Roc Gros, 26/03/23, 21 km

Roc Gros, 26/03/23, 21 km

19 Gen 2023 17:44 #1 per Sarcel (Associat/da)
He estat estudiant el calendari de la Lliga i he vist amb molta alegria que la cursa del Roc Groc en Hostalets de Balenyà, aquest any no tindrá 25 km com ho posa (s'hauria de corregir) però 21 només, com en les primeres edicions. D+ 1.000 m

Això vol dir que si no estic fora en aquesta data podré tornar-hi!

El recorregut de 25 km no m'havia agradat gens, era molt tècnic i no em permetia córrer gaire.
En canvi tinc molt bons records del de 21 km que haviat fet al 2012 i espero que el d'aquest any sigui molt semblant tot i que una mica més exigent (D+ 1.000 en lloc de 900). Suposo que és mantindrá la cronoescalada en bell mig de la cursa.

També hi haurá recorregut de 12 k però el que puntua a la Lliga es el de 21.

Preu de la mitjà 25 € fins al 14 de febrer i després 30.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2023 11:10 #2 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies Sarcel!!!

Espero veure'ns aviat i que als Hostalets vinguin molts i moltes correcats! ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

25 Gen 2023 17:53 #3 per Sarcel (Associat/da)
Si, espero que la gent s'animi perquè a més a més podriem fer un equip de Corredors.cat:

Els equips han d’estar formats per, com a mínim, 4 membres inscrits amb el mateix nom d’equip
abans de l’inici de la cursa i han de constar de com a mínim un membre de sexe femení.

Difícil d'aconseguir però no se sap mai...

I també, obsequi especial pels que corren molt, o si hi ha menys de 200 arribats...

Cursa 21 km: 200 primers arribats 1 maleta CMP – Només es pot escollir color fins a exhaurir
unitats, un cop acabades s’entregarà una unitat del color en estoc. Exclusiu 200 primers finalistes!!!