39th TCS Amsterdam Marathon - 19/10/2014

39th TCS Amsterdam Marathon - 19/10/2014

20 Oct 2014 20:21 #121 per sandmannn (Associat/da)
enhorabona finishers!

A veure si llegim alguna crònica.

Una més al sac!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 22:16 #122 per No Surrender (Associat/da)
Moltes felicitats!!!!!  :party:
A veure si a la tronada ens escriviu unes lletretes... :whistle:....

21 Oct 2014 08:19 #123 per Josep80 (Associat/da)
enhorabona a tots, companys!!! :party: :party: :party:

Albert, 3h28 no esta gens malament, eh?  :great: :great: felicitats

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

21 Oct 2014 10:50 #124 per AlbertRande (Associat/da)

Moltes gràcies a tots .  :great: :great:

Ara mateix no tinc moltes ganes d'escriure després de faver fallat amb estrèpit el meu objectiu de 3h 20'. Espero poder-ho explicar tot en uns dies .  Temps final : 3h 28' 03''.

Estic fotut , però intentaré passar pàgina com diu el Mister i ja tinc un nou objectiu : València 16 de Novembre .

Objectiu mínim : MMP . ( Ara mateix 3h 27' 50' )

Salut i Km companys .

21 Oct 2014 13:17 #125 per ivanlazaro (Visitant)
Ànims Albert, l'objectiu de 3h20min el tens a les cames, has fet una preparació molt bona i una gran progressió. Però a vegades no és el nostre dia, o fa calor, o les cames no van bé,... no sé el motiu, però el sub3h20 serà teu aviat i crec que no per poc.
Jo t'aconsellaria que tampoc et fiquessis molta pressió per València, ja que tens un mes de diferència amb la d'Amsterdam. Tot i que estic segur que ho aconseguiràs i serà un plaer fer barqueta, així que intentaré ajudar-te si puc amb el teu objectiu. Em vaig inscriure a la de València a finals de setembre.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

21 Oct 2014 13:24 #126 per sergio (Associat/da)
Gràcies a tots pels vostres comentaris i seguiment  :great:

Albert i David, va ser un plaer conèixer-vos i compartir el sopar del dissabte amb vosaltres.  :love:

Albert, ningú falla amb estrèpit en una Marató, simplement no va sortir com esperàvem. De tot s'aprèn i segur que a València, a Tokio o quan sigui sortirà.  :great:

La meva cursa? Vaig arriscar, no sé fer-ho d'una altra manera, intentant aconseguir la meva previsió optimista (3:44:59) i a partir del 35 ho vaig pagar de debò patint com un cabr...  :whip:
Al final 3:56:17. Una altra més al sac. :party:

Entre avui i demà penjaré la meva crònica i les fotos que va fer Eva.

El placer de correr porque sí.

21 Oct 2014 13:35 #127 per ivanlazaro (Visitant)
Enhorabona, ja tinc ganes de llegir cròniques que aquesta marató la vull fer o l'any vinent o el següent segur.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

21 Oct 2014 14:27 #128 per Josep80 (Associat/da)

Moltes gràcies a tots .  :great: :great:

Ara mateix no tinc moltes ganes d'escriure després de faver fallat amb estrèpit el meu objectiu de 3h 20'. Espero poder-ho explicar tot en uns dies .  Temps final : 3h 28' 03''.

Estic fotut , però intentaré passar pàgina com diu el Mister i ja tinc un nou objectiu : València 16 de Novembre .

Objectiu mínim : MMP . ( Ara mateix 3h 27' 50' )

Salut i Km companys .

collons, Albert, no crec que en hi hagi perque estiguis pel terra, és un bon temps (recorda tot el que has progresat, company).
tira la moral cap amunt,.
I qué dius de tornar a corre un alter marató al cap de 4 setmanes? pensava que aquestes tonteries nomès les feiem uns quants... :666:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

21 Oct 2014 17:14 #129 per sergio (Associat/da)
Aquí hi ha les fotos que va fer Eva. https://plus.google.com/photos/115610685079278914028/albums/6072656102399351473?banner=pwa
David, només surts abans de la sortida, anaves massa ràpid... ;)
Koldo, també hi ha alguna teva.  :yes:
Albert, surts unes quantes vegades i si mires bé l'exterior de la corba de la sortida... :whistle:
I també surt un altre CorreCat que no conec, diria que és Carles Giró, a l'arribada.  :oops:

Si algú la vol amb més resolució, enviar-me un privat amb l'email i us l'enviaré.

21 Oct 2014 23:26 #130 per Jord1 (Associat/da)
Albert, ara a animar-se que queda poc per posar-se a punt per València  :whistle: :whistle: :whistle: Diumenge, si t'animes tenim tirada pel litoral i coincidirem alguns que anirem a València, així que ja saps.

La marató és la marató i a vagades el còs té un mal dia o simplememt no va com estava pevist, però sempre, acabar una marató, i més en aquests temps, és una victoria.  :yes: :yes: :yes:

Moltes felicitats a tots per la marató i per la MMP d'en XarlaX  :party: :party: :party:

Segio, molt xules les fotos que has penjat. Donen una idea de com és la marató. Quants participants hi havia? La recomaneu?

22 Oct 2014 23:32 #131 per AlbertRande (Associat/da)

ivanlazaro espero que podem corre junts A València . A veure com arribo ....

Sergio  un plaer també per a mi haver-nos conegut i moltes gràcies per les fotos . Enhorabona per una nova Marató.
  Al final no vaig poder arribar a temps a la foto  :'(

XarlaX   Felicitats per la teva MMP  , malgrat les molèsties que arrosagaves .  :great:

Josep80  Gràcies pels ànims .  Jo com tu també me animat a fer la tontería dos maratons en menys d'un mes  :he: :he 

Merci Jord1 pels ànims . Respecte diumenge , prefereixo entrenar per la meva ciutat , potser si feu una tirada el pròxim diumenge m'apunto.

CRÒNICA MARATÓ D'AMSTERDAM - REPTE NO ACONSEGUIT SUB 3H 20'

Temps final : 3h 28' 04'' . Posició 1831 de 12.201 .

5 Kilometer 23:44 (23:44)
10 Kilometer 46:58 (23:14)
15 Kilometer 1:10:10 (23:12)
20 Kilometer 1:33:31 (23:21)
Half marathon 1:38:27
25 Kilometer 1:56:36 (23:05)
30 Kilometer 2:20:01 (23:25)
35 Kilometer 2:44:43 (24:42)
40 Kilometer 3:15:36 (30:53)

Per aquesta marató m'havia fixat el repte de ser sub 3h 20' i penso que arribava bé ,però el dia abans no vaig descansar el que tocava i ho vaig pagar car.

El dissabte vam fer un tour a peu de 3 hores per la ciutat i a la nit anàvem a dormir a la 1:00 després d'un llarg sopar amb els companys correcats Sergio i David ( Xarlax )  .

El diumenge ens aixecàvem a les 6:00 per esmorzar i a les 8:45 arribava a l'estadiolímpic d'Amsterdam on era la zona de sortida i arribada de la Marató.

Havia quedat amb els companys correcats per fer-nos una foto a les 8:30, però no vaig arribar a temps.

Així que ja em vaig dirigir a l'interior de l'estadi i colocar-me al meu calaix de 3h a 3h 30' .

A l'hora de la sortida feia força calor .

A les 9:30 es dona el tret de sortida . Jo m'havia posat bastant al davant per evitar el tap que es forma al sortir de l'estadi i puc corre bé ja des del començament .

Les primeres sensacions no són bones , però confio que amb el pas dels Km la cosa millori com em passa en la majoria d'entrenaments .

Però ja després dels 5 primers Km em dono compte que les cames no estan fresques i que em costa més del compte portar el ritme objectiu .

Malgrat això no afluixo i segueixo amb l'idea de portar un ritme mig de 4:40 .

En el Km 15 , en el parc d'Amstel , m'esperava la meva gent per animar-me . Aquí arribava encara bastant bé i els hi puc dedicar un somriure.

La Mitja la passo en 1h 38' 27'' , anava bé de temps per assolir l'objectiu , però començo a tindre problemes musculars . Se'm comencen a reproduir les molèsties al bessó esquerre i al quàdriceps dret , que havia tingut uns dies abans .

En aquests moments veig clar que seria molt difícil aguantar el ritme 21 Km més i aconseguir el repte .

Tot i això, mantinc el ritme desitjant recuperar-me amb els avituallaments i els gels energètics que portava .

Però en el Km 25 , la cosa no millora i ja començo a patir .

Aguanto pensant en el Km 30 on em trobaria a la meva claca animant-me .

Al arribar els hi faig el gest de que la cosa no anava bé .

A més , en aquests instants comença a canviar el temps i bufa un fort vent i a plovisquejar .

Aguanto el ritme objectiu fins el km 32 , temps 2h 29' 52''. Però a partir d'aquí m'enfonso .

He de baixar el ritme per que noto que si no ho faig em podria trencar

Malgrat afluixar pateixo molt per seguir corrents .

En el Km 35 he de parar de corre per que no em trobava gens bé .

Aquí tinc clar que no aconseguiria el repte de ser sub 3h 20' .

Però penso que potser podria aconseguir el sub 3h 25'.

La realitat va ser un altre . No podia aguantar molta estona corrents , per que em notava les cames molt tocades muscularment.

D'aquí fins el final , faig estones corrents i d'altres caminant .

Però els últims metres dins l'estadi olímpic els volia fer corrents .

Així que miro de trobar les últimes gotes de benzina que em queden i intentar al menys superar la meva millor marca personal .

Però tampoc , em quedo 14' per sobre . Un desastre !!!!! .

I per súmmum , quan m'entrenguen la medalla de finisher només em donen la cinta .

Intentant ser positiu , he pensar que avui no era el meu dia i que puc donar gràcies d'haver-la acabat sense lesionar-me .

A València no cometre els mateixos errors i espero rescabalar-me

La Marató d'Amsterdam és molt recomanable.  L'únic punt negatiu que hi vaig trobar va ser el metro per arribar al estadi .
Jo el vaig agafar amb 10' de retard i a més anava a tope i per pujar-hi vaig tindre feina. Com anècdota , un company va comentar que l'estaven encigalant  :mdr:

L'expo la vaig trobar força complerta . Els avituallaments van estar bé , encara que la beguda te la donaven en gots .

En els 11 Km al voltant del riu Amstel no hi va haver massa ambient .

I el que em va agradar va ser que des de l'organització , havien disposat unes cartells a partir del Km 30 per donar suport mental al corredors amb frases com : Keep Calm , just Run / It's a bird , it/s a plane , not it's you running .

L'arribada a l'estadi és molt xula i corre els últims metres per les seves pistes és fantàstic.   

És una Marató molt plana , però que quan bufa el vent no és fàcil corre-la i això passa bastant sovint .

Així que us animo a tots a corre-la i també visitar la ciutat que és realment molt bonica

23 Oct 2014 00:05 #132 per sergio (Associat/da)
Albert, gran crònica.  :great:

Per fi he acabat la meva crònica, si us interessa llegir-la...  http://lamaraton.blogspot.com

23 Oct 2014 00:09 #133 per David1978 (Associat/da)
La pell de gallina Albert. Seguía els teus impresionants entrenaments al foro del JB i aixo demostra lo cruel d'aquesta prova. Tens la marca que buscas a les cames i un mal día i pasa lo que pasa. Em serveix per entrenar mes fort de cara a la meva marato. En Valencia ho a conseguirás. Segur!!! Anims

ivanlazaro espero que podem corre junts A València . A veure com arribo ....

Sergio  un plaer també per a mi haver-nos conegut i moltes gràcies per les fotos . Enhorabona per una nova Marató.
  Al final no vaig poder arribar a temps a la foto  :'(

XarlaX   Felicitats per la teva MMP  , malgrat les molèsties que arrosagaves .  :great:

Josep80  Gràcies pels ànims .  Jo com tu també me animat a fer la tontería dos maratons en menys d'un mes  :he: :he   

Merci Jord1 pels ànims . Respecte diumenge , prefereixo entrenar per la meva ciutat , potser si feu una tirada el pròxim diumenge m'apunto.

CRÒNICA MARATÓ D'AMSTERDAM - REPTE NO ACONSEGUIT SUB 3H 20'

Temps final : 3h 28' 04'' . Posició 1831 de 12.201 .

5 Kilometer 23:44 (23:44)
10 Kilometer 46:58 (23:14)
15 Kilometer 1:10:10 (23:12)
20 Kilometer 1:33:31 (23:21)
Half marathon 1:38:27
25 Kilometer 1:56:36 (23:05)
30 Kilometer 2:20:01 (23:25)
35 Kilometer 2:44:43 (24:42)
40 Kilometer 3:15:36 (30:53)

Per aquesta marató m'havia fixat el repte de ser sub 3h 20' i penso que arribava bé ,però el dia abans no vaig descansar el que tocava i ho vaig pagar car.

El dissabte vam fer un tour a peu de 3 hores per la ciutat i a la nit anàvem a dormir a la 1:00 després d'un llarg sopar amb els companys correcats Sergio i David ( Xarlax )  .

El diumenge ens aixecàvem a les 6:00 per esmorzar i a les 8:45 arribava a l'estadiolímpic d'Amsterdam on era la zona de sortida i arribada de la Marató.

Havia quedat amb els companys correcats per fer-nos una foto a les 8:30, però no vaig arribar a temps.

Així que ja em vaig dirigir a l'interior de l'estadi i colocar-me al meu calaix de 3h a 3h 30' .

A l'hora de la sortida feia força calor .

A les 9:30 es dona el tret de sortida . Jo m'havia posat bastant al davant per evitar el tap que es forma al sortir de l'estadi i puc corre bé ja des del començament .

Les primeres sensacions no són bones , però confio que amb el pas dels Km la cosa millori com em passa en la majoria d'entrenaments .

Però ja després dels 5 primers Km em dono compte que les cames no estan fresques i que em costa més del compte portar el ritme objectiu .

Malgrat això no afluixo i segueixo amb l'idea de portar un ritme mig de 4:40 .

En el Km 15 , en el parc d'Amstel , m'esperava la meva gent per animar-me . Aquí arribava encara bastant bé i els hi puc dedicar un somriure.

La Mitja la passo en 1h 38' 27'' , anava bé de temps per assolir l'objectiu , però començo a tindre problemes musculars . Se'm comencen a reproduir les molèsties al bessó esquerre i al quàdriceps dret , que havia tingut uns dies abans .

En aquests moments veig clar que seria molt difícil aguantar el ritme 21 Km més i aconseguir el repte .

Tot i això, mantinc el ritme desitjant recuperar-me amb els avituallaments i els gels energètics que portava .

Però en el Km 25 , la cosa no millora i ja començo a patir .

Aguanto pensant en el Km 30 on em trobaria a la meva claca animant-me .

Al arribar els hi faig el gest de que la cosa no anava bé .

A més , en aquests instants comença a canviar el temps i bufa un fort vent i a plovisquejar .

Aguanto el ritme objectiu fins el km 32 , temps 2h 29' 52''. Però a partir d'aquí m'enfonso .

He de baixar el ritme per que noto que si no ho faig em podria trencar

Malgrat afluixar pateixo molt per seguir corrents .

En el Km 35 he de parar de corre per que no em trobava gens bé .

Aquí tinc clar que no aconseguiria el repte de ser sub 3h 20' .

Però penso que potser podria aconseguir el sub 3h 25'.

La realitat va ser un altre . No podia aguantar molta estona corrents , per que em notava les cames molt tocades muscularment.

D'aquí fins el final , faig estones corrents i d'altres caminant .

Però els últims metres dins l'estadi olímpic els volia fer corrents .

Així que miro de trobar les últimes gotes de benzina que em queden i intentar al menys superar la meva millor marca personal .

Però tampoc , em quedo 14' per sobre . Un desastre !!!!! .

I per súmmum , quan m'entrenguen la medalla de finisher només em donen la cinta .

Intentant ser positiu , he pensar que avui no era el meu dia i que puc donar gràcies d'haver-la acabat sense lesionar-me .

A València no cometre els mateixos errors i espero rescabalar-me

La Marató d'Amsterdam és molt recomanable.  L'únic punt negatiu que hi vaig trobar va ser el metro per arribar al estadi .
Jo el vaig agafar amb 10' de retard i a més anava a tope i per pujar-hi vaig tindre feina. Com anècdota , un company va comentar que l'estaven encigalant  :mdr:

L'expo la vaig trobar força complerta . Els avituallaments van estar bé , encara que la beguda te la donaven en gots .

En els 11 Km al voltant del riu Amstel no hi va haver massa ambient .

I el que em va agradar va ser que des de l'organització , havien disposat unes cartells a partir del Km 30 per donar suport mental al corredors amb frases com : Keep Calm , just Run / It's a bird , it/s a plane , not it's you running .

L'arribada a l'estadi és molt xula i corre els últims metres per les seves pistes és fantàstic.     

És una Marató molt plana , però que quan bufa el vent no és fàcil corre-la i això passa bastant sovint .

Així que us animo a tots a corre-la i també visitar la ciutat que és realment molt bonica

23 Oct 2014 00:26 #134 per Polgi (Associat/da)
Felicitats Sergio i Albert per les vostres Maratons i Cróniques  :yes: 8)

Albert Randé tranquil que no solen venir 2 maratons dolentes seguides  :whistle:. La vas preparar molt be, però la Marató te un 10 % de factors no controlables i tu t'en ha trobat algun. Estas molt be de forma i a Valencia la petaras, aixi que et proposo fer barqueta  :yes: Anims i a recuperarte crack  ;) :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

23 Oct 2014 11:01 #135 per XarlaX (Visitant)
Faig una copia de la crónica k he pujat al face.
Ya estoy de vuelta, Amsterdam pertenece ya al pasado, un pasado que siempre estara muy presente en mi corazón, demasiadas primeras veces de muchas cosas para enterrarlo junto con tantos recuerdos pasados.
Mi segunda maratón, mi carrera más dificil, la que quise hacer con todas mis ganas, la que mis piernas se negaron una y otra vez a correr pero k al final me llevaron a la línea de salida de esa 39 edición de la maratón de Amsterdam a mis 39 años de edad y a solo 6 dias de mi 40 cumpleaños.
9:30 de la mañana, estadio olímpico de Amsterdam, y un sol k me dice en Barcelona estarias más fresquito, luego supe k en Bcn tampoco, disparo de salida, nervios cero, debe haber sido la carrera donde más tranquilo he estado, no creía k fuese capaz de llegar a meta la verdad, salimos la pista se estrecha bastante para pasar por la alfombrilla, en nuestro cajón no es un problema lo de detras..... pasan los primeros mts de la maratón, todo muy estrecho, casi no podemos correr, los de detras..... 700 mts de carrera parados y a caminar, una trampa, de circuito estrecho a cuello de botella, pasamos andando y ... la locura, todo el mundo quiere recuperar el tiempo a punta de sprint, yo mismo pensando en no perder de vista el 4'15" veo el 3'50" en el fore, primer km de fore 4'35" el paso real calculo por encima de 4'40", a partir de aquí intento pillar ritmo y olvidarme de todo, hasta el km 6 k ya empiezo a notar el cuadriceps tocado, bueno solo quedan 36 km, es un dolor al que estoy acostumbrado, es molesto pero sé k no m impedira correr a mi ritmo, tmbn sé k ese dolor acabará llegando al psoas y ahí acabara mi maratón. Voy teniendo sensaciones encontradas, a veces voy bn (sobre 4'07" de fore) y a veces parece k estoy fuera de ritmo de carrera, bajando el rio Amstel empiezo a encontrarme bn, demasiado bn, voy en un grupito majo, tenemos otro grupito a unos 50 mts, no más, el viento sopla en contra, pero me siento fuertísimo, ni me molesta el cuádriceps, y cojo el mando del grupo y lo llevo a enlazarlo con el siguiente, craso error, he pasado de un cuádriceps tocado k no dolía, k más se puede pedir, a un cuádriceps tocado k si duele, y duele màs k antes, pero no m importa demasiado, puedo ir a ritmo sub 3h con ese dolor perfectamente, paso la media maratón en 1h29'56" a 164 ppm, en el km 2 iba a 162 ppm, de cardio iba muy sobrado pero sé k esa pierna derecha me lo va a poner muy dificil, km 26: cuadrado el ritmo sub 3h. el psoas dice hasta aquí, no puedo correr, duele demasiado, estoy en el avituallamiento y me pongo a andar, se acabó la maratón para mí, cojo las esponjas y enfrío el psoas, parece k no duele tanto, vuelvo a correr, paso el km 27 en 4'21" ( parando a andar) kizas haya una oportunidad, vana ilusión, cada vez duele más el psoas, cada vez el cuerpo mas me pide andar, pienso en llegar al 30-32 y k me valga de tirada larga, puedo volver a intentarlo en Valencia, San Sebastian o Málaga, pero no he venido hasta Amsterdam para esto, hago cálculos y veo, si no m hundo mucho es posible MMP , pienso en el próximo km ando un rato y luego corro, cuando llego digo bueno al siguiente ando, agusnta uno más, al final solo ando en los avituallamientos, teniendo en cuenta k son en vaso no es mala idea, durante la maratón bebí más por el ojo k por la boca, no sabeis como escuece la isotónica esa, los que habeis corrido maratones sabeis como se siente un corredor cuando ya tiene k empezar a andar, y sabeis lo importante k es la cabeza para no darse por muerto, y lo importante k es acordarse de esas personas k desde más cerca o más lejos estan empujandote con igual sufrimiento k tú, pork tu dolor es el suyo, y sobre esas personas se levanta una, la k ha hecho posible k yo estuviera en la línea de salida, y por ende k gracias a Dios pudiera pisar la de meta, la que me ha animado a salir a entrenar cuando ya habia abandonado, cuando llegaba a casa despues del peor entrenamiento de la historia y lo volvía bueno, los que sois corredores me dareis la razón cuando le digo k esta maratón la hemos ganado los dos y k somos un equipo y k la medalla de finisher es de los dos, por k si, llegue a meta, y llegue con MMP bajando 3'19" mi anterior marca y  no solo es mi marca tmbn es la tuya Sandra Lara de Liz es cierto las piernas las muevo yo, pero el corazón lo mueves tú.
La verdad hay muchas personas k hicieron k llegará a meta, muchas de ellas, compañeros de hobby ni se imaginan k me acordara de ellos, y no voy a poner a todos ni dejarme a ninguno, sois los k habeis tenido una palabra de ánimo durante mi preparación, pero hay dos personas k no puedo obviar en esta crónica, mi entrenador, Jordi Ballesteros Simón el k ni sabe k clase de atleta ha tallado desde una roca sin forma x k todavia no se lo he podido demostrar pero lo hare y mi hermano Sergio Sanz Martinez la mitad de mí, el que más me ayudo a llegar a meta solo sabiendo k mi dolor serviria para k él estuviera orgulloso de mí, lo que vale más k cualquier medalla k gane nunca.
Gracias a los k me animasteis, aunque fuese con un me gusta, todos estabais conmigo.
Próxima estació: Barcelona 2015.

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

23 Oct 2014 13:22 #136 per Mothor (Visitant)
Hola, per fi a casa!

Al final no vaig veure a cap correcat  :'( :'( només a Koldo al agafar l'avió. El día de la cursa no vaig arribar a l'hora de la foto perqué vam sortir de l'hotel sense esmorçar i després no vam trobar res obert  :grrrrrr: :grrrrrr:

La marató va anar molt bé, 4:27  :party: :party:

La meva idea era fer-la per sensacions així que vaig posar el Garmin en mode pulsómetre i a disfrutar, sense temps.
La sortida la vam fer sense problemes (calaix taronja) no ens vam aturar en cap moment.
Els primers 10km vaig a anar a 150-155ppm i molt bé de sensacions, mirant l'ambient i parlant amb la gent.
Fins al 20km vaig continuar igual, amb les mateixes pulsacions i amb la llebre de 4:15 per darrera.
De nou deu kilómetres més i arribo bé al 30km a on ja comencen a pujar una mica les pulsacions però res important. En canvi les cames ja noten els kilómetres i la falta d'entrenaments.
Del 30km al 40km les pulsacions entre 160-165ppm però amb les cames petades!! A més al km34 o així va començar un aire fred i pluja que ens va deixar glaçats!!
Del 40km al 42km ja estava tot fet i vaig apretar una mica i tot per arribar bé, amb "estilo" :rofl: :rofl:

Total 4:27 però content de fer-la com volia, disfrutant-la i veient tot el que envolta a una marató.

Després de la marató encara ens quedaven dies de turisme i caminades així que havia d'estar bé, que sino la dona no m'acompanya a més curses!!!

Salutacions i gracies per tots el ànims!

5 mil:      23:35        Cursa Viladecans 2011
10 mil:    48:38        Cursa Mercé 2014
Mitja:      01:45:06   Mitja Barcelona 2014
Marató:   03:50:23   Marató Barcelona 2013
Corredors.cat / Red Runner
Chuck Norris never ran a Marathon

23 Oct 2014 14:17 - 23 Oct 2014 14:19 #137 per Polgi (Associat/da)
Xarlax molt bona crónica a on pots identificar te amb les sensacions que et va donant la Marató.  8)

I el perquè d'aquesta relació que tenim d'amor i odi   :love:

Felicitats un altre cop per la teva mmp.  :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

23 Oct 2014 18:01 #138 per AlbertRande (Associat/da)

Grans cròniques Sergio i Xarlax . Al final tots tres vam patir lo seu a Amsterdam .

Mothor Enhorabona . Me'n alegro que almenys un hagués gaudit el diumenge  :he:

Polgi gràcies pels ànims . Respecte València , encara no tinc clar a quin ritme sortir . Ho he de veure amb els entrenaments que he de fer aquestes tres setmanes. Però m'agradaria molt poder-te acompanyar amb el repte de ser
sub 3h 20'.

23 Oct 2014 18:11 #139 per AlbertRande (Associat/da)

La pell de gallina Albert. Seguía els teus impresionants entrenaments al foro del JB i aixo demostra lo cruel d'aquesta prova. Tens la marca que buscas a les cames i un mal día i pasa lo que pasa. Em serveix per entrenar mes fort de cara a la meva marato. En Valencia ho a conseguirás. Segur!!! Anims

:great: :great: :great: :great: :great:

23 Oct 2014 21:07 #140 per sergio (Associat/da)

Grans cròniques Sergio i Xarlax . Al final tots tres vam patir lo seu a Amsterdam .

I tant, va fer massa calor a la primera meitat i ho vam pagar tots.  :mad:

Polgi gràcies pels ànims . Respecte València , encara no tinc clar a quin ritme sortir . Ho he de veure amb els entrenaments que he de fer aquestes tres setmanes. Però m'agradaria molt poder-te acompanyar amb el repte de ser
sub 3h 20'.

Si vols el meu consell, amb el desgast del diumenge i amb tan poc temps entre l'una i l'altra, a València surt només a gaudir, sense rellotge, oblida't del sub 3h20, i potser et portes una sorpresa.  ;)
I a Tòquio... Gaaaaas!!! :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats