21-01-18 La Llanera Trail

21-01-18 La Llanera Trail

11 Oct 2017 10:44 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 21:14 #2 per Ricard (Associat/da)
No badeu. Ja fa uns dies es va arribar als 100 inscrits i les inscripcions segueixen a bon ritme.

Recordeu que la cursa serà el 21 de Gener i teniu temps d'apuntar-vos fins el 11/01/2018 o fins que arribem als 800 inscrits.
2 recorreguts per escollir: Marató o Mitja
Sortida des del centre de Sabadell i recorregut per l'entorn natural que ens envolta, per pistes i corriols que segur que us sorprendrà.
inscripcions a: ? inscripcions.ues.cat/ o presencialment al local de @uesabadell

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 18:56 #3 per Ricard (Associat/da)
Comença el compte enrere. Ja només estem a tres setmanes de La Llanera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 21:21 #4 per Ricard (Associat/da)
Avui he fet la tirada llarga per preparar-la. Tot a punt per la Llanera. Ja només falten 20 dies.

Si us ve de gust podeu llegir la meva crònica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2018 16:20 #5 per hyuste (Associat/da)

Ricard va escriure: Avui he fet la tirada llarga per preparar-la. Tot a punt per la Llanera. Ja només falten 20 dies.

Si us ve de gust podeu llegir la meva crònica


Molt bona crónica Ricard. T'anirà molt bé. Jo faré la mitja.

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2018 18:12 #6 per Ricard (Associat/da)

hyuste va escriure:

Ricard va escriure: Avui he fet la tirada llarga per preparar-la. Tot a punt per la Llanera. Ja només falten 20 dies.

Si us ve de gust podeu llegir la meva crònica


Molt bona crónica Ricard. T'anirà molt bé. Jo faré la mitja.


Ens veurem a la sortida.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2018 18:19 #7 per Kiske (Associat/da)
Jo, aquest any crec que no podre fer-la, es una de les curses que mes em van agradar l'any passat, pero com tanquen les inscripcions tan aviat, no em podre inscriure. Tinc que esperar per veure quin dia te que jugar el meu fill i aixo no ho sabre fins la darrera setmana..

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2018 18:20 #8 per RüL (Visitant)

Kiske va escriure: Jo, aquest any crec que no podre fer-la, es una de les curses que mes em van agradar l'any passat, pero com tanquen les inscripcions tan aviat, no em podre inscriure. Tinc que esperar per veure quin dia te que jugar el meu fill i aixo no ho sabre fins la darrera setmana..


T'he escrit un privat Kiske.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2018 21:30 #9 per Ricard (Associat/da)
Ahir vaig a fer el darrer entrenament important pensant amb la Llanera del proper 21 de gener. Es tractava de repetir un circuït de 21 km. pels mateixos terrenys per on passar la cursa i que ja havia fet el novembre i repetit el desembre. En vaig sortir molt satisfet. N'he deixat una crònica al meu blog "Aprovat amb nota"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2018 17:41 #10 per Kiske (Associat/da)

RüL va escriure:

Kiske va escriure: Jo, aquest any crec que no podre fer-la, es una de les curses que mes em van agradar l'any passat, pero com tanquen les inscripcions tan aviat, no em podre inscriure. Tinc que esperar per veure quin dia te que jugar el meu fill i aixo no ho sabre fins la darrera setmana..


T'he escrit un privat Kiske.


Merci tiu!!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2018 12:05 #11 per hyuste (Associat/da)

Ricard va escriure: Ahir vaig a fer el darrer entrenament important pensant amb la Llanera del proper 21 de gener. Es tractava de repetir un circuït de 21 km. pels mateixos terrenys per on passar la cursa i que ja havia fet el novembre i repetit el desembre. En vaig sortir molt satisfet. N'he deixat una crònica al meu blog "Aprovat amb nota"


Enhorabona Ricard. Estàs molt fort!!

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2018 20:25 #12 per Ricard (Associat/da)
Gràcies Hyuste.

Avui encara he fet un rodatge llarg per la Serra de Galliners. Han estat poc menys de 2 hores per fer poc més de 16 km. i 250 metres de desnivell. Ara setmana de descans i el proper diumenge el gran dia. Allà ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2018 13:53 #13 per RafaZ (Visitant)
Per aquí un que s´ha inscrit! Primera vegada que hi participo. M´Han comentat que es rapideta i no gaire tecnica, es cert?

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2018 19:08 #14 per tonivet (Associat/da)

RafaZ va escriure: Per aquí un que s´ha inscrit! Primera vegada que hi participo. M´Han comentat que es rapideta i no gaire tecnica, es cert?


Doncs si, els meus millors temps en mitja ronden 1h30 i vaig fer 1h38 i encara estava a 2 mesos i mig de la marató. Si fas la mitja no dubtis en portar sabatilles d'asfalt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2018 20:41 #15 per FerRun (Associat/da)
Hola a tothom!!

Quan feia que no entrava al forum de corredors a dir res!! Avui m'he animat.
Després d'uns quants anys fora de les curses per problemas crònics al genoll dret, finalment em vaig decidir a fer la mitja de La Llanera perquè em venia molt de gust córrer pels rodals de la meva ciutat que a priori coneixia tant bé.

Sense gaires entrenaments en els darrers mesos (un parell de sortides de 50' entre setmana i una el diumenge un pel més llarga) m'he presentar avui a la línía de sortida amb l'objectiu de gaudir-la i, si la cosa anava bé, a baixar de les 2h. Sabía que la cursa era força corredora. La prova eren les marques que s'havien fet les dues darreres edicions. De tota manera, ja m'havien avisat que enguany havien modificat algunes parts del recorregut eliminant pistes i augmentat el % de corriols amb la qual cosa les marques no serien tant asfalteres com les edicions anteriors.

La veritat és que m'ha encantat! Tot i que és un terreny força conegut, avui he descobert molts quilòmetres per corriols molt macos totalment desconeguts per a mi. Bona feina de la gent de la UES.

He sortit molt tranquil acompanyant a un corredor dels que entrenem (Run&Fit) que està preparant ultres i hem anat junts fins al km aproximadament. Com he vist que es quedava una mica i m'havia dit que no l'esperés perquè volia anar tranquil, m'he animat i he tirat cap a endavant sense apretar massa (el recorregut fins al km 10 és bàsicament de pujada). Un cop al km 10 he començat a apretar i a avançar corredors donat que veía possible intentar apropar-me a les 2h. Al final, he hagut d'apretar de valent en els darrers kms pel riu (plans) i el darrer km d'asfalt anant al voltant de 4'/km per tal de poder creuar la línia d'arribada en 1h59'52".

Al final molt content de la cursa, del recorregut i del temps assolit. No estamos tan mal!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 17:46 #16 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona crack!!. Me'n alegro molt FerRun, a veure si pots mantenir aquests ritmes i no patir lesions

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2018 22:35 #17 per Ricard (Associat/da)
Sóc lent corrent i escrivint les cròniques fins avui no l'he enllestida. Per si la voleu llegir aquí us deixo l'enllaç de la meva crònica: La Llanera al sac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 17:08 #18 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona Ricard:great:
Mai diguis que será l'última, ja veuràs que faràs altres...

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 18:38 #19 per Ricard (Associat/da)

hyuste va escriure: Enhorabona Ricard:great:
Mai diguis que será l'última, ja veuràs que faràs altres...


Gràcies hyuste. Ja ho sé que això de no fer-ne més no es pot dir mai. Sempre queda aquell "cuquet intern" que fa que repeteixis.
Com et va anar la mitja?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2018 15:41 #20 per hyuste (Associat/da)

Ricard va escriure:

hyuste va escriure: Enhorabona Ricard:great:
Mai diguis que será l'última, ja veuràs que faràs altres...


Gràcies hyuste. Ja ho sé que això de no fer-ne més no es pot dir mai. Sempre queda aquell "cuquet intern" que fa que repeteixis.
Com et va anar la mitja?


Ricard no vaig poder anar, tenia febre i estaba molt encostipat

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.