Bones
Tenia la cursa del Taga 2014 com uns dels dos reptes muntanyencs de l’any. Tot i que la de Ulldeter al juny va ser força més dura, tinc de dir que han estat dues bones eleccions. Exigents però a la vegada fantàstiques pels paisatges, ambient i el nivell dels organitzadors.
Trobada Correcat dissabte per la tarda a Sant Joan de les Abadesses per recollir pitralls, escoltar el briefing, fer unes birres i petar la xerrada:
Kasumei, Edu Rovira, Rutxi, Jaumet...quin nivell¡¡¡ :love: Diumenge matí a la sortida s’afegien
No Surrender, Germinator, jcros, Xavi-Ad, Galtix i perdoneu si potser em deixo algú... :arf: fem la foto de grup, darrers preparatius i a les 9h en punt sortim del passeig per travessar el mític Pont Vell.
I desprès es tractava de pujar, oi? vaja que si vam pujar...
D+ 1893m Coll d’Art, Can Camps, Els Escalers, Puig Estela i per fi el Taga que ens esperava amb les seves vaques, el vent i plovisquejant (les previsions eren de sol al matí i pluja a la tarda, ben al revés). I que dir de la baixada? espectacular, llarga, tècnica, a trams perillosa, una bona descàrrega d’adrenalina pels que havien reservat forces. Avituallaments, ambient i voluntaris perfectes (menys un que va esgarrar la cursa a
Germinator al donar-li una indicació errònia, una llàstima company¡¡ :grrrrrr:). Per cert en
Jaumet amb molèsties al turmell, que ja no tenia clar prendre la sortida, va abandonar al segon quilòmetre per evitar “males mayores”, toca recuperar-se crack¡¡
La
Kasumei va arribar però també amb el turmell ben tocat, cuida’t campiona¡¡
Personalment cursa plantejada de forma prudent, dosificant a l’inici de la pujada, avituallant bé i gaudint a la baixada “fent el cabra”. Anava recuperant posicions, tenia molt bones sensacions i els darrers tres quilòmetres, fent tàndem amb un altre corredor, em van passar volant. Temps final 3:48:07 molt satisfet, per a mi baixar de 4h i arribar sencer físicament representava tot un èxit desprès de l’ensurt que vaig patir el passat juliol. Gran sorpresa fer quart lloc de la categoria Màster a només 3’ del pòdium...medalla de xocolata¡¡
:yipi:
Propera: Marató del Priorat, diuen a l’estil Médoc, en aquesta sí que ens divertirem¡¡¡
Salut companys¡¡