Ultra Trail Collserola 22/11/14

Ultra Trail Collserola 22/11/14

26 Ago 2014 15:28 - 27 Ago 2014 21:57 #1 per Dabit (Associat/da)
Obro el fil de l'Ultra Trail Collserola per veure si algún correcat més la farà (en sé d'uns quants que sí) i anem fent cinc cèntims de les nostres evolucions fins al dia de la prova. Tres distàncies (23, 45 i 80 km) per fer de punta a punta Collserola en un recorregut que porto dies pentinant i que es molt trencacames.

Les inscripcions per la Mitja Volta (42 km) i la Ultra (80 km) estan esgotades i nomès queda la llista de reserva per si algú es dona de baixa. Encara queden places per a la Popular (23 km).

Us deixo el link de la web:

utcollserola.com/language/ca/

Salut, companys

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 16:13 #2 per RunXerox (Visitant)
L'any passat em van quedar molt bones sensancions de l'entorn i de l'organització, llevat d'algun aspecte que espero que enguany tinguin superat com ara l'embus que es va crear el dia abans durant el lliurament de dorsals.

Reincident 8).

10K: 39'46" [Correbarri 2012]
Mitja: 1:27'01" [Barcelona 2012]
Marató 3:19'04" [MCD Tarragona 2013]
100Km 9:46' [100Km Calella de la Costa 2013]

26 Ago 2014 21:55 #3 per Enric (Visitant)
Hola! L'any passat vaig fer la mitja de l'UT Collserola i aquest any m'apuntaré de nou per fer la cursa de 23 kms. Bona cursa per un entorn conegut!

27 Ago 2014 16:55 #4 per Amadeu.D (Associat/da)
Doncs jo com el RunXerox també sóc un reincident a l'ultra. Em vaig estrenar l'any passat i, tot i patir al final, m'ho vaig passar molt bé. Recordo com animava molt la gent  :great: i espero que no faci tant fred. Em semblava que no tindríem embussos per recollir el dorsal (vaig estar fent una hora de cua l'any passat), perquè havia vist que havia una setmana per recollir-los, però tornat-m'ho a mirar al programa, els de la ultra només podrem recollir dorsals el divendres 21N de 15 a 22 al CEM Les Moreres d'Esplugues, així que ja veurem.
Abans em toca la marató de Zaragoza, i després ja tindré 8 setmanes per canviar-me al ritme d'ultra de muntanya, encara queda mooolt  :whistle:

29 Ago 2014 09:52 #5 per hyuste (Associat/da)
L'any passat vaig fer la Mitja Volta de 43 qms i aquest any m'he inscrit a la UT de 80 qms.
Com a punt bo per mi el recorregut a prop de casa i el no excessiu desnivell pels que ens volem iniciar a les UTS.
Punts febles a banda del tema de recollida de pitrals, el preu excessiu, els avituallaments insuficients, i el no bon tracte que van rebre els voluntaris segon m'han explicat alguns.

Héctor Yuste

29 Ago 2014 15:59 #6 per krlos (Associat/da)
Un altre inscrit a la de 80, i Stone_Apo també  :whistle:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

09 Set 2014 16:33 - 09 Set 2014 16:36 #7 per RunXerox (Visitant)

... llevat d'algun aspecte que espero que enguany tinguin superat com ara l'embus que es va crear el dia abans durant el lliurament de dorsals.

Doncs sembla que n'han pres nota: enguany lliurament anticipat de dorsals del 10 al 15 de novembre a la botiga de Consell de Cent 298 (tocant Rambla)
utcollserola.com/recollida-anticipada-do...iga-hh-de-barcelona/

10K: 39'46" [Correbarri 2012]
Mitja: 1:27'01" [Barcelona 2012]
Marató 3:19'04" [MCD Tarragona 2013]
100Km 9:46' [100Km Calella de la Costa 2013]

23 Set 2014 17:37 #8 per hyuste (Associat/da)
No hi ha manera de poder baixar-me et track en format gpx de la UT d'aquest any.
Ho teniu a l'abast?

Gràcies

Héctor Yuste

23 Set 2014 18:10 #9 per Xeix (Associat/da)

No hi ha manera de poder baixar-me et track en format gpx de la UT d'aquest any.
Ho teniu a l'abast?

Gràcies

Només has de prèmer botó dret i desar, però te l'he adjuntat

23 Set 2014 19:45 #10 per hyuste (Associat/da)
Gràcies Xeix, havia seguit les instruccions però no havia manera

Héctor Yuste

25 Set 2014 16:47 #11 per Lucius (Visitant)
inscrit fa uns mesos a la de 80 ... a veure que surt!

JDFT

02 Oct 2014 15:01 #12 per M@rcus (Associat/da)
Doncs jo m´he apuntat amb un colega a la de 45... la primera per muntanya d´aquesta distància.

Vaig més perdut que el barco de l´arròs  :beurk:  no sé pas com sortirà això

Algun consell sobre el ritme que s´ha de dur???  :he: tenint en compte que una d´asfalt rondo les 3h30´

I els entrenos s´han de fer tirades llargues tipus preparació asfalt?  :neutral:

Ho veieu que vaig perdut oi  :eyes:

Enfí... cualsevol consell será benvingut.

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

02 Oct 2014 15:54 #13 per grampy (Associat/da)
dons jo fare la de 21km,aixi que arribare abans que vosaltres a casa!!!!!!! 8)

02 Oct 2014 16:19 #14 per dani75 (Visitant)
Marcus, jo també faig la de 45 i vaig igual de perdut. De fet no he fet aquesta distància ni en asfalt!  tinc clar que aniré molt tranquil,  i evidentment oblidar-me de ritmes! de moment vaig fer kms, (avui 15) segurament menys dels que hauria però més dels que he fet mai!

Tu per on te mous per entrenar? fas algun plan?

02 Oct 2014 17:34 - 02 Oct 2014 17:38 #15 per M@rcus (Associat/da)
Doncs jo faig Dilluns i Dimecres de 18 a 19h per la zona de Velòdrom (ja que el meu fill juga a la TARR i aprofito)

I dimarts i Dijous procuro sortir per les aigües però a una hora més incerta  :he:

Tens raó... tothom em diu que passi de ritmes i comenci a praticar els CACOS  :yes:

No segueixo cap plan, m´apuntaré al repte de la marató que fan aquí a Corredors  8) a partir del 23 de Nov.

De moment.... al meu rotllo  :wink2:

03 Oct 2014 10:17 #16 per krlos (Associat/da)
Doncs si, com us han comentat, CACOS. Acostumeu-vos a sortir per muntanya i que no us faci mandra caminar, perquè segurament haureu de fer-ho a bona part dels 45km's. La recuperació entre trams de Corre-Caminar es molt ràpida i veureu que quan el terreny es favorable podreu tornar a trotar.

No deixaria de banda tampoc les tirades llargues en asfalt com si estiguéssiu preparant una marató plana. Un avantatge que tenim els que venim d'aquest mon respecte als que fan només muntanya es que nosaltres estem molt acostumats a córrer hores sense aturar-nos per res (molts muntanyeros això ho detesten). Aquest es un plus que hem d'aprofitar; ja que on hi hagi pujades no hi tenim res a fer amb ells en questió de ritmes com a mínim en pla i baixada intentem recuperar terreny

I si voleu donar un plus, a partir d'ara comenceu a introduir series en pujada  8)

I aquests consells son tant vàlids per aquesta com per a la de 80km's

Lucius, me n'alegro de sentir que vens cada cop més cap al costat fosc. Ens veurem a la llarga  :yes:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

03 Oct 2014 12:24 #17 per dani75 (Visitant)
Gràcies Krlos pels consells.  Els tindré molt en compte!

Marcus, jo surto per les aigues  quasi tots els dimarts, dijous i divendres, a les 12,30 fins les 2. estic a prop de la creu de pedralbes, i acostumo a pujar per can caralleu o per sant joan de deu i arribar fins a l'alçada de l'institut oftalmologic que hi ha a la ronda de dalt.

Si t'animes m'ho dius!

06 Oct 2014 17:45 #18 per hyuste (Associat/da)
Xeix m'he baixat el track al programa connect garmin però no hi ha manera que se'm instal·li al meu Forerunner 305. No sé si és a causa del nou programa o què.
D'altra banda una vegada que el tingui instal· lat vull fer el recorregut de la segona part. Com ho puc seguir des del meu Forerunner?
Gràcies

Ho teniu a l'abast?

Gràcies

Només has de prèmer botó dret i desar, però te l'he adjuntat

Héctor Yuste

06 Oct 2014 20:58 #19 per Lucius (Visitant)

Lucius, me n'alegro de sentir que vens cada cop més cap al costat fosc. Ens veurem a la llarga  :yes:

no vull....!! ..noooooo ....
... però ... les limitacions ... podem més...!!

algú proposa fer un tirada llarga prèvia, fent un tros del recorregut  p.e. la mitja??
jo com que sóc de 'ciutat' em perdo de seguida a la muntanya
i potser acabo sense voler a montserrat... :whistle:

JDFT

06 Oct 2014 22:46 #20 per M@rcus (Associat/da)
Gràcies per els consells Karlos, procuraré seguir-los.

Ostres Dani, doncs estem un al costat de l´altre però no coincidim amb horaris, doncs jo fins les 18 o 19 hores no puc sortir :'(
Si algún dia veus que pots sortir a la tarda m´ho dius i quedem  :yes:

Per cert... tema bastons???  no cal  no?  m´ahn dit que no es prou llarga.

Per cert, estic llegint un llibre  "corrent cap a l´impossible" de l´Albert Jorquera que es força recomanable. Un periodista/Trailero amateur que explica les seves experiències i consells.

Apa siau!  bona nit! :yipi:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats