Forerunner 305

Forerunner 305

06 Jun 2009 12:28 #41 per pochettino (Visitant)
vaja Xeix..., segur que tu pots tornar-ho a posar com estava  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2009 13:27 #42 per MIGUEL SBD (Associat/da)

:'( :'( :'(

Ahir després de dutxar-me al Guiera em vaig adonar que tenia una mica d'aigua dintre de la pantalla. El cas és que s'ha desenganxat i ara és un 2 peces  :grrrrrr:

Ja us explicaré si es pot arreglar  :beurk: de moment si algú tenia curiositat per saber com són per dins us deixo les imatges del meu F305 esparracat de cos present  :arf: :'( :grrrrrr:


com et pot passar una cosa axis a tu mestre del garmin  :grrrrrr:
ja ens explicares com t'ha quedat  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2009 13:33 #43 per (Visitant)
Hola runners! doncs fa una setmana que tinc el Garmin forerunner 305. L' he comprat per ebay usa per 130 euros! Molt ràpida l'entrega (5 dies), he quedat al.lucinat amb aquest aparell! Tinc un suunto t4 marathon i no té res a veure! Salut a tots!:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2009 09:59 #44 per txuss (Visitant)

:'( :'( :'(

Ahir després de dutxar-me al Guiera em vaig adonar que tenia una mica d'aigua dintre de la pantalla. El cas és que s'ha desenganxat i ara és un 2 peces  :grrrrrr:

Ja us explicaré si es pot arreglar  :beurk: de moment si algú tenia curiositat per saber com són per dins us deixo les imatges del meu F305 esparracat de cos present  :arf: :'( :grrrrrr:

Xeix, a mi s'em va espatllar a la cursa de cerdanyola, vaig fer un banyet amb el fore (no era la primera vegada) i al dia seguent no encenia,i es veia condensació a dins. El que et passa a tu es mes bestia obviament...
Jo vaig demanar als de garmin per mail, que podia fer per reparar-lo. Donava per suposat que l'hauria de pagar jo, perque ni tansevol trobava la factura. En van enviar info amb les passes a fer. T'envien un formulari a omplir, per demanar un codi intern, amb aquest codi, envias per missatgeria el rellotge empaquetat, etc...
Doncs, suposo que pel nº de serie, en van dir qeu tenia garantia, que envies l'equip a portes debidos, (nomes al rellotge) i a la setmana m'han enviat un de nou amb tots els accesoris... molt seriosa aquesta gent!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2009 13:00 #45 per Xeix (Associat/da)
txuss,

Quan te'l canvien per garantia el que envien només en té per 6 mesos o el temps que et quedés de garantia. El meu ja era el segon (l'altre em durava només 5h la bateria amb 1 any) i el juliol farà 2 anys  :sarcastic: . El vaig dur a Garmin i suposo que aquesta setmana o la que ve me'n donarant un altre per 80€+Iva. Vaig demanar pel 310 però a banda de que no els pots canviar fins a finals d'estiu res i sortirà car els primers mesos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2009 22:09 #46 per merce.merce (Visitant)
Avui al anar a posar en marxa el forerunner 305 no se'm engega, no fa res  :'( :'(. Crec que fa mes o menys un any que el tinc i sempre m'ha anat be. ¿os ha passat? ¿creieu que tinc alguna solució? el vaig comprar per ebay.
Vaig veure que havia una nau Garmin al costat del Makro Badalona, demà miraré de posar-m'hi en contacte.


na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2009 10:20 #47 per merce.merce (Visitant)
Ja m'han donat la solució per quan es queda bloquejat el garmin, s'ha de prema al mateix temps el boto de reset i mode durant uns segons i després es torna a posar en marxa.
Buuuf!!!!!  que be quan torna a funcionar  :yipi:

na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2009 12:42 #48 per jaume44 (Visitant)

txuss,

Quan te'l canvien per garantia el que envien només en té per 6 mesos o el temps que et quedés de garantia. El meu ja era el segon (l'altre em durava només 5h la bateria amb 1 any) i el juliol farà 2 anys  :sarcastic: . El vaig dur a Garmin i suposo que aquesta setmana o la que ve me'n donarant un altre per 80€+Iva. Vaig demanar pel 310 però a banda de que no els pots canviar fins a finals d'estiu res i sortirà car els primers mesos.


Hola Xeix:
Tinc el mateix problema que tu. S' ha desmuntat en dues peces. El vaig comprar als EEUU. Puc anar a Garmin Iberica o esta fora de garantia?.
Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2009 20:54 #49 per Xeix (Associat/da)

txuss,

Quan te'l canvien per garantia el que envien només en té per 6 mesos o el temps que et quedés de garantia. El meu ja era el segon (l'altre em durava només 5h la bateria amb 1 any) i el juliol farà 2 anys  :sarcastic: . El vaig dur a Garmin i suposo que aquesta setmana o la que ve me'n donarant un altre per 80€+Iva. Vaig demanar pel 310 però a banda de que no els pots canviar fins a finals d'estiu res i sortirà car els primers mesos.


Hola Xeix:
Tinc el mateix problema que tu. S' ha desmuntat en dues peces. El vaig comprar als EEUU. Puc anar a Garmin Iberica o esta fora de garantia?.
Moltes gràcies

Si el tens en garantia envia un correu al centre Garmin d'Anglaterra ells et diran el que has de fer. Si no està en garantia a Garmin de Badalona si els hi envies o portes en unes 3 o 4 setmanes t'en donen un altre per uns 95 € donat que no els arreglen.

Que tinguis sort.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 14:34 #50 per jaume44 (Visitant)

txuss,

Quan te'l canvien per garantia el que envien només en té per 6 mesos o el temps que et quedés de garantia. El meu ja era el segon (l'altre em durava només 5h la bateria amb 1 any) i el juliol farà 2 anys  :sarcastic: . El vaig dur a Garmin i suposo que aquesta setmana o la que ve me'n donarant un altre per 80€+Iva. Vaig demanar pel 310 però a banda de que no els pots canviar fins a finals d'estiu res i sortirà car els primers mesos.


Hola Xeix:
Tinc el mateix problema que tu. S' ha desmuntat en dues peces. El vaig comprar als EEUU. Puc anar a Garmin Iberica o esta fora de garantia?.
Moltes gràcies

Si el tens en garantia envia un correu al centre Garmin d'Anglaterra ells et diran el que has de fer. Si no està en garantia a Garmin de Badalona si els hi envies o portes en unes 3 o 4 setmanes t'en donen un altre per uns 95 € donat que no els arreglen.

Que tinguis sort.

Aixi ho faré Xeix, moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 14:48 #51 per clave (Associat/da)
escolta Xeix,
sembla un consultoria aixo eeeee jejejeje
podries muntar una franquicia amb servei tecnic.......... :party:

L'orgull és personal e intransferible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:10 #52 per Xeix (Associat/da)
clave,

Tot és fruit d'haver-ho patit  :'(

Ja m'agradaria poder aconsellar com fer maratons en 2h15' però encara em falta una mica  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:22 #53 per Lay-Nah (Visitant)
Pregunta tonta.
Ja tinc el fore 305 i estic desitjant estrenar-lo. El cas és que per fer una proba, miro de encendre'l peró no em detecta el satel.lit. Haig d'anar gaire lluny de la ciutat per que el detecti.
Ho he probat a la "azotea" de casa i res i pel passeig fluvial, que no hi gaire interferencies, i tampoc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:38 #54 per Xeix (Associat/da)
Lay-Nah,

A qualsevol espai obert t'ha d'agafar satèlits, deixa'l quiet i com molt en 10' hauria d'estar llest.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:41 #55 per Lay-Nah (Visitant)
Carai que ràpid....jejejeje....sembles el servei d'atenció 24 hores  :biggrin:
Merci...ho tornarè a probar a veure que però ja et dic, es queda pensant i pensat i pensat i no fa res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:43 #56 per Xeix (Associat/da)

Carai que ràpid....jejejeje....sembles el servei d'atenció 24 hores  :biggrin:
Merci...ho tornarè a probar a veure que però ja et dic, es queda pensant i pensat i pensat i no fa res.


Ep! córrer ho has de fer tu  :sarcastic: :666: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 20:49 #57 per Lay-Nah (Visitant)
8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2009 00:56 #58 per jaume44 (Visitant)

escolta Xeix,
sembla un consultoria aixo eeeee jejejeje
podries muntar una franquicia amb servei tecnic.......... :party:

Es el que passa al ser un mestre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2009 15:34 #59 per clave (Associat/da)
O gran Déu del Garmin.........jejeje en definitiva, Xeix per fer les ultres de muntanya seria intressant agafar un gps ben parit? o no te ni cap ni peus.........aixi podries marcar les rutes que fas alhora que saps per on has d'anar no?

L'orgull és personal e intransferible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 00:00 #60 per Xeix (Associat/da)
Per tirades llargues o per dur mapes cal dur gps més grans. Des de fa 3 anys tinc un Garmin GPSMAP 60 CSx amb una targeta microSD de 1 Gb on portes la cartografia. També el faig servir per btt.

Ara hi ha altres models més nous els Edge 705, Colorado, etc... però més  o menys fan el mateix.

Amb el F305 o el F310 pots seguir un itinerari però no cercar alternatives i amb aquest si, a banda de canviar les piles  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.