Bona cursa i bona organització, però no crec que repeteixi
Arribem d'hora a Palamós 8h45 (sortida a les 10h) i un dia esplèndid, assolellat i agradable

Sense cues ni problemes agafem dorsal i només una samarreta com obsequi, situem lavabos, vestidors i preguntem pel guarda bosses que es a la sortida/arribada

Passejant amb calma casi 1Km fins la zona de sortida, veiem barra lliure de cafès, fruit secs, cereals, maduixes,... però no em ve de gust res

Deixem la bossa al guarda bosses i fem una mica d'investigació per la zona del port fins l'hora de sortida.
Sortim, una mica estret/perillós fins arribar al camí de terra del pàrquing/passeig, i tenim quilòmetre i mig d'asfalt fins anar a trobar el camí de terra i finalment muntanya. Es fa llarg i vaig ràpid, però no gaire; les sèries de Dissabte es noten i no sé el que m'espera
L'estratègia es ser conservador, però esta clar que en cursa m'hes molt difícil ser-ho
Arribo al primer avituallament en 29:29

M'aturo 43s i seguim. Porto 500ml de beguda isotònica, un parell de gels i sals per anar fent per si els avituallaments em resulten insuficients, de moment sobrat (comentaven que no hi hauria got, però si que ni ha de cartró; suposo que pels últims potser s'acabarà i per això el missatge de portar el teu propi got; jo portava un bidó soft per si les mosques).
La cursa esta resultant realment molt corrible i em fa por cremar-me, però com que m'hes igual caminar, penso que serà positiu per començar a tastar el que m'espera el cap de setmana de final de Maig i que ha de ser la tònica passada la marató d'Empúries per arribar a la cavalls del vent amb garanties, vaig a tope
Al segon avituallament arribo amb 54:06 més i per tant ja portem de cursa 1:24:27; m'aturo 44s i seguim. He anat bevent de la beguda isotònica cada 25min i en els avituallaments amb alguna gominola, taronja, plàtan i got d'aigua ja faig
La cursa està ben marcada i té la part d'anada en la que no veus costa, però els boscos són agradables i ràpids per còrrer i la part de tornada en la que ja vas vorejant costa i les vistes son espectaculars, però que tenen les "trampes" de baixar a les cales i platges.
És maco, però a mi no m'agrada fer-ho en cursa i "m'incomodava" les pobres parelletes, nudistes,... amagadets en cales on esperaven estar sols

. És perillós, has d'ajudar-te de cordes, cadenes,... i després has d'anar saltant de roca en roca; esta clar que no estic acostumat, ja que em passava força gent saltant com gaseles i jo anava amb molta més cura i por

A les platges tampoc corro còmode i es que la càrrega de kilòmetres i la sorra tova no ajuden i les neurones no estan al 100% i fan que mulli les bambes al mar

Des de el quilòmetre 10 tinc sensació de butllofa al peu esquerra i l'aigua i la sorra no crec que ajudin, però sorprenentment sembla que desapareix i a posteriori tampoc sembla haver cap seqüela
Al tercer avituallament m'adono que el crono manual s'ha parat

i només tinc referència del GPS que marca 2:15:41 i prop de 20K; suposo que m'aturo més o menys com en els altres i segueixo. En arribar aquest tercer avituallament, fent la resta ara veig que he trigat 51:14
Se suposa que només queden dos quilòmetres, però es fan molt llargs tot i que continuo tenint cames les forces no són les del inici i la calor suposo que també passa factura
No he trobat motivació d'anar avançant a un i a un altre o d'enganxar-me algú que em passes, a estones amb distrec amb el paisatge que sense dubte es lo millor de la cursa, però els camins de ronda son estrets i a aquelles hores començar a haver gent que te molta cura, però que no haurien de tenir-la si avancéssim una mica l'hora de sortida
Per fi arribem al final i el GPS a meta indica
23,62 Km

Accelerem una mica amb cura de no caure per les escales i per la rampa final i aturo el crono en
2:44:28
Fantàstic matí, acabem amb un entrepà de fuet, cocacola, powerade, cervesa, olives, patates, truita de patates,... i agafem la bossa i fem el camí fins la dutxa amb aigua calenta que tot i ser una mica lluny esta be per estirar les cames a mode de recuperació i després tornada al port per agafar forces dinant
Salut!
Jordi
PD: Camí de les dutxes em vaig trobar amb un CoRReCaT que havia fet el reconeixement de l'Express

, manifestat
Richy que ara mateix no estic segur del nick