III Saltamarges 13-9-2015 (Roda de Ter)

III Saltamarges 13-9-2015 (Roda de Ter)

13 Set 2015 16:29 #1 per No Surrender (Associat/da)
No te massa sentit obrir un fil d'una cursa que ja s'ha fet, però crec que val la pena explicar les maravilles d'aquesta cursa, i d'aquesta manera animar a algú per l'any vinent.

Cursa de Muntanya de 26km amb D+1000. Inicialment sembla fàcil, però el fet de ser tant corrible als primers 15km, la fa "dureta". Canvis de paissatges brutals, un preu més que assequible (16 euros els no federats), pels serveis que dona l'prganització.
Servei de massa te a l'arribada, dutxes, entrepà i una cervesa fresqueta i bonísima!
Avituallaments mès que correctes i una bona bossa de corredor. Voluntaris molt engrescats i dispostos a ajudar en tot moment. Cursa molt ben marcada...tot i que una inepte com jo m'he acabat perdent.... :oops:....però ha estat culpa meva!.
Circuit gens tècnic, tot i que h havia un parell de passos on s'havia d'anar alerta.

Paral.lelament cursa de 10km i  curses d'obstacles infantils i gratuïtes, amb una bossa de corredors pels nins que ja n 'haurien d'aprendre molts organitzadors de curses d'adults.  :whistle:

Parking al costat de la sortida sense problemes, i això que arribavaa just era apurant que els nins poguessin dormir una esto neta més....

Informació a : www.facebook.com/Cursa-de-Muntanya-Salta...2098556504/timeline/

Res, només que ho tengueu en compte de cara al 2016..,si hi pens procuraré obrir el fil!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats