Quants associats som?

Quants associats som?

13 Ago 2010 23:18 #721 per Enric59 (Visitant)
Un gin-tònic em prendria jo ara en una terrasseta vora el mar, ben acompanyat...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2010 23:27 #722 per Aire (Visitant)
Si pesques alguna sirena de nit, t'hauràs d'espavilar tot sol Enric.

Entre Torrent (L'Horta Sud, València) i Tossa deu haver gairebé 500 quilòmetres i no podré ajudar-te.... :frown:

Gaudeix-ho a la la meva salut.  :mdr:

Mai no pensis que no pots

13 Ago 2010 23:30 #723 per Sancho (Associat/da)
Encara que en el mes d'agost tinguem 100 associats més, la felicitat no seria plena,  :no: :no: ja que el que alguns bons amics ja no estiguin, a mi em fa sentir trist.  :'(
No crec sigui per fer una porra, potser aconseguiu com en un altre "fil" i augmenten les baixes  :neutral:
pot ser que sigui una mica tikismikis  :whistle: però a mi (i crec que a més associats) hi ha coses que segueixen fent mal  :grrrrrr: 

13 Ago 2010 23:36 - 14 Ago 2010 12:08 #724 per Josep 59 (Associat/da)

Entre Torrent (L'Horta Sud, València) i Tossa deu haver gairebé 500 quilòmetres i no podré ajudar-te.... :frown:

Si l'Enric pesca una sirena farà com el de l'acudit.
Llençar-la al mar, i quan li preguntin: Perquè?
Respondrà: Per on?

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

13 Ago 2010 23:38 #725 per Enric59 (Visitant)
Em sap greu, Carles, però hi deu haver alguna cosa que se m'escapa...

Ha passat el que ha passat i el fil parla d'associats, però l'única cosa que estem fent ara és jugar amb el llenguatge. De fet, com veus, ja només pensem en sirenes. I només hi ha això.

Jo no sé estar de dol, Carles. No t'ho prenguis malament. Saps que t'estimo, i ho escric així, amb totes les lletres.

Bereshit

14 Ago 2010 00:01 #726 per Sancho (Associat/da)

Ha passat el que ha passat i el fil parla d'associats, però l'única cosa que estem fent ara és jugar amb el llenguatge. De fet, com veus, ja només pensem en sirenes. I només hi ha això.

Jo no sé estar de dol, Carles. No t'ho prenguis malament. Saps que t'estimo, i ho escric així, amb totes les lletres.

Enric
No em molesten els jocs de paraula, en tot cas, voldria fer-ho com vosaltres.  :wink2:
Pot ser que llegeixi més enllà del que realment es vol dir (és el que té el no dominar el llenguatge escrit)  :ouch:, però algunes preguntes i fer una porra de les baixes, almenys al meu parer, digues-me mal pensat  , sembla una forma de voler minimitzar les baixes.
I mira, aquí estic d'acord que, de vegades, 6 +4 no és igual que 5 +5, o que 20-5 no és igual que 15 +0.
Per cert, jo també et vull   

14 Ago 2010 00:08 #727 per Enric59 (Visitant)

Si l'Enric pesca una sirena farà com el de l'acudit.
Llençar al mar, i quan li preguntin: Perquè?
Respondrà: Per on?

Buenu... com que ja tinc una edat, i alguna cosa es va aprenent, diguem-ne que valoro la companyia de la sirena i les seves altres habilitats. No la tiraria al mar. Ja no.

Bereshit

14 Ago 2010 00:11 #728 per squash (Associat/da)
Hola

per al·lusions.

Demano disculpes per haver ferit amb la iniciativa porrera ... simplement era una estultícia per intentar passar el temps esperant la resposta.

Res més.

Qui és el transparent?  :mdr:

Fins ara.

Jordi

14 Ago 2010 00:13 #729 per Enric59 (Visitant)

Enric
No em molesten els jocs de paraula, en tot cas, voldria fer-ho com vosaltres.  :wink2:
Pot ser que llegeixi més enllà del que realment es vol dir (és el que té el no dominar el llenguatge escrit)   :ouch:, però algunes preguntes i fer una porra de les baixes, almenys al meu parer, digues-me mal pensat  , sembla una forma de voler minimitzar les baixes.
I mira, aquí estic d'acord que, de vegades, 6 +4 no és igual que 5 +5, o que 20-5 no és igual que 15 +0.
Per cert, jo també et vull   

No hi ha voluntat de ferir, només jugàvem amb conceptes estadístics de forma totalment conceptual. Sense pensar en res ni en ningú  :P

Bereshit

14 Ago 2010 00:27 #730 per Sancho (Associat/da)

Hola

per al·lusions.

Demano disculpes per haver ferit amb la iniciativa porrera ... simplement era una estultícia per intentar passar el temps esperant la resposta.

Res més.

Qui és el transparent?  :mdr:

Fins ara.

Jordi

Jordi
8)   

14 Ago 2010 00:30 #731 per Enric59 (Visitant)
Bona nit, companys.

La nit és fresqueta i avui farà falta el llençol. Que bé!

No us dic de dormir abraçats, que si no acabarem suant i ho espatllarem tot  :he:

Fins diumenge!

Bereshit

15 Ago 2010 02:31 #732 per xinoxano (Associat/da)
Marius, fent una mica de perepunyetes  :666: :666: amb un n=4 la estadistica no funciona correctament. En molts camps ens autoenganyem fent estadistica i calculant intervals de confiança amb una n de 6 o 12, però ja saps que tots els estadistics necessiten n>30. D'altra banda el nombre d'associats any a any no seguirá una distribució normal, sino tendiriem a un nombre infinit d'associats, possiblement s'acostarà més a una funció de Weibull, contaminada amb alguns factors estacionals.

15 Ago 2010 02:51 #733 per Echevarria (Visitant)
DavidC!!!!! Vine!!!!

Funcio de Weibull??, la distribucio de altes i baixes diria que segueix una distribucio de Poisson i com tenim que pel TCL n=>30 llavors seguiria una distibucio normal tipificada

15 Ago 2010 10:44 #734 per xinoxano (Associat/da)

Echevarria, n>30 sols si comptes les altes/baixes per mes, sense distinció, però si vols comparar els "juliols" llavors n=4. Continuo pensant que no seguira ni poisson ni la distribució normal, ja que com la població no es il.limitada no hi ha una distribució al voltant de una mitja. En qualsevol associació el nombre d'altes no es el mateix al començament que passat un temps x, un cop assolit el màxim de la població possible (o objectiu) el nombre d'associats arribará a un plateau i les altes tendiran a cero o a equilibrase amb les baixes. Però be, es un debat tècnic que potser no va en aquest fil. :wink2:

El que compte es que com associació encara no hem arribat al nostre sostre i continuem creixent. Hem d'estar satisfets de que hi hagi corredors que troben que la nostra associació fa una aportació positiva al mon de l'atletisme i decideixen participar en el projecte. :yes: :yes:

15 Ago 2010 15:08 #735 per krlos (Associat/da)
I el Weibull el Poisson i el plateau ja s'han fet socis?  :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

15 Ago 2010 15:35 #736 per merce008 (Associat/da)

Funcio de Weibull, distribucio de Poisson, plateau, tinc el google i la vikipèdia que treuen fum!!! Cada dia aprenc alguna cosa :glasses:

15 Ago 2010 20:27 #737 per Aire (Visitant)

Marius, fent una mica de perepunyetes  :666: :666: amb un n=4 la estadistica no funciona correctament. En molts camps ens autoenganyem fent estadistica i calculant intervals de confiança amb una n de 6 o 12, però ja saps que tots els estadistics necessiten n>30. D'altra banda el nombre d'associats any a any no seguirá una distribució normal, sino tendiriem a un nombre infinit d'associats, possiblement s'acostarà més a una funció de Weibull, contaminada amb alguns factors estacionals.

D'acord fins a cert punt xino  ;).

En qualsevol cas, per a l'aplicació de les tècniques predictives en econometria, com és el mètode Holt-Winters que vaig proposar en el post per a ajudar a l'squash en la seva porra  :he:, no és important identificar el model de la distribució.

N'hi ha prou amb calcular, a partir de la seqüència històrica de les dades, les successives bases, tendències i estacionalitats per a, posteriorment, establir les previsions.

Si algú està interessat en el tema (cosa que em sorprendria...  :mdr:) i vol algun exemple, puc enviar-vos alguns exemples d'aquest tipus de projeccions, amb els càlculs que les sustenten.

Salut.
Màrius.

Mai no pensis que no pots

15 Ago 2010 21:07 #738 per Enric59 (Visitant)
:rofl:

Sabeu, no me n'assabento de res, però igual que en la poesia, m'agrada la musicalitat de les paraules encadenades amb sentit.

Bereshit

15 Ago 2010 21:08 #739 per Sancho (Associat/da)

I el Weibull el Poisson i el plateau ja s'han fet socis?  :he:

Em sembla que aquest tal  Holt-Winters  tampoc està associat.  :neutral:

15 Ago 2010 21:23 #740 per bego (Visitant)
Nens, he passat de moment de pànic (again?), i certa tristesa (no ho negaré) a una certa joia pel retrobament amb l'estadística que vaig deixar abandonada un cop aprovada el febrer de l'any passat  :yipi:. Jo que pensava que estudiar les distribucions normals no servirien per a res! Doncs mira, em serveix en un forum d'atletisme. I després diran que els corredors no són llestos!

Peeeero .... encara no sabem quants associats es van donar de baixa a l'agost.  :neutral: I no voldria haver de fer servir la dada especulativa proporcionada per Borinot-Squash  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats