Sauconyans

Sauconyans

05 Abr 2013 11:36 #41 per squash (Associat/da)
Hola

ara que ja tinc rou rodades les Kinvara3 he de canviar la idea inicial; la primera presa de contacte va ser un pèl decebedaora. Ara m'agraden molt, molt...però no tant com la versió 2. Però no em queixo. No sé exactament les diferències conceptuals, però la comoditat excepcional de la 2 no l'han repetida.

El que em té una mica mosca és que la costura lateral inferior amb quasi 200km ja comença a desfer-se. Un llàstima. La resta, excel·lent.




Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 12:00 #42 per Zesar (Visitant)
Squasb, las amortiguaciones con mucho recorrido (y la Kinvara debido a que es un compuesto con baja densidad debe tener recorrido de amortiguación, al menos con el tiempo) varían con el tiempo: la zapatilla varía el comportamiento más que otras más duras o con menos amortiguación.

Por otro lado, la zapatilla nueva es siempre más dura que la vieja, y la 3 es de por sí algo más dura que la 2. Si a ti te venía bien la flexibilidad, pues lo notas más que otros. Lo normal es que con el uso se vayan igualando. Supongo que a la 2 le habrás metido muchos kms. Una solución en estos casos es comprar el siguiente par a mitad de vida del anterior, e irlos alternando.

(Eso pasa con todas las zapatillas de gama alta y tope de amortiguación, por cierto, y es una de las razones de posible lesión en corredores ligeros al final de la vida de la zapatilla o al cambiarla por una nueva. Un corredor pesado tiene menos problemas de ese tipo porque vence la amortiguación desde el principio. Hala, ya tenéis una razón más para no llevar más amortiguación que la necesaria para vosotros)

Lo del textil no debería ocurrir. Para que ocurra eso, mejor comprar las del Lidl.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 12:12 #43 per Cabrix (Visitant)


Lo del textil no debería ocurrir. Para que ocurra eso, mejor comprar las del Lidl.


Por alusiones...  :666:

El textil de las zapatillas del LIDL, por ahora, aguanta...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 13:21 #44 per squash (Associat/da)
Hola

continuo calçant les kinvara 2 i alternant amb les 3; està clar que una compararció amb igualtat de km no la podré fer, però les sensacions d'una i altra són molt similars...però no idèntiques...és clar que no sempre tinc la mateixa longitut d'ungles, un element desestabilitzador.

És veritat que els materials plàstics amb el temps s'estoven i afavoreixen la comoditat de l'espardenya. Que és el que em succeeix.

La costura... ho accepto; m'estic fent una liposucció als peus que crec resoldrà el problema.




Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 13:48 #45 per OriolPA34 (Visitant)
Zesar jo abans comprava totxos amb amortiguació tipus Asics Nimbus (sóc lleugeret sobre 62kg). Les Brooks Ghost i Glycerin són les millors sabatilles que he tingut, tenen més de 2 anys i cada parell ha fet més de 1000 km seguríssim, he corregut algun 10k, bastantes mitges i 3 maratons (2 Glycerin i 1 Ghost ara fa un mes i mig), les he fetes anar per tot tipus de terrenys, inclús algo de muntanya. Estic encantadíssim i quan me les noto millor és ara que estan super aixafades i gastades amb una sola llisa com el pneumàtic d'un F1, no m'he lesionat (per culpa de les sabatilles) i només les canviaré quan se'm petin, doncs corro molt a gust. Ara tinc clar que només compraré sabatilles amb amortiguació mitjana o poca!

A propòsit del fil... Només he tingut unes Saucony, les Ride 4. Les pitjors sabatilles que mai m'he calçat  :whip: :666: :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2013 16:43 #46 per squash (Associat/da)
Hola

ja està, ja tenim l'Oriol intoxican el fil amb Brooks, Asics,... i d'altres mandangues enforma d'espardenyes  :he: :he:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 14:40 #47 per curat (Associat/da)
Que no senti precedent, però estic d'acord amb l'squash en el tema de les kinvara 3. Són molt bones però en comparació amb els models anteriors (en el meu cas l'1) són un pel més dures. Jo encara les estic combinant i potser amb el temps es van estobant una mica. Combinar sabatilles també ho faig amb les d'entrenament doncs també crec que es una bona manera de no acostumar el peu sempre a la mateixa trepitjada i evitar possibles lessions.  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 15:14 #48 per solteron (Associat/da)
Feu cas a l'anunci de la part superior dreta d'aquest fòrum  :whistle:  :whistle:, el que diu és bastant cert  :he:

El de l'aigua no, l'altre  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 16:00 #49 per cachirulo (Associat/da)
Como la mayoria de entrenos los hago por la zona del Ripoll ahora empiezo a comprarme Zapatillas de Trail(son un poco mas reforzadas tampoco es para alta montaña :he:)
Uso las Jazz 14TR y ahora mismo he encargado las Saucony Progrid Jazz15 TR por 47,14 euros. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 17:36 #50 per Zesar (Visitant)

Que no senti precedent, però estic d'acord amb l'squash en el tema de les kinvara 3. Són molt bones però en comparació amb els models anteriors (en el meu cas l'1) són un pel més dures. Jo encara les estic combinant i potser amb el temps es van estobant una mica. Combinar sabatilles també ho faig amb les d'entrenament doncs també crec que es una bona manera de no acostumar el peu sempre a la mateixa trepitjada i evitar possibles lessions.  :yes:


Sí que es cierto que son algo más duras. Pero tienen una amortiguación blanda y a esas zapatillas les pasan esas cosas.

Si sirve de ilustradora la anécdota, recuerdo que hubo un cambio de versión "fake" de Nike Vomero: la zapatilla era exactamente la misma (cambiaba el upper pero poco, la suela era la misma) y en elatleta hubo unos cuantos que protestaban porque se habían comprado la nueva versión y decían que Nike la había cagado cambiando el modelo. Insisto: la misma zapatilla!!

Squash, como en el hilo de las del Lidl he puesto unas Victorias, voy a reventar este con unas zapatillas que me consta que la han utilizado más de uno de la asociación...  :intello:



Tiene los colores de la asociación y la amortiguación de ésta no cede  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2013 02:04 #51 per asjibaku (Visitant)
Hola Sauconyans, us vull demanar opinió sobre la Kinvara 3, ja he llegit el fil i altres publicacions i vull assegurar-me de no llençar els diners. Corro amb unes Nike free 7.0 de fa no se ni quants anys, no soc gaire talonador, peso 65kg, i com soc nou vingut al mon de còrrer  doncs em dona el mateix haver modificar la tècnica de carrera si així ja aprenc la correcte. Penso fer la mitja marató del mediterrani i  hauran de ser aquestes sabatilles les que faci servir. Les he trobat d'oferta per 65€ està bé no?
Què us semblen com a sabatilla i de cara a fer 10k i mitges maratons?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2013 20:32 #52 per Polgi (Associat/da)
Hola. Ja soc Sauconysta. I no ho dic de conya.  :whistle:

Be aprofitant les rebaixes i el canvi de model m'hi fet amb unes Ride 5 per 80 € en ma.

Les portaré si veig que van be en una Maratò que faré al Novembre. De moment les guardo 1 mes o mes i mig abans de estrenar.
Tinc una balança a casa i m'han pesat 288 g en 9 Usa. Fins ara les tres maratons anteriors les havia fet amb Cumulus i el pes de les darreres es de 328 g. No  vaig a fer cap marca però crec que aquests 40g al final de una Marató s'han de notar. :yes:
Ja aniré comentant la meva experiència.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2013 23:04 #53 per cachirulo (Associat/da)
Pues me acabo de hacer con unas Jazz16 por 47,70(rebajadas al 50%) segu pone en la pagina inglesa en la que suelo comprar. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2013 11:42 #54 per (Visitant)
Les Triumph 10 volen soles però... necessito mes temps per a casar-me amb elles.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2013 12:51 #55 per amic (Associat/da)

Hola. Ja soc Sauconysta. I no ho dic de conya.  :whistle:

Be aprofitant les rebaixes i el canvi de model m'hi fet amb unes Ride 5 per 80 € en ma.

Les portaré si veig que van be en una Maratò que faré al Novembre. De moment les guardo 1 mes o mes i mig abans de estrenar.
Tinc una balança a casa i m'han pesat 288 g en 9 Usa. Fins ara les tres maratons anteriors les havia fet amb Cumulus i el pes de les darreres es de 328 g. No  vaig a fer cap marca però crec que aquests 40g al final de una Marató s'han de notar. :yes:
Ja aniré comentant la meva experiència.

Continuem


Gran compra Polgui.
Jo les estrenaria al setembre no esperis a les ultimes tirades.
Clar que notaràs molt la diferencia del pes........ 5 minutets menys !  8) 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2013 00:23 - 01 Ago 2013 08:06 #56 per Polgi (Associat/da)

Hola. Ja soc Sauconysta. I no ho dic de conya.  :whistle:

Be aprofitant les rebaixes i el canvi de model m'hi fet amb unes Ride 5 per 80 € en ma.

Les portaré si veig que van be en una Maratò que faré al Novembre. De moment les guardo 1 mes o mes i mig abans de estrenar.
Tinc una balança a casa i m'han pesat 288 g en 9 Usa. Fins ara les tres maratons anteriors les havia fet amb Cumulus i el pes de les darreres es de 328 g. No  vaig a fer cap marca però crec que aquests 40g al final de una Marató s'han de notar. :yes:
Ja aniré comentant la meva experiència.

Continuem


Gran compra Polgui.
Jo les estrenaria al setembre no esperis a les ultimes tirades.
Clar que notaràs molt la diferencia del pes........ 5 minutets menys !  8) 8) 8)


Com a bon Sauconya que se que ho ets i la teva experiència, seguiré els teus consells  8)  8) 8)

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2013 19:19 #57 per danalbod (Associat/da)
Un altre que s'ha fet Sauconya  :yipi: he trobat les Ride 5 per 75 € i no he pogut aguantar la tentació després de tantes recomenacions de companys de JB Team!...

Hola. Ja soc Sauconysta. I no ho dic de conya.  :whistle:

Be aprofitant les rebaixes i el canvi de model m'hi fet amb unes Ride 5 per 80 € en ma.

Les portaré si veig que van be en una Maratò que faré al Novembre. De moment les guardo 1 mes o mes i mig abans de estrenar.
Tinc una balança a casa i m'han pesat 288 g en 9 Usa. Fins ara les tres maratons anteriors les havia fet amb Cumulus i el pes de les darreres es de 328 g. No  vaig a fer cap marca però crec que aquests 40g al final de una Marató s'han de notar. :yes:
Ja aniré comentant la meva experiència.

Continuem


Gran compra Polgui.
Jo les estrenaria al setembre no esperis a les ultimes tirades.
Clar que notaràs molt la diferencia del pes........ 5 minutets menys !  8) 8) 8)


Com a bon Sauconya que se que ho ets i la teva experiència, seguiré els teus consells  8)  8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2013 00:49 - 22 Ago 2013 01:03 #58 per Polgi (Associat/da)
Hola sauconyans..

Ja hi estrenat les mevas Ride 5. Hi fet tres surtides de uns 11-12 kms a ritmes suaus, eran dies que tenia planificats de recuperació i que hi aprofitat per fer el rodatje. La experiència ha estat de susto i que m'havia equivocat de talla.
M'explico, primer dia amb mitjons de Pineda de Mar, perfectes. Les vaig trobar mes dures que les Cumulos 14 i mes toves que unes NB 890 V3. Per Marató perfectes.
Segòn dia, les probo amb uns mitjos mes fins, running de mercadillo, que m'havien anat be fin ara i que tenen una mica de costura interior. Resultat una ampolla a la part interior de cada peu. Sensació de que son estretes, el mateix que m'havia passat amb unes Mizuno wave Rider de rebaixes i justes de número perquè no hi havia el meu habitual.
Tercer dia repeteixo surtida amb els mitjons de Pineda que m'encanten i cap problema. Crec que no m'hi equivocat de número, em sobre un dit del dit gros a la punta, haig d'encertar amb els mitjons.

Continuem

Pd. Curat ja també soc un freeke de les sabatilles i tinc 6 actives, incluint les del Lidl. Per Marató nomès tres.

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2013 17:46 #59 per squash (Associat/da)
Hola

alguna referència de la Cortana?

La calceu?

És que com tota novetat de Saucony m'entra el mono desmesurat d'emprovar-me-la  :mdr:




Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2013 08:26 #60 per piltrafillas (Associat/da)

Un altre que s'ha fet Sauconya  :yipi: he trobat les Ride 5 per 75 € i no he pogut aguantar la tentació després de tantes recomenacions de companys de JB Team!...


Donde? Donde?? A alguna web? Aquesta info sha de compartir!  :oh:

Jo ja estic buscant el futur recanvi de les meves terceres Triumph9...
Anire a per les Triumph10 o les Ride5, pero per preu.... No trobo les Triumph10 per menys de 110€ enlloc...

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.