- Missatges: 1061
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo repetiré la de 12km!!
El proper dissabte 4 de març farem l'entrenament oficial!Ens veiem a les 9 a l'Institut Daniel Blanxart!
Finalment ahir vam tenir moral per anar a fer l'entrenament
![]()
i com sempre un plaer quan es percep el carinyo de lo "casolà", però ben parit
La nit anterior amb pluges i vent i el matí no feien gaire goig, però que coi vaig a celebrar el retorn a lo grande :happy: i amb una mica de patiment![]()
Intenció d'anar lent i fent fotos gaudint del còrrer i de la muntanya :^^:
Com que vam ser poquets per fer l'opció de circuit llarg vaig forçar més del que m'hagués agradat i vaig fer menys fotos de les que m'hagués agradat, però anava tancant el grup i no era plan; tot i així ja que hi era vaig fer 32 fotos :winktongue:
https://goo.gl/photos/T5DqBoBP9K8MCpw56
Els que volgueu màxima resolució per fer un poster o quelcom només heu de demanarja que tenia activada la màxima resolució amb format RAW i tot :intello:
El circuit maco i dur amb algunes zones amb una mica de fang relliscós, però tot controlat amb només una aterrada de cul sense greus conseqüències, avituallament a meitat de camí esplèndid (plàtans, taronges, pomes, xocolate, aquarius zero, aigua, maduixes,...) que va fer que tinguessim un moment de mal de panxa i males sensacions (per ansiós i afamat :mdr:) al reprendre el tram final, amb l'últim kilòmetre caminant (se'm va fer llarga la baixada) i sort que van retallar i no vam fer el circuit complert; clarament no estava preparat :beurk: Vaig prendre un gel quan portàvem 1h de circuit i amb l'ampolla d'aigua que vaig omplir a l'avituallament vaig anar "bé" :^^:
En definitiva un plaer i un gust 100% recomanable :love:
No dubteu i escolliu en funció de les vostres possibilitats: versió curta o versió llarga; patireu més o menys depenent de lo competitius que sigueu, però gaudireu segur de les vistes i del tracte
Deixo el track de l'entrenament:
https://www.strava.com/activities/887912622
i les fotos de l'àlbum anterior també les podeu veure aquí en "format Instagram" (quadrades):
https://www.strava.com/activities/888236640
Salut!
Jordi
PD: Avui es pitjor el mal de portar la motxilla amb la càmera que el de cames, ja que vaig fer sessió de COMPEX de recuperació al quàdriceps i crec que em va anar prou bé :yes:
Ho sé i per això no et vaig trucar, ens veiem Diumenge al litoralEi! Quina pena no veure't al meu poble, però a una setmana de la Marató més valia no arriscar.
ja tenim equip ..
, el wolves ens acompanyara
,
ja tenim equip ..
, el wolves ens acompanyara
,
Molt bé, ja tinc contrincants![]()
:love: