23-05-15 PUJADA A SANT ISIDRET Olost a les 9,30h

23-05-15 PUJADA A SANT ISIDRET Olost a les 9,30h

09 Mai 2015 09:23 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)
PUJADA A SANT ISIDRET

El Club Excursionista Via Fora, organitza el dia 23 de Maig de 2015 la Pujada a Sant Isidret, amb un 80 % del recorregut per corriols, trialeres i camins i que transcorrerà pel terme municipal d’Olost. És una prova no competitiva oberta a tothom.

INSCRIPCIONS I PREUS

Preu: 5€ socis i 8€ no socis. El preu de soci s'aplica automàticament per la pertanyença al C.E. VIA FORA.

El període d’inscripcions s’acabarà el dia 23 de Maig (també es podrà inscriure al mateix dia de la cursa amb un increment de preu de 4€).
Per a mes informació:
www.ceviafora.com
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Telèfons de contacte: 620 000 785 i 619 880 355

Cal estar en possessió d’una assegurança mèdica (llicencia federativa). En recollir la documentació caldrà presentar l’original o be es pot sol•licitar prèviament una llicencia temporal a traves del club.
Els menors de 18 anys, si participen sense els pares, hauran de presentar una autorització paterna.
Els drets d’inscripció inclouen dorsals, avituallaments als diversos punts de l’itinerari, obsequi per a tots els participants i sorteig productes locals.
Hora de recollida de dorsals: a partir de les 7.00h

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2015 09:23 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
DETALLS DE LA CURSA

SORTIDA I ARRIBADA

· La sortida i l’arribada seran al mateix lloc, a la zona esportiva (zona d’aparcament) davant el pavelló municipal d’esports a les 9.30 h. del matí, per la cursa i a les 8:00 per la caminada.
· A l’arribada hi haurà servei de dutxes i botifarrada per a tothom!!!
· Hi haurà dos modalitats, la cursa de 20 Km i 580m de desnivell positiu que sortirà a les 9:30 i la caminada que seguirà el mateix recorregut que la cursa però que sortirà a les 8:00 del matí. Totes dues opcions són vàlides per descobrir paratges singulars al voltant del poble d’ Olost (Lluçanès), terra de bruixes i bandolers…Els avituallaments seran compartits per ambdues modalitats.
· El recorregut estarà degudament senyalitzat amb cintes i amb marques al terra.
· En cas d’abandonar la marxa és obligatori avisar a algú de l’organització.

09 Mai 2015 09:24 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
http://www.9hsports.cat/uploads/images/9hSports-554d5d90b3b65.jpg?1.5

09 Mai 2015 09:24 #4 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Per fer l'inscripció www.9hsports.cat/inscripcions

10 Mai 2015 09:58 #5 per tonivet (Visitant)
Te bona pinta i  es barateta,  algu que l'hagi fet pot donar mes informació?
Perfil aproximat, nombre avituallaments. ..

10 Mai 2015 17:10 #6 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Te bona pinta i  es barateta,  algu que l'hagi fet pot donar mes informació?
Perfil aproximat, nombre avituallaments. ..

em semblar que només hi ha 200 plaçes  :neutral:

11 Mai 2015 09:03 #7 per CuCa (Associat/da)
Bon dia,

Quina alegria veure la Pujada a Sant Isidret al Fòrum  :yipi:, sóc d'Olost i membre del Club que l'organitza, i fa dies em vaig comprometre a posar-ho a corredors.cat... ara ho anava a fer i en Miguel ja ho havia fet.

Tonivet en principi es penjarà aquesta setmana el track a wikiloc, però té uns 580 positius, i és un volta circular pel terme d'Olost pujant a Sant Isidret que és el punt més alt del municipi. El recorregut és variable entre corriols i pistes, diria que en un 90-95% de la cursa es pot fer corrent, és ràpida i un total de 20 km.

Tindrà un caire totalment popular, amb 3 avituallaments, organitzada amb moltes ganes per una colla de corredors del poble.

És la primera edició d'aquest recorregut tot i que és un tram molt conegut pels del municipi. Les inscripcions estan obertes des de fa uns dies a:

www.9hsports.cat

No patiu pels 200 màxim, hi ha molta disponibilitat i no és un límit molt estricte ;-) !

Quant vagi tenint més informació la penjaré.

11 Mai 2015 10:23 #8 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Cuca
Em sap greu d'haver obert jo el fil peró vaig rebre un correu I el vaig obrir ara et tocar a tu d'anar afegint coses  :he: :great:

11 Mai 2015 11:23 #9 per CuCa (Associat/da)
Miguel,

Em sembla perfecte que l'hagis obert i moltes gràcies per fer-ho ehh!!!  :yes: :great: :great:

Ara com dius a veure si vaig passant informació que anem una mica al límit de temps...  :whip: :whip:

11 Mai 2015 12:13 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Miguel,

Em sembla perfecte que l'hagis obert i moltes gràcies per fer-ho ehh!!!  :yes: :great: :great:

Ara com dius a veure si vaig passant informació que anem una mica al límit de temps...  :whip: :whip:

:great: :great: :great: :great: :great: :love:

11 Mai 2015 20:01 #11 per Sarcel (Associat/da)
Fa un parell d'anys havia anat a una cursa que havia organitzat el Via Fora pel seu aniversari si no recordo malament, i era molt guapa. Allí vaig conèixer al Cuca que de tant en tant em trobo a les curses.

En aquesta ocasión no podré participar pero Tonivet t'animo a anar-hi perquè segur que t'ho passarás bé, i si hi ha momés 200 dorsals millor!

18 Mai 2015 09:25 #12 per CuCa (Associat/da)
Bon dia,

Ahir el matí amb una colla del Via Fora vem fer el reconeixement a la Pujada de Sant Isidret que tindrà lloc el pròxim dissabte 23/05 a Olost.

Us faig cinc cèntims: A nivell de recorregut diria que estem parlant d'un 30-40% de corriols, 30 % pista no circulava amb cotxes (antigues pistes que ja no s'utilitzen) i un 30-40% de pista forestal; el desnivell positiu va ser uns 590m, i la distància 20 km. A nivell de recorregut, em coneixia bona part però la que no em va agradar molt, passant per alguns corriols guapos, al costat de rieres i torrents (que amb les pluges que es preveuen per aquesta setmana els farà encara més espectaculars), les vistes espectaculars des de Sant Isidret, o tota la zona que es passa entre camps i boscos que s'utilitzen per la cria de cavalls de competició crec que dona espectacularitat al recorregut. No és una cursa molt tècnica, i es pot fer en casi tota la seva totalitat corrent.  Es una cursa de mitja muntanya.

A nivell d'organització com diu la Sarcel, des del Club si posen moltes ganes, i de fet sempre es pensa amb que la gent que vingui disfruti i gaudeixi. Al llarg del recorregut hi haurà 3 avituallaments:
- un el km 6 aprox. on hi haurà beguda, coca i xocolata, fruita
- un a Sant Isidret (km 11,5). En aquest punt pels corredors hi haurà una mica de tot galetes, fruits secs, fruita, begudes; i pels caminadors es calcula pujar els entrepans de botifarra (que els corredors tindran a l'arribada) per tal que no se'ls faci tant llarga la caminada.
- un al km 16 aprox. on hi haurà també fruits secs, begudes, galetes... (en aquest en principi em tocarà estar-hi).

A l'arribada entrepà de botifarra o formatge per a tots, begudes, sorteig de material...cerveses a dojo (en els controls 2 i 3 també n'hi haurà per si algú té molta sed  ;))

Hi haurà un obsequi per a tots els participants, també hi haurà servei de dutxes i aparcaments just al costat de la sortida i arribada (zona esportiva d'Olost).

Tot això per 8 euros (no sòcis) o 5 euros (sòcis). També s'acceptaran inscripcions el mateix dia amb sobrecost de 4 euros.

No ser que més dir-vos, animar-vos a participar-hi i venir a passar el dia de "reflexió" a Olost i al Lluçanès, a i recomanar molts bons restaurants que tenim a la zona per dinar com la Fonda Sala o La Mola  :whistle:

Sarcel quina llàstima que no puguis venir aquesta vegada, en principi la intenció és continuar aquesta cursa en els pròxims anys pels vols de Sant Isidre, a veure si la següent pots, i ens veurem a Alpens ven aviat  8) !

18 Mai 2015 13:05 #13 per tonivet (Visitant)
Doncs jo al final tampoc podré anar, les meves filles s'han classificat per la final four de baSQUET de la seva categoria i tindrem el dissabte i el diumenge ben ocupats  :winktongue:

20 Mai 2015 08:30 #14 per Zàngano (Visitant)
M'ha convençut el plantejament popular, que sigui en dissabte i el poc coneixement que tinc de la zona. Allà estarem.

20 Mai 2015 13:44 #15 per CuCa (Associat/da)
Molt bé Zàgano, ens veiem dissabte per Olost.

Per si algú li interessa per dissabte o per un altre dia, us passo l'enllaç del recorregut a wikiloc per si es vols descarregar:

es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=9680129

25 Mai 2015 11:16 #16 per Zàngano (Visitant)
Enhorabona a la xavalada de Via Fora. Aparcament davant de la recollida de dorsal, de la sortida i l'arribada. Ben senyalitzat, avituallaments correctes. Botifarra. Dutxes. Obsequi. I per una mòdica quantitat.
El recorregut em va agradar, molt corrible i ràpid. L'any que ve procurarem tornar.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats