Sauconyans

Sauconyans

23 febrer 2013 12:16 #21 per pcr35 (Visitant)

Per comoditat Nike Pegasus.


l'amortiment de les Pegasus desapareix en poques setmanes i es converteixen en unes sabatilles que no serveixen per res

si ets un atleta que menja molts kms, les Pegasus, na-nai!  :no:

i pensa que la primera marató el 92 la vaig fer amb unes Pegasus pero quan vaig provar les Asics i les Mizuno (marques JAP les dues) ...

les millors pels maratonians i ultramaratonians sense cap mena de dubte: les MIZUNO

pel que fa a Saucouny, les vaig fer servir per fer mitges a principis dels 90 i m'agradaven molt pq eren molt lleugeres però estables i còmodes; després van desaparéixer uns anys i ara fa uns tants que tornen a estar entre nosaltres; però com que corro poques curses curtes no les he tornat a provar, a veure si m'animo un dia d'aquests  ;)

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2013 12:39 - 23 febrer 2013 12:41 #22 per solteron (Associat/da)


l'amortiment de les Pegasus desapareix en poques setmanes i es converteixen en unes sabatilles que no serveixen per res

si ets un atleta que menja molts kms, les Pegasus, na-nai!  :no:

i pensa que la primera marató el 92 la vaig fer amb unes Pegasus pero quan vaig provar les Asics i les Mizuno (marques JAP les dues) ...

les millors pels maratonians i ultramaratonians sense cap mena de dubte: les MIZUNO

pel que fa a Saucouny, les vaig fer servir per fer mitges a principis dels 90 i m'agradaven molt pq eren molt lleugeres però estables i còmodes; després van desaparéixer uns anys i ara fa uns tants que tornen a estar entre nosaltres; però com que corro poques curses curtes no les he tornat a provar, a veure si m'animo un dia d'aquests  ;)


A mi si que en serveixen les Pegasus, a partir de que ja tenen 500 km només les faig servir per rodatges suaus i no per curses, pero tens rao dient que l'amortigucio els hi dura poc .... i crec que tu 500km no trigues gaire a fer-los   :mdr:

Jo si tot va bé farè la marato de BCN amb unes NB 880v2.

Hola

aquest solteron que es dediqui a menjar bocates i que no esbotzi el fil.




Fins ara.

Jordi


La propera vegada que faci truita de patates a tu no et donaré

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2013 22:02 #23 per Cabrix (Visitant)
Sense que serveixi de precedent, estic amb en Solteron  :he:

- Sau_cony fa un parell d'anys que s'ha anat al minimalisme, per mi, decisió arriscada, donat la quota de penetració al mercat que tenia. A partir de la Triumph 4-5, la van liar...
- New Balance, sorpresa dels dos darrers anys. Estic encantat amb les 890v2 i no descarto les 890v3. Voldria provar les 1080, però les 890 em tenen el cor robat...
- Pegasus, la sabatilla més consistent de Nike. La resta, gama de Carrefour, excepte un parell de models antics de la serie Lunar. Van trontollar en un parell de versions, però des de la 27 penso que han remuntat força.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2013 22:45 #24 per solteron (Associat/da)
Jo també tinc unes NB 890v1 i encantat, i diuen que les v2 i v3 son encara millors

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 07:55 #25 per Cabrix (Visitant)
v2, algo estretes de puntera (les fa un pel incòmodes en entrenaments o competicions llargues, a menys a mi, que tinc dit "en martell"), un pel més inestables a ritmes baixos, però una resposta immensa en un alt rang de ritmes.

Diuen que les v3 han corregit això.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 12:21 #26 per solteron (Associat/da)
Les v1 són força amples de davant i amb lo flexible que és el upper em dona sensació de portar els dits molt lliures, m'agrada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 12:23 #27 per curat (Associat/da)

Les v1 són força amples de davant i amb lo flexible que és el upper em dona sensació de portar els dits molt lliures, m'agrada.


Pots obrir un fil de New Balanceros  :whip: rebentafils  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 12:32 #28 per Cabrix (Visitant)

Les v1 són força amples de davant i amb lo flexible que és el upper em dona sensació de portar els dits molt lliures, m'agrada.


Pots obrir un fil de New Balanceros   :whip: rebentafils  :he:


:rofl: :rofl: :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 12:50 #29 per squash (Associat/da)
Hola

després d'aquesta disbauxa newbalancera, centrem-nos.

Decepcionant primer contacte amb les Kinvara3; molt dures...com si la comoditat de la versió2 s'hagués esbaït. No obstant encara no faig una crítica severa; han de rodar més. I avui sota la pluja. Descobriré que són anfiíbies?



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 12:53 #30 per danili (Associat/da)
Jo diumenge vaig fer la marató de Sant Feliu amb les Kinvara3 i vaig aguantar!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 13:17 #31 per Dani (Associat/da)
Jo he estat usuari Triumphero de fa any. Però les Triumph9 que he comprat darrerament una decepció. La comoditat que recordava de les antigues ha desaparegut. També podria ser que al poder comparar-les amb les Jazz15 he notat la diferència. Per contrapartida, les jazz15 cantones model italià, son les millors que he tingut mai. I tot que han superat els 1.400 km encara no noto el punt que estan acabades. Jo ho noto molt quan es tornen dures i els meu termostat (els bessons) comencen a demenar el canvi.

Ja us explicaré que tal les Jazz16.

NewBalancians i altres criatures. Això és un club exlusiu, aneu amb les vostres xancles a altres fils  :666: :666:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 14:07 #32 per solteron (Associat/da)
Jo no soc ni New Balancero ni res  :intello: ara mateix tinc sabatilles en bon estat d'ús de 3 marques diferents i que recordi he tingut sabatilles de Asics, New Balance, Saucony, Adidas, Nike i Salomon  ... i Kalenji  :oops:  :he:

i em sembla bastant absurd que quan un tingui que escollir noves sabatilles es posi com a limitació que hagin de ser d'una marca determinada  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 14:33 #33 per Apintu (Associat/da)

Jo soc bastant Sauconya, en curses sempre he utilitzat unes triumph, des de la versio 4, en canvi per entrenar he provat de tot, segons el bon preu que he trobat.

Ara les que m'han decepcionat moolt son les triumph 9, fent rodatget i curses controlades cap problema, pero vaig fer la mitja de barcelona a tope, i els ultims 5km  se'm van carregar molt els bessons i el soli  :grrrrrr: :grrrrrr:. fins i tot em va fer parar a estirar!!

Despres de llegir algun article, he descobert que les triumph 9 tenen el talo uns 8 milimetres mes baix que les altres, aixo provoca que l'aquiles vagi mes forçat.

De moment les he aparcat a l'espera de que passi la marato, no em vull lesionar :sarcastic: :sarcastic:

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2013 15:22 #34 per piltrafillas (Associat/da)
Ostres, em sorpren molt veure tanta gent q diuq  no li van be les Triumph 9!
Jo he tingut ja dos parells i tinc un altre per estrenar esperantme sota el llit...  :P
Cada persona es un mon pero jo per ara contentissim!
Aixo si, he sentit a parlar tan be de les Jazz que potser els hi dono una oportunitat a la propera...
Soc un home barbut de poc menys de 70kg...

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2013 00:19 #35 per Polgi (Associat/da)
Hola.

Jo fins ara porto 5 parells de Cumulus. Les darreres son noves i les portaré a la Marató de Bcn. La veritat es que em van be però tinc la mosca darrera de l'orella. Entreno amb companys coneguts per vosaltres i van tots amb Ride 5, en pista i en totes les distàncies. Em parlan maravelles de cómodittat i pes.
Tinc ganes de probarles, Soc neutre de menys de 70 kg. Que en penseu?

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2013 12:46 #36 per curat (Associat/da)
Polgi,

En un fil de sauconyans que vols que et diguin... doncs que et baixis del núvol (Cúmulus) i et passis a les Ride  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2013 13:34 #37 per perekms (Visitant)
Jo tinc les ride 5 i estic content les faig servir per tot menys curses de 10km que porto les Kinvara.Les primeres sabatilles van ser Asics nimbus pero quan els meus ritmes van començar a ser mes rapids vaig canviar a Saucony.
Les ride les vaig comprar perque volia el "drop" de 8mm,ara les Jazz 16 tambe son amb drop de 8mm i potser agafaria les jazz que son les que he tingut sempre.
Cada corredor et dira la seva pero si et serveix de referencia,actualment peso 67Kg,50 anys,temps actuals 39.08 en 10km,1.27 en mitja (amb les ride 5) i aquest any debutare a la marato tambe amb les ride 5.Com et deia les faig servir per entrenaments,tirades llargues i fartlecks al parc de la ciutadella.
El model tardor 2012 em van costar 67€ a Wiggle

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2013 13:43 #38 per perekms (Visitant)



Despres de llegir algun article, he descobert que les triumph 9 tenen el talo uns 8 milimetres mes baix que les altres, aixo provoca que l'aquiles vagi mes forçat.


els 8mm es la diferencia entre punta i talo (drop).El drop classic es de 12mm i a les sabatilles rapides com les kinvara,fins i tot a les mirage,es de 4mm.
El drop de 4 mm practicament no et deixa talonar,pero el de 8mm te un bon equilibri (en cas de necesitat pots talonar sense problemes).
Saucony esta apostant molt per aquest drop de 8mm,ara ja el tenen les triumph,ride,jazz.
Si ets corredor molt talonador mes val portar els 12mm de drop.Si es mira la plantilla de les sabatilles te les marques 0,4,8 i 12 (el zero imagino que son sabatilles voladores com fastwitch o type A)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2013 15:06 #39 per Polgi (Associat/da)
Gràcies Curat i Perekms. Ja estava convençut, pero ara més.

8)

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 08:48 #40 per SuperTioBOB (Visitant)
Bon dia!
Corro més per muntanya pero també toco l'asfalf, així que he corregut molt per asfalt amb sabatilles de trail. D'asfalt asfalt només he tingut unes NB que no recordo el model, unes Pegasus y les Saucony Triumph 10, que me les vaig comprar per preparar i correr la marató de Barcelona. Fantastiques! Amb aquestes he fet entrenaments, dues mitges i la marató (3:42) y ni una ampolla ni molestia rara. Esteticament no m'agraden pero em sembla que ja he trobat les sabatilles per asfalt.

Sobre el trail he tingut varis models de Mizuno, Brooks, Salomon... i animat per les triumph ahir vaig estrenar les XODUS 3.0. Una sortideta de 16 km's pel garraf amb pluja. M'han agradat, cap ampolla (hi ha models que em fan ampolles al dit gordo) i bona tracció menys en roca humida (encara no he trobat cap sabatilla que s'hi arrapi!!!). Encara és aviat pero crec que son una molt bona elecció.

Si hagues de comprar sabatillas, ara mateix serien les Saucony Triumph 10 per asfalt i les Salomon Speedcross 3 o Triumph Xodus 3.0 per trail (segon el terreny).

Deu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.