Tokyo Marathon 22/02/2015

Tokyo Marathon 22/02/2015

25 Set 2014 23:08 #21 per Jaume10 (Visitant)
Thank you very much for your application for entry.
We regret to advise you that you have lost the lottery to run the Tokyo Marathon 2015.




:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2014 23:44 #22 per AlbertRande (Associat/da)
  bernausJaume10 . Una llàstima que no us hagi tocat.

  Jo en principi no estava segur de fer-la , però ara que estat seleccionat em fa molta il.lusió .

  :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap: :jap:


  Salut i Km companys

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2014 07:32 #23 per Polgi (Associat/da)

Thank you very much for your application for entry.
We regret to advise you that you have lost the lottery to run the Tokyo Marathon 2015.

:'( :'( :'( :'( :'( :'(


+ 1

Un altre any serà. Aprofiteu la ocasió.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2014 09:09 #24 per Mona (Associat/da)
Ivanlazaro i Albert, moltes felicitats!!!! Aneu-hi i aprofiteu-ho!!! Val moltissim la pena! La Marato, el pais, la gent... No us ho perdeu!!!

Polgi, Bernaus, Jaume10, a provar sort l'any vinent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2014 13:34 #25 per Miquel2000 (Visitant)
Molta força als que hi anireu! Enhorabona! Es un privilegi que heu de gaudir. Us aconsello que la prepareu bé perquè és una marató impressionant: la gent, l'ambient, l'organització, els voluntaris, els mateixos corredors, la ciutat,...tot ajuda a que sigui fantàstic i facis una bona marca. Una meravella!
Molts ànims als que ho heu intentat: insistiu l'any que vé, que val la pena!

Who won?
We can't know, but we do know that over generations, competition between predators and prey can make both of them faster and more agile.

Museu d'Historia Natural de Nova York

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 05:50 #26 per Josep80 (Associat/da)
enhorabona als afortunats, i lamento que els demès us hagueu quedat fora, a veure si el proper any.
Es extrany,
quan la Mona, l'Arcadi i jo la vàrem corre el 2011, semblava que tots els inscrits de fora el Japó entraven segur, ara sembla que ja no és aixi.
Potser tindrà quelcom a veure que la Tokyo Marathon ha entrat a formar part fa 2 anys de les MAJORS, abans eren 5 (NY, Chicago, Boston, Berlin i Londres), i es fa afegir Tokyo fa un parell d'anys.

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2014 23:09 #27 per AlbertRande (Associat/da)

Inscrit  :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Serà espectacular !!!!!!!

I m'agradarà poder compartir l'experiència amb el company Ivan Lazaro i el meu germà Jaume .

Després de la Marató d'Amsterdam , serà el moment de pensar l'objectiu per aquesta magnífica Marató .


Salut .
 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 13:41 #28 per WhatSaac (Visitant)
Hola!
Em dic Isaac i també vaig ser un dels afortunats en el sorteig. Correré a Tokyo!
Salutacions a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 13:57 #29 per ivanlazaro (Visitant)
Genial Isaac, jo no ho vaig confirmar per aquí però també hi vaig al final. Ja tinc allotjament reservat a Akasaka i l'objectiu per aquesta marató en principi serà baixar de 3:20. De moment som 3 que hi correrem  :party:
Anem parlant.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2014 14:46 #30 per WhatSaac (Visitant)
Jo encara no m'he posat a reservar hotels ni avió. Hauré de començar, hehe.
Aixó de Akasaka es un hotel, o un ryokan...?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 06:42 #31 per ivanlazaro (Visitant)
Si, és un hotel. Segons vaig llegir és bona zona residencial i està entre la zona de sortida i arribada i Shinjuku, que seria el centre de Tokyo.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2014 19:36 #32 per WhatSaac (Visitant)
Hola de nou.
Be, despres de correr NY ara ja estic entrenant de nou per Tokyo. La veritat es que fa dies no tenia molt clar quina sería la meva motivació per continuar entrenant despres de NY, pero ara no tinc cap dubte. A tope!!
Ara tinc que espavilar-me amb el vol i el hotel perque encara no he reservat res  :arf:
Ja he vist que alguns heu fet Valencia avui mateix. Be, veig que aneu forts.
Aneu entrenant amb els palillos perque menjarem molt de udon i ramen. (crec que no tindrem problemes per trobar carbohidrats)

Parlem

Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 09:58 #33 per WhatSaac (Visitant)
Hola a tots,
Una coseta mes. Els que aneu a Tokyo aquest any, penseu que el ien ara está molt devaluat. El govern de Abe va forçar la devaluació per reactivar la economía. Pero la cosa está al limit i está previst que en quan canvii el gobern, la moneda tornará a pujar bastant. Aixó passará en questió de setmanes.
Realment no soc economista pero, crec, que si teniu que comprar iens, ara es el moment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2014 09:57 #34 per AlbertRande (Associat/da)

Hola a tots,
Una coseta mes. Els que aneu a Tokyo aquest any, penseu que el ien ara está molt devaluat. El govern de Abe va forçar la devaluació per reactivar la economía. Pero la cosa está al limit i está previst que en quan canvii el gobern, la moneda tornará a pujar bastant. Aixó passará en questió de setmanes.
Realment no soc economista pero, crec, que si teniu que comprar iens, ara es el moment.


Gràcies per l'informació Isaac .  Ara ho he mirat a la pàgina de 'La Caixa' i la compra del Yen està a 149,456 respecte a 1 Eur.

A mi em sembla que ja torna a estar a la cotització normal . He llegit per internet que va haver una devaluació entre el juny i l'octubre .

Llàstima de no saber-ho abans .  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Bé, estaré atent a la cotització del yen , a veure si torna a baixar per poder comprar i ja us informaré .


  Per cert , com va anar per NY ?  Quin objectiu et marques per Tokyo ?

 
  Anem parlant .



Salut company . 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2014 18:06 #35 per AlbertRande (Associat/da)

Perdoneu companys . Ho havia mirat malament .

En el periode de juny a octubre , el canvi estava 1 euro per 135 yens , i ara està 1 euro per 149 yens .

Aleshores , val la pena comprar ara .


  Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 14:06 #36 per WhatSaac (Visitant)
Hola Albert,
NY sempre es especial. Ja es el 4rt cop que anava (3a marato donç vaig patir la edició del huracà sandy).
Aquest cop va fer molt vent durant bona part del recorregut, i va posar les coses un pel mes difícils. També, les condicions a la sortida van ser especialment dures aquest any, donç ademes del vent teniem que sumar la temperatura de 4 graus.
Pero, finalment, sempre es el propi recorregut de NY que et possa a lloc, jeje. Es va fer especialment dur pujar per la 1a cap al Bronx, degut al vent de cara. També crec que a la majoria de corredors lis passa, com a mi, que el bon ambient de la cursa fa que no et dosifiquis prou; i despres pringues, es clar. Al final vaig fer 3:45.
Per Tokyo, com no crec que els japos coregin el meu nom encara que el porti escrit a la samarreta, ni el ambient sigui tant espontani com a NY, prometo estar mes per la feina, i veure si faig sub 3h30. 3:29:59 seria molt correcte  :party:

Fins ara

Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2014 17:30 #37 per AlbertRande (Associat/da)


  Bones Issac ,

  Ja ho diuen que és molt dura la Marató de NY , i més la segona mitja que la primera . I a més enguany el vent va pejudicar molt.

  Tot i així , el temps que vas fer no va estar malament  :great: :great:

  Jo tinc ganes de fer-la . Espero que algun any caurà .  :wink2: :wink2:

  El meu objectiu per a TOKYO en principi és millorar la MMP de València de 3h 19' 50'' . 

Tinc previst fer la Mitja de Vilanova el 14/12 i la de Terrasa el 18/01 . A veure si ens veiem .


Salut i Km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2014 14:37 #38 per Mona (Associat/da)


Perdoneu companys . Ho havia mirat malament .

En el periode de juny a octubre , el canvi estava 1 euro per 135 yens , i ara està 1 euro per 149 yens .

Aleshores , val la pena comprar ara .


  Salut


Osti està molt bé 149 iens per 1€, feia anys que no estava tant bé! Així el país no us semblarà tan car!

Akasaka és una bona zona, molt a prop del Palau Reial per si hi voleu anar a donar unes voltetes, val la pena almenys per veure l'ambient on s'entrena la majoria de corredors de Tokyo. Si llegiu 1Q84 us farà més gràcia estar en aquesta zona, hi ha un tros que passa a la zona d'Akasaka-Mitsuke.

Podeu contactar amb els Namban Rengo, són un grup de corredors que es troben cada dimecres per entrenar al parc de Shinjuku, sempre hi va gent que està a Tokyo de passada i són molt acollidors http://www.namban.org/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2014 13:12 #39 per WhatSaac (Visitant)

[/quote]

Osti està molt bé 149 iens per 1€, feia anys que no estava tant bé! Així el país no us semblarà tan car!

Akasaka és una bona zona, molt a prop del Palau Reial per si hi voleu anar a donar unes voltetes, val la pena almenys per veure l'ambient on s'entrena la majoria de corredors de Tokyo. Si llegiu 1Q84 us farà més gràcia estar en aquesta zona, hi ha un tros que passa a la zona d'Akasaka-Mitsuke.

Podeu contactar amb els Namban Rengo, són un grup de corredors que es troben cada dimecres per entrenar al parc de Shinjuku, sempre hi va gent que està a Tokyo de passada i són molt acollidors http://www.namban.org/
[/quote]

Ei, moltes gracies. Aixo si que es util. Conec Tokyo pero de quan encara no corria i, per tant, no em vaig fixar per on va a entrenar la gent. I era un tema que ara estava pensant...
Reprendré IQ84, m'havia quedat a la 3a part...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2014 10:46 - 29 Nov 2014 10:52 #40 per AlbertRande (Associat/da)
Mariona   Merci per l'informació .

  La veritat és que encara no me mirat res del Tokyo , però m'apunto lo de Akasaka per donar-hi un tomb .

  També mirarem de coneixer els Namban Rengo . Llàstima que entrenin el dimecres, per que nosaltres arribem el dijous  :'(

  He llegit que estaràs de voluntaria a les 24 h d'atletisme de Can Dragó el dissabte 20 de Desembre . Jo correré amb el JB Team
  entre les 21:00 i les 00:00 , a veure si ens veiem.


  Salut 
 
   

Please Entra or Crear compte to join the conversation.