Puja pel Càncer! 27/5/16 20h "Creu de Gurb"

Puja pel Càncer! 27/5/16 20h "Creu de Gurb"

23 Mai 2016 23:19 - 23 Mai 2016 23:38 #1 per No Surrender (Associat/da)
Bon vespre!
A falta de quatre dies, obr aquest fil per si algú que estigui per Osona està interessat.
A mi me sembla un proposta interessant, però ja tenc plans per divendres nit.

Aquest divendres 27 a les 20:00 "Cronoescalada solidària a la Creu de Gurb".

www.unioexcursionistavic.org/activitats/puja-pel-cancer/

És obligatori portar frontal.

Les persones que facin els 5 millors temps tindran accés directe sense sorteig a la cursa Olla de Núria 2017.

Sorteig de material entre tots els participants.

La inscripció a la cursa implica l’acceptació d’aquest reglament. Tot allò no previst serà resolt per l’entitat organitzadora.

Avituallament en finalitzar la cursa per a tots els participants.

Ja explicareu que tal!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2016 19:01 #2 per joregar (Visitant)
No faré el "zángano" i ho explicaré  ;)

No la he fet mai, no la publiciten gaire. A veure que ens trobem.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

30 Mai 2016 21:14 #3 per joregar (Visitant)
Hola, cursa feta.

Em va agradar molt, és diferent a totes les que havia fet i no crec que hi hagen moltes amb aquestes característiques.

Primer, és clar que és una cursa petita però em va sorprendre lo ben organitzada que està, la organitza la Unió Excursionista Vic. Al lloc d'inscripció havien habilitat molt de lloc per aparcar. T'inscrius i et donen una polsera amb el xip que en aquell mateix moment han associat amb el teu nom. Llavors has d'anar al lloc de sortida que està una mica més d'1 km més enllà, per camí pla assenyalat amb cintes, ideal per fer l'escalfament. En arribar allà ens trobarem unes 20-25 persones ja en la cua i gent eixint cada 30 segons, havien sigut ben puntuals a les 20:00, això representaria uns 10-12 minuts d'espera, cap problema. Pots beure aigua i menjar llaminadures de l'organització mentre. Allà tenien dues màquines, una per controlar que el xip estava en "funcionament" i l'altra que havies de passar el xip quan eixies. A més tenien una pantalla d'ordinador amb el rellotge i quan arribava a 55 segons i a 25 començava a pitar i era quan podies començar.

El recorregut molt xulo, comença per dintre d'un rec entre parets prou altes en alguns moments i una mica sinuós, poc a poc va augmentant el pendent i finalment ixes a uns terraplens on veus que això ja va a empinar-se de valent. Ací ja has de començar a alternar el correr amb el caminar per superar-los. Després un moment de descans antre bosc però molt breu, de seguida et trobes al peu de la última pujada que és mooolt dreta i llargueta. Ara ja és tot caminar i pujar "escalons" mirant al terra i mans als genolls-cuixes. Aquesta part és la pitjor se'm va donar.
I quan arribes dalt una altra màquineta per passar el xip.

Després de recuperar l'alè i comentar la jugada amb els companys, toca baixar, baixes quan vols. Es fa per l'altre costat, està marcat amb cintes i tornes al punt d'inscripció. En tornar el xip ja et diuen el teu temps oficial i hi havia un molt bon avituallament amb sucs, refrescs, coca, xocolata, llonganissa, fruïts secs, fruïta... Hi havia sorteig de regals que havien fet mentre la cursa, en tornar el xip em digueren que m'havia tocat el millor premi! una motxilla Salomon per correr per muntanya!!  :yipi:

Classificacions encara no he vist però supose que les publicaran perquè he vist les de altres anys i també fotos. aquest any també hi havia fotografs en dos o tres punts.

En quant al resultat esportiu... molt dolent. Vaig anar amb dos companys, un jove i que està fort (prepara la vertical d'Olla de Nuria) i l'altre més gran i que sempre havia corregut més lent que jo, el resultat esperat era quedar enmig, potser atrapar al que eixia 1 minut abans que jo. Però que va, al començar la part més dreta el vaig veure a prop però al final res, en temps només li vaig treure 10 segons jeje. 18'20" i 18'30" més o menys i l'altre company moolt bé, 14 minuts i algo i el guanyador 13 i algo. Per tant, molt mal per la meua part. Vaig notar molt la falta de força, quan s'havia d'aixecar la cam per superar algún esglaó alt, m'ho havia de pensar i fer una paradinha  :he: . El pols molt alt tota la estona però això ja era esperat, supose, 174 mitjana i 180 màxim en l'apretada final. Crec que el problema real va ser això de la força, que fa moltíssim temps que no faig res de muntanya ni exercicis.

Em va deixar mosca pensant en la pujada a Coll de Pal... :frown:

Bé, per ser una cursa petita m'ha quedat un bon rotllo de crònica  :rofl:

Recomane la cursa a qui pugui venir en propers anys.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats