III Mitja i Marató del Priorat 1/10/2016

III Mitja i Marató del Priorat 1/10/2016

04 Mai 2016 09:53 #1 per dafont (Visitant)
Ei companys, ja la tornem a tenir aquí !!! 

Inscripcions ja obertes. A partir del 14 de juny ja s'incremanta el preu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2016 17:27 #2 per jcarpa (Visitant)
Booona la del Priorat!!!

annexo la web:
www.maratodelpriorat.com/

Jo hi he participat un any a la marató i un altre a la mitja, en les dos en un grup disfressats, fent xerinola i passant-ho molt bé bevent vi i amb tastos de menjar.

Aquest any repetirem!!!

Salut i Alegria,
              Pere
PD: És l'esperit del Medoc a Catalunya!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

04 Mai 2016 19:05 #3 per solteron (Associat/da)
L'any passat erem 4 gats els que vam fer la marató

06 Mai 2016 00:41 #4 per Fiber (Associat/da)
Jo si es l'1 d'octubre només podria fer la mitja que la setmana següent em tocaría marató de Munchen...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

08 Mai 2016 19:53 #5 per dafont (Visitant)
si solteron però tot i ser pocs ens ho vam passar de conya  :party: :party:

17 Mai 2016 20:09 #6 per Fiber (Associat/da)
Algú més s'anima ??? La veritat es que es una pena que no s'apunti més gent, trobo que potser li falta una mica de promoció, al siguer una cursa nova tindrien que fer fulletons i donar-li una mica de bombo internetero...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

08 Ago 2016 23:08 #7 per solteron (Associat/da)
Ni idea de perquè no volen que veiem el llistat d'inscrits a la Marató i si en canvi es por veure el llistat de la Mitja.

27 Ago 2016 19:09 #8 per grampy (Associat/da)
si encara no us heu inscrit podriem un grup de 4 minin per que surti mes barata....estem buscant companys per poder fer lo.

30 Ago 2016 14:53 #9 per cargol (Associat/da)
Jo em vaig inscriure fa díes, si be vaig obrir (per error) un altra fil a maratons en ruta.
Ens veiem pel Priorat
Abel

07 Set 2016 13:41 #10 per David C (Visitant)

si encara no us heu inscrit podriem un grup de 4 minin per que surti mes barata....estem buscant companys per poder fer lo.

Que, ningu mes s'apunta ??? De moment, per fer grup som:

- Alba
- Grampi
- El menda lerenda

Propera parada ... ¿?

15 Set 2016 20:57 #11 per Boix (Associat/da)

Que, ningu mes s'apunta ??? De moment, per fer grup som:

- Alba
- Grampi
- El menda lerenda

Mmmm... tinc ganes de fer-la... En un parell de dies em decideixo ;)

15 Set 2016 21:05 #12 per arcadi42 (Associat/da)
Jo vaig fer la marató la primera edició. Aquest any he decidit fer la mitja per fotre'm fins el cul de vi sense patir. La marató la vaig trobar molt dura i se'm va fer mooooolt llarga.

Suposo que m'anirà bé de cara a la marató de Nova York. I si no acabo molt cansat, a la tarda podria fer els 10 km de Santpedor...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

26 Set 2016 13:02 #13 per Zàngano (Visitant)
Això ja ho tenim damunt. No conec el recorregut de la marató, espero que no sigui excessivament tècnic ja que penso anar "hidratat" de debò.

27 Set 2016 20:19 #14 per dafont (Visitant)
Ei Arcadi, espero no haver-te de recollir del terra  :whistle: :whistle:

Jo aquesta 3a edició faré la 1/2 i em fotre a tastar tots els vins, igual que vaig fer a la marató. Vull reconèixer aquest recorregut i també, passar pel Celler Mas Martinet, tot un referent al Priorat. Les 5 hores que donen per fer-la, ja us assegur-ho, que es fan molt curtes.

Pels que us inicieu en el recorregut de la marató, si sou de curses de muntanya, no és gens tècnic, només la part que baixa de Bellmunt del Priorat cap a travessar la riera o pot ser una mica, però re de l'altre món. Recomano que porteu un "camelbak" per anar bevent entre avituallament i avituallament, per rehidrateu-vos de veritat amb aigua o isotònica, ja que si li fots al vi us quedareu secs al cap de 5min de sortir de l'avituallament.

28 Set 2016 11:48 #15 per Zàngano (Visitant)
Gràcies Dafont. No pensava portar motxilla pel número d'avituallaments que hi han, però faré cas a la teva recomanació. Procurarem anar prou serens fins a aquest tram tècnic i després tastar-ho tot de valent.

29 Set 2016 06:36 #16 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Qué ús vagí molt bé la ruta dels vins hi vigileu amb els controls al finalitzar  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

30 Set 2016 22:08 #17 per dafont (Visitant)
Faràs bé Zàngano, espero que la disfrutis igual que jo  :party: :party:

Gràcies MIGUEL SBD , però a l' acabar amb l'arrosset que fan i reposant ja tornes a l'estat normal  :whistle: :whistle:

30 Set 2016 22:35 #18 per solteron (Associat/da)
Que us vagi bé demà ! jo després d'haver acabat les dues primeres edicions en la marató aquest any no la faré.

03 Oct 2016 10:57 #19 per Zàngano (Visitant)
Bona experiència, i molt educativa. La vaig trobar ben organitzada i amb molts voluntaris als que agrair les seves atencions. Recorregut molt "pistero" que em recorda la Trail del Montsant. Em va sorprendre la pujada sortint de Porrera que no te res a envejar a curses amb un desnivell més fort.
Molta calor i xafogor (menys mal que vaig fer cas de la gent que en sap i anava amb aigua). El tema enològic em va fallar ja que vaig començar molt fort i a Gratallops ja tenia molèsties estomacals. He après que o fas la Marató o vas a beure. L'any que ve potser millor la 1/2 per tastar molts vins.

03 Oct 2016 20:23 #20 per dafont (Visitant)
Jo vaig disfrutar com cada edició de l'entorn de camps de vinyes i els avituallaments amb més que beguda isotònica  :whistle: :whistle:

Vaig pendre-m'ho amb la calma que es mereix un esdeveniment com aquest i amb mini-visita al celler Mas Martinet. De vins no me'n va faltar per beure i el recorregut després de tornada de Gratallops cap a Falset va ser força distret amb corriols inclosos.

Després l'arròs, unes sardinetes per dinar i uns bons gots de birra ben fresqueta, per acabar una matinal amb molt bon ambient.

Ei Zàngano, veig que la presa de contacte et va ser ben profitosa. Aquí o vens a córrer i no t'he n'adones de res del que et rodeja o formes part de la festa i la vius com ha de ser.

Solteron, l'any que ve si o si  :party: :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats