Quants associats som?

Quants associats som?

25 febrer 2009 16:34 #421 per crica (Visitant)

L'armari té raó. Ara farem una davallada important. Jo no espero que passi de 45 (9% dels associats). A veure si m'equivoco per poc...


Crica quants no va renovar al 2008 ??
I quin porcentatge???


34 sobre 309. Un 11% aproximadament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2009 18:02 #422 per jcros (Associat/da)
Una cosa es segura, els que estimen aquesta associació segueixen, els que son flor d'estiu desapareixen, som menys si, però de mes qualitat, correcats de debò

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2009 23:05 #423 per RunnerSantBoi (Visitant)
Esta mañana he renovado,sigo como associat hasta 2010, si es de marzo a marzo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2009 07:59 #424 per korfbaler (Associat/da)

si es de marzo a marzo


Sobre el tema de la renovació de les quotes d'associat, aquesta "consideració" es te per anys naturals: 2008, 2009, 2010, l'únic es que la renovació de la quota s'allarga durant l'inici de l'any, peró qui perd la categoria d'associat ho fa des de el 31 de desmbre de l'any anterior

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 12:03 - 31 Mar 2009 12:06 #425 per tianenc (Associat/da)
acabo de renovar..

korfballer llavors a l'assamblea anem com a associats?associats en tràmit? en renovació??

P.D:Segons el mail d'en crica faltaven 53 per renovar, jo ho he fet avui. falten 52.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 14:23 #426 per tianenc (Associat/da)

Una cosa es segura, els que estimen aquesta associació segueixen, els que son flor d'estiu desapareixen, som menys si, però de mes qualitat, correcats de debò


no crec que la gent que no es associada no sigui pq no s'estima l'associació.. hi ha gent que ja és d'un club i te les seves històries i segur que si es dones el cas que estigués a punt de desaparèxier el fórum.. s'associarien o fins i tot pagarien la cuota sense voler ser socis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 16:39 #427 per crica (Visitant)
Avui he generat la remesa de rebuts. A partir de demà han de veure's carregats en els comptes.
A l'espera de possibles impagats en uns dies publicaré el número d'associats definitiu.
A hores d'ara som 489 menys 50 que falten per pagar o donar dades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 17:42 #428 per TRI-GAT (Visitant)
o sigui que en som 439 confirmats.

això es una baixada no??  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 17:53 #429 per Jorfer (Associat/da)
Tornem a estar sobre un 10 % de baixes... :whip: però l'any anterior erem 309 i ara hi som 439.
Més de 25 % d'increment oi?? :yes: :yes:

Crec que no està malament. :yipi: :yipi:

Les baixes sempre les tindrem....però també les altes. Crec que és totalment normal. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 18:01 #430 per ivan (Associat/da)

Tornem a estar sobre un 10 % de baixes... :whip: però l'any anterior erem 309 i ara hi som 439.
Més de 25 % d'increment oi?? :yes: :yes:

Crec que no està malament. :yipi: :yipi:

Les baixes sempre les tindrem....però també les altes. Crec que és totalment normal. :great:


Si no recordo malament en la Assamblea és va parlar d'una previsió per aquest 2009 de 420 associats.

o sigui que ja ho tenim més que cobert.  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 18:58 #431 per jcros (Associat/da)

Tornem a estar sobre un 10 % de baixes... :whip: però l'any anterior erem 309 i ara hi som 439.
Més de 25 % d'increment oi?? :yes: :yes:

Crec que no està malament. :yipi: :yipi:

Les baixes sempre les tindrem....però també les altes. Crec que és totalment normal. :great:

si senyor, siempr positivo nunca nefgativo

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 19:10 #432 per dELURIAN (Visitant)
si tot va be pel dilluns que be paso les meves dades per ser soci..........fins aleshores jejejejeje

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 19:30 #433 per Pucurull (Visitant)

Tornem a estar sobre un 10 % de baixes... :whip: però l'any anterior erem 309 i ara hi som 439.
Més de 25 % d'increment oi?? :yes: :yes:

Crec que no està malament. :yipi: :yipi:

Les baixes sempre les tindrem....però també les altes. Crec que és totalment normal. :great:


Doncs deixeu-me dir que un 25% d'increment em sembla molt bé...però 50 baixes em semblen moltíssimes.

Per què, el que s'ha donat d'alta com a molt fa dos anys, es dóna de baixa?

Pels 16 euros a l'any?

Perquè no li compensen el 16 euros pel que ha obtingut de l'associació?

Una mica perplex em pregunto: ¿per què?

Pucu



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 20:13 - 31 Mar 2009 23:18 #434 per Jorfer (Associat/da)
Miquel jo també m'he quedat perplex però vull llegir ls dades estadístiques de forma positiva i optimista en un període general de crisi i recessió.

Potser es podria fer el paral·lelisme amb la gent que s'apunta a un gimnàs al setembre o al gener i que un percentatge molt alt no renova.

Evidentment el 16 euros no són gaires però...la tendència general de la societat és veure pel·lícules descarregades il·legalment per a internet, sentir música no original, tenir als PC antivirus sense pagar,...i per què no...consultar un foro popular d'atletisme sense pagar...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2009 20:25 #435 per crica (Visitant)
En jorfer ho ha clavat bastant bé.
Jo crec que paga la pena ser soci encara que no rebis cap benefici directe de l'associació, com els descomptes o la possibiliatat de fer de llebre o tenir opció d'inscriure't a curses que tanquen les inscripcions ràpidament. Sols pel fet de col.laborar a mantenir la web i el que representa en conjunt Corredors.ca ja n'hi ha prou.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 17:09 #436 per jcros (Associat/da)

En jorfer ho ha clavat bastant bé.
Jo crec que paga la pena ser soci encara que no rebis cap benefici directe de l'associació, com els descomptes o la possibiliatat de fer de llebre o tenir opció d'inscriure't a curses que tanquen les inscripcions ràpidament. Sols pel fet de col.laborar a mantenir la web i el que representa en conjunt Corredors.ca ja n'hi ha prou.

Salutacions.

Mireu, jo no faig ja curses ni trec cap profit de l'associasio, ara be, pel passat per el que he arribat a córrer i per que el mon de la gent del córrer es un mon sa, segueixo aquí, com si estes actiu, m'agrada sentir-me un mes encara que no en vesteixi de curt ni em trobi amb ningú, per això soc aquí, virtualment, però amb vosaltres







encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 19:06 #437 per Jorfer (Associat/da)
Jcros  8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 19:14 #438 per ratadesants (Associat/da)

Miquel jo també m'he quedat perplex però vull llegir ls dades estadístiques de forma positiva i optimista en un període general de crisi i recessió.

Potser es podria fer el paral·lelisme amb la gent que s'apunta a un gimnàs al setembre o al gener i que un percentatge molt alt no renova.

Evidentment el 16 euros no són gaires però...la tendència general de la societat és veure pel·lícules descarregades il·legalment per a internet, sentir música no original, tenir als PC antivirus sense pagar,...i per què no...consultar un foro popular d'atletisme sense pagar...


Jo trec profit de l'associació, i estic :yipi: d'haver-ho conegut, de l'ambient, dels companyss/es, dels entrenaments.... però Jorfer no ho comparis amb el P2P i utilitzar copies pirates de programes, ja que l'accès al web/foro és lliure, desconec si en algun moment s'ha discutit limitar l'accès o funcionalitat al foro de la gent no associada.

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 21:11 #439 per Jorfer (Associat/da)
Pedro tenim alguns temes que són només per a associats i, per tant, només podem llegir nosaltres.

Està clar que al no estar associat pots beneficiar-te del foro en la seva immensa majoria, però no pas de descomptes a curses, a proves d'esforç, a botigues, a compres de materials, ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 17:44 #440 per crica (Visitant)
A falta de rebre algun possible impagat ja hem clos el procès de renovació de la quota del 2009.
Ha hagut 51 associats que no han volgut renovar la quota. Alguns d'ells ho han fet saber expressament, i altres no han donat senyals de vida als meus 5 missatges privats i un correu electrònic que els he enviat.

Així doncs, a data d'avui som 441 associats.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.