Quants associats som?

Quants associats som?

13 Ago 2009 21:48 #561 per ERIC (Associat/da)
Bé, jo considero que una manera d´augmentar la cuota d´associats seria permetre als new members tenir la oportunitat de gaudir dels continguts de la web durant un periode de temps( un màxim d´una setmana) i despres no permetrels el excès a la web si no s´associen; crec que el preu es prou simbólic per a fer el pas; jo soc dels que considero que la web està prou bé i dona tot tipus d´informació i a més a més dona la opció de crear nous temes per part  dels propis associats, sens perjudici que sempre és pot millorar;  

Maneres d´augmentar la cuota d´abonats:

1- En les principals curses de la ciutat ( corte ingles, merce, sant silvestre) donar triptics de la associació. Segur que s´ha fet multitut de cops, però no fa cap nossa continuar fent-ho.

2/ Descopmtes més importants en les principals botigues del mon del running, fisios metges, pq almenys, la percepció que és té es que malgrat ser associat les difències en quan als descomptes apenes es noten respecte als no associats, ( almenys la meva) especialment en les botigues. I aquest si que es un punt que es susceptible de ser millorat.

- I la veritat poca cosa més, per a mi ja està bé el nombre d´associats que som i mentres ens podem mantenir economicament i arribem a final de mes i podem mantenir la web, doncs de conya; però es una intuicio que tinc , pero si els continguts de la web els restringim als new members transcorregut un periode de temps des del seu registre, la cuota d´abonats augmentarà. Per a mi, aquest seria el fet diferencial.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2009 22:35 #562 per bego (Visitant)
Vagi per endavant que jo estic molt contenta de ser membre de corredors.cat. Que va ser una decisió presa amb molta rapidesa després de mirar la web de corredors.cat però que ha valgut la pena. I que espero que sigui així durant molt de temps.

Dit això, us diré també que no m'agraden els clubs excloents sinó els oberts a tothom. M'agrada corredors.cat perquè permet que la gent participi, independentment de si estan associats o no. A mi m'és ben igual; jo tinc clar perquè estic associada i ho faré independentment de si els altres ho fan o no. Hi crec en el projecte però com un projecte obert.

Ho sento, perquè sé que estic criticant a alguns de vosaltres als que aprecio, però em "rechina" quan veig la insistència en fer notar als no associats que no ho són. Jo diria que no cal. Si no ets associat no pots beneficiar-te de tenir equipació (vull dir de poder comprar-la) igual que no pots apuntar-te a un grup d'entrenament i alguna cosa més. Però la resta, si us plau, que cadascú faci el que vulgui. Jo seguiré essent associada  :love:.

De fet, però una de les raons per les que em donaria de baixa de corredors.cat seria que fos obligatori ser-ho per participar. Llavors segur que em passaria "al lado oscuro"  ;).

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

13 Ago 2009 22:46 #563 per Debutante (Associat/da)

... Si no ets associat no pots beneficiar-te de tenir equipació (vull dir de poder comprar-la) igual que no pots apuntar-te a un grup d'entrenament i alguna cosa més. ...

Pero entonces que no se enfade nadie ni nos hagan quedar como los "malos" a los que simplemente les recordamos que esa ventaja es sólo para los asociados. Eso me duele cada vez que pasa.

13 Ago 2009 22:54 #564 per bego (Visitant)

... Si no ets associat no pots beneficiar-te de tenir equipació (vull dir de poder comprar-la) igual que no pots apuntar-te a un grup d'entrenament i alguna cosa més. ...

Pero entonces que no se enfade nadie ni nos hagan quedar como los "malos" a los que simplemente les recordamos que esa ventaja es sólo para los asociados. Eso me duele cada vez que pasa.

Mira, yo creo que en este tema se han juntado muchas cosas. Suelo no decir nada sobre el tema porque veo de todo (y muy a menudo de gente que aprecio, así que mejor, callada). He visto asociados haciendo el comentario de malas maneras (no hacía falta), y he visto a no asociados tomándoselo a mal (hombre, tampoco será eso, que los no asociados no son una especie a proteger...) cuando tampoco hacía falta.

Pienso que a la hora de informar que no pueden comprar la equipación o que no pueden apuntarse a grupos de entreno hay que simplemente informar. Y me temo que el tema está "calentito", tanto por un lado como por el otro y se interpreta la mayoría de veces mal y salen chispas.

Yo diría que quede claro, hay cosas que los no asociados no pueden hacer. Pero ya está. En los hilos y en los temas, participamos todos y todos tenemos (o creo que deberíamos tener) los mismos derechos. No?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

13 Ago 2009 23:06 #565 per Debutante (Associat/da)

També crec que les diferències entre associats i no associats deurien ser més grans. El tema de la Behobia, per exemple, crec que és un bon exemple de que està be que s’ofereixi a tothom, però pot ser seria bo que el no associat pagues un “suplement”. Aquesta política s’aplica, per exemple, al xip groc: qui no el té paga 1, 2 o 3€ més, no? Amb l’autocar de la Behobia jo ficaria que els no associats paguessin 5 o 10€ més.

Perdoneu el meu desconeixement, però un membre no associat pot, per exemple, aprofitar els autobusos per anar a la Behobia sense pagar un extra?
Ho trobo, si més no, curiós... No sé si això s'ha discutit en assamblea i s'ha quedat que sigui així. En altres associacions amb les que he col·laborat els no socis sempre havíen de pagar un "extra" simbòlic que el soci no ha de pagar, d'aquesta forma es continua mantenint l'activitat oberta a tothom que hi vulgui participar, i d'altra banda es fomenta "l'associacionisme". Entenc que si vull anar a la Behobia amb claca familiar (dona i fill) ells paguin un extra per no ser associats, i potser em surt més a compte assoiciar al nen i a la dona!!!

El caso de la Behobia es un caso peculiar. No lo organiza corredors.cat sino que lo hago yo a nivel particular buscando desinteresadamente un autocar para que todos podamos pasar un fin de semana de convivencia y haciendo lo que nos gusta: correr.

El primer año fuimos 25 personas aprox. El segundo 50. Este año somos más de 100 y hemos tenido ya que poner un cierto orden para ver cómo lo haciamos para ir todos en los 2 autocares que he conseguido. Así que las normas las pusimos entre todos y se discutió en el propio hilo, donde podía participar tanto asociados como no asociados. Al final se decidió que todo el mundo pagara de la misma manera pero que a la hora de asegurarse la plaza primero fuera para los asociados y acompañantes (pareja e hijos) y luego para el resto.

Ha habido un grupo de gente, como la gente de Sant Boi, que ha aceptado esta normativa sin crear ninguna polémica y es algo que me complace que así sea. Ya que para mi no es nada fácil el tener que decidir quien viene y quien no.

Luego siempre hay bajas de última hora y es posible que todos acaben viajando en los autocares, pero se decidió ordenar de esa forma y así se ha hecho.

Si te quieres apuntar, aún estás a tiempo. Eso sí, ya estarás al final de la cola. Pásate por el hilo y podrás ver todo lo que comento.

Pero insisto, este es un tema "especial" puesto que la responsabilidad de cómo se ha hecho es mia y no de la asociación.

Salu2 y kms!!

13 Ago 2009 23:19 #566 per Yuís (Visitant)
Ok, gracias por la aclaración... simplemente era curiosidad. Enhorabuena por conseguir organizar semejante movimiento de gente. Si el año que viene lo vuelves a organizar no dudes que estaré atento!!

"Cualquier destino, por largo y complicado que sea, consta en realidad de un solo momento: el momento en que el hombre sabe para siempre quién es"

13 Ago 2009 23:22 #567 per Debutante (Associat/da)
Al paso que vamos el año que viene, si seguimos duplicando año tras año, tendremos que llevar 4 autocares!!!

13 Ago 2009 23:23 #568 per Yuís (Visitant)

Al paso que vamos el año que viene, si seguimos duplicando año tras año, tendremos que llevar 4 autocares!!!

Quants més siguem més riurem!!!!

"Cualquier destino, por largo y complicado que sea, consta en realidad de un solo momento: el momento en que el hombre sabe para siempre quién es"

14 Ago 2009 00:05 #569 per CaX (Visitant)

Pero cansa, y mucho, el escribir en varios “fils” y parecer del todo invisible.  :yes:
Hay algunos “fils” abiertos que son “muy” cerrados. Es decir, puedes escribir, claro, pero no te hacen ni caso. Se utiliza un lenguaje propio, fulanito le contesta a menganito, este al otro y aquel al primero, pero el resto.....INVISIBLE.  :oops:

kalimero, esto pasa en la todos los foros.

En todos hay "vacas sagradas" y, como en la vida real, también hay siempre grupos más o menos cerrados, aunque eso no quiere decir que en un momento dado no vayan a aceptarte, claro.

Si lanzas una pregunta y nadie te contesta, insiste  :yes:, siempre y cuando te hayas asegurado de que no se haya respondido ya, sea en el mismo hilo o en otros.  :smile:

Supongo que todo esto ya lo sabrás pero por si acaso yo lo digo.  :biggrin:

Salutacions!
CaX

14 Ago 2009 08:34 #570 per Echevarria (Visitant)

En todos hay "vacas sagradas"
CaX

Yo diria mediaticos

14 Ago 2009 09:03 #571 per Jaume2t (Visitant)

Hola:
Pero cansa, y mucho, el escribir en varios “fils” y parecer del todo invisible.  :yes:
Hay algunos “fils” abiertos que son “muy” cerrados. Es decir, puedes escribir, claro, pero no te hacen ni caso. Se utiliza un lenguaje propio, fulanito le contesta a menganito, este al otro y aquel al primero, pero el resto.....INVISIBLE.  :oops:
Y que decir de organizar algo.... si no lo organiza el “grupo” oficial, pues..ni caso.  :whistle:
Aunque a lo mejor..o a lo peor, este “post” tampoco lo lee nadie.  :'( :'(

Subscibeixo gaire bé tot el què dius, de fet jo ja m'autodenomino "transparent", perquè una mica si què va per aqui el tarannà d'aquest foro.
Fa forces anys què pululo per aqui, de fet des què no existia i el seu avantpassat el "10 de mil", ens feia aquest mateix servei, fins què un bon dia en un lloc de "Sants", és va celebrar la 1ª reunió constitutiva del què ara disfrutem tants cents d'associats i foristes.
Crec què hi ha gent què acapara molt la atenció de la resta i participa molt activament potser de vegades massa, cadascú és com és, però aquest sentiment què tu tens, jo també l'he fet palès, no és un dialeg obert, és una conversa a dues/tres bandes en la majoria dels casos.
Perquè no probes d'organitzar algun entrenament, a poc què pugui compta amb mi, encara què estic a forces kms., sino ho fem nosaltres, els denominats "oficials" encara es fan més forts, i en certa manera els hi donem nosaltres la força.
Si més no fotarem una sesió técnica inmillorable.

Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

14 Ago 2009 09:11 #572 per curat (Associat/da)
Hola a tothom,

jo també soc de l'opinió que el fòrum ha de ser totalment obert, sense cap mena de restricció, doncs sinó perdríem la seva riquesa. Hi ha molta gent no associada que aporta MOLT al fòrum i no m'agradaria que això és perdés. Perdríem TOTS.

D'una altra banda, penso que els beneficis pels associats han de ser molt visibles, en la pàgina inicial i tots junts amb l'explicació de com associar-se.

També és cert que, de vegades, les restriccions per no associats han estat "mal digerides" per alguns. Però cadascú fa el que creu convenient i si no es vol associar doncs no pots tenir tots els seus avantatges.

Una altra cosa, darrerament no m'ha agradat la "beligerància" i agressivitat en alguns fils doncs no és el tarannà d'aquesta web. Els moderadors fan el que poden, però penso que tothom ens hem de moderar i pensar dues vegades abans d'escriure un post.

Per finalitzar, animar als companys que es consideren "invisibles" a seguir participant doncs la transparència es va perdent poc a poc. I tenen raó quan diuen que en alguns fils hi ha grups molt tancats (ja hem parlat moltes vegades d'aquest tema) però això és degut al creixement de la web i no es pot fer res més que insistir a que la participació en el fòrum sigui generalitzada i no sectoritzada a segons quins fils de grups d'entrenament.

Salutacions a tots i a veure si tot@s contribuïm a millorar la web, independentment de tenir més associats o no.

Siau

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

14 Ago 2009 09:30 #573 per Debutante (Associat/da)
Yo me considero uno de esos seres "mediáticos" a los que creo que os referís, pero... y qué tiene eso que ver?

En todos los grupos siempre hay quien hace más "ruido" y que por el motivo que sea es más conocido que otros. Mi caracter extrovertido hace que conozca a mucha gente y que mucha gente me conozca a mi. Me apasiona este deporte y me enorgullece poder pertenecer a las diferentes comisiones con las que colaboro. Y todo esto por el bien de corredors.cat. Pero.... y qué? Eso ya me hace ser un correcat "oficial" y al resto no? Creo que os equivocais si pensais eso y sois unos conformistas por pensar que a vosotros no se os hace caso. Quizá no sea por quién lo dice sino por lo que se dice o por el cómo se dice?

El hecho de ser "mediático" me ha hecho llevarme varios palos en la corta historia de corredors.cat por hacer cosas que no han gustado a todo el mundo.
En casa Alèxia rompe muchos más vasos y platos que yo. Quiere eso decir que ella es más torpe que yo? Pues no. Simplemente que trabaja más con ellos. Los rompe más quien más los toca.
Pues con esto igual. Yo estoy metido en muchos "fregaos" y por eso me llevo palos de vez en cuando. Pero lo asumo. Tengo la conciencia bien tranquila ya que hago todo lo que hago con la mejor de las intenciones y por el bien del colectivo. Quien no lo crea así.... se equivoca o no me conoce.

La verdad es que esos comentarios sobre que en el hilo hay gente con más "peso" que otra me han molestado. Acaso no pasa eso en cualquier reunión: en el trabajo, en la comunidad de propietarios, .... en cualquier parte!!!

Al inicio de corredors.cat debajo del nick en los hilos ponía el número de mensajes de cada uno. Se decidió quitar (en mi opinión acertadamente) para que todas las opiniones fueran tratadas igual y no le dieramos más importancia a una opinión de alguien con 1000 mensajes por encima de alguien recien llegado con solo 10. Debemos hacer ahora algo parecido y catalogar a la gente entre los que somos más o menos mediáticos?

Qué debemos hacer para solucionar esto? De verdad creeis que es un problema a solucionar y que esto hace que lleguen menos asociados?

Bueno, menudo rollo os he soltado. Como ya es habitual. :oops:

Salu2 y kms!!

14 Ago 2009 09:37 #574 per koldo (Visitant)
Doncs jo em considero part d'alguns "grups d'entrenament" que dieu "tancats", però suposo que és perquè no coneixeu a la gent, perquè justament és el contrari. Almenys en els que participo jo, tothom és benvingut, i si ben és cert que amb alguns es fan més conyes perque hi ha més confiança, només s'ha d'intervenir més per sentir-te més partícep del grup, i "t'acullen" encantats. Només heu de veure com es respon a la gent quan algú escriu el típic missatge de "perdoneu que em fiqui en aquest fil,....". Jo no veig malament que hi hagi aquests fils per entrenaments en grup, de tots els que hi ha jo escric en 2, i no pretenc que tots els dels altres skamots (maduixots,vallesà,sant boi,...) siguin amics meus, ni coneixer la seva terminologia interna, ni que em facin les conyes que es fan entre ells. Això sí, el dia que vulgui anar a entrenar amb ells, sé que em conviden encantats, i que si un dia escric al seu foro, i no ho deixo de fer, seré com un més, com si hagués escrit des del principi  :yes:

I el tema aquest de "mediàtics", "oficials",... Si voleu fem dues llistes. Llista dels més mediàtics, i llista dels que més coses organitzen desinteressadament perquè la resta en poguem gaudir. Òndia, si gairebé coincideixen!!!!

Llarga vida als mediàtics!!

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Ago 2009 09:58 #575 per curat (Associat/da)
koldo,

no és un problema que hi hagi fils de grups d'entrenament (en le seu moment jo en vaig iniciar un) el problema vé de que hi ha gent (no sé si dir molta) que pràcticament la seva intervenció en el fòrum es centra en aquests fils (evitaré dir tancats). Com deia abans, aquest tema s'ha debatut altres vegades. Fer les cròniques de qualsevol cursa i només penjar-la en el sub-fòrum i no en el fil de la cursa, etc.(cadascú és lliure de fer el que vulgui...)
Si et fixes, tú mateix has anomenat "i que si un dia escric al seu foro :whistle:

Que segueixi el debat!!!

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

14 Ago 2009 09:59 #576 per jolourds (Associat/da)
Hola,

Al respecte de la web, que veig que hi ha queixes en el sentit de que és molt millorable, estic d'acord... i crec que el 100x100 dels que hi som per aquí, inclosos els que la gestionen. De fet m'atreveixo a dir que ells, els que la gestionen, són els primers en creure i saber que és millorable. Per que són uns cracks i en sàben d'això.

Però el que ningú ha dit (i corregiu-me si m'equivoco, que ja es va explicar a l'assemblea), és que amb el format de "foro" poca maniobrabilitat n'hi ha. Per això només havia la possibilitat de migrar d'aquest format de "foro" a un altre de tipus "portal"... Això permetria dinamitzar els continguts no necessàriament "foreros"..., com ara seccions (notícies, plans d'entrenament, salut, calendaris, ofertes, etc, etc, etc). Mentre aquesta migració no es faci poc es pot fer, per que el format actual no ho permet,... si més d'una manera molt més dinàmica.

Crec que quan la nova web estigui en marxa, moltes de les queixes per l'estancament actual deixaran de tenir la seva raó de ser. Però és que ja es va darrera d'això! En aquest sentit jo demanaria paciència, doncs muntar la nova web no és ni fàcil, ni gratis.

Perdoneu els responsables de la part tecnològica per ficar-me a on no em demanen, però com que encara no he vist que ningú contesteu (les vacances..., suposo), doncs trobo just que s'expliqui que ara mateix és una limitació tècnica de la web que no pas de capacitat i voluntat de l'associació o de les persones que en gestionen la part tecnològica.

Aprofito a més a més per agrair a aquestes persones la seva desinteressada labor, per a mí molt valuosa, i  que també és de les que a vegades reben pals, doncs és difícil veure i saber tot el que s'ha de moure al darrera.

14 Ago 2009 10:07 #577 per koldo (Visitant)

Si et fixes, tú mateix has anomenat "i que si un dia escric al seu foro :whistle:

Tens raó Jordi, no està massa ben utilitzada la paraula "seu".  :great: Volia dir el fòrum on ells acostumen a escriure

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Ago 2009 10:08 #578 per amic (Associat/da)
Estimats corredors.
Cada persona participa del foro i de les seves activitats el que vol o pot. Sempre hi ha gent que li agrada mes que de altre. Es bo que hi hagi gent habitual que dona "marxeta" el temes.Tinc molt respecte i admiració de la gent que dedica part del seu temps lliure per promoure i organitzar activitats per els altres.Es gracies amb ells que existeixen associacions com "corredors.cat".
Jo no tinc la sort de coneixer a gran part del pastanagues pero tinc que dir que abans de associar-me vaig coincidir en un menjar despres de la mitja de Ripoll-2008 i el ambient va ser fantastic. Per la meva part intentaré participar mes i espero no ser un "mediatic" (es broma).
Salut i Km ! :great:

14 Ago 2009 10:10 #579 per Echevarria (Visitant)
Primeramente pido disculpas, si he molestado a alguien con mis comentarios, no era ni mucho menos mi intencion. Mis comentarios tampoco iban dirigidos a los diferentes grupos de entrenamiento, almenos en las pocas veces que he intervenido en ellos, no me he sentido excluido, me referia a los hilos comunes. Vuelvo a pedir disculpas, y eso que mi intencion era simplemente era de seguir con un sano debate, con el que yo pienso que es de uno de los verdaderos motivos de que los no asociados no se asocien.

14 Ago 2009 10:22 #580 per curat (Associat/da)

Tens raó Jordi, no està massa ben utilitzada la paraula "seu".  :great: Volia dir el fòrum on ells acostumen a escriure

De vegades el subconscient... 8) :smile:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats