Quants associats som?

Quants associats som?

12 Ago 2009 18:23 #501 per Micky (Visitant)

Micky estic d'acord amb tu i el que et diré tb va de bon rotllo.
t'imagines mantenir un foro d'aquest tipus sense l'aportació dels associats?? i de la gent que treballa gratuïtament perquè tots nosaltres podem escriure i buscar informació a corredors.cat ??
El que no es vulgui associar cap problema, si tu no ho ets, company, es igual, si conve tb et donaré un peto  :oh: :mdr:

uhmmmm!  Si es de tornillo... :love:
No se, ja se que no es pot ni comparar, pero a tall d'exemple, de tant en tant em passo per http://www.runnersforum.co.uk/ (hi ha vida mes enlla dels Pirineus) i hi participo sense mes.
Per suposat, en el cas de l'associacio, entenc que hi ha una serie d'activitats que van mes enlla dels foros; i aixo forma part del seu atractiu  :great:.

(9x)10K   - 42'57"  - Clot 2008
(1x)Mitja - 1:42:19 - Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Ago 2009 18:50 - 12 Ago 2009 18:52 #502 per Pucurull (Visitant)

Miquel, ets de l'opinió de restringir l'accés al fòrum només a aquells que s'associïn?

Vist el percentatge d'associats vs. usuaris registrats és per pensar-s'ho...

Kjb,

No, no dic això.

El que voldria és que un significatiu percentatge dels nous usuaris (i el que fa anys que participen sens associar-se), que gaudeixen dels avantatges de l'associació sense aportar res, s'associessin. Com una mostra de solidaritat amb tothom, i poder formar part del grup de referència que és i s'està convertint Corredors,cat. 

S'ha de trobar la manera de convèncer-los. La diferent proporció dels que es registren únicament i els que s'associen és molt gran.

S'ha de trobar. Especialment perquè com s'ha dit, 16 euros a l'any no fan cap mal a ningú. Fins i tot ni als jubilats.  :smile:

Pucu

12 Ago 2009 18:54 - 12 Ago 2009 18:55 #503 per Pucurull (Visitant)

No se, ja se que no es pot ni comparar, pero a tall d'exemple, de tant en tant em passo per http://www.runnersforum.co.uk/ (hi ha vida mes enlla dels Pirineus) i hi participo sense mes.

Home Micky. No en voldria saber d’altra.
Què tindrà que veure que no vulguis contribuir associant-te a Corredors.cat (una entitat catalana i amb una web en català), tot i participant-hi com és notori, amb el fet que ho facis en altres en anglès?

Per suposat, en el cas de l'associacio, entenc que hi ha una serie d'activitats que van mes enlla dels foros; i aixo forma part del seu atractiu  :great:.

Molt bé. Com també molt bé el que dius en l’anterior missatge. Però a mi m’agradaria saber, exactament, per què no t’associes, essent com ets un dels històrics?
:smile:

Pucu

12 Ago 2009 18:58 #504 per Kjb (Visitant)
Perdona Miquel, ho havia entès malament :oops:

12 Ago 2009 20:42 #505 per krlos (Associat/da)
Jo crec que el fet que hi hagi no associats que fan us del foro no ha de ser mai vist com un "aprofitament" per part d'aquests. Tots coneixem el cas d'un, de dos i de molts mes que sense ser socis, fan aportacions a diferents fils molt profitoses per la resta d'usuaris del foro.
Potser alguna vegada hi ha comentaris que un "associat" pot considerar que estan fora de lloc per part d'un "convidat" pero es un error veure-ho d'aquesta manera i jo crec que un gran percentatge dels socis d'aquesta associacio, van passar una temporada fent us del foro fins que a base d'anar coneixent el caliu que aqui es respira un bon dia van decidir passar per caixa.

Tambe hi ha gent que un bon dia no li va veure sentit a pagar 16 euros i es va esborrar, i no crec que haguem de demanar explicacions de perque es van esborrar; ho van fer per que van voler i no hi ha mes.

I ara, tornant a l'interesant subfil obert per en Crica, no crec que haguem de fer res de res. Ho dic de veritat. Aquesta associacio ha crescut molt i molt be i estic segur que continuara creixent, tot i que com es logic, a un ritme una mica mes lent ja que el boom inicial potser s'ha aturat.
Es mes, tampoc crec que haguem de creixer exponencialment fins que siguem 5000 socis. Potser llavors el nostre poble on gairebe tots ens coneixem (o com a minim ens coneixiem fa uns mesos, ara ja em costa mes reconeixer alguns companys) pasara a ser una ciutat on no et saludes ni amb el vei. Be, es la meva opinio

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

12 Ago 2009 20:46 #506 per XaviPapell (Associat/da)

uhmmmm!  Si es de tornillo... :love:

Quina sort que tens de saber i entendre l'anglès  8)

12 Ago 2009 20:57 #507 per (Visitant)
Jo a finals d´any deixaré d´estar associat. No renovaré la quota. Els motius es que no m´atrauen gaire els continguts, per molts fils que passes només veus barquetes i més barquetes. Penso que la web a part de ser un lloc on la gent diu coses, també podriem apendre a entrenar, a fer estiraments, a poder consultar exercicis per tonificar la musculació... No se fer-la més amena. Val a dir que la gent que si dedica fa una feina fantàstica, però penso que la web esta una mica parada.

En el fet d´estar o no associat, la meva opinió es que si això es una associació sense ànim de lucre, hauria de continuar així, si resulta que el manteniment de la web val diners, potser hauriem de canviar el nom de Associació pel de Societat Anònima o fer una mena de Cooperativa. Dic això ara que encara soc soci ( tot i que en el meu nick posa New Member). Es la meva opinió, sense ànim de crear polèmica.

12 Ago 2009 21:18 #508 per Jordi Sanz (Visitant)
Crec que seria millor preguntar als no associats quin es el motiu pel qual no s'associen, abans que preguntar als associats per que ho som-

Jo particularment em vaig associar en veure i coneixer que més que una associacio ereu una familia, amb uns grans valors  : solidaritat, amistat, treball en equip (nomes s'ha d'anar a les curses que organitzeu: SQV , Vacarisses, etc. i com compartiu les vostres experiencies)

Coneixent el perque no s'associen (si es que volen contestar-ho que segur que si), tindrem la resposta i segur que podrem millorar. I que consti en acta que a mi m' encanta com som!!! :love:

El tema samarreta estic d'acord amb vosaltres.  He enviat diferents MP amb en korfbaler per tal d'ajudar-lo per la 4.0 perque penso que es una feinada per una sola persona, tant fer les comandes, el seguiment , les entregues, etc. Pero realment es un tema dels que mes agrada (jo no tinc encara  :grrrrrr: ) i s'hauria d'avançar

Salutacions
Jordi

12 Ago 2009 21:44 #509 per danistal (Associat/da)

Jo a finals d´any deixaré d´estar associat. No renovaré la quota. Els motius es que no m´atrauen gaire els continguts, per molts fils que passes només veus barquetes i més barquetes. Penso que la web a part de ser un lloc on la gent diu coses, també podriem apendre a entrenar, a fer estiraments, a poder consultar exercicis per tonificar la musculació... No se fer-la més amena. Val a dir que la gent que si dedica fa una feina fantàstica, però penso que la web esta una mica parada.

vaigfentkm trobo que no és just el que dius sobre que no s'han fet coses, en dos anys i mig que recordi només de memòria s'ha fet:

- 2007: Repte de Marató amb Maria José Pueyo
- 2008: Repte de Marató amb Maria José Pueyo
- 2008: Clínic sobre Nutrició, Medicina xinesa i Acupuntura
- 2008: Repte de Marató amb Abel Antón (incloent clínics sobre estiraments)
- 2008: Servei personalitzat d'entrenador (encara vigent)
- 2009: Repte de triatló
- 2009: Repte de Marató amb Fabián Roncero
- 2009: Taula rodona Mitja de Gavà amb atletes d'èlit, metges esportius i entrenadors nacionals
- 2009: Clínic sobre Quiropràctica

I probablement alguna activitat més que me n'oblido.
Que es podrien haver fet més coses, doncs segur que sí, però fem el que podem treient temps d'on no el tenim de les nostres ocupacions diàries. Dedueixo pel teu missatge que no has participat en cap d'aquests esdeveniments i pel que dius crec que tampoc t'has assabentat al seu moment, si és així és errada nostra per no saber fer-ho arribar a tothom.
Et convido que t'uneixis al següent repte o clínic per què vegis i comprovis que es fan coses i l'associació està viva :yes: 

Salutacions ;)

12 Ago 2009 22:40 - 12 Ago 2009 22:44 #510 per (Visitant)

vaigfentkm trobo que no és just el que dius sobre que no s'han fet coses, en dos anys i mig que recordi només de memòria s'ha fet:

- 2007: Repte de Marató amb Maria José Pueyo
- 2008: Repte de Marató amb Maria José Pueyo
- 2008: Clínic sobre Nutrició, Medicina xinesa i Acupuntura
- 2008: Repte de Marató amb Abel Antón (incloent clínics sobre estiraments)
- 2008: Servei personalitzat d'entrenador (encara vigent)
- 2009: Repte de triatló
- 2009: Repte de Marató amb Fabián Roncero
- 2009: Taula rodona Mitja de Gavà amb atletes d'èlit, metges esportius i entrenadors nacionals
- 2009: Clínic sobre Quiropràctica

I probablement alguna activitat més que me n'oblido.
Que es podrien haver fet més coses, doncs segur que sí, però fem el que podem treient temps d'on no el tenim de les nostres ocupacions diàries. Dedueixo pel teu missatge que no has participat en cap d'aquests esdeveniments i pel que dius crec que tampoc t'has assabentat al seu moment, si és així és errada nostra per no saber fer-ho arribar a tothom.
Et convido que t'uneixis al següent repte o clínic per què vegis i comprovis que es fan coses i l'associació està viva :yes: 

Salutacions ;)

La associació esta viva (naturalment), però a nivell de web esta adormida. Repeteixo que la gent que tira això endavant excel.lent el treball que realitzen i es admirable. Si pogués segurament aniria a més xerrades, clinics i demés, però amb tres fills i sent de fora de Barcelona m´es bastant complicat. De cada 10 actes que feu 8 son a Barcelona i rodalies, els que som de fora de l´area metropolitana quedem una mica desplaçats per acudir aquests actes. També entenc que aquests actes es celebrin a la zona metropolitana ja que es on es concentra el major nombre d´associats.

13 Ago 2009 00:29 - 13 Ago 2009 00:36 #511 per Pucurull (Visitant)

vaigfentkm,

Ets molt lliure d’esborrar-te de l’associació, però crec que la teva apreciació, segurament perquè fa pocs dies que estàs associat, no és del tot correcta. Fins i tot diria que és injusta.

A banda del que et diu en danistal, s’ha d’afegir  la col•laboració que dóna Corredors.cat a diferents curses a Catalunya, en alguns casos portant tota l’organització.

I també, tot i que s'han de millorar moltes coses de la web, i potser tens raó en que proliferen massa fils amb barquetes, cal tenir en compte la dedicació d’alguns membres per tractar de mantenir viu el fòrum d’una web d’atletisme en català.

No hi ha indicacions per aprendre a entrenar com dius, ni explicacions de com fer estiraments o exercicis per muscular. Es cert. Però es que d’això a internet n’està ple. Tinc temps per fer-ho i et puc dir que en segueixo i en conec un munt. Al nostre fòrum, en canvi, et podrà agradar o no, però hi ha possibilitat de comunicar-se, amb tot l’abast que té la paraula. Només cal veure els grups que es creen per entrenar-se i per fer sortides conjuntes. La nostra no és una web tècnica; és un lloc de trobada.

Deixa'm dir-te, per acabar, que a poc que un associat vulgui integrar-se, troba en l’associació un recolzament i una companyonia -visible no únicament en el fòrum sinó molt especialment en qualsevol cursa- que un, que ja té uns quants anys per poder explicar experiències, no ho ha vist en gaires entitats.

Pucu

13 Ago 2009 01:07 #512 per (Visitant)
Pucurull

Fa uns 9 mesos que soc associat i, desde el principi de corredors.cat em mirava la web però mai em dedicava a escriure. I si miro més enllà encara recordo les vegades que havia mirat la web 10de1000 (encara recordo la última vegada quan vaig llegir que la web tancava). Ho he dit per activa i per passiva que la feina que fan la gent Correcat es lloable i em trec el barret.

Però per mantenir viva la flama de la web s´ha d´oferir alguna cosa més que comentaris en català, barquetes, on dinar, entrenar aqui, entrenar allà... tot això esta molt bé pero penso que s´ha de donar un pas més i estic segur que la gent que mou els fils de la web, està treballant per millorar-la.

Evidentment a Internet esta ple de pàgines que parlen com entrenar, com estirar...però crec que una persona que entri nova (sigui associada o no) podria tenir aquesta informació més a l´abast i poder consultar-ho aquí a la web en català i sense haver d´anar a webs castellanes o extrangeres. A Internet també hi ha molts xats per conèixer gent i no pagues. Penso que la web a part de comunicar-te amb companys hauria de ser una mica més tècnica i tocar altres temes i no només el del diàleg ( que esta molt bé).

Si ha un estancament d´associats potser hauriem de ser una mica autocrítics i, ser capaços d´analitzar que esta passant. Com diu el tòpic: " No deixem que això mori d´èxit".

Es la meva opinió, possiblement estigui equivocat, però es el que penso.

13 Ago 2009 01:09 #513 per Zenon (Visitant)
vaigfentkm, creo que eres bastante injusto en tu comentario, no se puede pedir a los demás lo que uno no ha hecho.

En la asamblea general,a las cuales parece que no has asistido, se pide que se asista y que cada uno participe y colabore con sus propuestas.

Mi comentario quiere ser constructivo pero sin paños calientes, haces bien si te quieres borrar porque no encuentras lo que buscabas pero no estoy de acuerdo contigo en tus comentarios.

Cuando se hacen las barquetas, con esto se hace grupo y cuando nos encontramos en las cursas se hace "caliu" y eso también es importante. La página también se usa para hacer grupos de entreno, donde nos intercambiamos experiencias. Hay grupos de entreno con entrenadores donde se habla de los temas que tú echas en falta. Se organizan muchísimas actividades donde se da la oportunidad a los asociados a colaborar. Hay muchos hilos donde se tratan temas serios donde se puedo colaborar igualmente...

No intento decir que no te vayas, respeto tu decisión, como no podía ser de otra forma, pero los que formamos parte de la asociación, además estamos muy orgullosos de pertenecer a ella y aportar lo poco que podemos para hacerla más amena, queremos que siga.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

13 Ago 2009 07:30 #514 per Rivendel (Visitant)
trobo que  les aportacions de vaigfentkm son si mes no per reflexionar, tot i que s'han fet i es fan moltes coses i molt bones a l'associació, i en continuo avanç e innovació gracies a tots el que hi colaboren desinteresadament.
però potser si que hem de pensar en ampliar continguts diferents per captar altres interessos d'altre gent i així ampliar l'horitzó de socis.

En aquest mateix fil es deia que hauriem de preguntar quina es la opinio dels que no son socis o dels que ho deixarán de ser i ens l'han donat, segur que la seva intenció no es menysprear el que s'ha fet i el que es fa,sino donar pistes de com avançar, 

Evidentment l'esprit de "caliu" , trobades, barquetes, entrenos etc, es la la base i els pilars de tot  això, pero segur que es pot "endreçar" i fer mes atractiu a mes gent, els entrenos, consells, grupsd, ofertes, plans etc, desde l'estructura d'una nova web, que organitzi els continguts.
Tindrem en compte això a la novaweb

vaigfentkm, veig qque ja no ets associat?  :whip:  :mdr:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

13 Ago 2009 08:28 #515 per Pucurull (Visitant)

trobo que  les aportacions de vaigfentkm son si mes no per reflexionar, tot i que s'han fet i es fan moltes coses i molt bones a l'associació, i en continuo avanç e innovació gracies a tots el que hi colaboren desinteresadament.
però potser si que hem de pensar en ampliar continguts diferents per captar altres interessos d'altre gent i així ampliar l'horitzó de socis.

En aquest mateix fil es deia que hauriem de preguntar quina es la opinio dels que no son socis o dels que ho deixarán de ser i ens l'han donat, segur que la seva intenció no es menysprear el que s'ha fet i el que es fa,sino donar pistes de com avançar, 

Evidentment l'esprit de "caliu" , trobades, barquetes, entrenos etc, es la la base i els pilars de tot  això, pero segur que es pot "endreçar" i fer mes atractiu a mes gent, els entrenos, consells, grupsd, ofertes, plans etc, desde l'estructura d'una nova web, que organitzi els continguts.
Tindrem en compte això a la novaweb

vaigfentkm, veig qque ja no ets associat?  :whip:  :mdr:

Rivendel,

Tampoc és qüestió de rasgarnos las vestiduras.

A mi em treu de polleguera que no es reconeguin els esforços i l’altruisme de la gent a la que estimo, i que està fent mil coses per l'associació. Francament. Amb crítiques no se’ls ajuda gens, i algun dia ho engegaran tot a rodar.

Saps el més fotut de tot? Que al final, els que es donen de baixa -com els que no s'associen-, tenen quasi exactament els mateixos avantatges que els associats. Aquest és el problema.

Pucu

13 Ago 2009 08:54 #516 per quimg (Associat/da)
Sigui injust o no, jo crec que no, en vaigfentkm es donarà de baixa, aixó és el que ha de fer pensar. Li podeu dir que l'associació fa moltes coses, però no el que ell busca i per tant es donarà de baixa, ben fet que fa. Si volem més associats de res serveix convencer ningú que les barquetes fan caliu, l'unic que serveix és donar-los el que busquen. O sigui, totalment d'acord amb el primer paragraf de la rivendel.
Jo no em donaré de baixa, però també hi ha coses que no m'interessen (croniques que comencen amb l'hora a la que sona el despertador) que si van a més potser em pensaria el renovar la cuota. I si d'altres que m'interessen (opinions i informacions breus sobre curses) van a menys, doncs el mateix.

13 Ago 2009 09:09 #517 per Debutante (Associat/da)
He oido que hablábais de un tal "caliu", así que por alusiones.... :he:

Una de los factores que nos hace fuertes es la sensación de grupo. Eso se consigue con equipaciones (la tenemos y somos la envidia de mucha gente), con actos como comidas post-cursa, entrenos presenciales en grupo, momento foto previa a la cursa, crónicas que empiezan cuando suena el despertador o incluso mucho antes, diferentes "barquetes" de ritmo,....
Sinceramente, creo que ese es nuestro punto fuerte y así creo que se nos ve desde fuera por comentarios que me ha hecho infinidad de gente desde fuera (de los cuales muchos ya están dentro).

Para colmo organizamos clinics y retos (la lista de Danistal es importante) y hasta cursas (SQV, Vacarisses, Canotnigrós y 24h) y servicio de liebres oficiales (Gavà y Montornés como mínimo).

Yo creo que siempre podemos mejorar pero este tema lo tenemos cubierto.

Ahora bien parece que nuestro punto débil es que los contenidos de la web no son del agrado de todo el mundo.
Sobre este tema, recordad que tenemos cerca (eso espero) la nueva web, con nuevo diseño y nuevas categorías.
Pero además, en el foro, los contenidos que aparecen son los que nosotros queremos que aparezcan.
Si alguien quiere información más técnica (como estirar, como mejorar la musculatura, como atarse los cordones, lo que sea...) puede abrir un hilo y seguro que aparecen respuestas.
No debemos valorar lo que hay y protestar por lo que no hay, cuando está en nuestra mano hacer que aparezca.
Si os interesa algún tema, abridlo!!!

Al igual que no debemos preocuparnos por "cazar" nuevos asociados, tampoco debemos preocuparnos porque algunos de ellos dejen de serlo. Yo creo que la nueva web será un empujón importante en la historia de la asociación, pero creo que lo que nunca nos puede faltar es el nivel de compañerismo, solidaridad, amistad y orgullo por pertenecer a NUESTRA QUERIDA ASOCIACION. :love: :love: :love:

Fdo.: Sr. Caliu.

13 Ago 2009 09:14 - 13 Ago 2009 09:17 #518 per Rivendel (Visitant)
Miquel, no tinguis cap dubte que es valora i molt la feina que cadasqu fa per l'associació, no existiria sense aquestes colaboracions desinteresades , i així espero que se m'hagi interpretat.
Pero saber el perque la gent es dona de baixa pot ajudar a millorar, sempre que la seva opinio sigui respectuosa i de critica constructiva esclar.
La reflexió que fas al final, el debat que els que es donen de baixa i els que no s'associen tenen les mateixes avantatges es força interesant.  :great: i estaria be que es continues el debat de perqué aquesta sensació i que fer per que no sigui així, sense tancar la porta a nous visitants als que fossim capaços de transmetre en un plaç breu les avantatges que tindrien si es fessin associats.

Es molt positiu tenir "inputs" saber en quina direcció avánçar, que volen els associtas i que voldrien els potencials associats
Per posar un exemple, localitzar de manera fàcil les descripcións dels kms de la marató que ens fas, ara seria dificil de trobar; localitzar en un bon calendari les ´descripcions de curses, com diu el quimig, els grups, els plans, els clínics, les ofertes, destacar de manera principal les avantatges dels associats  i que aquestes siguin atractives.
Les curses que organitza correctas, com encarregar l'equipació...en fí, endreçar i enriquir
Debutante crec que ho apuntas prou bé, organitzar i apropar molta d ela informació interessant que es desparrama pels fils, pot ser un punt clau  :great:

A mi m'agradaria que aquí  afloresin les opinions , visions i aportacions de lo bó que ja es fa i de lo bo que es pot fer.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

13 Ago 2009 09:26 #519 per Zenon (Visitant)
Muy interesante todo el debate abierto y las opinions que se exponen. Cada uno ha de decir lo que quisiere de la web y es importante para abrir nuevos atractivos pero no se puede hacer comentario como menospreciando lo, que yo creo, que es uno de los puntos fuertes de la página.

Creo que tiene mucha razón Pucurull cuando dice:

"Saps el més fotut de tot? Que al final, els que es donen de baixa -com els que no s'associen-, tenen quasi exactament els mateixos avantatges que els associats. Aquest és el problema."

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

13 Ago 2009 09:30 #520 per quimg (Associat/da)
Debutante, todo lo que dices esta muy bien, pero tienes que entender que a otros puede no interesarnos. Yo no voy a las fotos pre-cursa, ni a las comidas post, ni clinics ni retos, sinceramente no me interesan. A lo mejor  soy un tio raro que no deberia estar en una associación como esta, pero es que yo tambien estoy muy orgulloso de pertenecer a la asociación, y más ahora que tengo la equipación, però por otros motivos que nada tiene que ver con el caliu. Ya hace 2 años que cuando acabo la cursa de Sant Quirze me acerco a darte las grcias por tu trabajo. Tu no sabes quien soy, pero para mi eres un tio de la associación que hace un gran trabajo ese dia, y eso tambien me hace sentir orgulloso de pertenecer a ella, pero sigue sin apetecerme el dinar post cursa, lo sieno.

Si us plau, accepteu que no a tots ens agrada el mateix, tan senzill com això.
Pucurull, tot el respecte i agraiment pels que porten la web, només faltaria.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats