Ei companys !!!!
Jo ja hagués firmat abans de començar de com m'aniria el dia. Partia de l'inconvenient, que 6 setmanes abans vaig fotre'm l'esguinç al turmell, i entre el poc entrenament que vaig poder :'( i les possibles molèsties que em podien sorgir, tenia el dubte de poder-la fer tota o plegar a l'intent.
Vaig començar amb un ritme conservador, com manaven els canons del lesionat i anar tirant. Pujant al castell de St Salvador de Saverdera anava com tothom i arribats al control ja ens diuen que anàvem amb retard, collons si amb els que erem com volies anar més ràpid amb les grimpades que havíem de fotre :grrrrrr: , ja a la baixada fins a la Selva de Mar, ja veia que les baixades no serien el meu fort i anava a un ritme semblant al de les pujades :ouch: :ouch: Arribats al Port de la Selva, ens avituallem bé ja que fins a Cadaqués no n'hi haurà cap més i em de recuperar temps. Fins aquí, les forces anaven bé i gràcies a l'entorn del Cap de Creus tenim un plus de motivació que fa que li foti gassssssss.
El temps va ser benèvol i fins arribar a Cadaqués no va sortir el sol, cosa que va anar perfecte per no desihidratar-nos en excés, aquest tram de 12km vam tenir boira i no es va poder veure l'explendor del Cap de Creus. Aquí vaig poder trotar bastant i recuperanr temps perdut i arribar a Cadaqués abans del temps de tall. Un ambientassu espectacular :surprised: , gent pels carrer aplaudint i donant-te ànims, donant-te ales i motivació per anar tirant a bon ritme. Aquí menjo, bec i omplo el camelback i enfilem amunt pel GR 92.
A partir d'aquí ja veiem plenament la Badia de Cadaqués, amb paisatges feréstecs, secs però espectaculars :yes: :yes: i em robo bastant bé i el turmell donant senyals de que li estic foten canya

.
Per arribar a la Cala Jòncols el turmell i els genyolls ja em van avisant que la part final no serà fàcil :'( , curt avituallament i fot-li, anem fent fantàstics corriols amb vistes a les meravelloses cales i la caloreta ja apreta.
A Cala Montjoi, ja l'últim avituallament, al km 35, vaig a un ritme prou bé on ens queda una bona pujada i la seva, patidora i llarga baixada per arribar al final. A la pujada li foto gassssss on vaig millor que baixant o sigui que ho haig d'aprofitar. Aquesta última baixada se'm fot llarga i feixuga, ja se'm volen amotinar les cames però com que el més fort que porto, és la part mental, no em costa acabar, això si, sense un bon esforç i gràcies al ritme conservador per no petar.
Al final, 7h 56min un temps que no el tenia contemplat poder-lo assolir
A remarcar, a parer meu, que els avituallaments haguessin estat millor amb menjar més adient per la distància que vam fer, com fruits secs i barretes energètiques i deixar les truites per l'arribada, per exemple. Tema líquids, correcte.
El recorregut estava ben senyalitzat i vaig constatar que el tema de les bosses per les deixalles brillaven per la seva ausència, amb un parell per tanta gent, van quedar de seguida plenes i fotia pena veure aquell espectacle :grrrrrr: :grrrrrr:, potser deixadesa dels que estaven als avituallaments? aquí o deixo !!! S'ha de millorar aquest tema i bastant.
La bellesa de tot el recorregut és ben palesa i aquesta cursa té aquest valor afegit. Les vistes pujant al castell de St Salvador de Saverdera, veient la badia de Roses per una banda i l'altre El Port de la Selva, Port de LLançà et captiven i t'enamoren :love: :love: , simplement, ESPECTACULAR :surprised: :surprised:
Recomano a tots els que vau fer la trail, que l'any vinent preparant-la amb temps i no tant temps, jo en sóc un bon exemple, la pots fer perfectament i veureu tot allò que us heu perdut aquest any i repetireu :yipi: :yipi:
PD: els que vau fer la marató, us va sortir el desnivell que marcava l' organització? a mi em sortien menys de 2000m positius.