat amb alcohol untar la part dels foradets, i he recuperat  part del só. M'havien dit tb aspirar, però ara no tinc aspirador i si aspiro alcohol amb la boca.... :party: jajaja
carreresdemuntanya.mforos.com/1700921/81...er-305-o-405/?pag=16

De moment anire tirant amb la xapussa del botó foradat i amb el só q es millor, però molt inferior a un de nou, no se si es sentira corrent entre transit.

I he canviat la freqüència del so amb la primera opció d'aquets link:
www.nekerun.es/2007/11/16/cuando-el-fore...a-primeros-auxilios/
També és curios que surt la temperatura del rellotge!!!!!!!!!

Salut,
     Pere
PD: Ara tinc el RMA però amb 75 eur + gastos envio anar i tornar segur que me'n vaig aprop dels 100. Per tant m'espero a veure si puc aconseguir + so, tornant a posar alcohol o wisky directament  :winktongue:
PD2: Ara 70, no ho entenc, em sembla que posen el preu q els surt de les p....

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2010 13:22 #207 per Sufridor (Visitant)
Jcarpa

Te he puesto 75 € aproximadamente, ya que no me acuerdo de la cantidad exacta, igual es la cantidad que comenta Juan

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2010 16:59 #208 per aluap (Visitant)
hola, estic per comprar un 305 pero es fiable, pels vostres comentaris tinc la impresió que es una mica fluix, botons, els so, la bateria. Be no mes es per estar mes segur que comprare un aparell bo, ara tinc un polar molt sencill, no mes fa de pulsometre i vull un em el que pogui saber quina distancia, ritme i altres dades. El tema es que el polar fa 2 anys que'l tinc i esta com el primer dia. Be espero els vostres comentaris.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2010 12:31 #209 per profe (Associat/da)
Pregunta pels usuaris de Garmin: podeu configurar el vostre aparell per determinar la distància mínima entre punts de mostreig i la precissió mínima per considerar acceptables les dades rebudes dels satèl·lits?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2010 00:20 #210 per profe (Associat/da)

   La majoria de trastos porten chips de GPS molt similars


Similars, pot ser, però el de l'iPhone té prestacions millors que el del Forerunner 305:

iPhone 4 té el mateix xip que l'iPad, el Broadcom BCM4750 :
  • Fins 2-Hz de freqüència de refresc.
  • Alta sensibilitat: -162dBm (interiors, carrers estrets...)
  • Baix consum: 13 mW per tracking
  • Temps d'activació: <1 s amb AGPS i LTO, 30 s per inici autonom en fred.
  • Precisió horitzontal <3m

El xip GPS del Garmin Forerunner 305 és el SIRF STAR III :
  • 1-Hz de freqüència de refresc.
  • Sensibilitat: -159dBm
  • Consum: 62 mW per tracking
  • Temps d'activació: 36 s per inici autonom en fred.
  • Precisió horitzontal <2.5 m

Només la precisió nominal és lleugerament superior al 305. En la resta de paràmetres, iPhone guanya amb diferència.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2010 02:10 - 01 Oct 2010 02:56 #211 per Kurt (Associat/da)

Similars, pot ser, però el de l'iPhone té prestacions millors que el del Forerunner 305:

iPhone 4 té el mateix xip que l'iPad, el Broadcom BCM4750 :

  • Fins 2-Hz de freqüència de refresc.
  • Alta sensibilitat: -162dBm (interiors, carrers estrets...)
  • Baix consum: 13 mW per tracking
  • Temps d'activació: <1 s amb AGPS i LTO, 30 s per inici autonom en fred.
  • Precisió horitzontal <3m

El xip GPS del Garmin Forerunner 305 és el SIRF STAR III :
  • 1-Hz de freqüència de refresc.
  • Sensibilitat: -159dBm
  • Consum: 20 mW TricklePower
  • Temps d'activació:  MS Based - GSM coarse time <0.6 s 36 s per inici autonom en fred.
  • Precisió horitzontal <2.5 m

Només la precisió nominal és lleugerament superior al 305. En la resta de paràmetres, iPhone guanya amb diferència.


   Similars profe, tan similars que són indistingibles en la pràctica, i has de recòrrer a les specs en paper per diferenciar-los :wink2:

  M'he permés retocar les specs amb les dades que surten a la pàgina que has posat.

  El SIRF  te un mode de baix consum a 20mW (TriklePower), però el consum del xip no serveix de res sense saber el consum total de l'aparell, amb les seves pantalles, altaveus, memòries, CPUs i altres xips, i la capacitat de la bateria. I clar, no pots comparar la bateria d'un rellotge amb la d'un mòvil, molt més gran, perque si el Fore tingués el tamany d'un iPhone, aguantaria moltes més hores funcionant. Com a molt pots mirar de comparar la precissió del GPS dels dos trastos que és l'únic que tenen en comú.

   Parlant de la precissió, que és la xifra que considero més important en un GPS, és millor al Fore.  :whistle: Tot i que la diferència és ben petita. Indistingible en la pràctica. Per trobar diferències tindries que fer servir anàlisis estadístic.

      Perque tots aquests números estan molt bé, però que guanyes amb un refresc d'1Hz o de 2Hz?  I amb pasar de -159 a -162dBm de sensibilitat? És esbiaixat dir que això és guanyar amb diferència. Si realment un aparell guanya amb diferència a l'altra, es tindria que notar a simple vista, fent un entreno o una cursa. Si no es nota aquesta diferència empíricament, és que, en la pràctica són iguals.

  No se... no és tan millor. Si es que és millor. Per còrrer tinc clar que fac servir, i no és el telèfon  :glasses:

   Salut!
   Kurt.-


Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2010 00:10 #212 per profe (Associat/da)
Si només vols obtenir un track, el fore és més pràctic.
Si al mateix temps vols un telèfon, GoogleEarth, càmera de fotos i de video HD amb geolocalització...
Si vols compartir per internet el track i les fotos el més ràpidament possible, abans de tornar a casa, a la muntanya o a la línia de meta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2010 09:37 #213 per krlos (Associat/da)

Si només vols obtenir un track, el fore és més pràctic.
Si al mateix temps vols un telèfon, GoogleEarth, càmera de fotos i de video HD amb geolocalització...
Si vols compartir per internet el track i les fotos el més ràpidament possible, abans de tornar a casa, a la muntanya o a la línia de meta...


Totalment d'acord amb el que dius Profe...però estem comparant dos GPS's o es una altra cosa del que estem parlant? Per que ja posats, podries córrer amb un bon ordinador portàtil carregat a l'esquena amb una motxilla, amb un GPS connectat transmetent en temps real la teva posició (i per tant el track, per suposat) i ja de passada li connectes no una càmera de fotos, sinó una càmera de fotos i una webcam per transmetre en directe el recorregut. A més pots configurar la càmera de fotos de manera que dispari cada segon i quedin aquestes fotos emmagatzemades al portàtil.

Això fa millor aquest darrer sistema?

El que vull dir es que si estem parlant de comparar GPS's, no te sentit dir que un d'ells pot fer fotos i l'altre no...:neutral:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2010 11:32 - 02 Oct 2010 11:35 #214 per profe (Associat/da)
Això és el volia suggerir: que si vull fer un recorregut pel Pirineu amb telèfon, càmera de fotos i video, i a més vull tenir el track, i quan hi ha boira vull orientar-me, ho tinc tot en un.

Si vols fer una marató i no vols dur-te'n el telèfon, millor el Fore.

El meu cas és aquest: Pensava comprar un GPS Garmin, però ara tinc un telèfon que em permet obtenir tracks com els del Fore.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 10:32 #215 per jcarpa (Visitant)
Novetat! FR 410 i 210! Suposo que són variants del 405, amb alguna millora:

www.xataka.com/gps/garmin-forerunner-410...0-empieza-a-trabajar

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 10:38 #216 per jcarpa (Visitant)
Hola,
tinc 2 preguntes que poder ja han sortit algun cop. La primerra, de fet, jo ja la vaig fer i em vau respondre que si. Però...

1era) Algú que tingui el 310 i tb hagi provat el 305, ha seguit un track baixat de internet i passat al FR 310?
Es veu igual de bé que al 305, amb zoom canviable i a base de track (no ruta)?

2ona) Sabeu, si igual que fan amb el 305 al Trepat, que en cas d'estar espatllat te n'ofereixen un de nou per un "mòdic" preu inferior a 100 eur, et poden oferir pasar-te al 310 per un mòdic preu, inferior al preu de venta?

Salut i gràcies,
                  Pere
PD: Ho dic pq el meu FR ja pita molt poc, i he provat la solució del alcohol, i té un botó foradat a base de desgast.
PD2: Els botons del FR 310, són del mateix material que els del 305? Tenen el mateix problema (es pelen)?

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 11:09 #217 per Kurt (Associat/da)
Bon dia,

Novetat! FR 410 i 210! Suposo que són variants del 405, amb alguna millora:

www.xataka.com/gps/garmin-forerunner-410...0-empieza-a-trabajar


  Interesant. El 410 sembla ser un 405 amb un bisell millorat que diuen que funcionarà fins i tot amb pluja. La veritat és que el bisell del 405 sucks  :666:, i com plogui, o encara que sigui que  suis molt  (i qui no sua molt a l'estiu en un clima tan humit com el de BCN?) lo millor que pots fer és bloquejar el bisell o es tornarà incontrolable quan es mulli.

  A banda d'això no sembla incorporar cap canvi important. Hauran millorat l'autonomia? És l'altre gran punt feble.El que tinc ara en unes 6 hores rutllant es queda sense batèria... te dos anys i escaig i li he fet uns 5000 kmts, o sigui que la batèria ha pasat per molts cicles de càrrega i descàrrega i ja sabem que les batèries de ions de liti es fan malbé amb l'ús, però si ja era justet amb les 8 hores que durava quan era nou,  ara ja comença a ser un problema. Si que he vist que el 410 el podràs apagar del tot per estalviar bateria quan no el facis servir.

  El 210 sembla un 405 simplificat, sense bisell i més simple, però que fa lo bàsic: calcular distància per GPS i ritme cardiac.

  Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2010 17:58 #218 per Xeix (Associat/da)

1era) Algú que tingui el 310 i tb hagi provat el 305, ha seguit un track baixat de internet i passat al FR 310?
Es veu igual de bé que al 305, amb zoom canviable i a base de track (no ruta)?

He tingut ambdós i cap problema  :great:

2ona) Sabeu, si igual que fan amb el 305 al Trepat, que en cas d'estar espatllat te n'ofereixen un de nou per un "mòdic" preu inferior a 100 eur, et poden oferir pasar-te al 310 per un mòdic preu, inferior al preu de venta?


No t'ho faran, però agafar el F305 comprat, vendre'l a algú que en vulgui un i la diferència serà el teu estalvi comprant el f310XT, jo ho vaig fer. Et guardes la cinta vella del pulsòmetre del F305 i no cal que compris el F310XT amb cinta, t'estalvies uns 60€ més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2010 08:29 #219 per kilometer (Associat/da)
I ja que estem Xeix, jo tinc el problema de jcarpa, peró a la màxima expressió, ja que potser el meu fore 305 és el més longeu que conec, gairebé 4 anys ja junts  :oops:. En fi, que el desgast als botons laterals ha estat poquet a poquet, peró ja he perdut els botons de pujar i baixar de tant desgastats que estan i ja no els puc fer servir i si ho intento s'em queden encallats així que millor no els toco. La questió és que tú, que has tingut els dos, em comentis si el 310xt pot patir les mateixes conseqüències a la llarga, per que jo me l'he comprat recentment i l'estic esperant i confio que tingui una mica més de resistència a les condicions externes, tot i que del meu no em puc queixar. A veure si em pots oferir una mica de llum al respecte.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2010 16:45 #220 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

Sento decebre't però crec que serà igual. El teu F305 t'ha durat 4 anys  :surprised: has provat a mirar quan et dura encés? no crec que gaire més de 4 o 5 h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.