Marató de Roma 2022

Marató de Roma 2022

02 Mar 2022 16:14 #1 per supercesc (Associat/da)
Bon dia.
D'aquí a molt poques setmanes aniré a córrer la Marató de Roma.
És un regal que em van fer a casa, i que em fa moltíssima il·lusió, però com que estava preparant la half d'Empuriabrava, he hagut de retocar les sessions d'entrenament per posar mes entrenos de run , i per tant menys bici i natació del que voldria.
Total, que el 27 de març estaré a Roma, per córrer el meu primer Marató fora de casa.

Hi ha algú per aquí que l'hagi corregut, o que la correrà, per resoldre alguns dubtes, o per saludar-nos a la capital italiana?

El dubte que tinc més gran, és que he fet la inscripció, i mirant les normes de la cursa a la web, veig que demanen 2 coses.
1.- FIDAL membership information........... ( tessera FIDAL.)
2.-Runcard...................................................... ( numero di tessera Runcard )
3.-Medical certificate.................................... (inserimento del certificato medico tramite DataHealth)

Aquí és on ho explica. www.runromethemarathon.com/en/faqs/
Si algú sap de què va això, agrairé qualsevol informació, per evitar sorpreses d'última hora.

Pel que fa al tema explicitament esportiu, tinc coma primer objectiu, acabar la marató sense fer.me mal, i gaudint del circuit i la ciutat. Amb el poc temps que he tingut per preparar-me, em donaré per satisfet si ho faig en 4 hores.

Us dono les gràcies per endavant, i ja us diré com ha anat ;-)

42:07 - Les Franqueses 2014 / 1:30:27 Mitja Bcn 2017
3:36:41- Marató Roma 2022 / 12:06:38 IM Vitòria 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2022 11:42 #2 per Dabit (Associat/da)
Bon dia, supercesc

També és la meva primera vegada a Roma. Jo m'he inscrit com a "Foreign athletes residing abroad who intend to participate as non-competitive runners", o sigui sense ser part de la comunitat Fidal/RunCard, que realment no m'interessa. Hauries de mirar quin tipus d'inscripció t'han fet per saber quines són les teves obligacions a complir en el teu cas.

Això és el que em diu en el meu cas:

Participation is allowed for foreign citizens living abroad, aged at least 20 years old, who are
not members of a Sports Club affiliated with FIDAL or World Athletics, signing an ad hoc waiver
form at the pick-up of the race packet.

Warning: By choosing this option, the race time will not be displayed in the general leader board but will
rather only be available next to the Athlete's name, in alphabetical order, in a separate result table and
the Athlete will not be able to receive any prizes

O sigui, que en principi no em demanen certificat mèdic com si en el cas que t'hagis inscrit en la modalitat de forani amb Fidal i Runcard. Així i tot, portaré certificat mèdic signat pel metge que em va fer la prova d'esforç (que inclou tot el que es demana menys l'anàlisi d'orina).

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

03 Mar 2022 11:51 - 03 Mar 2022 17:34 #3 per supercesc (Associat/da)
Moltes gràcies Dabit

Ja em semblava que seria alguna cosa així, pq recordo que al fer la inscripció, evidentment, em vaig inscriure com a "no competitiu" o "aficionat"....o alguna cosa per l'estil...
Ara ho acabo de recuperar: CESC BATLLO FARRIOL, Run Rome the Marathon, Marathon - Foreign athletes residing abroad who intend to participate as non-competitive runners

Tot així, ara vaig molt més tranquil de que no tindré problemes per correr, o que no hauré de pagar alguna quota de federat o alguna cosa d'aquestes.
Jo també portaré una còpia de la proba d'esforç que em vaig fer fa un parell de mesos.

Gràcies, i a veure si ens veiem a Roma :-)

04 Mar 2022 17:34 #4 per Dabit (Associat/da)
Resposta de la Marató de Roma:

Hi David,

for the not competitive race, the medical certificate is not required.

Regards

Staff SDAM

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

07 Mar 2022 12:17 #5 per kilometer (Associat/da)
Nois, caso en l'olla, que ja tenim un fil de la marató de Roma.... www.corredors.cat/forum/38-marato/960726...a-di-roma-27-03-2022

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

07 Mar 2022 12:33 #6 per kilometer (Associat/da)
Com el Dabit, jo també hi seré, peró jo si aniré de manera competitiva. Haig de reconèixer que no era un tema senzill i abreviant pel que es refereix al nostre interés, jo vaig necessitar d'un certificat mèdic (hi havia una platilla), que després s'havia de validar a través de la plataforma Data-Health. Després també vaig fer-me la RUNCARD, que vindria a ser una mena de llincència per a poder córrer a Itàlia. Validar el certificat mèdic em va costar 2,81 €, i la RUNCARD 15 €. Amb tot aixó en ordre vaig fer la inscripció com a Ciutadà no italià resident fora d'Itàlia en possessió d'una RUNCARD (que tinc activa fins al 8/10/22) i llestos. Vaig afegir les dades, pagar la inscripció i tot en ordre.

Aprofito per comentar que s'ha de tenir el certificat COVID en regla amb una validessa de màxim 6 mesos, per que es consideri com a certificat verd reforçart que li diuen allà. Si han passat més de 6 mesos d'ençà la última dossi de la vacuna , es necessitgarà una PCR (72h abans) o un TAR 48 h abans. Mireu les mesures COVID que han comentat a la web de la marató. A més per recollir les coses a la fira també es necessitarà portar firmada la declaració d'autoresponsabilitat que han penjat també a la web.
www.runromethemarathon.com/en/marathon/

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

07 Mar 2022 15:28 #7 per supercesc (Associat/da)
Moltes gràcies per la informació Kiliometer.
I això del fil nou, és culpa meva, que estava una mica "acollonido".
Que vagi molt bé per Roma i quan acabis, pensa que jo potser vaig pel km 25.