- Missatges: 107
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Han desaparegut uns quans missatges en aquest fil, no?
Sobre els missatges perduts estic intentant recuperar-los, em sap greu, no se què ha passat. He intentat crear un nou fil per debatre el perquè la gent no s'associa però aquest fil no s'ha creat correctament i els missatges sí que s'han esborrat d'aquest fil.
Sobre els missatges perduts estic intentant recuperar-los, em sap greu, no se què ha passat. He intentat crear un nou fil per debatre el perquè la gent no s'associa però aquest fil no s'ha creat correctament i els missatges sí que s'han esborrat d'aquest fil.
Bon dia a tothom
Ara ja fa mes d'un any que us conec i penso que aquest lloc de trobada es sencillament molt bo.
Com podeu veure encara no soc associat, perque ?
Doncs perque no tenia ni ideia de la diferència entre associat i "new member", m'explicaré :
En molts d'altres forums la diferència entre novell i veterà es dona pel nombre de missatges que te l'usuari en qüestió, per tant en el meu cas era molt lògic ser novell.
Fins fa tres dies (literals) no vaig descobrir que la diferència entre associat i "new member" era un altre cosa que no pas el nombre de missatges. Això va ser en llegir un missatge de'n fast pel tema de les samarretes, haig de dir que visito la plana dos o tres cops al dia.
D'aquests tres dies m'he passat dos intentant averiguar quina era la diferència i ahir en el foro de la mitja de Gava vaig llegir quelcom d'una quota.
Llavors vaig mirar-me la plana d'inici i vaig veure un enllaç amb el text "llegeix més" em premer-lo vaig veure la llum que encara s'ha fet me forta en llegir-ne aquest forum.
Per tant a part de la mandra i d'altres motius jo afegiria la manca de "Publicitat".
També val a dir que de despistat ho soc molt :sarcastic:
Entre avui i demà em fare associat, doncs ara que ho se, estic d'acord amb tots els argument expossats aquí.
Res mes, una abraçada a tohom i perdoneu pel "rollo"
Aquesta nit ha hagut una allau!!!
453.
Benvinguts tots.
L'armari té raó. Ara farem una davallada important. Jo no espero que passi de 45 (9% dels associats). A veure si m'equivoco per poc...