Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Si pesques alguna sirena de nit, t'hauràs d'espavilar tot sol Enric.
Entre Torrent (L'Horta Sud, València) i Tossa deu haver gairebé 500 quilòmetres i no podré ajudar-te.... :frown:
Gaudeix-ho a la la meva salut. :mdr:
EnricEm sap greu, Carles, però hi deu haver alguna cosa que se m'escapa...
Ha passat el que ha passat i el fil parla d'associats, però l'única cosa que estem fent ara és jugar amb el llenguatge. De fet, com veus, ja només pensem en sirenes. I només hi ha això.
Jo no sé estar de dol, Carles. No t'ho prenguis malament. Saps que t'estimo, i ho escric així, amb totes les lletres.
Si pesques alguna sirena de nit, t'hauràs d'espavilar tot sol Enric.
Entre Torrent (L'Horta Sud, València) i Tossa deu haver gairebé 500 quilòmetres i no podré ajudar-te.... :frown:
Gaudeix-ho a la la meva salut. :mdr:
Si l'Enric pesca una sirena farà com el de l'acudit.
Llençar al mar, i quan li preguntin: Perquè?
Respondrà: Per on?
EnricEm sap greu, Carles, però hi deu haver alguna cosa que se m'escapa...
Ha passat el que ha passat i el fil parla d'associats, però l'única cosa que estem fent ara és jugar amb el llenguatge. De fet, com veus, ja només pensem en sirenes. I només hi ha això.
Jo no sé estar de dol, Carles. No t'ho prenguis malament. Saps que t'estimo, i ho escric així, amb totes les lletres.
No em molesten els jocs de paraula, en tot cas, voldria fer-ho com vosaltres. :wink2:
Pot ser que llegeixi més enllà del que realment es vol dir (és el que té el no dominar el llenguatge escrit) :ouch:, però algunes preguntes i fer una porra de les baixes, almenys al meu parer, digues-me mal pensat , sembla una forma de voler minimitzar les baixes.
I mira, aquí estic d'acord que, de vegades, 6 +4 no és igual que 5 +5, o que 20-5 no és igual que 15 +0.
Per cert, jo també et vull
Marius, fent una mica de perepunyetes
![]()
amb un n=4 la estadistica no funciona correctament. En molts camps ens autoenganyem fent estadistica i calculant intervals de confiança amb una n de 6 o 12, però ja saps que tots els estadistics necessiten n>30. D'altra banda el nombre d'associats any a any no seguirá una distribució normal, sino tendiriem a un nombre infinit d'associats, possiblement s'acostarà més a una funció de Weibull, contaminada amb alguns factors estacionals.
Em sembla que aquest tal Holt-Winters tampoc està associat.I el Weibull el Poisson i el plateau ja s'han fet socis? :he: