1a. Marató del Priorat. 04-10-14

1a. Marató del Priorat. 04-10-14

08 Abr 2014 09:43 #21 per Boix (Associat/da)
Que sapigueu que avui a la tarda us podeu inscriure a la marató del Medoc  :666:
http://www.marathondumedoc.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&tmpl=ssmen

o sigui que si voleu podeu fer les dues  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 10:01 #22 per Juanjokyokushin (Associat/da)
he vist que la recollida de dorsal es divendres i dissabte... i no posa mes informació de que si es pot recollir el dia de la marató....

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 10:28 #23 per Dropoman (Visitant)

Des de que vaig coneixer aquesta cursa, que l'estic seguint amb interès, però crec que falta bastant informació sobre la mateixa.
El fet que estigui inspirada en la Marató del Medoc, pot fer que posi les expectatives molt altes a una part dels possibles corredors i abans d'engrescar a algun amic mes a fer-la voldria que se'm resolguessin alguns dubtes.
Per aquest motiu, m'he posat en contacte amb els organitzadors, a veure que em responen. Us mantinc informats.

​Bon dia,
des de que vaig tenir coneixements de la vostra proposta de cursa, la estic seguint amb interes, tant pel FB com pel Twitter.
Jo també he intentat apuntar-me varis cops al medoc i no hi ha hagut manera, per tant trobo que la vostre idea ha estat genial adreçant-la a mes a mes a un entorn molt adient com es el priorat.
No obstant, trobo a faltar informació, sobretot al ser la primera que organitzeu la qual cosa crea dubtes i mes tenint en compte la inspiració del "Mèdoc".

Quin tipus de festa al voltant de la cursa voleu muntar? Disfresses o sense?
Cursa competitiva o no?
Els avituallaments, com seran, o com voleu que siguin?
Quins cellers ( si s'escau) hi colaboren,
El recorregut. Carretera o pista? Pista o Corriols? Sera una marató de Muntanya?
El track de la cursa (el dibuix esta molt bé, pero no ens poden fer gaire la idea)
El perfil de l'altimetria. (Aquests dos últims punts amb un track al wikiloc, queden solucionats)
Els ajuntaments i els centres cívics culturals de les poblacions per on es pasa, hi colaboren, s'hi engresquen?



Per cert, he tingut que contactar amb ells pel FB, ja que el mail de contacte me'l retorna el sistema.  :grrrrrr:


Hola,
De bon rotllo et diré que informació hi ha a cabassos, no filem tan prim. Donem un vot de confiança a la gent d'açi. Lo Priorat s'ho mereix.
Prova a aquestes adreces : www.facebook.com/maratodelpriorat
                                      www.maratodelpriorat.com/

Ja diràs

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 10:50 #24 per jimbdn (Visitant)
Dropoman, nomes faltaria que no fos de bon rotllo.

Però crec que no has llegit gens bé el meu escrit. No filo en cap moment gens prim, nomes faig preguntes de dubtes que tinc amb esperit constructiu, ja que si les respostes es fan esteses a tothom serà informació bona per tots.

En cap moment hi ha cap crítica, al reves tot el meu suport.

Informació a cabassos no n'hi ha tanta, precisament els meus dubtes venen de mirar els llocs webs que proposes. En el mateix escrit meu, ho dic, per això crec que no l'has llegit prou bé.

El vot prefereixo deixar-lo pel 9 de novembre.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 10:59 #25 per Dropoman (Visitant)

Dropoman, nomes faltaria que no fos de bon rotllo.

Però crec que no has llegit gens bé el meu escrit. No filo en cap moment gens prim, nomes faig preguntes de dubtes que tinc amb esperit constructiu, ja que si les respostes es fan esteses a tothom serà informació bona per tots.

En cap moment hi ha cap crítica, al reves tot el meu suport.

Informació a cabassos no n'hi ha tanta, precisament els meus dubtes venen de mirar els llocs webs que proposes. En el mateix escrit meu, ho dic, per això crec que no l'has llegit prou bé.

El vot prefereixo deixar-lo pel 9 de novembre.

Salut!

Cap problema company, cap problema de veritat et demano (mil) disculpes sinceres. Espero i desitjo que vagin penjant més info. Reitero les meves disculpes.
Ens veurem lo dia de la marató i lo 9 de novembre també.
Endavant, endavant i sempre endavant.
Despertaferroooo !!!
Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 11:44 #26 per jimbdn (Visitant)
La resposta dels organitzadors.  8)

Bon dia Joan, Primer de tot gràcies per les teves recomanacions i els teus consells, creiem que entre tots farem l’esdeveniment molt millor. Estem bastant enfeinats ja que aquest dijous farem la presentació “oficial”, amb l’objectiu que repercuteixi als mitjans d’informació. Respecte als teus dubtes, el que podem avançar és que, igual que al Medoc, els participants són els que trien si es volen disfressar o no, qui vol pot “competir” o gaudir amb els companys, en els avituallaments hi hauran els aliments típics de totes les curses i també tast de vins i gastronomia del Priorat. Els cellers, associacions i animacions que us trobareu durant el recorregut i per els acompanyants s’estan treballant... No dubteu que ningú marxarà indiferent! I tampoc amb les mans buides (samarreta, ampolla de vi, obsequis,...) La cursa és de muntanya i, encara que no la volem fer exigent sortiran uns 1000m de desnivell positiu a la Marató i uns 500+ a la Mitja. Els tracks també s’estan acabant de perfilar. Abans d’obrir inscripcions (5 de maig) resoldrem tots aquest dubtes (menys les sorpreses que sinó ja no ho seran!) Una abraçada i ens veïem el 4 d’octubre a Falset! Dracsrunners

El vot meu ara ja el tenen.

Dropoman, si tot va bé, ens hi veurem el dia 4 d'oct.........i el 9 de Nov.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2014 10:44 - 11 Abr 2014 13:26 #27 per jimbdn (Visitant)
De les millors informacions que he trobat referent a aquesta cursa:

www.naciodigital.cat/vadevi/noticia/5263...senta/marato/priorat

Salut,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2014 23:45 #28 per dafont (Visitant)
He trobat que faran aquesta 1a Marató i 1/2 Marató del Priorat.

Us paso el link perquè us l'aneu apuntant al calendari i no faltar a la cita. Els avituallaments pinten molt bé i a veure qui és

el maco la l'acaba sencer  :party: :party:

Les inscripcions ja s'obren el proper 5 de maig.

www.maratodelpriorat.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2014 08:46 #29 per jimbdn (Visitant)
Amic, ja hi ha un fil obert des de fa uns quants dies:

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=16332.0

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2014 08:56 #30 per dafont (Visitant)
Company jimbdn disculpa per haver obert el fil d'aquesta cursa al apartat de muntanya, ja que vaig trobar primer la informació via pàg web i al veure que no i era el vaig obrir.

Segons els meu criteri, aquesta cursa hauria d'estar en aquest fil el (de muntanya) i no pas a la de marató.

Disculpeu-me si us he fet anar malament o el meu criteri no s'adapta a la resta.

Visca el punk trail.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2014 09:02 #31 per dafont (Visitant)
Per si algú no se n'havia adonat companys, però aquesta cursa és de muntanya res asfaltera per anar a fer temps ni res d'això. Si

de totes maneres la voleu fer segur que gaudireu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2014 09:20 - 26 Abr 2014 14:34 #32 per solteron (Associat/da)
Si dafont, aixo que diuen a la seva web de "Inspirada en la Marathon du Medoc"  pot confondre a la gent, tot indica que la marató que pensen fer es de muntanya. res d'asfalt ni plana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2014 07:15 #33 per sherpa (Associat/da)
Jo ja ho tinc clar , farem equip correcat el dia 5 m' apunto

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2014 23:00 #34 per ironxevi226 (Associat/da)
El Medoc és el Medoc.. la meva parella l'ha fet 2 anys sense corrent molt poc durant l'estiu.. però aquesta, si és de muntanya... serà més complicat.. ja no serà el Medoc  :arf:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2014 09:58 - 28 Abr 2014 10:00 #35 per jimbdn (Visitant)
Dafont, jo no t'haig de perdonar res.....
El que es cert, es que aquesta marató, "inspirada en el medoc", feia pensar una cursa de carretera i per això es va obrir allà el fil, que era a on semblava que hi encaixava millor i ara sembla que serà mes tipus muntanya.......
Encara que al final crec que no serà ni una cosa ni l'altre......, perque de desnivell positiu tampoc sembla que n'hi hagi tant per 42 kms.
Fins que no vegi el track real al wikiloc o similar, no m'acabaré de fer la idea.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2014 09:59 #36 per jimbdn (Visitant)

Aquesta marató, "inspirada en el medoc", feia pensar una cursa de carretera i per això es va obrir aquí el fil, que era a on semblava que hi encaixava millor i ara sembla que serà mes tipus muntanya.......
Encara que al final crec que no serà ni una cosa ni l'altre......, perque de desnivell positiu tampoc sembla que n'hi hagi tant per 42 kms.
Fins que no vegi el track real al wikiloc o similar, no m'acabaré de fer la idea.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2014 10:55 #37 per Dani (Associat/da)
Cap problema, ja he convinat els dos fils oberts.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2014 18:05 #38 per jcarpa (Visitant)
Hola companys,
              jo també la faré, és la primera edició, i crec que cal estar-hi, recordo la del Medoc, i ja hi havia pensat que aquí tenim territori i vi per fer-ne una de semblant, i vet aquí que els Dracrunners ja l'han pensat i la cosa esta ben en marxa.

Des del meu punt de vista, aquestes maratons són per passar-ho molt bé, no per buscar marques ni deixar-se les cames.
I si es poden fer en colla i disfressats és ideal. Un festival.
Busqueu videos de la del Medoc, i veureu quin bon rotllo!!! I el vi ajuda molt, jo al Medoc vaig anar sense colla, i no és el mateix, tot i que el fet de no perdonar cap avituallament, provoca una alegria tonta que... fa riure  :party:

Aquest any, al ser la primera edició, cal perdonar algun error que hi pugui haver a la web,etc. Donem temps que encara falten mesos i la "bestia" que preparen creix dia a dia  :great:

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2014 16:37 #39 per sherpa (Associat/da)
Ja estic inscrit, avui puja el preu gracies x avisar totu

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2014 17:49 #40 per dafont (Visitant)
Fins avui la inscripció val 35€, a partir de demà i fins el 10 d'agost 44€ i després encara puja més  :grrrrrr: :grrrrrr:

Jo m'esperaré a principis d'agost no sigui que em foti mal i a pendre tot pel .......  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.