32º Maratón de Sevilla 2016 (21/02/16 - 9:00)

32º Maratón de Sevilla 2016 (21/02/16 - 9:00)

21 febrer 2016 22:30 #321 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Moltes felicitats a tots els finishers, i especialment, al MIguel SBD. Els seus consells a la Mitja de l'Anoia em van ajudar en la meva Marató de Castelló i veure que avui li han sortit les coses molt bé, em posa feliç.

Ara a escriure les cròniques  :whip: :whip:

Xavi

Moltes gràcies  :oops:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 22:39 #322 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats a tots els que heu pogut finalitzar aquesta marató. M'agradaria molt poder-la fer alguna vegada.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 febrer 2016 22:42 #323 per FRANCESC57 (Associat/da)
Felicitats a tots cracks  :yes: :yipi:

ANIMOS MANU 1.1 estamos contigo  :love: :love:

Salut company@s

22 febrer 2016 09:43 #324 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats a tots!!!  :party:
Ja és un èxit estar a la línia de sortida i si es pot acabar-la ja és l'òstia!!!  :party: :party: :party:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

22 febrer 2016 09:45 #325 per Grinta (Associat/da)
Sou uns cracks!  :party:
Enhorabona a tothom per la Marató.
Feu enveja...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

22 febrer 2016 09:48 #326 per curat (Associat/da)

Moltes gràcies per el seguiment sóc Finisher con primera marató com iaiorunner I és la 27na ja faré una petita crónica  :love: ;)

Enhorabona per la 1a de iaiorunner  :party: :party: :party:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

22 febrer 2016 09:50 #327 per curat (Associat/da)

Ahora a reposar y amenazo con crónica, pero eso ya lo sabéis.

Ja trigues amb la crònica karnaplosky. A més la volem superdetallada i amb moltes afotos  :he:  ;)

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

22 febrer 2016 10:41 #328 per (Visitant)

Massa calor, era el tercer cop que feia Sevilla i aquest ha estat el més calorós amb diferència. Altres anys entre 6 i 15 graus. Aquest vàrem començar ja a 12 i tot i que corria una brisa fresqueta passada la Mitja Marató ja hem hagut de córrer a 22 graus. El resultat 4h24'54" però content. No he entrenat el que tocava. M'ho plantejava com un entreno de 30 Km's a ritme de Sub 4h. I només m'han sobrat 4k i mig del 35 al 39'5. On estava fos. Gràcies al mas pels seus ànims i per la seva Marató. I l'Eric i en Víctor per les seves marques. Pròxima parada Barcelona xino-xano  :wink2:

22 febrer 2016 10:47 #329 per (Visitant)

22 febrer 2016 10:58 #330 per Karnaplosky (Visitant)

Ahora a reposar y amenazo con crónica, pero eso ya lo sabéis.

Ja trigues amb la crònica karnaplosky. A més la volem superdetallada i amb moltes afotos  :he:  ;)

Se me está yendo de las manos... 1115 palabras y aún no he corrido un metro  :whistle: :mdr: :mdr: :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

22 febrer 2016 11:02 #331 per Angel.gd (Visitant)
Lo primero de todo gracias a todos por el seguimiento.

Ayer era mi décima maratón y muy contento por conseguir este reto.

Por lo que hace referencia a la maratón, fui muy bien hasta el km 35 ( en tiempo de sub 3.30) a partir de ahí choque con el muro y tuve que bajar el ritmo para llegar sano y salvo jeje, el tiempo final 3.34.56 muy buena marca y muy contento. Causas: segunda maratón en menos de tres meses que hizo que ayer, en la parte final tuviera muchos dolores en las piernas y el calor, mucho calor para ser febrero.

En cuanto a la organización: partes positivas, excelentes avituallamientos amplios, numerosos y generosos, muy buena parte final del recorrido en cuanto a animación, el circuito es plano y si acompaña el tiempo se puede hacer marca, muchos wc´s.

partes negativas: mucha parte del circuito ( yo diría que más de la mitad del circuito) se desarrolla por calles o autovías sin público y muy pesadas para correr, a mi se me hizo muy largo algunas zonas del circuito donde solo veias autovías y sol, muy pesado.
Y luego está el tema del transporte, ayer era caótico no había autobuses de vuelta a la ciudad, no había información y la gente de la organización no tenía idea de nada, esta hecha para ir en coche y sin transporte, me volví en el tren me tuvé que esperar mas de media hora y estaba a tope, creo que es un tema urgente a mejorar no puede ser que no haya transporte para poder volver a la ciudad es un déficit muy grave.

Por cierto una recomendación para todos los organizadores, no entiendo porqué en los laterales de los cajones no ponen Wc´s, tienes que esperar mucho rato antes de la salida y sería normal que hubiera algo que no pasa y que, bajo mi punto de vista, es incomprensibles.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

22 febrer 2016 15:07 - 22 febrer 2016 17:53 #332 per Angel.gd (Visitant)
Por cierto en relación a mi comentario anterior hay corredores, en el foro maratonianos, que dicen que había taxistas ilegales cobrando 20 eu por trasladar a corredores hasta el centro o hasta la estación de santa justa. Por otro lado muchos corredores me comentaron que en el km 40 se incorporaron corredores para hacer la parte final del recorrido, lamentable.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

22 febrer 2016 15:57 #333 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona campions  :party: :party:

Manu un abrazo y a por el próximo reto!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

22 febrer 2016 16:11 #334 per ivan (Associat/da)
Bon dia a tots,

Primer de tot Gràcies per les felicitacions, per els ànims i preocupació per si vam arribar bé.

Va ser una cursa durissima per mi, ahir ho veia tot molt negatiu, com un fracàs, avui ja més en fred ho valoro de manera molt més positiva.

Amb les hores veig que, després de set anys sense còrrer cap marató, em vaig plantejar un objectiu massa optimista o exigent, possiblement les últimes setmanes o tot l'entrenament no han estat a l'alçada, potser també es va juntar que no tenia el dia.

els primers 10 kms no m'acabava de trobar massa bé, tot i això rodava en 4:40 el km., a partir d'allà vaig coincidir amb Atletes dún club de Monzón que vaig conèixer a la Mitja de Sta Coloma i vam compartir prop de 20 Kms. a partir d'allà van començar problemes musculars dels grossos. En el 30 ja vaig aturar-me a un punt d'assitència per possar-me reflex en un quadriceps i al isquio de l'altre cama.

Vaig seguir corren fins prop del Km 33, després de passar el gir davant del camp del Betis on la Gent animaba i "El Glorioso Betis"  :yipi: ens ajudava a arribar a meta..a partir allà corria 1 km i caminaba 200 metres, el pitjor encara tenia d'arribar, a l'entrada del parc vaig lograr trucar a la meva dona que m'esperava en el 40 desde el telèfon d'un voluntari, que no es posses nerviosa pero que la cosa anava per llarg.

vaig seguir intentan correr i caminar però just enmig de la pça Espanya em va donar una estrabada molt forta en el isquio i vaig tenir que demanar ajuda algú que m'ajudes a estirar, les rampes eren generalizades, però crec que vaig trobar un "angel de la guarda" que va lograr que em relaxes i em passesin totes les rampes i pogues aixecar-me.

vaig seguir intentan correr i caminar, pero ja era mes lo segon, vaig anar troban altres corredors amb els mateixos problemes que jo o d'altre i ens anavem ajudan per mirar d'avançar un metres, els darrers kilometres van ser eterns.

Despres de molt patiment, vaig arribar al tunel de la Cartuja, era tal el meu estat que vaig haver d'aturar-me allà estirar bé, per mirar de fer els 300 metres del tartán sense haver d'aturar-me, la banda sonora d'aquells metres podria haver estat tranquilament el "trhiller" de Michael Jackson. finalment 3h53m

bé com deia, el que ahir era decepció, fracàs, cabreig, avui es positiu, experiencia i preparació per nous reptes. :yes:

Gràcies de nou!!

22 febrer 2016 19:17 - 23 febrer 2016 09:22 #335 per Karnaplosky (Visitant)
Relato tragicómico de una PMP (Peor marca personal) con sabor a chiste.

La cosa empieza como cada año en la feria del corredor.

Cumplo con mi ritual, voy el viernes, recojo el dorsal, me doy una vuelta a ver si veo algo interesante.

Veo este stand y me acuerdo del @NovatilloTotal que anda en Kioto para correr el correspondiente maratón de esa ciudad, dándonos a todos la posibilidad de posturear diciendo aquello de "Pues yo conozco un tío que se fue a Kioto a correr y le dieron una toalla finisher"

Foto @novatillototal
No sé que es más raro, si lo de la toalla o ver al "novatillo" sin la "fosfy".

Obviamente a mi memoria también viene @alexcorrerias y no puedo evitar hacer una foto y mandársela por twitter.

Nótese que las personas que están allí miran como diciendo "Quien coño será el tío ese que está en plan fotero" mi timidez me impide presentarme, soy así de tonto. (De esto hay para aburrir en mis 47 años de persona humana, con y sin gafas)

Nos damos una vuelta buscando el stand de Fisiocrem pero ¡¡este año no está!! Cagonto yo que quería "reparador" a buen precio para mis patitas.

Otra de mis tradiciones es pillar al vuelo, al bueno de Dani Quintero justo cuando estoy a punto de marcharme, le doy un abrazo rápido, está en plena "hora punta" y va de culo. Siempre mola verte Dani.

Así que con mi bolsa del corredor a cuestas me piro tan ricamente, hasta el momento no había pasado nervios, ahora estoy debidamente acojonado.

Este es el contenido de la bolsa del corredor....

El cortavientos del Maratón de Sevilla es una cosa de mucho postureo y compensa la cantidad de papel que lleva, mi revista Runners es en la que sale Dani Rovira que es como Albert Rivera, está hasta en la sopa. Sí de sopa llevamos dos bricks de aneto de tamaño pequeño y unos fideos "Soba", no dentro tampoco sale Albert Rivera.

Mí plan magistral incluía usar unas zapas con pocos kilómetros para el maratón, pues una mierda como el sombreo de un picador para mí.

A poco de estrenar mis Adidas "chorchopan" Glide 7 con 70km les pasa esto:

Las compré en Wiggle, a través de Runnics, no hay problema, Runnics se ponen en marcha las devuelvo y eso que hace algunos meses que las compré y me devuelven el dinero. Mala suerte es que unas zapas te salgan chungas, buena suerte es comprarlas en un sitio como Runnics que todo lo hacen fácil.

Bueno, el problema es que tengo que correr el maratón con mis Glide 5 que ya no son viejas +500km, son molonas, tal que así.

La suela empieza a mostrar la segunda capa de goma por el exterior pero bueno está bien, vamos que están al final de la vida que le da el fabricante, pero bueh.

La noche antes del maratón, pues como siempre, apenas puedo dormir me despierto cada dos por tres a las cinco ya estoy con los ojos como platos. Me levanto y desayuno, un café y dos tostadas de pan con aceite. Saco los perros a "hacer lo suyo" y para el maratón que me voy.

Había quedado con @contadordekm y con Manu 1.1. (de corredors) en el guardarropa, el plan es simple, vamos en cincos hasta el 30 y luego si podemos aceleramos un poquitín buscando el sub 3:30

Camino del estadio, me llama Angel (@contadordekm) que si estoy por la zona solo que me vaya para su hotel, le digo que voy bien de tiempo que busco el aparcamiento y voy directo al guardarropa.

Yo tengo mi aparcamiento, controlado desde el maratón 2014, siempre aparco ahí, así que voy para allá y en efecto aparco sin problemas. Siempre conduzco con otras zapas que no son las de correr.

Para mí las zapas de correr son como los coches de carreras, cuando estaba en RST Competición una de las primeras cosas que aprendí es que el coche de carreras no se arranca a no ser que sea imprescindible. Pues con las zapas de correr me pasa lo mismo, solo las uso para correr.

Cuando voy a por ellas y busco los calcetines que quiero usar en carrera, no los encuentro, juraría que los había metido en la bolsa, pero no hay forma, ¡no están! para mí es algo básico si no quiero tener ampollas, mi suerte ha sido que llevo puestos otros del mismo tipo solo que un poco más viejos como no he sudado están secos así que me calmo y para el guardarropa.

Aún no ha amanecido, el día es frío, 6 grados, creo... paso por delante de la puerta del estadio olímpico, esa que nos da acceso a meta, ahora está cerrada.

No puedo evitar pensar en que la próxima vez que la vea voy a flipar con ella, no hace mucho la atravesé en la Media Maratón de Sevilla, pero no es lo mismo ni de coña.

Paso por el paseo de los cagones, léase la fila de "policlin" están impolutos, los acaban de abrir... de aquí a unas horas estarán para no acercarse más que en caso de extrema necesidad pero ahora tienen hasta "agua azul"

Una vez aligerado, me voy al guardarropa y me cambio, nada más salir veo al @contadordekm está con un grupo de "DrinkingRunners" @Juanchopera @feresman5, @rafacastill0

Mientras les saludo "alguien" me llama me giro y es el gran Victor Millán @barceruel, correcat y "reparador de corredores". Si buscan un fisio por barna, ni lo piensen, desde gastazapas a la elite pasa por sus manos y las de sus compañeros de "Fisiologic" <- Cuña publicitaria sin animo de lucro.

Nos hacemos una foto con @contadordekm

Foto @Barceruel

Aparecen un par de correcats más, uno de ellos TeteXavi y otro compañero cual nick no se me queda (porque soy tontito y mi mente no da para mucho más), Manu 1.1 también se presenta, Victor se va a dejar la ropa, me ha encantado saludarle pero se me ha hecho muy corto. Estando los que vamos al cajón naranja, ya todos juntos, nos vamos a la salida.

Tras una parada técnica de poco alcance (vamos echar un meo en el jardín) nos metemos en nuestro cajón, @Juanchopera @feresman5 "me han desaparecido", son dos de esos que siempre me hace gracia leer en twitter, dos cracks. No sé donde están, quería charlar un poco con ellos pero se me acumula la faena saludando a gente...

En el cajón, Manu 1.1 parece preocupado quiere saludar a una compañera y dice que se pira a ver si la encuentra, espero que no desaparezcamos y se quede colgado.

Aparece @PatagonicoRun, @RobertoLealG y su colega @Pablolucer0, la "avería" de Roberto es para tenerla en cuenta, nos partimos el culo con su momento "corredor pro" en la mano se ha escrito los tiempos x kilómetro, pero están mal XD

Nos hacemos "un selfie"

Foto de @pablolucer0

Confieso que el señor que está tras de mí en plan serio y saludando no tengo ni puta idea de quien es...

22 febrer 2016 19:18 - 23 febrer 2016 19:18 #336 per Karnaplosky (Visitant)
Suena AC/DC "You Shook Me All Night Long" esto empieza a ser tradición :D la salida está cerca, nos deseamos buena carrera, escuchamos "Highway to Hell" ahora va en serio...

Nos vamos, empieza el Maratón Sevilla 2016.. Qué coño haré aquí metido XD

La salida es muy ancha se puede correr a gusto, el @contadordekm me lo comenta sorprendido, así se sale de puta madre, vamos avanzando los primeros kilómetros.

Foto de Footing Pepito

Siento que me llaman es el gran Miguel Sbd ilustre correcat, tenía ganas de conocerle. Estamos en medio de la carrera, la conversación es muy breve, "¿como va? ¿cual es el objetivo?, que vaya bien, me alegro de saludarte" me había cruzado con el montones de veces en tiradas largas por el margen del río Ripoll, antes de ser parte de los Correcat, me hace muchísima ilusión saludarle.

El resto es charla del @contadordekm, el tío no para de hablar, saluda a todo el mundo, da las gracias a quien aplaude, al que no aplaude le dice "¡Animo con la vida!", choca manitas, si te pones entre él y un  fotógrafo te advierte que no te va a perdonar en la vida lo de quitarle una foto. ¡Eh! Así toda la puta carrera, no cinco minutos, no tampoco solo a cincos... en cuatros también ni debajo del agua se calla el tío. Eh que no se acaba ahí la avería del colega, que alguien le manda un "Whatsapp" lo contesta en marcha y si hay una manita que chocar a la vez,  la choca. Menudo crack.

Ahora mismo vamos en cincos muy tranquilos no me entero, y ya estamos en triana, joer en el kilómetro 5 ¿ya? el ritmo es el que pretendíamos, pillamos agua... llegamos a la plaza de cuba, "Ojo puerto de montaña, subimos 2 metros" les digo, nos partimos de risa, pero aquí es lo que hay, el maratón de sevilla puede joderte, pero no será por las cuestas.

Foto de @finidiblanco

Ojo con el bricotruco del tipo que llevamos delante, guantes del mercadona para la verdura si eres de los que el frio en las manos te molesta... no es mala solución, siempre se aprende algo en maratón ;)

Pasamos el puente de San Telmo, en la torre del oro el primer grupo de rock... más adelante @contadordekm da una voz.. "¡Kike! ¡¡Cagonmivida vente para aquí!!" :D es @kikelowy se une al grupo, ahora vamos, Angel, Manu, Kike, Rafa, Alberto y yo.

Foto de Aurelina Rebollo CD Atletismo Camas

Entre risas, chistes y anécdotas pasan los kilómetros, nos morimos de risa con una anécdota que nos cuenta de Roberto Leal, nos cuenta que ayer en la tertulia que tuvieron en la feria del corredor Roberto contaba que en el maratón de Frankfurt, un niño "frankfurtiano" le dio la manita, pero no la suya si no una de plástico y le hizo la hostia de daño, nos contaba que dijo que  "se hizo un esguince de muñeca y que por eso ganó Kimetto" :D nos partimos de risa a 4:50 algunos corredores se giran a ver que coño les pasa a esos sonados que van riéndose y corriendo.

En ocasiones tenemos que frenarnos, nos vamos un poco de ritmo por lo bajo y eso no puede pasar. Manu "se ha ido para adelante" le he saludado me ha visto y devuelto el saludo, pero veo que ha preferido tirar.

Foto de Footing Pepito

Pasamos por el 10, bien no, lo siguiente. Hace fresco y un poco de aire, pero no molesta al contrario nos mantiene en buena temperatura.

Foto de Footing Pepito

Angel comenta que hay demasiados avituallamientos cada 2.5km le parecen mucho, le contesto que como haga calor, aquí eso es lo ideal. De momento no hace calor.

@kikekon72 nos saluda.. bueno.. este a unos más que a otro... "¡¡ojo con la manita!!"

Foto de Footing Pepito

Unos kilometros más y pasamos por "Macarena" los pelos como escarpias, veo "un sevillana con pelucón afro" corredoooooor me dice en catalán me doy cuenta que es alguien que acompaña a Barceruel, veo algo de "fisiologic", les saludo puño en alto.

Macarena es realmente especial, el paso se estrecha y difruto del momento, el paso es ligero, vamos de puta madre.

Foto de Alfonso JC

Kike nos deja, dice que afloja que va a su rollo, más adelante Rafa dice que va a mear que ya nos veremos.

Nos quedamos Alberto, Angel y yo. ¿El ritmo? como un martillo, vamos de puta madre.

Pasamos la media en el 1:46 de libro, el sub 3:30 está ahí en nuestra mano, la sensación es buenísima, vamos tirando, Angel con su charla, sus chistes, su "oye te importa chocar esa manita" conozca o no al corredor en cuestión, no me entero de los kilómetros.

Foto @Nandopitera

Sé que el Maratón "aún no ha empezado", sé que dentro de unos kilómetros empezaré a acusar el desgaste, pero ahora mismo voy genial.

Foto de Footing Pepito.

Llegamos al 25, el ritmo es el mismo, pero empiezo a tener flato, voy regulando pero no es suficiente el ritmo que llevamos no me lo permite, tengo que relajar la zancada, pero no puedo.. durante unos cientos de metros lo intento pero me duele, estoy jodido.. así que les digo.. "me quedo, aflojo un poco" se giran preocupados... "¿qué pasa tío?", "Nada solo es flato necesito regular, tirad vosotros" y aflojo un poco, relajo una zancada no pierdo demasiado espacio con mis compañeros, solo necesitaba "descansar" el ritmo lo bajo un poco, me acuerdo de Iñigo "regula, regula, respira, relaja la zancada" lo hago, al poco me he recuperado, acelero un poquito y pillo a mis compañeros no se me habían ido demasiado... "Hostias estás aquí" me saluda con una sonrisa, Ángel. "Sí ya estoy aquí" y seguimos.

Pasamos al lado de un hombre que reconoce a Ángel "¡Vamos contador! ¡corre por los que no podemos!" "¡Ahí vamos!" levantamos las manos y le saludamos y el se queda allí gritando con todo, dándonos ánimo, él que no puede correr. Y luego dicen que el correr es una tontería, casi me emociono recordando a ese hombre. Si lees esto, que lo sepas tío me diste aire para un par de kilómetros más y que sí esos fuero a tu cuenta.

Llegamos al treinta y soltamos un grito "¡¡El maratón empieza aqui!! Vamooooooooooooooos" ahora empieza "lo bueno" y tiramos, miro mí crono.. 4:40 esto no es para mí.. voy muy apurado y sé que me queda lo peor, ahora sí que me quedo se lo digo a mis compañeros, "tirad vosotros, haced vuestra carrera yo voy a por la mía."

Me tomo un gel, y tiro lo que puedo no quiero ceder segundos al crono, veo a Manu en la acera, me mira, me saluda y me dice que tire, va andando creo que le ha pegado el tío del mazo estamos en el 32 no sería raro.

Foto de Raúl - Atletismo Orippo

Llego al campo del betis, para mí la palmera es lo peor del maratón, muy larga, en ligera pendiente, pero lo peor es que dejando el campo de futbol estamos, el trafico el asfalto y nosotros. Voy a por una esponja, y casi me tuerzo el tobillo, pero gracias a dios no, la pillo y me refresco.

La fuerza ya no está, no puedo aumentar el ritmo voy en cincos y no puedo acelerar. ¿Es el tío del mazo? No, si lo fuera me habría quedado seco, así que a lo mío. Llegamos al parque de María Luisa, callejeo y la plaza de españa, cuando yo entro veo a Angel y a Alberto salir no tengo fuerzas para saludar.

En el centro de la plaza veo a otro Correcat al que están atendiendo creo que tiene una rampa, como le atienden no me paro, si me paro no arranco.

Sé que voy para el centro de Sevilla, voy descontando kilómetros y la mirada en el suelo, estoy jodido. Cada piedra que piso me duele como si no hubiera suela.

Paso el centro de Sevilla con solo una idea, no me voy a parar... Iñigo, vuelve a mi mente "Por tu padre, no te pares" No, Iñigo por mi padre que hoy no me paro.

Veo a compañeros que se paran que andan, "Vamos tío, vamos" les grito con lo poco que me queda, estamos en la Alameda de Hércules otros de "fisiologic" que me animan y veo esta pizarra, que luego "encuentro" en twitter.

Foto @ncrubio79
Sonrío pero pienso.. "cerca dice" y me río, es una chorrada pero me saca de la negatividad ¿parece simple verdad? pues haces un maratón llegas al kilometro 39 "empajaráo" y me lo cuentas ;) :D cualquier cosa que te saque del mal rollo es un soplo de aire frío que te despierta.

Escucho a alguien decir "Ánimo valiente que tienes ahí el puente" y tiro lo que puedo, creo que voy demasiado lento, acelero lo que puedo paso el puente como puedo un hombre está en el suelo tirado alguien le atiende, tan cerca y tan lejos pienso... En el grupo que voy hay un par de culoliebre de esos que te animan... a un ciclista le animan un poco demasiado y escucho a alguien decir "¡Te vas a romper el cuello mirando!", "Este no ha venido a animar" le digo y nos partimos de risa y no sé con que fuerza lo hago, veo el pasillo de entrada al estadio, "¡¡Anims Karna!!" me dice un espectador, eso me empuja, miro a ver si veo a Salu y Laia... escucho "Força corredor" me giro y saludo a la chica que me lo ha dicho, otro empujoncito que bien me ha venido. No veo a mis chicas, pero ellas sí a mí.

Foto de Laia

Yo solo veo esto:

Foto @Ayto_Sevilla

Me emociono un poco, en el centro suelto un "vamoooooooos"

Salgo y alguien me reconoce, me extiende la mano y se la choco, luego veo que se trata de @gentdefoios me dan un pequeño empujón.

Ya casi estamos, paso por la marca del 42, estiro la mano y la toco, esta vez no estoy como para entrar con todo, no hay nada pero sí para hacer el gilipuá y entro en meta haciendo el avioncito, el de delante se le ocurre la mísma gracieta, pero no aborto la chorrada...

(ay madre, la avería que llevamos) y se acabó.

Me ponen mi medalla, miro por si están mis compañeros de carrera pero está claro que hay llegado antes que yo.

Voy a por mi bolsa y que graben el tiempo en mi medalla 1:37:52 por el camino pillo todo lo liquido que tengan a bien darme.

Veo a Miguel SBD y mientras nos cambiamos charlamos ¡hoy es su primer maratón como abuelo! le felicito por la carrera y por ser abuelo no es poca cosa ninguna de las dos. Menudo pedazo de crack, luego me arrepiento de no haber inmortalizado el momento (soy así de tonto, again)

Le dejo porque sé que mis chicas están buscándome, me reúno con ellas... "hazte una foto" me dice Salu. "Vale"

Comparen esta es la idea "Rey Nikochan" XD

El año pasado ya hice una así, qué hostias cada uno celebra sus maratones como le sale de los cojones pues yo a lo Rey Nikochan ¡¿Qué pasa?! XD

Salu, como siempre, insiste que me haga una "todo lo normal que pueda" XD

Luego confirmo ha sido PMP en Maratón, pero no he dado un solo paso andando, no me he parado y así lo comento en twitter, no sé como resumirlo mejor.

"No ha sido mi mejor Maratón si miro el crono, posiblemente el peor, no lo se, pero lo he dado todo y lo he disfrutado muchísimo."

"No se como algo tan cabrón me puede atraer como me atrae."

Por si quieren ver el hostión.. aquí tienen.

Los motivos, los analizaré más tarde pero me los guardaré para mí, más que nada porque no quiero dejar esto con unas cuantas razones que puedan sonar a excusa y eso empañe la sensación de que estoy la hostia de contento.. Este ha sido mi maratón de sevilla 2016.

No me dí con el muro... simplemente el tío del mazo me dio de collejas.

Cuando el tío del mazo te pega, te pega y te deja seco a mí eso no me pasó, solo no pude con el objetivo pero llegué a meta a 5:07 minutos el kilómetro sin pararme ni andar un solo paso, eso me hace estar muy contento y orgulloso. Así que, sí, es mí peor marca en maratón, pero me importa un huevo, otro maratón a la saca.

Y otra medalla en mi escritorio que me recuerde lo duro que puedo llegar a ser.

Antes de cerrar solo comentar que la carrera con Alberto y con Angel, ha sido cojonuda, son culpables de que me lo pasara tan bien, el ayatolah del tractorismo @contadordekm es un jrande. Alberto un tiro, lleva una gorra de Honda, no me he atrevido a preguntarle si era de la división motogp o F1 por aquello de petar, va sin problemas es de motogp sin duda. :D

Si me he olvidado de alguien saludado, en carrera, antes o después, lo siento de verdad creo que excepto a un correcat os tengo a todos, gracias por el detalle de saludar sois unos jrandes.

Este va por ti, papá.

Pd. ¿Saben que tuvieron que la guarda urbana tuvo que desalojar a una familia que decidió aprovechar que habían cerrado la calle para que pasara la Maratón para organizar una paella familiar en la calle?

Cosas que solo pasan en Sevilla. xDDD

Pd2. Iré añadiendo fotos y videos, ya me disculparán (si eso), (o algo)

Pd3. ¿Recuerdan lo de los calcetines que no encontraba? Estaban en la mochila. #Facepalm

22 febrer 2016 20:53 #337 per Karnaplosky (Visitant)
Con la chapa se me ha olvidado decir que aquí.

www.correrenandalucia.com/carreras/maraton-sevilla-2016-zurich

Van poniendo links a galerías de fotos del maratón.  :smile:

22 febrer 2016 21:00 - 22 febrer 2016 22:43 #338 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola a tothom faré una petita crónica de la meva marató  :oops:

Tot començar dos dies després de marató de València on vaig tindre problemes i savia que ho podia fer millor i em vaig inscruire  a la marató de Sevilla amb el meu company del CNS l'Angel perquè ell també va tindres problemes

Arrivem el divendres al vespre nit a Sant Justa estació de RENFE Sevilla vem vindre amb AVE
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12717306_970656346352196_5069879472026729797_n.jpg?oh=a6258094ad91c1324193c4da7c165b77&oe=5768A3B4
a l'arrivada agafem un taxi per anar a la pensió la Catedral al mateix centre de Sevilla deixem les coses i anem de tapeo a la peña Betica

després al bar de les Clolumnas molt tipic a Sevilla encavat vem anar a la disco fins anar a dormir

El dissabte ens aixequem una mica tard esmotzem agafem el bus i anem a la fira del corredor  a recollir el dorsal
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12743694_971105662973931_3489263923888167349_n.jpg?oh=97941f0cb97fde37a157f5849db10fab&oe=5756B1E8

al sorti de la fira anem a dinar a la peña Betica i deixem les coses a la pensió i donen un volt per el centre en el parc de Maria Luisa molt macu i la plaça d'España

a la nit vem busca uns restaurants Italians per sopar pasta però va er impossible llavors vem entrar en un bar i li vaig demanar i ens feian una truita de patates com alternativa a la pasta van di que si aixís vem sopar allà i vem veure el paratit de futbol del Betis-Gijon  al sortir vem anar a la pensió per preparar tot per el dia de la marató
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12715317_971105599640604_8994491419289348558_n.jpg?oh=f6fcac7f810b5b10c1d435e360ca8369&oe=57624823

diumenge dia 21

Ens aixequem a les 6h per esmortzar d'hora jo com sempre platans nous avellanes mel i suc de taronja i una barreta de muesli a les 7,30h sortim de la pensió per anar a la Cartuja truco un taxi  amb l'opció que tinc que és My Taxi  i en 5' va vindre i ens va portar  a la cartuja un cop allà deixem el nostre equipatge en el guarda roba perque desprès de la marató enirem directament a Santa Justa per agafar el AVE que sortia a les 15'50h

la marató vaig sortir en el calaix de 3,15h 3,30h  jo volia sortir a 5' per escalfar i intentar agafar el ritme de 4'45''  al km1 vaig saludar al company Karnaplosky jo també tenia moltes ganes de saludarte crak  ;)
encavat el meu company Angel venia per enrrere i vem decidir d'anar junts fins la final vem pasar la mitja en 1h41'07'' i desde el km30 li anavant cantar que tenia la seva marca assegurada si gestionavent bé els 12km restants per mi era un doble repte arrivar amb ell per fer MMP ell i jo ser finisher com iaiorunner la veritat que ho vem gestionar molt bé a l'Angel si li va parar el garmin en el km29 llavors la responsabilitat era meva  l'unic incovenient va ser els quilomètres 38-39-40-41 que els vem fer a 5' teniem tot dos las cames cansades logic però al fila a l'entrada a l'estadi els ultims 100m el vaig agafar de la mà per entrar tot dos junts per inmortalitzar la nostre marató el nostre temps 3h23'58''
Tot dos contents jo per fer la primera marató com iaio i  fer la 27na i ell per fer MMP
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/12741982_971671636250667_7623578606125580658_n.jpg?oh=4fc5efd68e9914dc96beab687f922da0&oe=5728094F

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12744176_971671792917318_2084763083761149327_n.jpg?oh=2523205316dd16e4c5687080e9e18996&oe=576CCB82

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12742026_971671719583992_3946563819961807111_n.jpg?oh=8d34b07db182d36b66bb9b5c1e8218ad&oe=576EE197

Una mica de resum
La marató la he fet amb un entrenament de 11 setmanes amb un total de 921km sense cap test perque no he pogut ja que també he fet de guia en curses i no podia fer el test cap tirada de 30km  només una amb el Jaume Bajo però la vem fer a 5'44'' ja que faré la marató de BCN de guia amb ell
he tingut una molt bona preparació però ara ho dic excepte l'ultima setmana per culpa meva o de la situació actual m'explico vaig agafar la setmana de festa per pintar una casa per ajudar al meu fill petit que va passarde pintar 14h a sac amb moltes escales etc em va entrar el dolor lumbar vaig paralar amb el míster ja que només vaig poder sortir el dilluns i fer 12km a 5'11''de nit el dimecres vaig fer un massatge d'esquena urgent i desde el dimarts fin divendres amb l'estora electrica de calor per aixó no la tenies totes per la marató però el Jordi Ballesteros em va dir tranquil que l'entreno ho tens fet descansar fins la marató i aixís ha sigut sort a ell que em coneixer i sap com ho haig de fer moltes gràcies MISTER :love:

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1914586_950005198417311_2371940740751560467_n.jpg?oh=85ba9d547e468c715287418d4a77a84c&oe=5756637F

Però aquesta marató va didicada al meu net Yareth  :love: :love: que just el dia 21 a fet 1 mes

Moltes gràcies a tothom per els anims i el seguiment  ;) :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

22 febrer 2016 23:30 #339 per ergofo (Visitant)
Abans de res, perdoneu el totxo! Us deixo la meva crònica, tot i que no he anat passant gaire pel fil de com va ser, la preparació, la prèvia i la cursa!

Preparació:
Tot comença a l’abril de 2015 quan dos amics amb els que ja havia fet varies Behobies em diuen que volen debutar a la Marató de Sevilla si els vull acompanyar. Després de 3 maratons consecutives a Barcelona, em ve molt de gust fer-ne una fora i he sentit parlar tant bé de la de Sevilla que ens hi apuntem. El 2 de novembre, comença la preparació de 16 setmanes per arribar al dia 21 de febrer. Durant aquest temps per feina se’m feia força complicat sortir a entrenar, així que intentava recuperar kms els caps de setmana i els pocs entrenaments que feia intentava que fossin de qualitat. En aquest període segons el garmin em surten 624 km, algun més que no hagi fet al no portar el rellotge, em presento amb 40 i pocs km per setmana. A diferència d’altres anys, fa molt que no competeixo a tope, després del Correbarri, Behobia la faig acompanyant a un amic, si que el relleu de les 24 hores amb l’equip l’ELAskamot el faig al màxim que puc, i després llebre de la cursa dels Nassos i mitjes amb tirada prèvia a Sitges, Terrassa i Santa Coloma. A poques setmanes per la marató, intento ajudar a gent a aconseguir marca tant a Granollers com a Barcelona.
Com a preparació he seguit els entrenaments de l’any passat amb la Mª Luisa, adaptant els ritmes per intentar fer sub 3.15 (després de fer els 3.16.24 a Barcelona l’any passat) i a les sèries i tirades a ritme em trobo força bé, però vaig curt de kms tal i com li comento al Barceruel mentres em fa la descàrrega. Quan realment m’asusto es el divendres 12 de febrer, toca Gavela i no em va el gps, així que a la pista i per sensacions (porto el mòbil amb el gps però no podré anar mirant el ritme per regular). Escalfo, faig els primers 6 i ja començo a notar la calor i a la meitat del segon 6000 he de parar, no puc més (després veuré a casa que em vaig passar de ritmes tant a l’escalfament, com al primer 6000 i al segon vaig petar per anar entre 3.40 i 3.50) així que veig que si faig 3.15 serà justet i això si fa bon temps

Prèvia a Sevilla:
Per problemes amb els bitllets d’avió dels meus amics arribo sol a Sevilla (sol tampoc, coincideixo amb tot un olímpic a l’avió, en Carles Castillejo a qui desitjo sort i em comenta que és una cursa força ràpida i que no espera que faci gaire calor, com a molt només quan estem acabant (serà cabr...). Un cop arriben els meus companys, quedem amb un amic sevillà que ens porta a Triana a menjar pescaito i tapes (no cal dir que ni dieta dissociada, ni càrrega de carbohidrats), tot ben regat per 3 jerres de rebujito i un cop sortim, ja tard, acabem per calle Adriano, on estarem fins les 5.30 que arribem al hotel. Al matí següent, quan ens aixequem la ressaca és de campionat, però toca anar a la Fira del corredor (per cert, no gaire ben comunicada i força lluny) on aprofitem per recuperar sals i líquids a tots els stands d’isotòniques i ens quedem al menjar de la pasta (mai n’havia fet i em va semblar força bé, amb fruita, begudes, el plat de pasta i fruits secs per picar) i un cop sortim i després de veure que el bus no ens durà al centre acabem agafant un taxi, per anar a l’apartament, deixar les coses i aprofitar per visitar aquesta bonica ciutat. Els meus companys se’n van a l’estadi del Betis, però decideixo quedar-me a descansar, ja que veig que sinó l’endemà la petada serà d’escàndol.

Dia de la cursa:
Com ja és habitual, despertador a les 6 del matí, esmorzar i 20 minuts caminant fins a Santa Justa on agafem el bus que ens durà fins a la Cartuja. Allà em trobo al Barceruel (a la pròxima sub3!) amb qui ens desitgem sort al guardarroba (per cert molt ben organitzat i ràpid) i anem escalfant cap a la sortida (com ja ha dit l’angel, jo vaig trobar a faltar forces lavabos, ja sigui prop del guardarroba, de camí com prop dels calaixos, només els vaig veure a la rotonda d’abans dels calaixos. Abans d’entrar als calaixos, saludo al Miguel_SBD i també ens desitgem sort.
A diferència d’altres cops i com sé que les condicions no són les idònies, decideixo que passaré de ritmes, em poso el Garmin per veure les pulsacions i aniré fent laps cada 5 km.
La sortida és força ràpida i ampla i en seguida ens posem a 4.35 de garmin que serà el ritme objectiu, però a mida que van passant els kms, anem apropant-nos més als 4.30 i passem els primers 5k en 22.47 i just passar pel Puente de Sant Telmo, algú vestit de sevillana em crida ànim corredor! (de debò, estant tant lluny el subidón és enorme!). Després de passar la maestranza, un dels meus companys comença a tirar una mica més i comencem a anar per sota de 4.30 i em començo a quedar ja que no em vull cremar i automàticament baixem una mica el ritme. Segon 5k en 22.32. A partir del km. 14 em poso a marcar el ritme, passem el 15 amb un lap de 22.33, mantenim bé el ritme, però pujant per l’avinguda de Kansas City em distancio una mica dels meus companys i ja no els trobo, ara comença la marató (el següent lap és dels més lents en 22.54 i passo la mitja en 1.35.58, tinc un bon coixí que segurament necessitaré ja que comença a fer calor i la nit de divendres segur que passa factura). Just després de passar el km.25 en 22.22 els quàdriceps em comencen a fer mal, ja deia jo que arribava amb pocs kms, però tot i això segueixo mantenint el ritme de forma sorprenent. Passo el km.30 en 22.25, i ara comença a apretar la calor, a a cada avituallament em tiro un got pel cap, i em bec un got d’isotònic i un altre d’aigua (a cada avituallament vaig intentar, encara que fos només remullar-me la boca tant amb aquarius com amb aigua) i agafo esponges a tots els avituallaments on n’hi ha. Just abans del km. 35, veig com tot i ser una marató, retalladors n’hi ha a tots cantons i els 20 corredors que porto davant retallen diversos cops el recorregut pel Parque de María Luisa. Split del 35 en 22.41, tinc un bon coixí i si peto però aguanto cap a 5’/km faré marca. Ara és el tros amb més públic, però quasi no hi ha espai per córrer, només cabem dos corredors de tant a sobre que està la gent i has d’anar amb compte amb les vies del tramvia. La pujada del km. 38 em deixa força tocat però sorprenentment mantinc encara el ritme i a l’Alameda d’Hèrcules un crit de vinga correcat, d’una dona m’esperona! Això ja ho tinc quasi. Passo el pont de la Barqueta i el Split el 40 em marca 22.57, no he passat en cap moment dels 23, així que faig marca seguríssim i toca acabar de patir aquests últims 2.195 metres. Quan veig que estic arribant a l’estadi, no sé d’on trec les forces, però apreto i començo a avançar corredors i acabo fent la volta a l’estadi (que per cert està més destrossat que la pista de Can Dragó) ben obert fent més metres però avançant a molts corredors i segons el garmin veig ara que per sota 4’/km, per acabar en 3.10.46, no m’ho puc creure!!  :surprised: :surprised:

Després vaig poder veure com arribaven els altres companys, animant-los des de l’entrada a l’estadi (quicu111, Tete Xavi, Mas, IVAN i Manu 1.1) als altres suposo que entre anar a buscar la beguda o trobar-me amb els meus companys no us vaig poder veure. Després vam aprofitar per tornar amb els busos de la organització, que ens van deixar a Santa Justa, caminar 20 minutets i emplenar-nos amb les tapes de Las Columnas (com en Miguel_SBD).

Sincerament, no m’esperava un resultat tant bo, ja que la preparació no era la idònia, la prèvia encara menys i va fer calor, però suposo que se’m van alinear tots els astres. He gaudit molt d’aquesta 4a marató, he conegut una ciutat preciosa i m’emporto MMP. Tot i això, i com ja ha comentat la gent aquesta marató té temes a millorar i en quant a la animació que tant se’n diu, si que hi ha trossos que és bestial, però crec que si es repeteix l’ambient de l’any passat a Barcelona, ho supera.

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

23 febrer 2016 06:52 #340 per ruben6 (Visitant)
Os intento explicar un poco la carrera, tanto en numeros como en sensaciones, la verdad que aunque parezca que perdí mucho al final perdí lo que quise perder, y disfrute como un loco, quizás mi falta de experiencia en la distancia ha hecho que la marca no sea un minuto o minuto y medio mejor.

Splits          T. real  T. split  Media real
10K      0:39:58  0:39:58  03m 59s / km
15K      0:59:59  0:20:01  04m 00s / km
Media    1:24:39  0:24:40  04m 03s / km
25K      1:40:36  0:15:57  04m 05s / km
30K      2:01:09  0:20:33  04m 05s / km
35K      2:22:12  0:21:03  04m 13s / km
40K      2:43:32  0:21:20  04m 16s / km
Meta      2:52:56  0:09:24  04m 17s / km

Estos son los numeros, y la marca pues la verdad me deja muy satisfecho viniendo de donde vengo y casi sin recuperación después del IM.

Desde hace dos semanas tengo claro quienes son mis compañeros de aventura y cual es mi rtimo de salida, pero no tenía muy claro mi ritmo de llegada, sabía que llegaba mejor que el año pasado pero con más dudas por lo que paso en Santa Pola. Pero algunos mensajes de animo en las horas previas me hacen coger confianza y salir a arriesgar sabiendo que mi marca en un día perfecto para correr debía estar entre 2h 49 largas y 2h 50 30, y si el día era duro si la cosa iba bien sobre 2h 51-53, si la cosa iba regular asegurar hacer marca, y el resto era la guerra.

Con lo cual decido que salgo a cuatro o con mi grupo por lo menos hasta el 30, y después a correr a un ritmo que me permitiera pasar los km más duro de forma poco agónica y llegar con buenas sensaciones. Teniamos el miedo de la salida porque pasaba lo mismo que en Santa Pola el Campeonato de España sale delante y nos podiamos encontrar tapón.

Llegamos juntos a la salida y nos posicionamos para salir, dan la salida y empieza el espectaculo, salimos a 4:00 clavados, pasamos el 5 en 20:00 segun mi garmin, y al girar el punto teniamos a casi 20 personas del club para animarmos, eso hace que nos flipemos y vayamos más rapido, sabemos corregirlo y seguimos a 4'/km de media, los km no pasan sin vuelan, y me doy cuenta de que estoy disfrutando que las piernas van y que el unico pero puede ser el pie donde arrastro un dolor desde hacer algun mes, miro de olvidarme y seguimos, según mi garmin todos los parciales de km hasta el km 20 son a 3:59, después la gente que llevaba el grupo se relaja y se pone a correr entre 4:02 y 4:05, la cual cosa tampoco es mala para mi me permitirá llegar más lejos con ellos y con mejores sensaciones. Ya que está siendo un día caluroso y con zonas de mucho viento. En el km 25 el grupo salta por los aires y me quedo con dos compañeros más, Simón que es el que mejor estaba se para para cagar por segunda vez y Rubén Leiva se queda porque va justo. Del 25 al 30 el ritmo es ya 4:05, yo voy comodo, mis dos compañeros llegando al 30 me dicen que van a intentar apretar, y yo les digo que voy a ir a mi ritmo que voy bien pero no para jugarmela, me quedo solo y me relajo bastante, además que es la zona más solitaria y cuando se giraba en el 32 para la avenida de las palmeras hacía mucho viento, esos momento son duros mentalmente ya que el ir solo hace que pienses más de la cuenta, pero veo que el reloj sigue marcando ritmo aceptables y que voy muy cómodo, decido marcar km cada 2-3 o cuando me apeteciera para tener algo que hacer y marco del 30 al 32 a 4:09, veo a Juanmi que va caminando casi en el 34, mira de ayudarme pero no puede, y yo me siento bien y sigo, el reloj sigue sin irse y yo sigo con buenas sensaciones pero es muy pronto para creermelo, entro en plaza españa y soy consciente de que lo voy a hacer muy bien, porque voy disfrutanto y sin molestias muy grandes, empiezo a ir un pelo más rapido marco dos km a 4:10, y en el 38 viene la segunda buena noticia, aparece un compañero del club que estaba viendola y me dice que me acompaña hasta el final, me comenta que Jaume ha podido acabar y 4º del campeonato, eso me da un subidón y sigo bien, en eso que escucho que alguien grita mi nombre por detrás a un 100m, me giro y es Simon que estaba haciendo un esfuerzo titanico para pillarme, le digo al compañero que vaya a por él y me lo traiga que yo bajaré el ritmo para que entre, nos juntamos los tres pasado el km39 y aquí vienen los km más lentos, Simon va muy tocado por las veces que ha parado a vaciar la barriga y los esfuerzo de querer pillarme y le cuesta ir a 4:15, se nos va un km a 4:25, yo voy genial y con ganas de apretar pero esta aventura la empezamos juntos y teníamos la oportunidad de acabarla juntos, 30" o 20" no eran suficiente recompensa para no llegar, entramos al estadio nos cogemos la mano y lloramos (esa entrada es magica) cuando pasamos el 300 le digo que si apretamos y le echamos dos huevos bajamos de 2h 53, y me dice que no puede, pero ese no puede escondía un ayudame a hacerlo, poco a poco empiezo a acelarar y veo que responde, así empezamos a darlo todo para acabar en 2h 52 56, en una maratón que me ha ayudado mucho a saber que podré correr maratones rápìdas, ahora me veo capaz de soportarlo.

Perdonar la chapa, seguimos!!

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats