Quants associats som?

Quants associats som?

25 Gen 2009 13:58 #401 per xinoxano (Associat/da)

crica, l'acta ja esta penjada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2009 22:14 #402 per crica (Visitant)
Som 442.
Durant aquesta setmana rebreu un missatge privat genèric dient que es procedirà al cobrament de la quota. Alguns en rebreu un altre dient que em falta alguna dada vostra (n'hi ha 3 o4 que sols heu donat el nick, malgrat haver-vos-les reclamat en diverses ocasions).
Qui va donar el compte bancari, es sobreenten que vol que li carreguem els diners en compte. Si no recordeu si me'l vareu passar, m'ho podeu preguntar  sense problemes. Si no rebeu un correu demanant-vos dades, vol dir que ho tinc tot.
Si voleu, també podeu tornar a enviar-me les dades, encara que les hagiu enviat.

Gràcies.

28 Gen 2009 21:38 #403 per crica (Visitant)
445.

28 Gen 2009 21:41 #404 per xavi miquel (Visitant)
I si una colla de mandrosos fessin els deures,passariem en 30 dies dels 500 :grrrrrr:

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

29 Gen 2009 11:04 #405 per nyef (Associat/da)
Completament d'acord amb la baguilera. Jo m'acabo de fer soci perquè em ve de gust formar part d'aquest grup. Segurament, si se m'hagués obligat a ser soci per a poder llegir, dir, opinar, etc.. faria temps que ni tan sols entraria al fòrum.

Salut

bla bla bla bla ....

29 Gen 2009 11:06 #406 per Manel. (Associat/da)
Bon dia a tothom

Ara ja fa mes d'un any que us conec i penso que aquest lloc de trobada es sencillament molt bo.
Com podeu veure encara no soc associat, perque ?

Doncs perque no tenia ni ideia de la diferència entre associat i "new member", m'explicaré :

En molts d'altres forums la diferència entre novell i veterà es dona pel nombre de missatges que te l'usuari en qüestió, per tant en el meu cas era molt lògic ser novell.

Fins fa tres dies (literals) no vaig descobrir que la diferència entre associat i "new member" era un altre cosa que no pas el nombre de missatges. Això va ser en llegir un missatge de'n fast pel tema de les samarretes, haig de dir que visito la plana dos o tres cops al dia.

D'aquests tres dies m'he passat dos intentant averiguar quina era la diferència i ahir en el foro de la mitja de Gava vaig llegir quelcom d'una quota.

Llavors vaig mirar-me la plana d'inici i vaig veure un enllaç amb el text "llegeix més" em premer-lo vaig veure la llum que encara s'ha fet me forta en llegir-ne aquest forum.

Per tant a part de la mandra i d'altres motius jo afegiria la manca de "Publicitat".

També val a dir que de despistat ho soc molt  :sarcastic:

Entre avui i demà em fare associat, doncs ara que ho se, estic d'acord amb tots els argument expossats aquí.

Res mes, una abraçada a tohom i perdoneu pel "rollo"

29 Gen 2009 11:11 #407 per nyef (Associat/da)
Han desaparegut uns quans missatges en aquest fil, no?

bla bla bla bla ....

29 Gen 2009 11:16 #408 per bego (Visitant)

Han desaparegut uns quans missatges en aquest fil, no?

Sembla que sí, i aviat desapareixerà també el teu. És el gran hermano que todo lo ve i el "forat negre" que absorbeix el que no està al lloc adequat.

Salutacions moderadors  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

29 Gen 2009 11:19 #409 per Txell (Associat/da)
Sobre els missatges perduts estic intentant recuperar-los, em sap greu, no se què ha passat. He intentat crear un nou fil per debatre el perquè la gent no s'associa però aquest fil no s'ha creat correctament i els missatges sí que s'han esborrat d'aquest fil.

29 Gen 2009 11:21 #410 per bego (Visitant)

Sobre els missatges perduts estic intentant recuperar-los, em sap greu, no se què ha passat. He intentat crear un nou fil per debatre el perquè la gent no s'associa però aquest fil no s'ha creat correctament i els missatges sí que s'han esborrat d'aquest fil.

Gràcies pel missatge, Txell  8). M'havia entrat de cop una mena d'angoixa pensant que els missatges desapareixien sense més explicacions...

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

29 Gen 2009 11:27 #411 per Bernie (Visitant)

A mi el sistema em diu que el missatge ha anat al fil

"Per què hi ha molta gent que no s'associa?" dins d'Actualitat. Però allà no l'he conseguit trobar (hi ha algunes pàgines que estan bloquejades)

29 Gen 2009 23:22 #412 per crica (Visitant)

Bon dia a tothom

Ara ja fa mes d'un any que us conec i penso que aquest lloc de trobada es sencillament molt bo.
Com podeu veure encara no soc associat, perque ?

Doncs perque no tenia ni ideia de la diferència entre associat i "new member", m'explicaré :

En molts d'altres forums la diferència entre novell i veterà es dona pel nombre de missatges que te l'usuari en qüestió, per tant en el meu cas era molt lògic ser novell.

Fins fa tres dies (literals) no vaig descobrir que la diferència entre associat i "new member" era un altre cosa que no pas el nombre de missatges. Això va ser en llegir un missatge de'n fast pel tema de les samarretes, haig de dir que visito la plana dos o tres cops al dia.

D'aquests tres dies m'he passat dos intentant averiguar quina era la diferència i ahir en el foro de la mitja de Gava vaig llegir quelcom d'una quota.

Llavors vaig mirar-me la plana d'inici i vaig veure un enllaç amb el text "llegeix més" em premer-lo vaig veure la llum que encara s'ha fet me forta en llegir-ne aquest forum.

Per tant a part de la mandra i d'altres motius jo afegiria la manca de "Publicitat".

També val a dir que de despistat ho soc molt  :sarcastic:

Entre avui i demà em fare associat, doncs ara que ho se, estic d'acord amb tots els argument expossats aquí.

Res mes, una abraçada a tohom i perdoneu pel "rollo"

Tens raó en quant a que no es fa prou publicitat per associar gent. Està previst que quan hi hagi la nova web es millori aquest punt.
Per cer, benvingut!!!!

29 Gen 2009 23:25 #413 per crica (Visitant)
448, havent descomptat la primera baixa del 2009.
Si no seriem 449.

30 Gen 2009 16:58 #414 per crica (Visitant)
Aquesta nit ha hagut una allau!!!
453.
Benvinguts tots.

30 Gen 2009 18:36 #415 per Jorfer (Associat/da)

Aquesta nit ha hagut una allau!!!
453.
Benvinguts tots.

Es veu que el fil corresponent està fent el seu efecte  :yes: :yes: :yes:

01 febrer 2009 13:28 #416 per crica (Visitant)
456

13 febrer 2009 05:44 #417 per armari (Visitant)
Ara que toca renovar avera quants som el dia 1 de marc :whistle: penso que algú caurà de la llista

13 febrer 2009 08:47 #418 per TRI-GAT (Visitant)
Jo crec que aviat arribarem als 500  :party:

13 febrer 2009 23:02 #419 per crica (Visitant)
L'armari té raó. Ara farem una davallada important. Jo no espero que passi de 45 (9% dels associats). A veure si m'equivoco per poc...

14 febrer 2009 21:23 #420 per Jorfer (Associat/da)

L'armari té raó. Ara farem una davallada important. Jo no espero que passi de 45 (9% dels associats). A veure si m'equivoco per poc...

Crica quants no va renovar al 2008 ??
I quin porcentatge???

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats