Cursa de les Tortugues 01/05/2026

Cursa de les Tortugues 01/05/2026

29 Abr 2026 09:59 - 29 Abr 2026 10:00 #1 per Chute (Associat/da)

WEB DE LA CURSA

DISTANCIES
La cursa de fons consta de dues modalitats, amb dues inscripcions diferenciades: 7 Km i 14 Km.

SORTIDA I ARRIBADA
La sortida i l’arribada serà al Poliesportiu de Can Noguera de la Garriga (carrer del Bassal s/n).

HORARIS
La sortida de les curses de 7 Km i 14 Km serà a les 10 h i el tancament de control, a les 12.30 h.

DORSALS
El lliurament de dorsals començarà a les 8.45 h del dia de la cursa.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2026 19:34 #2 per Vladi (Associat/da)
Molt bona cursa :muscle: :muscle: :muscle:

Demà en serà la meva cinquena participació :great: :great: :great:

02 Mai 2026 16:32 - 02 Mai 2026 16:37 #3 per Vladi (Associat/da)
Cursa feta :muscle: :muscle: :muscle:

Com les cinc vegades que l'he corregut, m'ho he passat molt bé :great: Els que em coneixeu, ja sabeu que no soc un corredor de curses de muntanya, però quan faig alguna d'aquestes més suaus les gaudeixo molt, tot i el patiment de les fortes pujades i baixades. A més, el club de Les Tortugues de La Garriga fa una molt bona tasca a tots els nivells.

Personalment, content, tot i que vaig fer 3 minuts més que l'any passat, però també el primer d'aquest any ha fet 3 minuts més que el de l'edició anterior. Penso que aquestes curses de muntanya, tot i ser els recorreguts molt semblants, no es poden comparar les diferents edicions perquè els corriols per on passen no sempre coincideixen. De fet, aquesta edició m'ha sortit amb un desnivell positiu de 254 metres, uns 50 metres més que l'edició del 2025.

Us deixo l'enllaç de les fotos del Carlescat:

photos.google.com/share/AF1QipPXK3oBfQkw...cFkxUUVGT0dHNkFHemZR

Avui tinc les cames com un robot :whistle: , a veure demà com va per Cardedeu. :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats