Borredà Xtrail 22/03

Borredà Xtrail 22/03

30 Des 2014 15:32 #1 per JoCarMar (Visitant)
Bona tarda corredors/es!

Al març organitzo, juntament amb 7Sports una cursa de muntanya que comptarà amb dues distàncies: 28k i 44k.
Aquesta és a Borredà, al Berguedà, i es recorrerà la Serra del Catllaràs on hi ha un paisatge increïblement guapo (no ho dic com a organitzador per a captar la vostra atenció, ho dic com a participant de la Trail Catllaràs en la que vaig gaudir moltísiim de les vistes).
La cursa, comptarà amb tots els requisits (si més no els que estiguin al nostre abast) que qualsevol corredor busca, com uns avituallaments complets, bossa d'obsequis, serveis de fisioteràpia, etc. Per això estarà la meva experiència en curses de muntanya per a dictar el que els corredors busquen!

Us poso la pàgina web. No hi ha massa informació però s'anirà actualitzant a mida que tinguem més continguts.

Els preus, que es posaran en breu estaran repartits en 3 períodes, partint dels 18€ pels 28k i dels 32€ pels 44k a partir de gener i incrementant cada mes (així que afanyeu-vos per a pagar menys). Quan s'obrin les inscripcions faré un avís.

Aquí teniu el web: www.xtrail.cat/

Moltes gràcies i espero veure en les inscripcions bastants membres de corredors.cat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2014 19:47 #2 per crissbd (Associat/da)
M'agrada!!! Estare atenta!!  :party:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

05 Gen 2015 14:20 #3 per JoCarMar (Visitant)
ATENCIÓ!! Inscripcions obertes:

Inscripció a preu reduït (Gener 2015) 28km: 18€
                                                  44km: 32€

Aprofiteu que us sortirà ben "barato"!!

05 Gen 2015 17:24 #4 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita ara mateix, a la de 28 km.

Vaig fer la cursa de la Pobla de Lillet anys enrere, i també el trail de 55 km del Catllarás, i ratifico lo que diu en JoCarMar, l'entorn és guapissim i val molt la pena anar-hi!  :love:

17 Mar 2015 10:15 #5 per Sarcel (Associat/da)
Això s'apropa. Va algú mes? Crisssbd?

17 Mar 2015 15:33 #6 per crissbd (Associat/da)
No, Sarcel, al final em van enredar per fer la Ruta dels 3 Monestirs (St Cugat-La Mola-Montserrat), aviam com va...
Segur que gaudiu molt, que com be dius, el paisatge s'ho val!!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

24 Mar 2015 17:32 #7 per Sarcel (Associat/da)
Recorregut guapissim com era d'esperar, i molt primaveral, tot ple de violetes i de prímules grogues.

D'entrada la sortida del poble posa cadascú al seu lloc (en el meu cas a caminar), però un cop al bosc la cosa va millor. De fet és una cursa molt rápida, el primer de la marató va arribar en 3 hores 37  :great:  I això que el recorregut és va allargar més d'un kilómetre per les plujes!

Per part meva els 29 km. doncs van resultar massa distància i a partir del km 22, després de 3 hores i mitjà de camí, anava cansada. Vaig aprofitar per menjar bé a l'avituallament i després bona part del tram que faltava ho vaig fer caminant, com que encara arribava gent de la marató no era problema.

Vam tenir molta sort amb el temps, va aguantar tot el matí i fins i tot ha sortit el sol. Ara bé, a la tarda, de tornada via Berga i Manresa, va caure un diluvi impressionant...

24 Mar 2015 18:05 #8 per Mona (Associat/da)
M'agrada la crònica Sarcel! EStà bé també reconèixer quan estàs cansada, i acceptar-ho, i finalment, vas arribar a meta!  8)  felicitats!

25 Mar 2015 00:18 #9 per Koose (Associat/da)

Recorregut guapissim com era d'esperar, i molt primaveral, tot ple de violetes i de prímules grogues.

Enhorabona, una altra al sac  :smile:

Sembla molt maca, pel que expliques.
Me l'apunto a l'agenda per un altre any  :biggrin:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

25 Mar 2015 10:37 #10 per Sarcel (Associat/da)
Gràcies Mona i Koose!

Lo bo que tenen les curses de muntanya és que no tenim la pressió de que s'ha d'anar a un ritme determinat, el ritme ho marca el terreny, i cuan anem més fluix pel que sigui, podem aprofitar per gaudir més de l'entorn. Així sempre sortim guanyuant :smile:

26 Mar 2015 15:11 #11 per Sabadellenca (Associat/da)
Ah, doncs jo també vaig anar-hi a fer la marató i si, molt maca!!  :love:

Però com sóc molt lenta, a mi si que em va agafar la pluja, amb pedra i tot...

El que si que he comentat a l'organització és que potser hi havien trams els quals no estaven ben marcats i això donava pas a que algú que altra fes una mica més del que todava  :he:

I si, per repetir!!
avituallaments i voluntaris un 10!! :great: :great:

D'entrada la sortida del poble posa cadascú al seu lloc (en el meu cas a caminar), però un cop al bosc la cosa va millor. De fet és una cursa molt rápida, el primer de la marató va arribar en 3 hores 37  :great:  I això que el recorregut és va allargar més d'un kilómetre per les plujes!

Per part meva els 29 km. doncs van resultar massa distància i a partir del km 22, després de 3 hores i mitjà de camí, anava cansada. Vaig aprofitar per menjar bé a l'avituallament i després bona part del tram que faltava ho vaig fer caminant, com que encara arribava gent de la marató no era problema.

Vam tenir molta sort amb el temps, va aguantar tot el matí i fins i tot ha sortit el sol. Ara bé, a la tarda, de tornada via Berga i Manresa, va caure un diluvi impressionant...

27 Mar 2015 09:39 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Felicitats Sabadelenca   :love:  una alyre més a la saca  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats