Trail i Marató Cap de Creus 2-3/5/2015

Trail i Marató Cap de Creus 2-3/5/2015

10 Mai 2015 12:24 #41 per dafont (Visitant)
Ei companys !!!!

Jo ja hagués firmat abans de començar de com m'aniria el dia. Partia de l'inconvenient, que 6 setmanes abans vaig fotre'm l'esguinç al turmell, i entre el poc entrenament que vaig poder  :'( i les possibles molèsties que em podien sorgir, tenia el dubte de poder-la fer tota o plegar a l'intent.

Vaig començar amb un ritme conservador, com manaven els canons del lesionat i anar tirant. Pujant al castell de St Salvador de Saverdera anava com tothom i arribats al control ja ens diuen que anàvem amb retard, collons si amb els que erem com volies anar més ràpid amb les grimpades que havíem de fotre  :grrrrrr: , ja a la baixada fins a la Selva de Mar, ja veia que les baixades no serien el meu fort i anava a un ritme semblant al de les pujades  :ouch: :ouch: Arribats al Port de la Selva, ens avituallem bé ja que fins a Cadaqués no n'hi haurà cap més i em de recuperar temps. Fins aquí, les forces anaven bé i gràcies a l'entorn del Cap de Creus tenim un plus de motivació que fa que li foti gassssssss.

El temps va ser benèvol i fins arribar a Cadaqués no va sortir el sol, cosa que va anar perfecte per no desihidratar-nos en excés, aquest tram  de 12km vam tenir boira i no es va poder veure l'explendor del Cap de Creus. Aquí vaig poder trotar bastant i recuperanr temps perdut i arribar a Cadaqués abans del temps de tall. Un ambientassu espectacular  :surprised: , gent pels carrer aplaudint i donant-te ànims, donant-te ales i motivació per anar tirant a bon ritme. Aquí menjo, bec i omplo el camelback i enfilem amunt pel GR 92.
A partir d'aquí ja veiem plenament la Badia de Cadaqués, amb paisatges feréstecs, secs però espectaculars  :yes: :yes: i em robo bastant bé i el turmell donant senyals de que li estic foten canya  :whip: :whip: .
Per arribar a la Cala Jòncols el turmell i els genyolls ja em van avisant que la part final no serà fàcil  :'( , curt avituallament i fot-li, anem fent fantàstics corriols amb vistes a les meravelloses cales i la caloreta ja apreta.
A Cala Montjoi, ja l'últim avituallament, al km 35, vaig a un ritme prou bé on ens queda una bona pujada i la seva, patidora i llarga baixada per arribar al final. A la pujada li foto gassssss on vaig millor que baixant o sigui que ho haig d'aprofitar. Aquesta última baixada se'm fot llarga i feixuga, ja se'm volen amotinar les cames però com que el més fort que porto, és la part mental, no em costa acabar, això si, sense un bon esforç i gràcies al ritme conservador per no petar.

Al final, 7h 56min un temps que no el tenia contemplat poder-lo assolir  :party: :party: :party: :party:

A remarcar, a parer meu, que els avituallaments haguessin estat millor amb menjar més adient per la distància que vam fer, com fruits secs i barretes energètiques i deixar les truites per l'arribada, per exemple. Tema líquids, correcte.

El recorregut estava ben senyalitzat i vaig constatar que el tema de les bosses per les deixalles brillaven per la seva ausència, amb un parell per tanta gent, van quedar de seguida plenes i fotia pena veure aquell espectacle  :grrrrrr: :grrrrrr:, potser deixadesa dels que estaven als avituallaments? aquí o deixo !!! S'ha de millorar aquest tema i bastant.

La bellesa de tot el recorregut és ben palesa i aquesta cursa té aquest valor afegit. Les vistes pujant al castell de St Salvador de Saverdera, veient la badia de Roses per una banda i l'altre El Port de la Selva, Port de LLançà et captiven i t'enamoren  :love: :love: , simplement, ESPECTACULAR  :surprised: :surprised:

Recomano a tots els que vau fer la trail, que l'any vinent preparant-la amb temps i no tant temps, jo en sóc un bon exemple, la pots fer perfectament i veureu tot allò que us heu perdut aquest any i repetireu  :yipi: :yipi:

PD: els que vau fer la marató, us va sortir el desnivell que marcava l' organització? a mi em sortien menys de 2000m positius.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2015 17:09 #42 per MIGUEL SBD (Associat/da)
dafont

Chapeau  :great: :great: moltes felicitats crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

12 Mai 2015 19:24 #43 per Sergi42195 (Associat/da)
Ep !! Disculpeu-me per no haver escrit abans.  :whistle:

Jo vaig fer el trail de 24 qm. L’any passat vaig fer la marató, però en aquesta edició al anar a passar els tres dies amb la família, vaig preferir gaudir més d’ells.

Particularment, i no sóc gens de fer muntanya, és la baixada amb pedres i més pedres que es fa per arribar a Cadaqués en el recorregut de la marató. Massa dur per el meu nivell.

En el trail, has de saber guardar forces per la pujada final després de Cala Montjoi a Pla de les Gates. Resten més o menys 7 quilòmetres per l’arribada però es poden fer moooolllllttttt llargs.

Content de fer 3:32 i arribar el 196 del 433 arribats al trail, i després poder gaudir del cap de setmana llarg per l’Alt Empordà.

Perdoneu per haver-vos vist ni saludat. L’any vinent, ho faré.  :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats