Quants associats som?

Quants associats som?

04 Abr 2009 17:45 #441 per crica (Visitant)
Com a complement al missatge anterior, us vull demanar que si modifiqueu el vostre nick, m'ho feu saber, ja que haig de tenir la base de dades el més acurada possible.
Pot ser us sembli una tonteria, però no ho és. Penseu que la la informació m'es important de la nostra base de dades és el nick.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:08 #442 per XaviPapell (Associat/da)

A falta de rebre algun possible impagat ja hem clos el procès de renovació de la quota del 2009.
Ha hagut 51 associats que no han volgut renovar la quota. Alguns d'ells ho han fet saber expressament, i altres no han donat senyals de vida als meus 5 missatges privats i un correu electrònic que els he enviat.

Així doncs, a data d'avui som 441 associats.

Salutacions.


Jo no he entès mai com la gent pot ser d'aquesta manera  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: , com sempre dic: " JO FLIPO "

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 20:00 #443 per crica (Visitant)

A falta de rebre algun possible impagat ja hem clos el procès de renovació de la quota del 2009.
Ha hagut 51 associats que no han volgut renovar la quota. Alguns d'ells ho han fet saber expressament, i altres no han donat senyals de vida als meus 5 missatges privats i un correu electrònic que els he enviat.

Així doncs, a data d'avui som 441 associats.

Salutacions.


Jo no he entès mai com la gent pot ser d'aquesta manera  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: , com sempre dic: " JO FLIPO "


Algunes d'aquestes persones no s'han connectat al la web des d'abans del 31 de desembre. És llògic que no hagin rebut els missatges. N'hi ha que no han escrit mai cap post. Per altra banda, també és cert que alguns d'ells es van connectar per darrera vegada ahir. En concret, hi ha un cas que té 900 missatges i un altre amb més de 300.
Jo espero que 3 o 4 d'ells es re-associïn.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2009 00:35 #444 per XaviPapell (Associat/da)
Si Manel tot el que vulguis però tb els hi has enviat un correo a la seva adreça personal, deixat d'osties.
Això es tenir una manca de serietat impressionant i no te un altre nom, es pensen que la feina que fas es bimba i ja esta 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2009 09:02 #445 per jcros (Associat/da)

A falta de rebre algun possible impagat ja hem clos el procès de renovació de la quota del 2009.
Ha hagut 51 associats que no han volgut renovar la quota. Alguns d'ells ho han fet saber expressament, i altres no han donat senyals de vida als meus 5 missatges privats i un correu electrònic que els he enviat.

Així doncs, a data d'avui som 441 associats.

Salutacions.


Jo no he entès mai com la gent pot ser d'aquesta manera  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: , com sempre dic: " JO FLIPO "


Algunes d'aquestes persones no s'han connectat al la web des d'abans del 31 de desembre. És llògic que no hagin rebut els missatges. N'hi ha que no han escrit mai cap post. Per altra banda, també és cert que alguns d'ells es van connectar per darrera vegada ahir. En concret, hi ha un cas que té 900 missatges i un altre amb més de 300.
Jo espero que 3 o 4 d'ells es re-associïn.
Salutacions.


Ja as fet el que calia, jo els daria de baixa i si volen que es tornin a donar d'alta, ara be també et diré que donar-se d'alta tindria que ser mes car que renovar

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2009 22:46 #446 per crica (Visitant)
447.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2009 23:17 #447 per MIGUEL SBD (Associat/da)
A veure si arrivem els 500 aquest any  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 09:17 #448 per curat (Associat/da)
Hola a tothom!

Crec que no ens hem d'obsesionar en si som més o menys associats. Penso que el que si que interessaria saber són els motius objectius dels que no volen seguir sent associats sense jutjar-los, per tal de poguer millorar encara més l'associació.

Una cosa que es podria fer és una enquesta (el més anònima possible) per tal d'esbrinar-ne els motius i ,si s'escau, fer canvis.

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 09:28 #449 per jcros (Associat/da)

Hola a tothom!

Crec que no ens hem d'obsesionar en si som més o menys associats. Penso que el que si que interessaria saber són els motius objectius dels que no volen seguir sent associats sense jutjar-los, per tal de poguer millorar encara més l'associació.

Una cosa que es podria fer és una enquesta (el més anònima possible) per tal d'esbrinar-ne els motius i ,si s'escau, fer canvis.

Salut!

d'acord, ames crec que es ben normal que algú no segueixi, quanta gent pague quotes per res( gimnasos, piscines, clubs, plus, revistes) hi ha un moment que reflexiones i et dones de baixa, el que renova es per que si sent a gust



encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 14:13 #450 per selrac (Visitant)
Bon dia CorreCats !

Trobo que nomes per la gent que es coneix, per les experiències transmeses, per l’informació que pots trobar, pels consells que ajuden a ser un millor corredor i al fet de compartir una afició amb altre gent, 16 € no son res de res. Al menys per mi ( i no em sobren els calers... ). Sempre que he tingut un dubte d’algun tema en particular he vist que hi ha algun fil obert i això m’ha ajudat a aclarir-lo. Tambe soc concient que aquesta Web no ha caigut del cel i que mantenir tota la infraestructura requereix un cost, mínim o no però un cost..

Entenc que hi ha molts missatges per respondre i molta feina a fer i que la rapidesa a l’hora de respondre els missatges no es la que voldríem tots, però  hem de tenir paciència. 8)

Tot sigui per millorar el servei! i si hi ha critica que sigui constructiva. :mdr: :mdr:

A rel de aquest fil, ja he fet el meu pagament anual, que espero verifiqui en Crica.  :great:

Ara nomes falta que s’obri el fil del uniforme... fa temps que pregunto que haig de fer per aconseguir-lo però no hi ha manera...  :whistle: :whistle:

salut!! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 14:27 #451 per jimbdn (Visitant)

Ara nomes falta que s’obri el fil del uniforme... fa temps que pregunto que haig de fer per aconseguir-lo però no hi ha manera...   :whistle: :whistle:
salut!! ;)


Vigila que encara et quedaras fora : www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=5170.330

cap a mitja pagina hi ha un post de korfbaler que ho explica.

Salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 15:09 #452 per selrac (Visitant)
moltes gracies jimbdn!!! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 20:41 #453 per Jorfer (Associat/da)

moltes gracies jimbdn!!! :yipi:


Per selrac quan t'associes??? :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2009 23:03 #454 per selrac (Visitant)
Oficialment vaig pagar la cuota parcial el novembre del 2008, seguint les instruccions d’en Crica.I Avui al mig dia he renovat la meva cuota a rel de trobar aquest fil. Aixi dons, si en Crica ho confirma ja soc un correcat.

Ok?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2009 21:15 #455 per Jorfer (Associat/da)
Selrac perfecte company. 8) 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2009 11:07 #456 per Kiske (Associat/da)
No se si es aqui donde se pregunta esto pero lo estoy buscando y no lo encuentro por ningun lado. Que hay que hacer y cuales son las normas para ser un asociado. Gracies!! :oops: :oops:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2009 14:53 #457 per selrac (Visitant)

No se si es aqui donde se pregunta esto pero lo estoy buscando y no lo encuentro por ningun lado. Que hay que hacer y cuales son las normas para ser un asociado. Gracies!! :oops: :oops:


Primero debes pagar la cuota anual ( 16 € ) y notificarlo a Crica que es el tesorero. En la página principal tienes las instrucciones de procedimiento para asociarte.
Y a lo que la normativa se refiere, en la página principal también tienes toda la normativa que necesitas

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2009 20:53 #458 per Jorfer (Associat/da)

No se si es aqui donde se pregunta esto pero lo estoy buscando y no lo encuentro por ningun lado. Que hay que hacer y cuales son las normas para ser un asociado. Gracies!! :oops: :oops:


No et doni vergonya i passa't per on diu selrac.
Tidràs tota la informació que necessites per associar-te a aquesta meravellosa associació que formem entre tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2009 23:51 #459 per Kiske (Associat/da)
gracias a los 2. Tengo delante las instrucciones y no me entero :rofl: :rofl:. En cuanto tenga algo de tiempo las hecho un vistazo. Mañana no porque tengo visita con el gran maestro de la acupuntura pero en cuanto pueda lo miro. De nuevo gracias :party: :party:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2009 17:34 #460 per crica (Visitant)

gracias a los 2. Tengo delante las instrucciones y no me entero :rofl: :rofl:. En cuanto tenga algo de tiempo las hecho un vistazo. Mañana no porque tengo visita con el gran maestro de la acupuntura pero en cuanto pueda lo miro. De nuevo gracias :party: :party:


Has de punxar a la paraula "Uneix-t'hi!!"
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.