Quants associats som?

Quants associats som?

12 Ago 2009 09:12 #481 per Echevarria (Visitant)

I la possibilitat d'una equipacio d'entrenament o d'una samarreta per anar a la feina??

O un tanga que al la "tirilla" de darrere posi Corredors.cat  :mdr:

Tu mateix pero si me'l poso jo pot ser el final de l'associacio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Ago 2009 09:20 #482 per llança (Associat/da)
Podem posar també unes mans que surtin del cul demanant auxili  :he:

12 Ago 2009 09:38 #483 per Debutante (Associat/da)
Yo creo que se debería estudiar con más calma si lo vemos necesario.

¿Desde cuándo no se asocia nadie? ¿Cuándo se ha registrado cada uno? Tras la llegada de las equipaciones? Del mono de triatlón? Tras la celebración de cursas propias como Sant Quirze o Vacarisses? Igual la organización de las 24 horas pueda ayudar a conseguir nuevos asociados?

No es fácil seguir creciendo. Pero creo que lo estamos haciendo bastante bien. :great:

12 Ago 2009 09:53 #484 per Yuís (Visitant)
La millor promoció es fa a les curses... No farà ni un mes que vaig fer la meva primera cursa a la Floresta... allà vaig veure un munt de samarretes taronges (i no em refereixo a les que regalava la organització  :winktongue:) amb el lema corredors.cat (amb un disseny prou atraient) Així que només arribar a casa vaig anar directe a l'ordinador per cercar que coi era això de corredors.cat... i la veritat es que vaig veure que era quelcom amb "història" i a la vegada una innovadora idea. Vaig començar a entrar als forums, a apuntar-me curses del calendari, a llegir sobre els meus mals (ja m'he diagnosticat una periostitis tibial i condromalàcia rotuliana  :rofl:). Finalment el 3 d'agost vaig decidir que m'havia d'associar, i des d'ahir sòc oficialment ASSOCIAT  :yipi:
Ara ja em podré inscriure a les curses amb els colors de corredors.cat, de fet havia retrassat la inscripció a la marató de Donosti per poder-m'hi inscriure com a correcat  :oops:
Una forta abraçada a tots i espero ser d'utilitat per a l'associació. Gràcies.

"Cualquier destino, por largo y complicado que sea, consta en realidad de un solo momento: el momento en que el hombre sabe para siempre quién es"

12 Ago 2009 09:54 #485 per koldo (Visitant)

¿Desde cuándo no se asocia nadie? ¿Cuándo se ha registrado cada uno? Tras la llegada de las equipaciones? Del mono de triatlón? Tras la celebración de cursas propias como Sant Quirze o Vacarisses? Igual la organización de las 24 horas pueda ayudar a conseguir nuevos asociados?

No es fácil seguir creciendo. Pero creo que lo estamos haciendo bastante bien. :great:

Me parece muy buena idea Debu. Creo que habría que abrir un hilo tipo encuesta preguntando los motivos por los que te asociaste, y como conoció cada uno la asociacion y enviar un MP a todos los socios para que lo contestemos, así tendremos idea de por donde atacar más.

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

12 Ago 2009 09:58 #486 per meep (Associat/da)

La millor promoció es fa a les curses... No farà ni un mes que vaig fer la meva primera cursa a la Floresta... allà vaig veure un munt de samarretes taronges (i no em refereixo a les que regalava la organització  :winktongue:) amb el lema corredors.cat (amb un disseny prou atraient) Així que només arribar a casa vaig anar directe a l'ordinador per cercar que coi era això de corredors.cat... i la veritat es que vaig veure que era quelcom amb "història" i a la vegada una innovadora idea. Vaig començar a entrar als forums, a apuntar-me curses del calendari, a llegir sobre els meus mals (ja m'he diagnosticat una periostitis tibial i condromalàcia rotuliana  :rofl:). Finalment el 3 d'agost vaig decidir que m'havia d'associar, i des d'ahir sòc oficialment ASSOCIAT  :yipi:
Ara ja em podré inscriure a les curses amb els colors de corredors.cat, de fet havia retrassat la inscripció a la marató de Donosti per poder-m'hi inscriure com a correcat  :oops:
Una forta abraçada a tots i espero ser d'utilitat per a l'associació. Gràcies.

Enhorabona Llíscat!
No m'extranya que ens veiessis a La Floresta, amb la que vam liar!
Recupera't aviat!

12 Ago 2009 10:39 #487 per Echevarria (Visitant)
Yo por ejemplo conoci Corredors.cat de la manera mas tonta posible, buscaba en el google planes para empezar a correr y mira me salio en unos de los resultados.
Creo que toda promocion para una asociacion pasa por la publicidad por eso he comentado lo de las camisetas, pero tambien a lo mejor alguna seccion abierta de planes de entrenamiento estilo foroatletismo o elatleta, creo que podria hacer que mas gente entrara en la web y a la larga se asociaran

12 Ago 2009 13:50 - 12 Ago 2009 14:33 #488 per Pucurull (Visitant)

488.
La cosa s'ha estancat. Pot ser hem tocat sostre?
Llanço des d'aquí una crida a promocionar l'associació. Idees?

Jo faria celebrar una missa amb un prec a tots els sants del Santoral per demanar que els que figuren com a membres no associats -alguns des de fa anys- s’associessin d’una punyetera vegada.

Des de fa temps, tinc una vertadera fixació en contemplar que entri tanta gent a la web sense cap mena de contribució, i participi en el fòrum –en molts casos demanant consells o ajuda, o pontificant en determinats temes, i en alguns altres fins i tot provocant friccions-  i el manteniment de la web i les activitats de Corredors.cat, de les quals en gaudeix tothom, les costegem només uns quants: un 12% del total dels usuaris.

No és infreqüent llegir missatges de no associats que, com el d’avui mateix en el fil “Servei d’entrenadors de Corredors.cat” demanen coses com aquestes: -“ Hola amics ! M'agradaria participar del servei d'entrenadors. Què haig de fer?...”

Si no n’hi ha prou amb pregaries o misses, quan intervenen en un fil podríem fer-los-hi la pregunta “...¿I tu per què no t’associes, company?”. A veure què passa.

Potser s’adonarien que en fer-se associat l’autoritza, si més no moralment, a intervenir amb més llibertat, i per descomptat, el converteix amb membre solidari.

Pucu 

12 Ago 2009 15:05 #489 per crica (Visitant)

Una de les pregutnes més habituals als correus que rebo de gent que demana informació sobre nosaltres és per la samarreta. Tal com diu el lliscat, és molt atractiva. Penso que fent 3 comandes anyals es pot acoseguir un increment important.
A les curses pròpies també es fa una molt bona promoció.

Ara el ritme d'associacions ja no és el que era, però es notava quan hi havia una cursa important (presència de samarretes) o quan es proposava un repte atractiu (marató BCN amb Abel Anton, els MJP, etz.).
Després de les 24 hores va haver una altra petita onada d'associacions. Pot ser va coincidir amb el nou any, i la gent sols pensava que si s'associava el 20 de desembre li tornaria a tocar pagar el 1 de gener...

De tota manera, val més qualitat que quantitat? O, pot ser, les dues coses a l'hora?

Seguim conversant?

12 Ago 2009 15:11 #490 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Som el que som som els millors :party: :love: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

12 Ago 2009 15:26 #491 per Xavier (Associat/da)

488.
La cosa s'ha estancat. Pot ser hem tocat sostre?
Llanço des d'aquí una crida a promocionar l'associació. Idees?

Potser el dia que tinguem la nova web........ si més no, crec que ajudaria.

Salut 8)

12 Ago 2009 15:29 #492 per Debutante (Associat/da)
Totalmente de acuerdo!!!! :yes:

12 Ago 2009 16:23 #493 per Yuís (Visitant)
Sembla que els associats provenen bàsicament de 2-3 ambients:
1. Gent que troba el fòrum a partir de cercadors webs.
2. Gent que es troba amb un exércit de samarretes taronges a les curses.
3. El boca-a-boca... de gent que prèviament a trobat la web per 1 o 2.
Parlo pel meu cas (que suposo que deu ser majoritari): inicialment la persona que ha trobat la web per 1, 2 o 3 s'inscriurà com a Member per tal de tafanejar uns dies i veure que em pot oferir corredors.cat. Potser probarà de deixar algun post al foro (i aquí es on estic totalment d'acord amb en Pucurull: S'ha de convidar a aquesta gent a associar-se, 16€/anys, fàcil).
Per tal de fomentar la opció 1, suposo que la nova web ajudarà força. Una opció seria tenir plans d'entrenaments com pot tenir runners.es, elatleta, etc... segur que favoreix la expansió via cercadors.
En quant a la opció 2, i després de tafanejar els diferents fils durant el mes de membre no associat que vaig estar fent d'espia, em vaig dur una petita decepció en veure que el tema samarreta costa d'aconseguir... Pagar 8-16€ i no tenir la opció d'aconseguir samarreta fins quan?.. Així totalment d'acord amb crica "Penso que fent 3 comandes anyals es pot acoseguir un increment important."
Jo he posat el meu petit granet de sorra posant l'enllaç de corredor.cat al meu més que humilde blog.
Ànims i força.

"Cualquier destino, por largo y complicado que sea, consta en realidad de un solo momento: el momento en que el hombre sabe para siempre quién es"

12 Ago 2009 16:36 #494 per dekard (Associat/da)
Pot ser una campanya a les curses tal com:

"Pots ser soci pel preu d'un café al mes" (1,33 €/mes)  :sarcastic:

O quan es facin els tríptics de les curses organitzades per la nostra associació, incloure una frase semblant al final, dins de la promoció de l'associació.

Només és una proposta més  :oops:

12 Ago 2009 17:16 #495 per Kjb (Visitant)
El meu cas i més d'un dels que conec és que vaig descobrir CoRReDoRS.CaT a les curses, sobta veure moltes samarretes pastanaga i a més amb nick i tot, cosa que facilita poder després personalitzar en els posteriors posts al fòrum.

Per exemple, dos dels nous associats dels darrers mesos són dos nois que a la cursa de Santa Perpètua se'ns van afegir a la Núria1 (sense samarreta però demanant ja una nova comanda) i a mi mateix. Hores després de la cursa tots dos companys (JaviC i Undiano) van deixar un post al fil de la cursa donant el meu nick com a referència...i amb un parell de posts (sense massa feina) "vaig aconseguir" (més ben dit, els vaig donar l'empenta final) que s'associèssin.

Ara em trobo que cada cop que els veig em preguntin per quan la nova comanda, oi Undiano?

"Pots ser soci pel preu d'un café al mes" (1,33 €/mes)

Crec que una del tipus...

"Vols sortir a les fotos de les curses? Associat!" :rofl:

Des de fa temps, tinc una vertadera fixació en contemplar que entri tanta gent a la web sense cap mena de contribució(...) i el manteniment de la web i les activitats de Corredors.cat, de les quals en gaudeix tothom, les costegem només uns quants: un 12% del total dels usuaris.

Miquel, ets de l'opinió de restringir l'accés al fòrum només a aquells que s'associïn?

Vist el percentatge d'associats vs. usuaris registrats és per pensar-s'ho...

Parlant d'això darrer, un dels trets més representatius del fòrum és que cada cursa té un fil, i en gairebé totes les curses alguna persona de l'organització escriu en el fil. Nosaltres ens beneficíem d'aquest fet, però aquests organitzadors també en treuen profit, si la gent parla bé de la cursa més gent s'inscriurà, la gent dóna la seva opinió, ja sigui de les coses ben fetes com de les que han de millorar-se...

Potser seria convenient que els organitzadors de les curses s'associèssin, en treuen força profit :whistle: Ja n'hi ha d'associats, però no hi són tots!

Una opció seria tenir plans d'entrenaments com pot tenir runners.es, elatleta, etc... segur que favoreix la expansió via cercadors.

Si en el fil de les sèries...millor que els vagin a buscar a aquestes altres webs.

12 Ago 2009 17:22 #496 per koldo (Visitant)

Miquel, ets de l'opinió de restringir l'accés al fòrum només a aquells que s'associïn?

Vist el percentatge d'associats vs. usuaris registrats és per pensar-s'ho...

Jo penso que haurien de poder llegir, però no escriure. O com a mínim, no poder obrir fils, o limitar 1 missatge a la setmana o alguna cosa. I hi ha moltíssims usuaris que fa més de mig any que ni entren al fórum. Crec que se'ls hauria de donar de baixa, perquè ara mateix el número d'usuaris no és real, vull dir, la gent que l'utilitza no és qui està registrada ni molt menys

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

12 Ago 2009 17:30 #497 per Raimon (Associat/da)
 Potser jo sóc l'altra cara de la moneda. Penso que és bo que la gent s'associi. Jo ho estic des de el principi. Però també penso que no cal amoinar-se gaire per a aconseguirho. No cal anar "a la caza" de l'associat. No cal preocupar-se. Som molts i encara serem més. Però tampoc és aixó un objectiu en si mateix. L'important és fer les coses be. Aquest és un punt de trobada d'associats i de no associats. Els associats tenim alguns privilegis, i és normal; tot i que en el meu cas, no ho soc per aixó, sinò com una manera de recolçar una iniciativa i un lloc d'intercanvi i acollida, i poder potenciar un grup que fa activitats molt interesants, que m'interesen, i que són molt fructiferes. Fonamentalment, però, el foro és, i pot continuar sent, un punt de trobada, entre associats i no associats.

12 Ago 2009 17:50 #498 per Kjb (Visitant)
crica, tens la dada de quants associats no tenen equipació?

No sé si pels pagaments pel TPV ho pots esbrinar. Almenys els/les nous/noves associats/des després de la darrera comanda sí que deuen estar comptabilitzats.

Jo en conec a 3 que no la tenen, són 3 samarretes pastanagues més en una cursa, més visibilitat, publicitat en potència.

Últimament he vist en algunes curses l'stand d'una web (no farem publicitat gratuïta) on es pot anar emmagatzemant les dades dels entrenaments i de les curses... No és tant complicat fer alguna cosa semblant dins de la nostra web, implica alguns canvis (reduïnt les llistes seria menys costós :whistle:) però seria un afegit crec que prou interessant. Si algú ha visitat la meva web (no vull fer propaganda gratuïta, quedi clar :oops:) ho pot veure en marxa, i com som tan amants dels rankings no caldria anar afegint-los manualment ni replicant llistat per tot arreu.

crica, no demanaves suggerències? :rofl:

12 Ago 2009 17:51 #499 per Micky (Visitant)
(Amb permis...)  I amb la sana intencio de fer la familia correcat el mes amplia possible...

Observo que aquest fil el llegeixen associats i no associats.  I alguns comentaris respecte a no associats poden interpretar-se com que som directament uns "aprofitats" del sistema.  Be no entrare en els motius pels quals alguns som o no som associats (aixo es recurrent, nomes cal rellegir el fil).  Nomes reflexiono en el fet de que, a Internet, en el mon dels foros, molta gent interactua de forma gratuita; s'intercanvia consells i fa peticions:  es d'allo mes normal.  I la seva aportacio es considera positiva, doncs enriqueixen els fils.  Us podeu imaginar el funcionament dels foros amb nomes l'aportacio de la gent que esta realment associada?  Realment podria creixer l'associacio i els seus objectius?

Sorry per rotllo, pero ho faig amb la mes bona intencio...

(9x)10K   - 42'57"  - Clot 2008
(1x)Mitja - 1:42:19 - Barcelona 2008

12 Ago 2009 18:08 #500 per XaviPapell (Associat/da)
Micky estic d'acord amb tu i el que et diré tb va de bon rotllo.
t'imagines mantenir un foro d'aquest tipus sense l'aportació dels associats?? i de la gent que treballa gratuïtament perquè tots nosaltres podem escriure i buscar informació a corredors.cat ??
El que no es vulgui associar cap problema, si tu no ho ets, company, es igual, si conve tb et donaré un peto  :oh: :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats