La meva petita crónica de la marató
En primer lloc haig se ser sincer aquesta marató no la tenia prevista tenia prevista fer la marató de Sant Llorenç de Savall peró com coincideix amb la cursa del CNS vaig tindre de canviar de data i retallar algunes setmanes d'entrenament sort que tinc al meu entrenador Jordi Ballesteros que ho planifar a la perfecció i em vaig inscruire aquesta marató per el meu company del CNS Albert Villanueva que el la feia
L'entrenament vaig començar el dia 1 de juliol amb moltes pujadaes a la Mola al Puig de la Creu i per l'Obac basicament he fet 3 tirades llargues de 30km i en total he fet la marató amb 891,70km jo volia fer alguns més però no podia ser peròsi que em veia amb aquest quilomètres que podia acavar

El dia 3 d'octubre anem cap Ager el meu company
Miguel Angel i jo vem marxa per a mitg mati per parar a dinar en Cubells i per seguir desprès fins a Ager on vem anar al Alberg que teniem reservat i ha fer un café vem fer algunes fotos ja que comentavem que la muntanya que pujariem i baxariem la teiniem devant nostre on també fant paravavent
A les 19,30h vem anar al camping a buscar els nostre dorsals i també la bossa regal i ens vem quedar allà perque farian a les 20,30h la xerrada informativa als corredors/es tant de la marató com els de l'Ulta
allà en la recepció del camping Ager vaig trovar alguns coneguts com el
Paco Roble el David Moreno el Manolo Real etc... evm fer unes volls i desprès de la xerrada informativa on també vaig saludar a l'Abert Romero de Sabadell vem anar a sopar totos junts 1er plat macarrons i de 2on Buti i postre cram Catalana encavat vem maraxar al Alberg per preparar les coses per el dia següent vaig preparar el meu dorsal
Ens vem aixecar a les &h del matí per esmotzar el David el Miguel Angel i jo el David feia l'ULtra a les 8h donavant la sortida de la marató i de l'Ulta al mateix temps amb les campanades de l'esglesia com la cursa de la Campana :he: allà avanç de sortir ens vem fer algunes fotos
Vaig sortir el tercer quant vaig veure on era vaig afluxar i vaig agaafr el meu ritme el meu company Miguel Angel vem dir d'anar junts fins que un o altre petessi i amb l'Abert ja vem dir que nosaltre eniriem una mica més rapit que ell ens plantem en Coça km9,5 en 1h ja veia que anavem molt bé però aixó només acavavar de començar i jo francament pensavar fer la marató entre 7,30h i com molt 7h no tenia ni idea del recorregut però que si tenia clar que era molt dura avan´d'arrivar al congost que és molt macu vaig caure al relliscar amb pedres soltes aixó si el recorregut era molt aixís rés una mica de snagen le genoll i en la mà l'unic que vaig patit al caure va ser una pujada de bessons estiro m'ajudant a estirar el bessons i seguim arrivem a la part més maca el congost ens vem parar i tot a fer unes fotos el lloc lo valia
vem arrivar al pont metalic i al pasar-lo teniem l'altre control km18 vem beure i vaig menjar xuxes i vem seguir on venien algunes pujades molt dures amb molt rovellons per el camí fins arrivar a Alsamora km28 on era l'altre control i també vaig menjar xuxes en els avituallaments havia de tot però a mi només m'entravar beure liquid i menjar xuxes continuem fins al km35 Coll d'Ares aqui en aquest control ja hi havia cervessa em vaig beure una i xuxes vem baixar uns 2km per carretera on també és va caure el meu company però sort que no li va passar rés vem seguir junts fins al km37 encavat ell va marxar i jo vaig seguir com podia ser em pujavar els bessons quent hi havia algun tram més alt els ultims quilomètres sont per un corriol molt estret on fas un desnivell de uns 880m cap abaix una passada de tècnic fins arrivar al ultim quilomètre que és una pista que et portar a Ager i desde Ager al Camping on està l'arrivadar vaig al.lucinar quant vaig veure el meu temps 6h11'18'' jo no pensavar fer aquest tems ni en somnis i per postre vaig quedar el 31 de la general molt content
em van posar la medalla de
Finisher de la marató vaig beure unes birres i vaig anar a dutxarme per desprès dinar
em vaig posar la semarreta de la marató per anar al dinar alllà vaig beure com encare arrivavent corredors de la marató encavat vem marxar sobre les 17,30h cap Sabadell
Vui recomenar aquesta marató a tothom per lo bé que l'organitzen una passada el Dani Delgado l'organitzador un crak

els voluntaris/ies genial una maravella de persones

els avituaments hi ha de tot

serveïs dutxes llguarda roba

un agraíment especial al
JBTEAM per els seu anims al meu entrenador
Jordi Ballesteros i

i també als corredors descapacitats visuals els germans
Juame i Marcos Bajo per animar-me

als companys/es del meu
CNS també per recolzar-me i com no a la meva f
amilia :love: :love: