Marató del Medoc (Dissabte 9 -setembre-2017)

Marató del Medoc (Dissabte 9 -setembre-2017)

26 febrer 2017 21:36 #1 per jospon (Associat/da)
A principis de Març obren inscripcions d´aquesta folla i divertida marató de les terres franceses.

Ja fa temps que la tinc en men.Ii aquest any intentaré inscriurem,Diuen que les inscripcions s´esgoten en poques setmanes o inclús en pocs dies.Si algú em vol acompanyar ja ho sap,com més serem més riurem.Aixó si , anar ben disfressats !!

www.marathondumedoc.com/index.php

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2017 09:20 #2 per ironxevi226 (Associat/da)
La vaig fer al 2012 i 2013, molt divertida... El 2014 inscriure's va ser molt complicat, i aquests últims 3 anys la he canviat per la de Beujolais Nouveau a  la zona de Lió. És de les mateixes característiques, però en el seu conjunt més aconsellable: pasta party el dissabte amb festa i ball, i la Nuit du marathon el dissabte de la marató al vespre, amb un bon tiberi, molt ambiens i música fins que no pots..
L'altra aventatge d'aquesta és que hi ha 12, mitja i marató, amb sortides separades en l'horari i en el lloc, i a la marató només som 2.000 (davant els més de 8.000 del Medoc que fan que els primers kms i avituallaments siguin un caos). A més, aquí els aproximadament 20 avituallaments son més complets, amb vi, llangonissa, formatge, pa, fruita... per no dir que al km 41 aquest últim any vam estar 15' minuts menjant entrecot recent fet, mentres veiem passar els corredors dels 12 i de la mitja.. una gran festa
Però el Medoc també és una gran opcio

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

27 febrer 2017 11:51 #3 per arcadi42 (Associat/da)
Les he fet totes dues i estic d'acord amb l'Ironxevi.

Us recomano que llegiu els dos capítols al meu últim llibre i tindreu una idea molt clara del què us trobareu al Medòc i al Beaujolais...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

28 febrer 2017 23:24 #4 per jospon (Associat/da)
Molt bona informació Ironxevi i Arcadi.Sou dos auténtics cracks de les maratons.

02 Mar 2017 23:10 #5 per jospon (Associat/da)
Aixó no és serio.
Obren inscripcions el dia 1 de març pel mati i per la tarda ja les tanquen.I ara diuen que d´aqui uns dies obriran una segona tanda d´inscripcions.Vaja plan!!!

03 Mar 2017 15:25 #6 per ironxevi226 (Associat/da)

Aixó no és serio.
Obren inscripcions el dia 1 de març pel mati i per la tarda ja les tanquen.I ara diuen que d´aqui uns dies obriran una segona tanda d´inscripcions.Vaja plan!!!

Aixó és el que ens va pasar el 2014... per això vam deixar d'anar-hi. Obrien un dia amb un cert número de dorsals... dies més tard tornaven a obrir amb més dorsals... i havies d'estar la "lloro" abans que tanquessin.. d'aquí que decidissim anar cap a Beuajolais.  :grrrrrr: :grrrrrr:

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

03 Mar 2017 15:52 #7 per sherpa (Associat/da)

La vaig fer al 2012 i 2013, molt divertida... El 2014 inscriure's va ser molt complicat, i aquests últims 3 anys la he canviat per la de Beujolais Nouveau a  la zona de Lió. És de les mateixes característiques, però en el seu conjunt més aconsellable: pasta party el dissabte amb festa i ball, i la Nuit du marathon el dissabte de la marató al vespre, amb un bon tiberi, molt ambiens i música fins que no pots..
L'altra aventatge d'aquesta és que hi ha 12, mitja i marató, amb sortides separades en l'horari i en el lloc, i a la marató només som 2.000 (davant els més de 8.000 del Medoc que fan que els primers kms i avituallaments siguin un caos). A més, aquí els aproximadament 20 avituallaments son més complets, amb vi, llangonissa, formatge, pa, fruita... per no dir que al km 41 aquest últim any vam estar 15' minuts menjant entrecot recent fet, mentres veiem passar els corredors dels 12 i de la mitja.. una gran festa
Però el Medoc també és una gran opcio

M'apunto acompanyar-te squest any,  imformam x privat quan obren inscripcions

l'intent de superació és l' exit

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats