Cursa 3 Comarques. 7 Juny 2015

Cursa 3 Comarques. 7 Juny 2015

02 Jun 2015 10:44 #21 per jumper (Associat/da)
Hola Sarcel,el disssabte es dia de la final de champions suposo que la gent lo veura a casa jo lo fare aixi despres tocara matinar  :'( :'(

No pienses...Corre!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2015 10:45 #22 per jumper (Associat/da)

Haurem de fer llista per dinar?

No Surrendeer
Xeix
Jumper

No pienses...Corre!!!!!

02 Jun 2015 21:17 #23 per hyuste (Associat/da)

No Surrendeer
Xeix
Jumper
hyuste

Héctor Yuste

04 Jun 2015 13:56 #24 per Enric (Visitant)
Hola correcats!!

Ja fa uns dos anyets que faig curses per muntanya però no fa massa que estic a Corredors.cat i la veritat és que encara no he conegut a ningú!

Tinc intenció d'apuntar-me aquest diumenge a la Cursa 3 comarques d'Alpens perquè el que he sentit i llegit pinta molt bé!

És cert que hi ha força ambient durant alguna de les pujades de la cursa??

Si diumenge corro espero poder conèixer a la resta de correcats que s'apuntin!  :yes:

04 Jun 2015 15:53 #25 per Sarcel (Associat/da)
De la cursa Enric no et puc explicar rés (tret de que en tinc un molt bon record) perquè la meva ultima participació a Alpens és del 2010.

Això si, será una bona ocasió de conèixer uns cuants companys perquè a la llista d'inscrits hi ha com a mínim una docena de persones que son de corredors.cat  :party:

No dubtis en apuntar-te que la cursa s'ho val.

05 Jun 2015 08:52 #26 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé a tots i totes  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

05 Jun 2015 15:02 #27 per Sarcel (Associat/da)
Yo hi aniré demà mateix que no tinc ganes d'aixecar-me tan d'hora el diumenge  :neutral:

05 Jun 2015 20:33 #28 per rutxi (Associat/da)
:party: :party: :party:

No Surrendeer
Xeix
Jumper
hyuste
Jaumet
Edurovira
Kasumei
Rutxi

07 Jun 2015 23:22 - 07 Jun 2015 23:24 #29 per No Surrender (Associat/da)
Cursa feta!!!   :party:
Avui la foto correcat feia més que goig  :love:, hem estat una bona colla de l'associació que erem a la línia de sortida.
Gran cursa, gran organització que cuiden al corredor com ens agrada.
Avui la nota negativa per mi, ha estat la poca participació, una cursa que sempre omplen i avui només erem 100 i pocs  :frown:. Supòs que el fet que ahir fos la Patum de Berga i la final de la champions tampoc ha ajudat. Esper que l'any que ve tornin a omplir com sempre.
Tot el poble es volca amb la cursa i això es nota. Enguany, a més la cursa infantil donava encar més bon rollo, amb dorsal pels nens diferencias per categories, molt xulo!  :great:
El recorregut preciós, l'any passat el varen canviar una mica i hi ha algún corriol més. Avui la calor ens ha matat una bastant, però l'organització ja ho ha previst i ha muntat més avituallaments d'aigua que els que havien anunciat...un 10 per ells!!!
La pujadeta amb tanta animació, espectacular, al so de la trompeta i himne del Barça inclòs!!!
La bossa del corredor espectacular, ja en podrien prendre nota molts organitzadors, i el disseny de la samarreta molt maco, de fet serà d'aquelles samarretes que no et poses per entrenar, que les gurades per "anar guapo"  :he:.
Les dutxes perfectes i l'aigua boníssima!

Personalment molt contenta d'haver acabat  la cursa, tot i que hi he afegit gairebé 10 minuts a la de fa dos anys, però ara mateix el meu estat de forma física, no donava per gaire cosa més.
He pogut saludar a alguns correcats i coneixe'n alguns de nous, benvingut Enric!
Ara, si hem de dir alguna cosa...és que...L'aigua de moritz, no s'aguanta!  :oops:, la Moritz normal hagues estat millor!
Després petant la xerrada amb en Tottu i Happy-Sarcel mentre esperàvem entrar a la fonda per reposar el que haviem gastat a la cursa. Sens dubte els millors canalons de brandada del món.
No se on heu acabat dinant la resta de correcats que us quedàveu, però no us he vist.

Un cop a casa, he mirat el calendari, i ja he vist que l'any que ve me la torno a perdre igual que l'any passat, treballaré aquell cap de setmana.. :grrrrrr:

Un plaer haver vist a molts de voltros!!!!!
Fins a la propera, per cert que algú pengi les fotos correcat que ens hem fet, realment feiem goig!!! :love:

08 Jun 2015 09:01 #30 per MIGUEL SBD (Associat/da)
No Surrender

moltes felicitats per la teva cursa i per el teu apat  :he: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 Jun 2015 11:20 #31 per Sarcel (Associat/da)
Doncs si molt bon ambient ahir en Alpens  :love: Va ser un plaer trobar-me amb tots els companys. Espero veure la foto de grup penjada a la web ben aviat!

No hi surto perquè he fet tard com sempre, tampoc he arribat a temps per veure l'animació de la pujada, i m'he perdut el sorteig  :'(, per tot això, s'hauria de córrer una mica més...

Però estic molt contenta amb la meva cursa, he anat moooooolt a gust i gaudint molt del recorregut, també de les maduxetes del bosc, les primeres!  :happy:

Era la meva tercera participació en Alpens i no será la última, vull tornar-hi!

08 Jun 2015 12:40 #32 per Enric (Visitant)
Gràcies No Surrender per la benvinguda!! :) Vaig veure que hi havia molts correcats a la cursa i feia goig! Al final de la cursa vaig poder parlar amb el primer correcat que va creuar la meta, un plaer!

Tenia moltes expectatives amb la cursa d'Alpens pel que havia sentit i llegit i no em va decebre gens, tot el contrari! Una cursa feta per un poble petit, sense grans pretensions i amb uns serveis pels corredors millors que d'altres curses de muntanya amb molt de nom i marca darrera. Un recorregut preciós pels amants de la muntanya i avituallaments constants molt necessaris ahir. I la bossa pel corredor molt completa i excel·lent la xocolata amb coca final  8)

L'animació a la darrera pujada forta al km 20 va ser de gran ajuda per afrontar els últims kms!

Per cert, algú sap on puc veure la classificació? A la web hi ha un link però no aconsegueixo obrir-lo, tampoc el link de les fotografies...

Gràcies!

08 Jun 2015 16:34 #33 per Jorfer (Associat/da)
On es poden trobar les classificacions?
Són per a buidar-les per a la lliga correcat  :whistle: :whistle: :whistle:
Merci  :great: :great:

08 Jun 2015 22:52 #34 per rutxi (Associat/da)

On es poden trobar les classificacions?
Són per a buidar-les per a la lliga correcat  :whistle: :whistle: :whistle:
Merci  :great: :great:

Aquí! Primers classificats com a equip :yipi:, la coca us la vau perdre els q no vau venir a dinar a la fonda :whistle:

09 Jun 2015 13:48 #35 per Enric (Visitant)
M'hagués agradat quedar-me a dinar amb la resta de correcats a la Fonda després de la cursa per poder-vos conèixer però tenia dinar amb la dona i família!

A la pròxima!  :great:

09 Jun 2015 17:39 #36 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Rutxi  :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats