Tot i no frenar gaire en el cross de Dissabte
el Diumenge crec que em va sortir una bona cursa tot i no tenir cames des del quilòmetre vint gracies a en
Dabit i sobretot a
OLympicGAmes
Arribem d'hora a Sant Pere de Vilamajor amb una super lluna resplendent
i un fred de 3ºC
Sense cues ni problemes agafem dorsal i bossa d'obsequis, situem lavabo i guarda bosses i a les 8h ens quedem amb al roba de fer feina
(m'he afegit un paravent sense mànigues als ja manguitos i mocador de coll, quin fred; no podré passejar gaire
)
Sortim i tenim una mica més d'un quilòmetre d'asfalt fins anar a trobar el camí de terra i finalment muntanya. Es fa llarg i vaig ràpid, però no gaire; juguem una mica al gat i la rata amb la
OLympicGAmes
L'estratègia es ser conservador, però esta clar que en cursa m'hes molt difícil ser-ho
Anem fent amb les pujades i baixades corrent allà on puc i tornant a jugar al gat i la rata amb la
OLympicGAmes
Per fi m'escapo
i arribo al primer avituallament en 22:59
M'aturo 15s i seguim. Porto 500ml de beguda isotònica, un parell de gels i sals per anar fent per si els avituallaments em resulten insuficients, de moment sobrat.
Al segon avituallament arribo amb 49:52 més i per tant ja portem de cursa 1:13:04; m'aturo 51s i seguim. He anat bevent de la beguda isotònica cada 30min i en els avituallaments amb alguna gominola, taronja i got d'aigua ja faig
Al tercer avituallament es fa esperar i triguem 47:36 més i per tant ja portem de cursa 2:01:31; m'aturo 1:50 i és que aquí tenim uns sandvitxos de crema de cacao i una truita de patata amb xoriço que està genial
En coronar el primer cim en 1:43:00 aproximadament em prenc una pastilla de sals
La
OLympicGAmes m'atrapa i es que va per feina, té la tercera dona a tocar i està motivada
, no pot encantar-se amb els avituallaments ja que la tercera té una llebre que l'hi agafa tot i per tant no perd ni un segon
Seguim jugant al gat i la rata amb la
OLympicGAmes i ja arribem al quart avituallament amb 18:45 més i per tant ja portem de cursa 2:22:06; m'aturo 23s i seguim.
Des del quilòmetre 20 ja no tinc cames, em fallen les forces, però la motivació d'intentar atrapar la tercera dona, en moments també l'he passat, i la d'anar jugant al gat i la rata amb la
OLympicGAmes em fan sorprenentment continuar podent còrrer
El cinquè avituallament arribem amb 41:34 més i per tant ja portem de cursa 3:04:03; m'aturo 17s i seguim. Només quedant un avituallament el sub5h el tinc segur, però i el sub4h
La cursa ha tingut un parrell de pujades molt llargues i molt pronunciades que passen factura i la sorpresa final no sé que serà, però segur que no serà fàcil
Per fi arribem al sisè i últim avituallament amb 35:09 més i per tant ja portem de cursa 3:39:28; m'aturo 21s i seguim. No queda res, 1-2 quilòmetres i veure en
Dabit fent fotos em puja la moral
(també ajuda que em diu que faig sub4h i que realment queda 1 quilòmetre i escaig i que corri). El puc anar seguint amb la mirada un bon tros de l'última baixada i tot intentant que no desaparegui de la vista passo a
OLympicGAmes i un altre corredor
Ara si que sí només queda la sorpresa final; una pila d'escales de pedra per arribar al asfalt i estar a dos carrers de la meta. En
Dabit estratègicament des de dalt de tot crida i esperona "sub4h, va Jordi!!!!"
Jo demano les escales mecàniques que diuen que per l'any que ve, així que caldrà tornar a comprovar-ho
definitivament arribem a dalt i ja veig on sóc, per si de cas en
Dabit em fa el seu anàlisis "maldito" i em reforça que seré sub4h
Accelerem tot el que les cames permeten i amb 18:38 més arribem a meta per aturar el crono en
3:58:27 i per tant complint amb escreix totes les expectatives
(en cursa no em pogut donar caça a la tercera dona, però he acabat per davant de la primera veterana
)
Fantàstic matí i que amb el sub5h em fa guanyar una birra
i el sub4h em reforça que tot i no tenir ni idea sempre les meves primeres impressions son encertades
Acabem amb un massatge ("tanco la llista"), una llesca de pa amb tomàquet i una botifarra, gominoles, pastes salades,... i una dutxa amb aigua calenta que tot i ser una mica lluny estar fet per estirar les cames a mode de recuperació
Salut!
Jordi