Enhorabona
Dennis per la teva ultra i en les condicions que anaves tot un exit
Brutal la teva crònica, m'has fet reviure'l de nou

.
Jo vaig plegar pujant al Turó de l'Home. Si bé vaig començar bé amb força i control, sense adonar-me'n, uns quants ens havíem passat de qms pujant a l'Matagalls al no veure una cinta, havent de tornar per no acabar a Coll Pregó i cap a casa. Al trobar el camí de baixada a Collformic em vaig buidar perseguint els escombres que estaven traient les cintes. Va ser tal, que la següent pujada a al Pla de la Calma m'havia buida,t i fins l'avituallament no em vaig recuperar. A la baixada ja tenia al clatell a les escombres quan m'aproximava a Sant Pere.
La següent pujada a la Cova, no la recordava, i pensant que eren 500 positius, la realitat és que doblava el desnivell. Va ser una zona que ho vaig passar molt malament sobretot a la baixada tècnica i relliscosa per la pluja.
Quan vaig arribar a Montseny, amb el canvi de roba i l'avituallament, vaig perdre el marge que tenia pel tancament del control. Vaig decidir continuar, tot i l'avís dels escombres que no podia trigar més temps de l'previst marcat al següent avituallament de Sant Marçal. No obstant la pujada va durar poc, els primers kms d'ascensió cap al Turó de l'Home, amb els escombres al clatell, em vaig adonar que no anava bé i sabent que quedava el pitjor vaig decidir abandonar, ja que no veia clar arribar bé al control en el temps previst, i vaig tornar cap al Montseny.
Per ser positius em quedo en què van sortir 60 qms amb 3100+ que dono per ben vàlids.