Taga 2040 Evo 21-9-2014

Taga 2040 Evo 21-9-2014

29 Jun 2014 21:57 #1 per No Surrender (Associat/da)
15ena edició d'aquesta cursa de Muntanya de 26.300 metres i amb un desnivell positiu acumulat de 1.893 metres.
Des de la setmana passada ja s'ha obert el període d'inscripcions.

Informació a :
www.taga2040.com/index.php/ca

Cinc cèntims del recorregut:


La cursa començarà al nucli urbà de Sant Joan de les Abadesses i seguirà fins a Coll d’Art. Des d’aquí continuarà en direcció al Collet de Can Camps on seguirà amb fort desnivell cap a Maús, Els Escalers i el cim de Puig Estela (2.013 metres). A continuació, els corredors progressaran pel tram més panoràmic de la cursa: la carena que uneix el Puig Estela amb el visible cim del Taga (2.040 metres). Després d’assolir el sostre de la cursa i una vegada els corredors hagin voltat la creu que hi ha al cim, començarà la segona meitat del recorregut.

En aquest punt, els participants baixaran a la Portella per pujar tot seguit cap a Coma d’Olla, des d’ on primer camp a través i després entre l’espès Bosc dels Escalers, es realitzarà un vertiginós descens fins al Coll de Can Camps. En aquest punt, el recorregut tombarà cap a l’oest, entrant a la Baga del Joncar i continuarà baixant, ja més suau, seguint el Rec de Can Moles, uns 2 Km. Després d’un petit tram de pujada, el recorregut passarà per Can Coll i es dirigirà ja de baixada cap a Còdol, on els participants podran gaudir d’unes fantàstiques vistes. El recorregut continuarà, resseguint per sota la carena de Can Boix en direcció el Collet del Vent, per entre mig de boscos prepirinencs de roures i faigs i arribarà finalment al nucli urbà de la vila.


Jo no l'he feta mai, però hi he anat d'espectadora  :yes:. Aquest any si tot va bé hi aniré com a corredora, a veure com va!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 11:16 #2 per Alex (Visitant)
Jo la vaig còrrer fa 2 anys i aquest any repeteixo!

Cursa molt maca però també bastant dura, son quasi +2000m en 26 kms, i hi ha alguna pujada realment forta i llarga.

Ben organitzada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 14:45 #3 per rutxi (Associat/da)
Alex, voyyyyyyy  :great:
Aquest any t'ho posaré més difícil :whistle: :whistle:
Cursa molt wapa per iniciar-se en alta muntanya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 16:04 #4 per Alex (Visitant)

Alex, voyyyyyyy  :great:
Aquest any t'ho posaré més difícil :whistle: :whistle:
Cursa molt wapa per iniciar-se en alta muntanya!


Cagundena!!! Ja no guanyo!!!!   :rofl:  :rofl:

Estupendo rutxi, allà ens veurem doncs!!

FYI: També m'he apuntat a la Marató de Collserola.....  :whistle:  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 16:06 #5 per Alex (Visitant)
De totes maneres... si no recordo malament.... ara tu entrenes molt bastant i jo ..... jejeje, més aviat poquet....  :oh:

Ho tinc magre vamos  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2014 15:40 #6 per Germinator (Visitant)
Inscrit  :party:  i acollonido  :beurk:. sembla ser que patirem  :whip: Però bé una mica de llàtic de quan en quan va bé  :whip: O no?  :whistle:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2014 21:45 #7 per dani-flg (Visitant)
Jo, per tercer any, també m'he inscrit. Ara, a entrenar toca!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2014 21:52 - 07 Ago 2014 22:28 #8 per No Surrender (Associat/da)
Ha sortit el llistat d'inscrits provisionals:
www.taga2040.com/images/stories/edicio20...a_XV_2040_-_2014.pdf

Sembla, que per un problema informàtic no demanaven el correu electrònic....les persones que sortir amb asterisc, hem d'enviar el nostre correu.
Comprovau a veure si teniu bé totes les dades.
Apa, bons entrenaments.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2014 14:02 #9 per jcros (Associat/da)
I estic inscrit, algun correcat?

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2014 15:04 #10 per Sarcel (Associat/da)

I estic inscrit, algun correcat?


Jcros, sembla que hi van uns cuants. Yo aquest any no.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 12:29 #11 per DION (Associat/da)
Ostres Sarcel pensava trobar-te al Taga, al Puigneulòs tampoc ens vam veure aquest any¡¡¡  :arf:
Jcros encara que inscrits com Corredors.cat veig que només surto jo...em consta que serem més de 8 pastanagues “fent el cabra”, vinga a entrenar que fa pujada¡¡ :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 14:01 #12 per Sarcel (Associat/da)
Després de dos anys al Taga tenia ganes de probar coses noves i estic inscrita a la Cursa del Sot en Monistrol de Calders, és el diumenge següent.

Diuen que en aquesta nova edició del Taga hi ha canvis a la part baixa de la cursa. Ya explicareu qué tal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 15:35 #13 per jcros (Associat/da)
ups no havia vist el fil, jo vinc

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 15:36 #14 per jcros (Associat/da)
Sarcel, vineeee :frown:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 21:44 #15 per No Surrender (Associat/da)
Jo també venc!  :party:
Tenc moltes ganes, tot i que estic preparant una altre cosa, però algú ha de trancar la cursa, no?  :he:
Apa, allà ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2014 15:51 #16 per dani-flg (Visitant)
Ep, algú sap quin temps tindrem per allà dalt?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2014 19:20 - 21 Set 2014 19:21 #17 per No Surrender (Associat/da)
Hola!
Avui per primera vegada he fet aquesta cursa, me l'esperava dura, però no tant!  :beurk:...però quan he vist el perfil de la gent, ja m'ha entrat una por...
He arribat ben d'hora  a Sant Joan de les Abadesses, i he pogut recollir el dorsal i la bossa sense cap cua. Avui hi anava tota sola, però en DION i sra, m'han acollit fins que hem trobat un grupet de correcats. Entre ells alguns que feia molt que no veia com la Kasumei, en Xavi-Ad i en Jaumet. He tengut l'oportunitat de coneixe'n a uns altres i a mi això sempre me fa il.lusió.

La cursa l'he trobat ben organitzada, jo que vaig  a la cua, he trobat de tot als avituallaments. Només un tap al principi, però que, sincerament....a mi ja m'està bé..
El recorregut maco, molt maco, espectacular. Una mica de fang, i en algunes zones perill de relliscades. Però per mi ben senyalitzada, tot i que jo no vaig ràpida com voltros, i tenc temps de veure cintes  :he:, per tant és normal que a mi no m'hagi passat lo de'n Germinator...quina p...ada  :frown:.
Molts voluntaris durant el recorregut, i crec que els hem  de felicitar, ja que als punts més alts, la rasca i  el plugim es notàven.
Creia que faria sobre les 4 hores i mitja i al final m'han sortit 4:30:01   :party:. Tot i que ha arribat un moment que he pensat que no arribavaa al temps de tall. De 23 dones arribades, som la 22   :winktongue:. He fet podium de la cua!   :yes:
Molt contenta d'haver fet aquesta cursa que tanta il.lusió me feia!
I molt contenta de que s'havia fet foto correcat  :love:, darrerament no se'n fa sempre.
Jaumet, recupera't!  :great:

Fins a la propera!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2014 20:01 #18 per Jorfer (Associat/da)
Helena felicitats per aquest debut.  :great: :great:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2014 22:17 #19 per MIGUEL SBD (Associat/da)
No Surrender  :love: :love:

Moltissimes felicitats estes cada dia millor  :yes: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2014 21:30 #20 per jcros (Associat/da)
Dura? noooooooooooo km 12,  29'30''  ja no estem per aquest trotes.

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.