- Missatges: 76
Objectiu d tardo, tornarem a gaudir d la companyia d pamplona, ja us presentsre gent x fer la mitja Criss i Sabadellenca, i Miguel contar amb mi x els entrenos
si que volen les inscripcións :yes: :yes:Preguntes, que mai l'he feta i aquest any la tinc com a objectiu.
Aqui volen les inscripcions oi?
Molt tecnica?
Percentatge mes o menys de pista vs Corriol?
Gràcies!!!
Preguntes, que mai l'he feta i aquest any la tinc com a objectiu.
Aqui volen les inscripcions oi?
Molt tecnica?
Percentatge mes o menys de pista vs Corriol?
Gràcies!!!
No crec que la Mitja es quedi curta...
jo de tu... pas a pas...
Jo també hi seré!!! Pero a la mitja!
pero igualment mirarem recorregut, desnivell i temps maxim per fer-la per valorar-la, que potser la mitja es queda curta :he: :beurk:
una pregunta...la canal del Llor es feia en baixada?
edito: he mirat recorregut, i SI que es fa de baixada desde Coll d'Eres a Marquet de les Roques... Sabadellencaja saps el que toca, oi?? Entrenar unes quantes baixades :he:
mmmm....8 hores... :beurk: :beurk: haure de fer molts calculs per veure si arribaria a temps...de moment anirem descobrint st llorenç i ja decidirem mes endavant...
No crec que la Mitja es quedi curta...
jo de tu... pas a pas...
Jo també hi seré!!! Pero a la mitja!
pero igualment mirarem recorregut, desnivell i temps maxim per fer-la per valorar-la, que potser la mitja es queda curta :he: :beurk:
una pregunta...la canal del Llor es feia en baixada?
edito: he mirat recorregut, i SI que es fa de baixada desde Coll d'Eres a Marquet de les Roques... Sabadellencaja saps el que toca, oi?? Entrenar unes quantes baixades :he:
mmmm....8 hores... :beurk: :beurk: haure de fer molts calculs per veure si arribaria a temps...de moment anirem descobrint st llorenç i ja decidirem mes endavant...
![]()
Fet!! inscrita a la mitja!!
![]()
:beurk: :beurk:
Xavi tu ha trencar el crono crakInscrit a la Marató.
Quin temps hia previst fer ?
Tinc dinar familiar aquest diumenge