Quants associats som?

Quants associats som?

15 Ago 2010 21:35 #741 per Echevarria (Visitant)

Marius, fent una mica de perepunyetes  :666: :666: amb un n=4 la estadistica no funciona correctament. En molts camps ens autoenganyem fent estadistica i calculant intervals de confiança amb una n de 6 o 12, però ja saps que tots els estadistics necessiten n>30. D'altra banda el nombre d'associats any a any no seguirá una distribució normal, sino tendiriem a un nombre infinit d'associats, possiblement s'acostarà més a una funció de Weibull, contaminada amb alguns factors estacionals.

D'acord fins a cert punt xino  ;).

En qualsevol cas, per a l'aplicació de les tècniques predictives en econometria, com és el mètode Holt-Winters que vaig proposar en el post per a ajudar a l'squash en la seva porra  :he:, no és important identificar el model de la distribució.

N'hi ha prou amb calcular, a partir de la seqüència històrica de les dades, les successives bases, tendències i estacionalitats per a, posteriorment, establir les previsions.

Si algú està interessat en el tema (cosa que em sorprendria...  :mdr:) i vol algun exemple, puc enviar-vos alguns exemples d'aquest tipus de projeccions, amb els càlculs que les sustenten.

Salut.
Màrius.

Nens quina salivera!!!! tens rao Xinoxano que aquest no es el lloc per un debat tecnic, pero collons per deformacio profesional dona gust saber que hi ha gent amb aquest nivelon en temes estadistics!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2010 21:58 #742 per meep (Associat/da)

Peeeero .... encara no sabem quants associats es van donar de baixa a l'agost.  :neutral: I no voldria haver de fer servir la dada especulativa proporcionada per Borinot-Squash  :whistle:

...què no heu entès de la frase "marxeu tots de vacances d'una punyetera vegada i deixeu que la Junta també en faci". :666:

xinoxano: l'intent de distreure l'atenció del personal ha funcionat durant un temps, però són molt persistents.  :grrrrrr:
Bon intent!  8)

Les altes i baixes a l'associació les "controlen" en crica i en Xeix, però ara estan de vacances.
L'últim "parte" de baixes és de fa uns dies, i el Borinot-Squash l'ha clavat: 5.

No sé quantes altes portem, però n'hi ha una que em fa especial il.lusió, perquè és una persona que ha fet molt per l'atletisme popular a Catalunya.
Ens envia aquets mail:

Hola

Fa anys que segueixo el vostre fòrum i m'ha fet grans serveis, coneixent nous amics, contactant desprès amb ells, coneixent detalls de curses o fent servir el fòrum per compartir cotxe per anar a alguna cursa. Em fa certa vergonya seguir de "gorrón" mentre altres paguen, així que ja teniu un nou associat.

Enhorabona a tots per la feina feta. Heu fet una contribució immensa a l'esport i a la salut a Catalunya.

ropits

Benvingut!! 8)

15 Ago 2010 22:43 #743 per Sancho (Associat/da)

dada especulativa proporcionada per Borinot-Squash  :whistle:

Aquest si que és associat  :rofl:
Ep, de bon rotllo,Squash

16 Ago 2010 00:11 #744 per (Visitant)
Un dubte: el Weibull no era un refresc que donava ales?  :mdr:

16 Ago 2010 07:43 #745 per krlos (Associat/da)

Hola

Fa anys que segueixo el vostre fòrum i m'ha fet grans serveis, coneixent nous amics, contactant desprès amb ells, coneixent detalls de curses o fent servir el fòrum per compartir cotxe per anar a alguna cursa. Em fa certa vergonya seguir de "gorrón" mentre altres paguen, així que ja teniu un nou associat.

Enhorabona a tots per la feina feta. Heu fet una contribució immensa a l'esport i a la salut a Catalunya.

ropits

Benvingut!! 8)

Ostres, i jo que pensava que ropits era una web :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

16 Ago 2010 08:22 #746 per gorka (Associat/da)
El "ferragosto" us ha pujat al cap i esteu repassant els conceptes d' estadística? 
Marededéusenyor, ja no estic per aquests trotes...

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

16 Ago 2010 10:16 #747 per Upe (Visitant)

Hola

ropits

Benvingut!! 8)

Ostres, i jo que pensava que ropits era una web :he:

Em passa com a tu, Krlos, jo creia que era una web. Potser és el cap de la web?

meep, com veus no tots estem de vacances, i alguns els ha donat per l'estadística... Jo no puc aportar-hi ni un gra de sorra, tinc l'estadística als peus, però ja es veu que a alguns els dóna ales. Per mi podeu continuar...

16 Ago 2010 14:24 #748 per Enric59 (Visitant)
Evidentment, Ropits ("pit-roigs") és una pàgina web, l'administrador de la qual és un ésser humà que s'ha fet associat  :he:

De tota manera, jo diria que hi ha més d'un associat que no és una persona física. És així?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

16 Ago 2010 14:32 #749 per nyef (Associat/da)

Evidentment, Ropits ("pit-roigs") és una pàgina web, l'administrador de la qual és un ésser humà que s'ha fet associat  :he:

De tota manera, jo diria que hi ha més d'un associat que no és una persona física. És així?

N'hi ha molts que son/som animalons, físicament parlant, es clar ...  :666:

bla bla bla bla ....

16 Ago 2010 14:54 #750 per Enric59 (Visitant)

N'hi ha molts que son/som animalons, físicament parlant, es clar ...  :666:

Ostres, seria una bona estadística, aquesta. Classificar els tipus d'avatars.

Sí que hi ha uns quants animalons, físicament parlant, és clar  :whistle:

Bereshit

19 Ago 2010 13:29 - 19 Ago 2010 13:31 #751 per Rivendel (Visitant)

Certament....
Servidora es un esser absolutament eteri , màgic i espiritual  :he: :mdr: :rofl: :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

19 Ago 2010 15:13 #752 per Luigi (Visitant)
Doncs a l'igual que en ropits, jo també m'he associat  :yes:

Per cert, el meu avatar més aviat és mediocrillu  :oops:

19 Ago 2010 16:42 #753 per Jorfer (Associat/da)

Doncs a l'igual que en ropits, jo també m'he associat  :yes:

Per cert, el meu avatar més aviat és mediocrillu  :oops:

Benvingut de nou Luigi.  :yipi: 8)

19 Ago 2010 16:54 #754 per Angela (Visitant)
Ja podeu comptar una mes.

19 Ago 2010 17:49 #755 per Jorfer (Associat/da)
Molt benvinguda Angela a l'associació de tothom que li agrada el món del córrer a les seves diferents modalitats!!!  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

19 Ago 2010 21:38 #756 per krlos (Associat/da)
Benvinguts Luigi i Angela8)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

20 Ago 2010 02:53 #757 per Enric59 (Visitant)

Benvinguts, Luigi i Angela8)

Bereshit

20 Ago 2010 10:23 #758 per Upe (Visitant)
Hola, Luigi i Àngela!

24 Ago 2010 18:10 #759 per crica (Visitant)
Juaaargl!! M'en vaig de vacances uns dies i em munteu un debat sobre estadística de nivell elevat.

Actualment, i incloent les darreres 5 baixes som 636.

Salutacions.

05 Set 2010 13:12 #760 per crica (Visitant)
642.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats