Forerunner 305

Forerunner 305

30 Oct 2009 21:27 #121 per XaviPapell (Associat/da)
Casi 10 hores de bateria esta be ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2009 22:13 #122 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Si fos nou no gaire però fent temps que el tens si.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2009 23:34 #123 per XaviPapell (Associat/da)

XaviPapell,
Si fos nou no gaire però fent temps que el tens si.


Home, aquest estiu va fer dos anys i segur que no le he fet servir ni la meitat que vosaltre.
Es que necessito un per l'abril que duri unes 18 hores

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2009 23:36 #124 per krlos (Associat/da)

XaviPapell,
Si fos nou no gaire però fent temps que el tens si.


Home, aquest estiu va fer dos anys i segur que no le he fet servir ni la meitat que vosaltre.
Es que necessito un per l'abril que duri unes 18 hores


Que pasa? Que vols veure les pulsacions mentre participes a una orgia? :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2009 23:48 #125 per XaviPapell (Associat/da)
jajaja!!!! krlos no me he posat mai la corretja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 19:30 #126 per runcat (Visitant)
Bones runners!!

Sóc novato amb això del fore 305 xo m'agradaria que m'aclarisiu un dubte!
L'altre dia xafardexant x aki vaix entrar al "bloc" on penja els tracs el Xeix i li vaig agafar el track de la Ultra del Montsant, ja que soc d'akella sona i magradaria ana-la fent a trossos. Però aquí apareix el meu dubte, com es fa per passar el track de la pàgina web al fore??

Segu que em sabreu dir la resposta!

Xeix, espero no rebre queixes teves  :frown:

SALUT i km

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2009 01:03 #127 per Xeix (Associat/da)
runcat,

Si no vols fer la competència a en Marc (va baixar de 12h  :surprised:) ja el pots anar partint a bocins  :rofl: :rofl: :rofl:

Des de wikiloc el pots baixar a arxius de 500 punts cadascun, si tens els programes Oziexplorer o CompeGPS (n'hi ha més però aquest són els que jo conec) pots partir-los com a tu et convingui. Si no t'aclareixes em dius les que vols i ja ho faig jo  :666:.

Des del CompeGPS ho pots carregar directament, si no pots convertir un arxiu .gpx a .tcx amb Gpsies i aquest amb el Garmin Training Center ho carregues a Trajectes i d'aquí al F305.

No cal que et digui que és obligatori beure isotònics de la zona  :whistle: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 17:15 #128 per massa (Visitant)
Avui he anat a la central de Garmin(Trepat) i ja tinc el 305 nou de trinca amb capsa i tot per 65,40 €  :party:  :party:  :party:  :party:.

Et fan omplir un formulari dient que li passa al vell i a l'estona et porten una capsa amb tot nou i per estrenar  :party:  :party:  :party:  :party:  :party:.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2009 13:08 #129 per kako (Visitant)
No t'enfadis massa q no té contestat perque no he pogut..... :erf: , però sempre està el xeix.
El fet és que estic de baixa , vaig tenir un accident de moto fa 10 dies, i en tinc per 2-3 setmanes mes, així q ja veus tinc justificació. Per sort res greu, però tinc la mà enguixada, forts cops per tot el cos i bursitis al genoll, una piltrafa.
Espero poder tornar a entrenar despres de tot això, encara que em queden dies de sofing obliga't  :frown: ..
fins ara

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2009 16:23 #130 per jcarpa (Visitant)
Hola Runcat,
            jo des del Compegps, passo tracts de + de 5000 punts directament al GPS i es carreguen i funcionen correctament.

Salutacions,
          Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2010 11:02 #131 per RobertoML (Visitant)
Bon dia,

A veure si m'ajudeu gurús del forerunner. Resulta que després d'estrenar-lo i fer-lo servir durant dos díes ara no em carrega la ultima sessió d'entreno a l'ordinador. Vaig poder carregar la primera sense problema i ara em trobo que avui no hi ha manera de carregar al garmin training center la sessió que vaig fer ahir. Constantment em surt un missatge que em diu "The data transfer failed. Please try the transfer again" o bé "The device timed out. No trobo l'explicació a perquè no es carrega la darrera sessió. La primera que si vaig poder carregar va ser un entreno per intervals, i la que no puc carregar es una sessió normal. He instal.lat per segona vegada el programa pero segueix igual. Que em podeu dir?

Adicte als camins per muntanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2010 11:46 #132 per AlbertBP (Visitant)

Bon dia,

A veure si m'ajudeu gurús del forerunner. Resulta que després d'estrenar-lo i fer-lo servir durant dos díes ara no em carrega la ultima sessió d'entreno a l'ordinador. Vaig poder carregar la primera sense problema i ara em trobo que avui no hi ha manera de carregar al garmin training center la sessió que vaig fer ahir. Constantment em surt un missatge que em diu "The data transfer failed. Please try the transfer again" o bé "The device timed out. No trobo l'explicació a perquè no es carrega la darrera sessió. La primera que si vaig poder carregar va ser un entreno per intervals, i la que no puc carregar es una sessió normal. He instal.lat per segona vegada el programa pero segueix igual. Que em podeu dir?


Doncs mira, a mi em va passar exactament el mateix al voler passar un entrenament fa poc, tan amb el TC com amb el Sporttracks impossible importar-lo. Finalment els vaig copiar "a mà", vaig esborrar l'entrenament defectuós del Fore i llestos; suposo que a vegades aquests trastos també fallen...

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2010 21:51 #133 per jballest (Associat/da)
Finalment, els reis m'han portat l'anhelat forerunner 305.
Ara estic jugant amb ell, i veient les possibilitats que em dona ( moltes més de les que faré sevir). Com a software estic fent servint el Garmin Traininng Center, però no veig la possibilitat de configurar-lo en castellà.
D'altre banda, com a corredor de muntanya estic obsessionat amb els desnivells i em fa molta ràbia que malgrat tinc configurades les unitats en mètric, l'alçada, me l'està marcant en peus (posa metres, però no és cert).
Quan paso els mapes al Wikiloc, també em pasa que els desnivells, malgrat que diu que son en metres, son en peus.
A algú més li passa?, és un problema del Firmware del aparell?.
Si faig servir Sports Track això s'arregla?.

Alguna pregunta més? :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2010 23:34 #134 per Xeix (Associat/da)
jballest,

El sistema operatiu del teu ordinador i/o la configuració regional estan en anglès o un altre que no sigui en castellà?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2010 09:50 #135 per Kiske (Associat/da)
Esta tarde me lo comprare ya que los reyes no me lo han traido, una pregunta aparte de las de j ballesta, donde puedo conseguir el cargador este que recarga en competicion? por ahi hay algunas fotos pero no las encuentro.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2010 21:02 #136 per jballest (Associat/da)
Ja està solucionat el tema. M'he baixat la versió més actual, la 3.0.1(per Mac) i ara ja el tinc en castellà. El tema desnivells segueix igual. Em sembla que això no te remei.
Sé que hi ha un plug-in per corregir alçades al Sports Track, hi ha alguna cosa semblant pel Garmin Trainning Center?.
Vaig veure un aparell carregador que havia posat en Massa, però ara no hi veig en quin fil era ( del forerunner hi han dos). Algú recorda l'enllaç?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2010 15:19 #137 per Kiske (Associat/da)
Me recomendais algun sitio para ir que entiendan de GPS y que me puedan amoldar a lo que yo quiero? Porque ayer estuve por Granollers y no tienen mucha idea. Voy a por el 305 pero me dicen que esto es mas para corredores y yo soy mas de hacer ultras, Gracias!!!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2010 00:10 #138 per Xeix (Associat/da)
kiskejr.,

El 305 la bateria dura unes 15h i el 310xt 20h  :whistle:
Per trails mira't els GPSMAP 60 Csx o el nou Oregon 400 duen mapes i es canvien les piles, per tan només cal dur recanvis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2010 06:39 #139 per Kiske (Associat/da)
Gracies xeix m'ho mirare. Suposo que podre baixar-me els tracks de les marxes abans oi?

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2010 12:21 #140 per Xeix (Associat/da)

Gracies xeix m'ho mirare. Suposo que podre baixar-me els tracks de les marxes abans oi?


Si a qualsevol dels 2. A més a més el 310xt si perds el camí vibra  :666: :whistle: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.