Cursa Castell de Montesquiu (06/09/2015) - 12,2km

Cursa Castell de Montesquiu (06/09/2015) - 12,2km

15 Ago 2015 23:57 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Una nova edició de la cursa del Castell de Montesquiu el proper diumenge 6 de setembre a les 09:30.
L'he feta els dos darrers anys i n'he quedat molt content: el recorregut és molt maco, per muntanya la major part, el tracte al corredor (dos avituallaments més botifarrada a meta), obsequis, dutxes, poca participació, curses infantils...

Sembla ser que aquest any els organitzadors són uns altres però es manté l'exigent circuit de poc més de 12km (adjunto el track).
El preu és de 12 € (15€ el mateix dia de la cursa).

Els enllaços per a més informació i inscripcions:
https://www.facebook.com/cursacastellmontesquiu
http://www.esportiutorello.cat/curses/castell-montesquiu/inscripcions

Per si esteu interessats, aquest és l'enllaç al fil de 2013, on vaig detallar una mica com és el circuit: http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=15519.0

Cursa molt recomanable i apta per muntanyeros i asfalteros.  ;)

Salutacions!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2015 23:11 #2 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Una altra excel·lent Cursa Castell de Montesquiu aquest any.
A primera hora amb temperatura molt fresqueta però a les 09:30 ja s'estava prou bé. Uns 150 participants (ja veurem els arribats quan publiquin els resultats) que ens hem enfrontat al dur recorregut dels darrers anys.

Després dels primers 500 metres favorables, una pujada terrible encara per asfalt que no s'acaba fins el km 2 i que gairebé ens deixa tocats per la resta de la cursa.  :winktongue:
Aquí ja deixem l'asfalt i entrem en una fase de pistes forestals, en baixada suau, d'aquelles que es pot córrer a gust, fins el 3,5 km. Un miratge, perquè ja no deixarà de pujar fins el km 7, on està el punt més alt de la cursa. Aquí tenim camins de terra, corriols, herba, pedres... amb alguna zona realment dura que obliga gairebé a caminar.
Arribats al km 7 ja sabem que tot és baixada fins al final, excepte del km 9 al 10. Del 7 al 9, la baixada és constant, s'ha de vigilar on es trepitja. La pujada del 9 al 10 ens fa pensar que el pitjor ja ha passat i que ens queden 2 km per gaudir però...  :no:
Al km 10 agafem asfalt de tornada al poble i és la mateixa pujada del principi només que... en baixada. 1 km de baixada brutal on s'ha d'anar frenant i on els genolls i tot el cos pateix de valent. Ara mateix, per exemple, les costelles em fan un mal horrible i estic segur que és per aquesta baixada.  :arf:
L'últim kilòmetre és pla però sembla que pica cap amunt. O deu ser la tralla que portem a sobre.  :he:

El premi a l'arribada és una bossa del corredor amb una samarreta tècnica, uns mitjons per córrer, un entrepà de butifarra magnífic, fruita a dojo (plàtans, síndria, meló...), fruits secs, aigua, coca-cola, fanta...
I després, curses infantils i sorteig d'obsequis.  8)

El recorregut estava ben marcat. Degut a que érem poca gent, hi ha hagut estones que davant no veia ningú i es podia seguir la pista sense problemes. Dos avituallaments en cursa: al km 4 i al km 8 amb gots d'aigua, no pas ampolles. Per mi no representa cap problema; sempre m'aturo a beure l'aigua però sé que a molts no els hi agrada.
Ah! I un punt que ha millorat moltíssim és que aquest any les dutxes eren al pavelló en comptes de la piscina. Això suposa tenir un espai més ample, dutxes que no queden embussades i... aigua calenta...  :intello:  :great:

En resum, que sé que em faig pesat, una cursa maquíssima, ben organitzada, amb bons serveis, durilla per qui vulgui un desafiament i... que et permet acostar-te a Ripoll o alguna altra població dels voltants vora a passar el dia.  ;)

Per cert, la guanyadora en categoria femenina ha estat la carme72!!!  Una màquina!!!  Enhorabona!!!  :great:

Salutacions!!!

07 Set 2015 20:34 #3 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Aquí la classificació general: https://www.dropbox.com/s/gnnhluq49khq87i/general.pdf?dl=0

I la classificació femenina: https://www.dropbox.com/s/qafqxowkcq8ng7n/general%20dones.pdf?dl=0

En espera de les fotografies; n'hi havia un munt de voluntaris fent-ne.  8)

Salutacions!!

17 Set 2015 22:33 #4 per mickymache (Associat/da)

18 Set 2015 14:59 #5 per carme72 (Visitant)
No m'havia adonat que hi era aquest fil

Havia sentit parlar molt be d'aquesta cursa i donat que darrerament m'he decantat un pelet per les curses de muntanya (això si, sense gaire dificultat tècnica), em vaig animar i vaig decidir anar.

La veritat és que la organització va estar excel.lent tot i que aquest any els organitzadors s'estrenaven. Vem tenir una gran matinal, amb botifarra, cansalada, beguda, cerveseta, curses infantils, sorteig... circuit durillo però molt maco.

Gràcies Mickymache

Espero poguer repetir l'any vinent

mes val un bon descans que un mal entrenament

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats