- Missatges: 1818
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Moltes gràcies a tots .![]()
Ara mateix no tinc moltes ganes d'escriure després de faver fallat amb estrèpit el meu objectiu de 3h 20'. Espero poder-ho explicar tot en uns dies . Temps final : 3h 28' 03''.
Estic fotut , però intentaré passar pàgina com diu el Mister i ja tinc un nou objectiu : València 16 de Novembre .
Objectiu mínim : MMP . ( Ara mateix 3h 27' 50' )
Salut i Km companys .
ivanlazaro espero que podem corre junts A València . A veure com arribo ....
Sergio un plaer també per a mi haver-nos conegut i moltes gràcies per les fotos . Enhorabona per una nova Marató.
Al final no vaig poder arribar a temps a la foto :'(
XarlaX Felicitats per la teva MMP , malgrat les molèsties que arrosagaves .
Josep80 Gràcies pels ànims . Jo com tu també me animat a fer la tontería dos maratons en menys d'un mes :he: :he
Merci Jord1 pels ànims . Respecte diumenge , prefereixo entrenar per la meva ciutat , potser si feu una tirada el pròxim diumenge m'apunto.
CRÒNICA MARATÓ D'AMSTERDAM - REPTE NO ACONSEGUIT SUB 3H 20'
Temps final : 3h 28' 04'' . Posició 1831 de 12.201 .
5 Kilometer 23:44 (23:44)
10 Kilometer 46:58 (23:14)
15 Kilometer 1:10:10 (23:12)
20 Kilometer 1:33:31 (23:21)
Half marathon 1:38:27
25 Kilometer 1:56:36 (23:05)
30 Kilometer 2:20:01 (23:25)
35 Kilometer 2:44:43 (24:42)
40 Kilometer 3:15:36 (30:53)
Per aquesta marató m'havia fixat el repte de ser sub 3h 20' i penso que arribava bé ,però el dia abans no vaig descansar el que tocava i ho vaig pagar car.
El dissabte vam fer un tour a peu de 3 hores per la ciutat i a la nit anàvem a dormir a la 1:00 després d'un llarg sopar amb els companys correcats Sergio i David ( Xarlax ) .
El diumenge ens aixecàvem a les 6:00 per esmorzar i a les 8:45 arribava a l'estadiolímpic d'Amsterdam on era la zona de sortida i arribada de la Marató.
Havia quedat amb els companys correcats per fer-nos una foto a les 8:30, però no vaig arribar a temps.
Així que ja em vaig dirigir a l'interior de l'estadi i colocar-me al meu calaix de 3h a 3h 30' .
A l'hora de la sortida feia força calor .
A les 9:30 es dona el tret de sortida . Jo m'havia posat bastant al davant per evitar el tap que es forma al sortir de l'estadi i puc corre bé ja des del començament .
Les primeres sensacions no són bones , però confio que amb el pas dels Km la cosa millori com em passa en la majoria d'entrenaments .
Però ja després dels 5 primers Km em dono compte que les cames no estan fresques i que em costa més del compte portar el ritme objectiu .
Malgrat això no afluixo i segueixo amb l'idea de portar un ritme mig de 4:40 .
En el Km 15 , en el parc d'Amstel , m'esperava la meva gent per animar-me . Aquí arribava encara bastant bé i els hi puc dedicar un somriure.
La Mitja la passo en 1h 38' 27'' , anava bé de temps per assolir l'objectiu , però començo a tindre problemes musculars . Se'm comencen a reproduir les molèsties al bessó esquerre i al quàdriceps dret , que havia tingut uns dies abans .
En aquests moments veig clar que seria molt difícil aguantar el ritme 21 Km més i aconseguir el repte .
Tot i això, mantinc el ritme desitjant recuperar-me amb els avituallaments i els gels energètics que portava .
Però en el Km 25 , la cosa no millora i ja començo a patir .
Aguanto pensant en el Km 30 on em trobaria a la meva claca animant-me .
Al arribar els hi faig el gest de que la cosa no anava bé .
A més , en aquests instants comença a canviar el temps i bufa un fort vent i a plovisquejar .
Aguanto el ritme objectiu fins el km 32 , temps 2h 29' 52''. Però a partir d'aquí m'enfonso .
He de baixar el ritme per que noto que si no ho faig em podria trencar
Malgrat afluixar pateixo molt per seguir corrents .
En el Km 35 he de parar de corre per que no em trobava gens bé .
Aquí tinc clar que no aconseguiria el repte de ser sub 3h 20' .
Però penso que potser podria aconseguir el sub 3h 25'.
La realitat va ser un altre . No podia aguantar molta estona corrents , per que em notava les cames molt tocades muscularment.
D'aquí fins el final , faig estones corrents i d'altres caminant .
Però els últims metres dins l'estadi olímpic els volia fer corrents .
Així que miro de trobar les últimes gotes de benzina que em queden i intentar al menys superar la meva millor marca personal .
Però tampoc , em quedo 14' per sobre . Un desastre !!!!! .
I per súmmum , quan m'entrenguen la medalla de finisher només em donen la cinta .
Intentant ser positiu , he pensar que avui no era el meu dia i que puc donar gràcies d'haver-la acabat sense lesionar-me .
A València no cometre els mateixos errors i espero rescabalar-me
La Marató d'Amsterdam és molt recomanable. L'únic punt negatiu que hi vaig trobar va ser el metro per arribar al estadi .
Jo el vaig agafar amb 10' de retard i a més anava a tope i per pujar-hi vaig tindre feina. Com anècdota , un company va comentar que l'estaven encigalant :mdr:
L'expo la vaig trobar força complerta . Els avituallaments van estar bé , encara que la beguda te la donaven en gots .
En els 11 Km al voltant del riu Amstel no hi va haver massa ambient .
I el que em va agradar va ser que des de l'organització , havien disposat unes cartells a partir del Km 30 per donar suport mental al corredors amb frases com : Keep Calm , just Run / It's a bird , it/s a plane , not it's you running .
L'arribada a l'estadi és molt xula i corre els últims metres per les seves pistes és fantàstic.
És una Marató molt plana , però que quan bufa el vent no és fàcil corre-la i això passa bastant sovint .
Així que us animo a tots a corre-la i també visitar la ciutat que és realment molt bonica
La pell de gallina Albert. Seguía els teus impresionants entrenaments al foro del JB i aixo demostra lo cruel d'aquesta prova. Tens la marca que buscas a les cames i un mal día i pasa lo que pasa. Em serveix per entrenar mes fort de cara a la meva marato. En Valencia ho a conseguirás. Segur!!! Anims
![]()
![]()
![]()
![]()
Grans cròniques Sergio i Xarlax . Al final tots tres vam patir lo seu a Amsterdam .
Polgi gràcies pels ànims . Respecte València , encara no tinc clar a quin ritme sortir . Ho he de veure amb els entrenaments que he de fer aquestes tres setmanes. Però m'agradaria molt poder-te acompanyar amb el repte de ser
sub 3h 20'.