Roc Gros, 26/03/23, 21 km

Roc Gros, 26/03/23, 21 km

19 Gen 2023 17:44 #1 per Sarcel (Associat/da)
He estat estudiant el calendari de la Lliga i he vist amb molta alegria que la cursa del Roc Groc en Hostalets de Balenyà, aquest any no tindrá 25 km com ho posa (s'hauria de corregir) però 21 només, com en les primeres edicions. D+ 1.000 m

Això vol dir que si no estic fora en aquesta data podré tornar-hi!

El recorregut de 25 km no m'havia agradat gens, era molt tècnic i no em permetia córrer gaire.
En canvi tinc molt bons records del de 21 km que haviat fet al 2012 i espero que el d'aquest any sigui molt semblant tot i que una mica més exigent (D+ 1.000 en lloc de 900). Suposo que és mantindrá la cronoescalada en bell mig de la cursa.

També hi haurá recorregut de 12 k però el que puntua a la Lliga es el de 21.

Preu de la mitjà 25 € fins al 14 de febrer i després 30.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2023 11:10 #2 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies Sarcel!!!

Espero veure'ns aviat i que als Hostalets vinguin molts i moltes correcats! ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2023 17:53 #3 per Sarcel (Associat/da)
Si, espero que la gent s'animi perquè a més a més podriem fer un equip de Corredors.cat:

Els equips han d’estar formats per, com a mínim, 4 membres inscrits amb el mateix nom d’equip
abans de l’inici de la cursa i han de constar de com a mínim un membre de sexe femení.


Difícil d'aconseguir però no se sap mai...

I també, obsequi especial pels que corren molt, o si hi ha menys de 200 arribats...

Cursa 21 km: 200 primers arribats 1 maleta CMP – Només es pot escollir color fins a exhaurir
unitats, un cop acabades s’entregarà una unitat del color en estoc. Exclusiu 200 primers finalistes!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2023 17:35 #4 per Sarcel (Associat/da)
Primera inscrita de Corredors.cat ! :)

(En el menu desplegable surt CORREDORS CAT)

Premi especial federats 20 euros fins al 14 de febrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2023 19:26 #5 per Sarcel (Associat/da)
Els que no heu pogut anar aquest any, apunteu-vos aquesta cursa per l'any vinent perquè s'ho val :heart: .
El recorregut de 21 km, D+ 1.000 m está molt bé. Té els seus trams tècnics però el conjunt és molt corrible i agradable.
I te la cronoescalada pel mig que a mi m'encanta.
He de tornar perquè aquest any ho he fet pitjor, però anava molt acalorada :drops: doncs crec que tinc possibilitats de millora.
A veure si en Piri ens diu que li ha semblat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2023 19:59 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bé Sarcel!!

Però... com pot ser "molt corrible" si té +1000 i -1000m en només 21 kms. Ha de ser dura per força, oi? (~10% de pendent mitjà).

A tornar l'any vinent!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2023 20:35 #7 per Sarcel (Associat/da)
Al Facebook de la cursa han penjat un vídeo on es pot apreciar com corre la gent i els bons corriols que hi ha.
www.facebook.com/cursadelrocgros/

1.000 m de desnivell positiu en 21 km és molt habitual en les curses que vaig, no ho trobo gens difícil i concretament en aquesta, és fa molt bé. I les baixades, tret d'algún tram tècnic amb ganxos o cordes per ajudar-nos, tampoc són excessivament complicades, no com al recorregut de 25 km que era mooooooolt tècnic.

Ara vaig a pas de cargol (6km/hora) i vaig arribar dels últims en 3.30.19, que és molt (tot i tenir aquesta sensació de córrer força bé!), pero l'any 2012 en un recorregut molt similar (21 km, D+ 900 m) vaig trigar només 2.31.07.

Anima't a probar-ho l'any vinent Dennis!

A més a més hi ha l'alicient de la cronoescalada, a veure qui puja més rápid.
Estic contenta perquè de moment, encara pujo força bé i surto força més amunt en aquesta classificació que no pas a la general.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2023 22:53 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sarcel, doncs sí, bon vídeo! I a bon ritme les parts corribles!

Potser el tram de la crono feia que el desnivell mitjà de la resta de la cursa era més suau.

Té molt bona pinta, sí!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2023 16:05 #9 per piri (Associat/da)
Per mi la cursa és de 10.

Vistes impressionants, recorregut xulo i bon servei al corredor/a.

El desnivell, per mi, està concentrat tant el positiu com el negatiu. I si, Dennis, la cursa, treient del tram de pujada i baixada, és molt corrible. I quan dic això vol dir que tens com uns 12k per anar a la velocitat que et vingui de gust (sempre que domines la trepitjada és clar :stucktongue).

Jo vaig anar a una velocitat còmoda i no vaig patir gairebé. Tot i així, 2h45' :joy:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.