Zurich Rock ‘n’ Roll Running Series Madrid 23/04/2023

Zurich Rock ‘n’ Roll Running Series Madrid 23/04/2023

03 Gen 2023 23:14 - 03 Gen 2023 23:22 #1 per tonivet (Associat/da)
Ja estic inscrit a aquesta marató, l'edició número 45, a finals de Gener començaré el pla específic. Cada cop la fan més plana (difícil a Madrid) però els 600-700m d'alçada no és poden reduir.

El dia de Sant Jordi a les 9h seré a la plaça Gregorio Marañon

Més informació a rocknrollmadridrun.com/informacion-general/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2023 15:48 #2 per Enricfb (Associat/da)
Un altre inscrit per la mitja primer cop a Madrid i a gaudir-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2023 18:08 #3 per Jorfer (Associat/da)
Doncs jo tinc un cosí que viu a Madrid i vol debutar.
Està darrera meu per tal que l'acompanyi ...el que passa que no entrena. Ja veurem com acaba.
Potser un Sant Jordi diferent. :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2023 18:28 #4 per tonivet (Associat/da)

Enricfb va escriure: Un altre inscrit per la mitja primer cop a Madrid i a gaudir-la.


També és el meu primer cop, a veure l'ambient de la Castellana!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2023 18:29 #5 per tonivet (Associat/da)

Jorfer va escriure: Doncs jo tinc un cosí que viu a Madrid i vol debutar.
Està darrera meu per tal que l'acompanyi ...el que passa que no entrena. Ja veurem com acaba.
Potser un Sant Jordi diferent. :whistle: :whistle:

A veure si acaba bé, per a tu seria un passeig :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2023 10:45 #6 per brigante (Associat/da)
Bon dia,

Una altre que compartirem, tonivet :) (i jorfer, si vol acompanyar al cosí)
Amb ganes de tornar a fer-la, es la meva favorita.

Salutacions a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2023 19:01 #7 per MATEN (Associat/da)
Si no és massa preguntar, perquè és la teva favorita ?

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2023 17:33 #8 per tonivet (Associat/da)
Hola! Doncs al final es va complir la dita i a les 9h del dia de Sant Jordi era a la sortida, però l'ambient de la Castellana no el vaig veure...
Els últims dos mesos i mig apenas havia corregut per una tendinitis a l'isquio que es va cronificar. Igual vaig correr 5 o 6 cops durant aquest temps i amb dolor. Si que vaig fer bici que em va ajudar a agafar fons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2023 18:03 #9 per tonivet (Associat/da)
De fet vaig anar a Madrid perquè havia agafat l'hotel de l'organització (que es paga per endavant) i els bitllets de L'AVE no els podia tornar. Vaig fer tard per a demanar la devolució de l'import de la marató, però m'era igual.
Vaig marxar dijous i varem caminar bastant fent turisme (un dia varem fer 28km) i no tenia gens de dolor, aixi que em vaig animar a sortir a la mitja amb el bitllet de metro a la butxaca.
A la fira del Corredor em vaig comprar uns pantalons i uns mitjons barats i la samarreta de la marató estava be. Correrà amb unes nike Pegasus de 1000km (les sabatilles jubilades les faig servir per caminar)
El Pla era correr al trot fins que tingués molèsties i parar allà.
La setmana passada havia fet 9km a 6:30 i poques molèsties, aixi que pensava que als 10 arribaria.
L'ambient de la sortida molt maco, no em panadeixo d'haver vingut i surto al trot, però curiosament el tro t es a 5,30/km. Vaig còmode però amb calor com tothom, la sortida és tard i fa força sol. Arribo al km 10 i les cames continuen bé, aixi que penso que si arribo al 15-16 igual, la resta apretare. A aquestes alçades em troba en Brigante que em reconeix amb la samarreta de Madrid, em fa molta il·lusió veure'l i li dic que marxi que jo vaig més lent.
Efectivament arribo a aquesta alçada bé (km 16) i començo a apretar (ritme aprox 4,50) passant a un munt de gent. Un km de baixada el faig inclús a 4,30. Arribo sentintme de nou corredor.
Efectivament el seu circuit es força ondulat i hi ha que guardar forces, però té un bon disseny del circuit: carrers amples, sense girs de 180. El que si esperava es mes bandes de música, a la mitja crec que en vaig veure només 4 i dient-se rock and roll I publicitar tant les bandes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.