IV Cursa de muntanya de La Roca del Vallès (29-5-16)

IV Cursa de muntanya de La Roca del Vallès (29-5-16)

28 Mar 2016 13:03 - 28 Mar 2016 13:06 #1 per Hansi (Associat/da)
He remenat una mica per la web de la cursa i té bona pinta. Una de 23 km i una de 13 km, bon preu (11 euros), i un club de corredors a l'organització (elskekorrenmolt) són bones cartes de presentació.

Si algú dels que ja l'han corregut, o potser algú que estigui a l'organització, vol posar informació pels que mai l'hem feta, s'agrairà :yes:. Al perfil que posen a la web es veuen trossos interessants, com la pujadeta del km 12 al km 16 :intello:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2016 20:11 #2 per ecopac (Associat/da)
La vaig fer l'any passat i la vaig trobar molt xula. :great: A mi em va agradar i la recomano.

Cursa "de les d'abans": no massificada, amb bocates i avituallament complert a l'arribada, samarreta i molt bon rotllo.
Sortida i arribada al pati d'una de les escoles del poble.

Vaig fer la llarga i el recorregut em va agaradar. Només hi ha asfalt al principi i s'acaba corrent pel costat d'un petit canal de reg on has d'anar amb atenció si no vols acabar xop.

Ja hi estic apuntat.

Però ara em sembla que un esdeveniment familiar em farà ser fora aquell cap de satmana i possiblement me la perdré :'( :'(

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

06 Mai 2016 22:28 #3 per dELURIAN (Visitant)
un altre inscrit a la llarga!!!!!! aviam que tal, el que no soc capaç de trovar es el denivell + o l acumulat, ens veiem allà!!!

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

18 Mai 2016 18:38 #4 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Per al preu d'11 euros a la llarga no m'he pogut resistir! Aquest cap de setmana vaig sortir a córrer per aquesta zona ben maca, i ben parida, està plena de jaciments arqueològics. No té massa desnivell, o sigui que vol dir que serà una cursa molt corrible, i el terreny és molt còmode, mes que a Collserola, no hi ha pedres pràcticament, i la sorra que hi ha a terra és tipus com la que es troba a la platja.

Us deixo amb l'enllaç d'un vídeo que vaig gravar amb la gopro per aquesta zona.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

21 Mai 2016 17:26 #5 per dELURIAN (Visitant)
molt xulo el video, alla i serem

22 Mai 2016 17:10 #6 per Hansi (Associat/da)
Vaig obrir el fil, però no hi podré ser, a causa d'un esguinç intercostal que em té i em tindrà aturat uns quants dies més :frown:.

22 Mai 2016 22:35 #7 per dELURIAN (Visitant)
ostres.............anims i a recuperar aviat!!!!!! :great: :great:

23 Mai 2016 17:04 #8 per Hansi (Associat/da)

ostres.............anims i a recuperar aviat!!!!!! :great: :great:

Gràcies Oriol, "por la cuenta que me trae", es fa el que es pot :smile:

25 Mai 2016 18:24 #9 per R61 (Associat/da)
Bona tarda companys,
després de quasi 3 mesos de penitència(vaig cascar al test de Gavela a la Mar Bella) i del discret debut als 10km de Vilanova, volia debutar en muntanya i quina millor ocasió que aquesta, això si en la curteta. Espero poder saludar als que per aquí us heu anat apuntant.
Fins diumenge.
Rafa.

29 Mai 2016 10:18 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagi molt bé la cursa  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

30 Mai 2016 10:03 #11 per R61 (Associat/da)
Una petita crònica ahir,

com ja vaig escriure em vaig apuntar a la curta, exactament 12'2 km.
El que aquesta cursa es diferent, t'adones només arriibar en recollir el dorsal. Els voluntaris et reben a les carpes amb una cafetera de bar on et pots pendre un autèntic cafè de màquina , apart de tota classe de destilats que deixaré pels més atrevits.
El recorregut transcorre al 90% per senders a l'ombra i varem tenir la sort de que el dissabte havia plogut , la temperatura va ser ideal. Però pel que vaig escoltar a l'arribada d'alguns corredors de la llarga, 23km, aquesta pluja havia esborrat alguna de les senyals , el que va suposar alguna perdua. per la meva part no vaig tenir cap problema.
En arribar entrepans de varius tipus  amb pa cruixent  a plenti, begudes ,etc.etc. Dutxes al costat mateix.
M'oblidava. Borssa de corredor: samarreta???. norrrr¡¡¡ uns mitjos blancs, fuet i  botifarra de la casa. Original i pràctica.Només un apunt, crec que per cost val més que la et donen a la Marató i a la mitja de Barcelona, res només per posar un exemple. ( recorde'm preu de la curta sense xip.: 11 Euros).

Vaig poder saludar a uns quants corredors: El PIri, L'Elena, l'Ancar i uns 3 o 4 més que ar no recordo el seu Nick.
NBo puc acabar la crònica sense fer esment especial al entranyable grup que organitza tot això: ELSKEKORRENMOLT un grapat de voluntaris que estimen aquest esport i cuiden als que el practiquem.
Rafa.

03 Jun 2016 22:17 #12 per dELURIAN (Visitant)
perfecte per iniciats com jooooooooooo, alguna pujada xula pero mooooooooolt corible, gaudida a tope, de menys a mes.....algun punt no massa clar.......gairebe ens perdem tant sol com acompanyat 3 o 4....sino 5 cops...alguna senyal mal feta que feia dubtar, o un revolt super bestia que les indicacions estaven lluny i no es veia el cami doncs era entre plantes altes de color verd.....pero la resta super be.....

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats