Hola amics, us escric desde San Sebastià, marxo cap a Reus a les 16:00 hores per arribar a les 21:30.
Primer de tot donar la enhorabona
a tots els arribats, en especial a sandmann que vaig trovar-lo a la cursa i vam correr junts una estona fins al km 30 amb el grupet del globus de 3:45, per cert un grupet molt xulo, peró finalment vaig dessistir seguir-lo ja que no anava fi...
Vaig arribar a Anoeta amb l autobus
N 28 quasi una hora abans de la sortida, plovia molt com va ploure la nit abans, poca gent hi havia en aquell moment i encara era de nit.
Vaig intentar mantindre' m actiu per no refradar-me fent estiraments fins la sortida, per cert abans de la cursa em vaig fer un selfi amb el que posteriorment seria el guanyador de la prova.
Per sort a la sortida va parar de ploure encara que vaig decidir no treure m el xubasquero
durant tota la cursa (de fet tampoc em sobraba)
La cursa va anar be durant la primera part, corrent a un ritme comode amb ritmes de 5:15 - 5:20.
Molt be fins al km 30 peró a partir d aqui ja em va costar molt amb el cuadriceps de la cama esquerra molt agarrotat, i amb molesties en gluti i la cadera que ja arrastrava feia un parell de mesos. Circuit amb un recorregut molt planer, i amb força animació. Un 10 per l'organització i els voluntaris.
Fins a la meta els ritmes van anar a menys (6 min/km). L' arribada molt xula amb força gent animant. Creuem la meta en 03:54:37
i em faig fer les fotos de rigor...
Una altre marató al sac, tercera marató aconseguida aquest any després de la de Barcelona i Praga.
Molt content després de creuar la linea de meta, encara que el gluti em feia bastant de mal, suposo que una temporada molt cargada de competicions en te la culpa.
Dos dies després ja estic molt millor, amb les molesties que perduren peró en menys intensitat.
Ara necesito descansar, tan de ment com de físic.
Enhorabona un altre cop a tots els finishers de la marató i la mitja.
Una abraçada companys...