Quants associats som?

Quants associats som?

14 Ago 2009 17:43 - 14 Ago 2009 17:48 #621 per crica (Visitant)

En el fet d´estar o no associat, la meva opinió es que si això es una associació sense ànim de lucre, hauria de continuar així, si resulta que el manteniment de la web val diners, potser hauriem de canviar el nom de Associació pel de Societat Anònima o fer una mena de Cooperativa. Dic això ara que encara soc soci ( tot i que en el meu nick posa New Member). Es la meva opinió, sense ànim de crear polèmica.

Ja t'he canviat l'status. No sabia que havies causat baixa al fòrum i després havies tornat a incorporar-te.

En quant a això que dius de cnaviar el nom d'associació per societat anònima, entenc que és una broma o exageració. Una entitat sense afany de lucre no significa que no mogui diners. Significa que el seu objectiu no és tenir beneficis per a repartir-los entre els associats.
Els diners, ens agradi o no,  són necessaris per a pràcticament qualsevol activitat humana. En el nostre cas cal fer pagaments, cal tenir uns estalvis per a pagar actes o serveis que no ens ho cobreix el coorganitzador de la cursa, com p.ex. l'assegurança de responsabilitat civil o el lloguer de megafonia, ambulàncies o seguretat.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2009 18:21 #622 per meep (Associat/da)

Y en respuesta a “Meep” por su fina ironia  :grrrrrr:, por supuesto cada uno puede ir donde quiera a cenar y con quien quiera. Pero si organizas algo, lo mejor o peor que sabes, para Corredors.Cat, y, sólo van unos pocos, te puedes plantear que haces dentro...por lo menos plantearlo. Me sorprende tu ironia, maxime cuando fuiste la primera persona en responderme a mi primera intervención en el foro, eso si, tres paginas despues. :rofl:
Como dicen por aqui, Salut per demunt de tot.

Kalimeeeerrooooo:
No convertirem això en algu personal, però deixa'm contestar (de bon rotllo :winktongue:).
Suposo que si he sigut el primer en contestar el tema per el qual tu et sents "transparent", és perquè ningú deu saber de què va.

La gent es pensa que parles en genèric per el bé de l'associació, quan el teu malestar és per una cosa en concret, que si haguessis explicat "talcual", segurament ja estaria resolt i tancat, com espero que ho estigui, després de la teva resposta a aquest post. ;)

He contestat "ironicament" segons tu, perquè no estava segur de si la teva transparència era deguda a aquest affaire, però vista la reacció, veig que estava acertat.

Perquè la gent n'estigui al corrent, l'explicaré breument:
Un grup concret de Corredors.Cat van organitzar un sopar per celebrar el seu aniversari.
Paral.lelament (i com fem cada divendres) l'ApocApoc va fer sortida pel Guiera, Sessió Tècnica i en lloc d'anar a les braves (com cada divendres) es proposava fer llista per anar a pendre pasta.
Vam rebre algun MP on el "transparent Kalimero" :666: ens demanava explicacions, i es va cancel.lar la convocatòria de "pasta party". (tot i que jo segueixo sense entendre perquè no es poden fer vàries activitats a l'hora, amb 500 associats i "tropecientos" registrats. Però per evitar "problemes" es va cancel.lar)

Fins aquí l'affaire, però veient que encara està dolgut, suposo que haurem de parlar-ne amb una cervesa a la mà, la propera vegada que ens veiem, perquè el que està clar, és que transparents o mediàtics, Corredors.Cat serveix per fer amistats i viure moments enriquidors, i no per enfrontar a ningú.

Així que Carles, el dia que vulguis, anem a córrer i parlem a la ST, que aquest fil és per fer recomte d'associats! 8)

14 Ago 2009 18:33 #623 per tonivet (Visitant)
Hola kalimero jo sóc associat des de fa temps i no em considero com tu dius de cap grup. No vol dir que asiduament "visito" varios grups a veure que fan o que diuen i, en alguna ocasió si la feina, el treball i la familia m'ho permet, doncs m'apunto (com a la trobada inter-skamots la qual et convido a participar).
Que per que no´"sóc" de cap grup? doncs no ho se, potser per que no tinc gaire temps, perque vaig una mica a la meva,perqué competeixo poc, perqué també sóc tímid...
De totes maneres considero lògic l'existència de grups que soposo son fruit d'una relació personal fluida però aixó no treu que esporàdicament m'hi afegeixo.

Espero que aquest rollo hagi servit per a aportar alguna cosa...

14 Ago 2009 18:46 #624 per Sancho (Associat/da)
No es nada personal.... que parezca un accidente.  :whistle:
Meep es cierto que la cena fue una gota más, pero no la única.
Sólo he expresado algo que tenia dentro, lo mejor que se.
Pero no es sólo por eso. Es algo que he constatado con  (mes dels que ell volen i diuen, com deia Raimon (el cantante)  ;)  ), diversos Correcats en las últimas cursas.
A lo mejor mi "enfado" sólo es la punta del iceberg y hay algo más detrás.
Sólo pensarlo, por favor. No pienses, no penseis, que se trata sólo de un
cabreo del "kalimero" que ha dejado por un momento la "closca".
No nos quedemos en la superficie, que esto no quede asi, que se hinche.
No pretendo, nunca, enfrentamientos con nadie, todo lo contrario. Pero si para no tener enfrentamientos, debo de decir a todo "Amen", mal vamos.
Repito e insisto, creo se ha visto no soy el unico que esta "inquieto".
Repito, a quien corresponda, no os quedeis con la "anecdota" del enfado por la cena.
Y Jordi quan vulguis fem la cerveçeta, peró.... es necesari correr  :winktongue:

14 Ago 2009 19:39 #625 per Spiderz (Visitant)
Veig que la cosa esta molt animada.

Pels que es "queixen" que la web esta parada, fa 5 minuts he penjat la versio rc4 de la nova web, per tal que sigui testejada pels de la junta.

Suposo que d'aqui pocs dies ja es podrà estrenar.

Spiderz

14 Ago 2009 19:50 #626 per Sancho (Associat/da)

Veig que la cosa esta molt animada.

Pels que es "queixen" que la web esta parada, fa 5 minuts he penjat la versio rc4 de la nova web, per tal que sigui testejada pels de la junta.

Suposo que d'aqui pocs dies ja es podrà estrenar.

A lo mejor, tot el "enrenou" ha servido para algo.  :party:

14 Ago 2009 21:05 - 15 Ago 2009 09:48 #627 per Jaume2t (Visitant)

Jaume2t Per mi sempre seras transparent  :love: :great:

Juan yo ya sé que me quieres, lo supe desde el primer dia.
De fet crec què m'estima molta gent, encara què no m'ho demostri, però collons desde Maig fins ara he obert 3 fils, i he generat només 15 respostes entre els 3.
En un 4t fil si què vaig ser "mediàtic" vaig convocar 15/16 persones però algú em va  retocar la convocatoria en format, i va eliminar tots els convocats, crean-ne una de nova i les dues persones què l'habian creada Jo i Maricel, vam despareixer de la mateixa, quan eram qui convocabam a la gent, ningú no em va dir rès,vaig demanar explicacions y "como si lloviese" ........per un dia què habia conseguit ser "mediàtic",........... vaig tornar a ser "transparent",..."walking in my shoes, my friend".
No us penseu què estic ploran quan escric això, però he aprofitat el moment del fil per exposar-ho, ...he sigut prou mediàtic?.
P.D. Tot el què he exposat ha pasat de tres mesos en aqui, no és una pilota què vé de lluny.
Visca Corredors.cat.
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

15 Ago 2009 22:46 #628 per tonivet (Visitant)

Hola kalimero jo sóc associat des de fa temps i no em considero com tu dius de cap grup. No vol dir que asiduament "visito" varios grups a veure que fan o que diuen i, en alguna ocasió si la feina, el treball i la familia m'ho permet, doncs m'apunto (com a la trobada inter-skamots la qual et convido a participar).
Que per que no´"sóc" de cap grup? doncs no ho se, potser per que no tinc gaire temps, perque vaig una mica a la meva,perqué competeixo poc, perqué també sóc tímid...
De totes maneres considero lògic l'existència de grups que soposo son fruit d'una relació personal fluida però aixó no treu que esporàdicament m'hi afegeixo.

Lo ves kalimero? yo llevo 24h mas o menos transparente para tí y no pasa nada... Es bastante habitual. Yo entiendo que has captado mi mensaje y que básicamente estás de acuerdo con mi opinion y... ya está ,no hay que darle mas vueltas

Un saludo

16 Ago 2009 16:20 #629 per Sancho (Associat/da)
Tonivet1

Lo ves kalimero? yo llevo 24h mas o menos transparente para tí y no pasa nada... Es bastante habitual. Yo entiendo que has captado mi mensaje y que básicamente estás de acuerdo con mi opinion y... ya está ,no hay que darle mas vueltas

Un saludo
Meep

La gent es pensa que parles en genèric per el bé de l'associació, quan el teu malestar és per una cosa en concret, que si haguessis explicat "talcual", segurament ja estaria resolt i tancat, com espero que ho estigui, després de la teva resposta a aquest post.

Hola:
Tonivet1
Creo que con la respuesta dada en el siguiente “post” ya estaba contestado, aunque no hiciese expresa mención al tuyo .
Meep
No simplifiqueis el tema diciendo que es sólo por un tema personal.
Precisamente, por que me importa Corredors.Cat es por lo que hago evidente una inquietud que he podido constatar con más Correcats en las últimas cursas.  :yes:
Por mi parte doy por cerrado el tema, me vuelvo a mi “cáscara”, que me sobran “cáscaras”…(no confundir con huevos….)  :oops: y dejo este tema.
Eso no quita que cuando nos veamos podamos hablar de lo que sea (tengo unas cuantas cervezas pagadas)  :party:, pero por el foro ya vale de esta tema.
Tomo nota de algunas cosas, sobre todo del insistir  :666: :666:
Salut y Kilometros    (Y birras) 8)

17 Ago 2009 15:31 #630 per Echevarria (Visitant)
Refresco el tema, ya que creo que es un debate muy interesante y que solo nos estamos centrando en la “transparencia”

27 Ago 2009 18:23 #631 per crica (Visitant)
491.

16 Set 2009 16:33 #632 per crica (Visitant)
498.

Qui vol ser el 500?

03 Oct 2009 18:36 #633 per crica (Visitant)
504.

09 Oct 2009 22:53 #634 per crica (Visitant)
508

10 Oct 2009 11:21 #635 per Jorfer (Associat/da)
Això va a més.
La gran bola creix i creix i no para.  :yes: :yes: :yes:

10 Oct 2009 11:49 #636 per jcros (Associat/da)
:party: em trencat la barrera 500  :great:

encara no se que hi faig aqui

18 Oct 2009 20:11 #637 per runcat (Visitant)
M'agradaria associam amb aquest m'agnific grup però no se com es fa....  :arf: Algu em fer 4 centims??
SALUT i Kms

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

18 Oct 2009 21:21 #638 per Jorfer (Associat/da)

M'agradaria associam amb aquest m'agnific grup però no se com es fa....  :arf: Algu em fer 4 centims??
SALUT i Kms

A la plana principal de la pàgina tens un enllaç que explica com es fa. Està a la part superior esquerra a l'apartat de notícies

20 Oct 2009 17:46 #639 per crica (Visitant)
522.

29 Oct 2009 16:47 #640 per crica (Visitant)
526.
Arribarem a 550 a finals d'any?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats