Zegama Aizkorri Maratoia 02-06-2019 9h

Zegama Aizkorri Maratoia 02-06-2019 9h

08 Jun 2019 17:24 #21 per tonivet (Visitant)
pinelli gràcies pels ànims però hi ha que deixar pas per a tanta gent que hi vol anar. Jo en el fons soc un asfalteru que fa muntanya de tant en tant i m'ha tocat la loteria...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2019 17:33 #22 per tonivet (Visitant)
Gràciesjorfer doncs si em quedo amb l'experiència viscuda, pero no repetire, hi han moltes més curses. Tant sols es tracta de apuntar-me a una altra cursa i recuperar les bones sensacions!

08 Jun 2019 17:37 #23 per tonivet (Visitant)
Gràciesgorka, doncs si, hi ha molt de seny a les teves paraules. No ho tornaré a provar, doncs hi ha que deixar pas a d'altre gent. Es posible que m'apunti al trail de vallforners per a treure'm l'espineta clavada;)

08 Jun 2019 17:40 #24 per tonivet (Visitant)
GràciesJDRi69 t'animo a que t'apuntis. Amb un bon entrenament i una bona gestió de la cursa es pot arribar a meta.
I si, de ben segur que em desfogare a una altra cursa :whip:

08 Jun 2019 20:17 #25 per bebop (Associat/da)
Ostres tonivet, quina angoixa!!! Molt bona la descripció de la cursa.
El que has viscut ja no t´ho treu ningú.

Felicitats

10 Jun 2019 06:37 #26 per Mona (Associat/da)
tonivet, una pena que haguessis d'abandonar, però vas poder córrer un bon tros de cursa i gaudir una mica del cap de setmana mític, ara ja saps de què va i si tens oportunitat de tornar-hi, segur que et prepararàs com toca. Pel que veig però... no se't han pas passat les ganes de seguir fent curses per muntanya!

11 Jun 2019 20:02 #27 per tonivet (Visitant)

Mona va escriure: tonivet, una pena que haguessis d'abandonar, però vas poder córrer un bon tros de cursa i gaudir una mica del cap de setmana mític, ara ja saps de què va i si tens oportunitat de tornar-hi, segur que et prepararàs com toca. Pel que veig però... no se't han pas passat les ganes de seguir fent curses per muntanya!

Doncs no mona, tinc l'espineta clavada de no haver acabat la cursa; no perque sigui la zegama, sino perque si no faig una altra en que acabi amb bones sensacions no sortirà el bon rollo..:cheer:

11 Jun 2019 22:43 #28 per jcarpa (Visitant)
Ostres Tonivet, quina llàstima, no sé si han reduït els temps de tall O el temps total X acabar-la, abans era a Santi Spirit el tall més exigent.
Jo de tu no hi renunciaria a tornar-ho a intentar, entrenant més muntanya si et toca el dorsal, e inclús algun més abans del sorteig X si sona la campana no t'agafa poc preparat de sortida al pla entrenament.
Veig que de cop vas passant d'anar guanyant marge a perdre'n, i crec que pot ser a part de per les cames, per la calor del dia. Molts anys fa plugeta i si ve el fang i la gespa mullada es una p...ada per desplaçar-se i no relliscar, el temps fresc fa que no acumulis deshidratació ni tant desgast energètic (així va ser el 2005 i 2014 que hi vaig participar i hi ha hagut anys que inclús hi ha hagut neu). Per tant un altre any pot ser molt diferent.
Molts Ànims per seguir preparant curses de muntanya i asfalt, i sobretot gaudir-les.

Salut i Alegria,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

13 Jun 2019 18:05 #29 per tonivet (Visitant)
Doncs si jcarpa va fer una calor inusual tot i que normalment l'aguanto bastant be, però crec que va ser un els factors i l'altre potser l'alimentació perque donant-li voltes no crec que anés excesivament ràpid.
No crec que hagin canviat els temps de tall: a sancti spiritu vaig passar molt just , la pujada a l'aizkorri vaig fer el que vaig puguer (una hora per a pujar) i a l'avituallament d'Aizkorri em vaig "columpiar " una mica i ja vaig arribar al control seguent (atxuri, el pic més alt) amb 5 minuts de retard. A l'ultim que va passar el van deixar feia tres minuts.
Hagués pogut arribar? No ho se, potser si però anava molt tocat i no hagués gaudit de la cursa, per tant prefereixo quedar-me amb els bon records...

14 Jun 2019 18:09 #30 per Dabit (Associat/da)
Una llàstima, tonivet, no haver pogut acabar la Zegama i fer-ho en bones condicions. Veient els teus temps de tall crec que l'estaves gestionat prou bé, així que suposo que la calor i alguna altre factor (alimentació potser?) és el que t'ha prohibit finalitzar-la. Els temps de tall són durs fins a Sancti Spiritu, després ja hi ha una mica més de marge però si ja arribes just allà i vas tocat...

Encara i així, felicitats per poder córrer una cursa única.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

15 Jun 2019 19:04 #31 per tonivet (Visitant)
Gràcies dabit! Tu ho saps ben bé!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats