marato del rio buedo 17/08/14

marato del rio buedo 17/08/14

25 Ago 2014 23:54 #21 per No Surrender (Associat/da)
Unes paraules......una minúscula crònica....tres frases.... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 06:19 #22 per sherpa (Associat/da)
Fate la cronica aviat, quan tingui el ordinador q amb el movil es un pal.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 07:12 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Fate la cronica aviat, quan tingui el ordinador q amb el movil es un pal.

a veure si é veritat ser que anat molt bé oi  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 09:06 #24 per sherpa (Associat/da)

Fate la cronica aviat, quan tingui el ordinador q amb el movil es un pal.

a veure si é veritat ser que anat molt bé oi  ;)

no et pensis disabte si pero el diumenge vaig patir molt

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 22:41 #25 per sherpa (Associat/da)
bona nit ja tinc ordinador. aquí va la crónica .
arribo a Bascones  el divendres a la 10 de la nit i busco el lloc x acampar, veig 4 tendes i allà aparco la furgo.
dissabte sobre les 9  al matí ningú pel poble, ens rentem la cara al riu i anem a fer un café,
la primera sorpresa una dona ens diu que el bar està tancat i que entrem a casa seva a fer el café , tot sorpresos entrem i ens trobem ja dos corredors més a dintre i després entren uns altres i uns altres, això és impressionant.
durant al matí fan les curses de bici , molt divertides, i a la tarda sobre les 5 les curses infantils , on els meus nens participen també, els hi donen una medalla i ells super contents.
arriba les 6 de la tarda i donen el tret de sortida a la mitja, començo molt tranquil pensant en que el diumenge tenia la marató, però com sóc  una cabra boja, sobre el km. 2 fem un grupet i em posso a tirar d'ells , ritme controlat 4,30 m/km sembla lent però vaig pensant amb la marató. al final mitja feta molt còmode en 1h36m47s , la primera al sac. El meu cervell  pensa massa ràpid x demà espero no pagar-ho.
Sopo pasta , ous ferrats i bistec de vedella , hidrats i proteïna i prenc un litre de recuperador muscular.
Arribat el diumenge em desperto sobre les 7 del matí i veig que estem a 3graus al carrer, quin fred i jo sense guants, ni manguitos, ni "buff" però em vesteixo correcat i cap a la sortida. A les 8 en punt sortim, sóm uns 60 corredors i torno a agafar gent del grup de la mitja però aquest cop anem a 5 m/km , el grup és molt nombrós i anem fent kilòmetres , personalment vaig força còmode, sembla que les cames van bé, però estic patint molt fred, els graus pujen però jo vaig congel.lat, la pujada pel camí de terra és criminal, però passem pel poble kilòmetre 14, agafo aigua i em trobo millor, agafo temperatura i vaig avançant kilòmetres. Sobre el kim. 20 prenc el primer gel i segueixo xino xano i ja no vaig tant còmode però aguanto bé encara el ritme, al km. 24 perdo tren amb el grup i començo a patir bloqueig de cames , parant uns segons puc tornar a còrrer però això es produeix massa sovint i arribo al km. 29 on trobo la meva dona amb més gels i beguda issotònica meva. estic un 15 minuts parat i després com puc vaig seguint i avançant fent més pena que res més , així al final arribo a meta amb un temps molt discret 3h 53m 13s . I lliçó apressa no corris una marató després de fer una mitja més o menys rapideta i menys portant 15 dies sense còrrer. L'any que bé repeteixo però preparant-la.

el millor del cap de setmana la paella de després de la marató , de la gent que he conegut, gent de Jaen , de Soria , de Mallorca . I dels dos correcats que van fer la marató una estona amb mi i la mitja també .

Felicitats Quico per la gran marató que vas fer després de la mitja del dissabte i al Runxexu per la companyia de la mitja i la marató .sou molt bons, continueu així.


Per cert les galetes artesanes de Boedo boníssimes i que les fa el mateix organitzador de les curses.




l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2014 07:07 #26 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Sherpa

molt bé aquesta crónica i ja ho saps a preparar-se crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2014 11:14 #27 per curat (Associat/da)
Enhorabona sherpa  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 12:30 #28 per No Surrender (Associat/da)
Felicitats sherpa per la teva Marató.
I moltes gràcies per haver fet crònica d'aquesta Marató que me te totalment enamorada.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 13:41 - 29 Ago 2014 13:52 #29 per RunXerox (Associat/da)
És el primer cop que enllaço la mitja marató del dissabte a la tarda (18H) amb la marató del diumenge (8H): gran part dels 'habituals' que hi participen any rera any fan totes dues. Durant la mitja vaig començar acompanyant un amic, encara que a partir del Km 15 veient que ell anava bé em vaig avançar accelerant una mica el ritme fins enganxar-me amb el grup d'Eva Esnaola, encapçalat pel sherpa qui li va fer de llebre la mitja sencera i durant més de la meitat de la marató. Del nodrit grup que en formavem part, finalment els últims Km ens vam quedar quatre corredors, passant per meta en 1:36H. Bones sensacions tot i el calor i algun efecte col.lateral: un parell de butllofes al peu esquer, no gaire important per sí mateix però que em va crear un cert neguit per si esdevingués un problema més greu que em pogues condicionar fer la marató.

Finalment l'endemà dues 'compeed' em van salvar la marató. Vaig estar fins el Km 18 pegat al grup d'Eva -i del sherpa, es clar- que portaven un ritme de 5' força còmode. A partir d'aquí i desprès d'una 'aturada tècnica' m'hi vaig despenjar i vaig continuar pràcticament sol tota l'estona fins el final: no volia abusar de la bona sort, i vaig reservar una mica els peus. Davant meu l'horitzó incomparable amb l'skyline dels cims de Fuentes Carrionas. Per dins, la satisfacció de poder participar en una experiència que mai no decep, orgullós de poder-la compartir amb un grapat de bons corredors. Vaig acabar en 3:47H. L'any que bé, si puc, hi tornaré a repetir.

Enhorabona sherpa i quicu111 pel vostre doblet 8)

10K: 39'46" [Correbarri 2012]
Mitja: 1:27'01" [Barcelona 2012]
Marató 3:19'04" [MCD Tarragona 2013]
100Km 9:46' [100Km Calella de la Costa 2013]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2014 22:57 #30 per jospon (Associat/da)
Molt bé Sherpa !Ets molt valent al fer una mitja i una marató el dia seguent! Ets un crak !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 23:26 #31 per sherpa (Associat/da)

Molt bé Sherpa !Ets molt valent al fer una mitja i una marató el dia seguent! Ets un crak !

Que va no vaig estar al nivell , els autentics cracs son Runxerox i el Quico  espero entrenar ford x poguer fer les dues proves x sotar d 5m/km gracies x tot

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.